Troost je, niemand kan mij aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan Rokje niet meer aan.
Ik ben weg.
Geen idee, vraag het haar ffquote:
Ze wil nog wat speklappen hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het haar ff
Dat is toch ook geen vereiste?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar niet erg origineel.
"Heeft u ook varkenspootjes"quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze wil nog wat speklappen hebben.
Iedereen kan het en jij weer niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
Voor jou altijd Rokje
Sorry kan mobiel niet quoten
Doe die koe daar maar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"Heeft u ook varkenspootjes"
xD ROFLOLOLEINSZWEIDREI
Niet uit een oud topic neequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen kan het en jij weer niet?
Als het topic gesloten is, kan je mobiel niet meer quoten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen kan het en jij weer niet?
Jij weetquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, kan je mobiel niet meer quoten.
quote:
Sowieso niet meer dan toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, kan je mobiel niet meer quoten.
Wel op een pcquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Sowieso niet meer dan toch?
Op pc welquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even naar de winkel en de acculader van de camera zoeken en jullie zijn weer een half topic verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hm ik zal het anders formulieren: werkze!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
toch bedankt, maar het zal een lange middag/avond/nacht worden
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Hoi RockjonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even naar de winkel en de acculader van de camera zoeken en jullie zijn weer een half topic verder
Nou, waar blijven die formulieren, hequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik zal het anders formulieren: werkze!
Ik moet een beetje huillachen om e.e.a, maar verder wel goed hoor, met jou ook?quote:
Ff checkuhhhhhquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:26 schreef muhahaha het volgende:
Rokje, ik had nog een leuk nummer. Deze:
Zal ik jou eens onder de formulieren bedelven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, waar blijven die formulieren, he?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, waar blijven die formulieren, he?
Ja, gaat wel goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huillachen om e.e.a, maar verder wel goed hoor, met jou ook?
[..]
Ff checkuhhhhh
Je gaat Fera's eetgewoontes filmen ja?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar ik heb straks wel al m'n accu's weer vol
Addblockquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tuurlijk hoor, krijg je eerst weer reclame, hoerenYoutube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |