Troost je, niemand kan mij aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan Rokje niet meer aan.
Ik ben weg.
Geen idee, vraag het haar ffquote:
Ze wil nog wat speklappen hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het haar ff
Dat is toch ook geen vereiste?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar niet erg origineel.
"Heeft u ook varkenspootjes"quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze wil nog wat speklappen hebben.
Iedereen kan het en jij weer niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
Voor jou altijd Rokje
Sorry kan mobiel niet quoten
Doe die koe daar maar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"Heeft u ook varkenspootjes"
xD ROFLOLOLEINSZWEIDREI
Niet uit een oud topic neequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen kan het en jij weer niet?
Als het topic gesloten is, kan je mobiel niet meer quoten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen kan het en jij weer niet?
Jij weetquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, kan je mobiel niet meer quoten.
quote:
Sowieso niet meer dan toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, kan je mobiel niet meer quoten.
Wel op een pcquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Sowieso niet meer dan toch?
Op pc welquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even naar de winkel en de acculader van de camera zoeken en jullie zijn weer een half topic verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hm ik zal het anders formulieren: werkze!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
toch bedankt, maar het zal een lange middag/avond/nacht worden
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Hoi RockjonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even naar de winkel en de acculader van de camera zoeken en jullie zijn weer een half topic verder
Nou, waar blijven die formulieren, hequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik zal het anders formulieren: werkze!
Ik moet een beetje huillachen om e.e.a, maar verder wel goed hoor, met jou ook?quote:
Ff checkuhhhhhquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:26 schreef muhahaha het volgende:
Rokje, ik had nog een leuk nummer. Deze:
Zal ik jou eens onder de formulieren bedelven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, waar blijven die formulieren, he?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, waar blijven die formulieren, he?
Ja, gaat wel goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huillachen om e.e.a, maar verder wel goed hoor, met jou ook?
[..]
Ff checkuhhhhh
Je gaat Fera's eetgewoontes filmen ja?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar ik heb straks wel al m'n accu's weer vol
Addblockquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tuurlijk hoor, krijg je eerst weer reclame, hoerenYoutube
Ja, had ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hatelijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat werkt niet. Althans bij mij niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Addblock
Wel uitschakelen op FOK! trouwens
Nee hoor, ik film niet. Ik fotografeerquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat Fera's eetgewoontes filmen ja?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik film niet. Ik fotografeerEn ik fotografeer geen etende mensen, dat ziet er altijd zo debiel uit
Hier wel hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Althans bij mij niet.
Heb ik, maar niet bij Mozilla, alleen bij Chrome en ik zit nu via Mozillaquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Addblock
Wel uitschakelen op FOK! trouwens
Maak me gekquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik jou eens onder de formulieren bedelven.
Firefoxquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke browser? Ik heb thuis soms nog wel een reclame bij Chrome icm AdBlocker.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
" Hallo Vincent,
Bedankt voor uw aanvraag. U krijgt zsm antwoord. "
Wat is dit nou weer voor reactie
Een standaard replyquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
" Hallo Vincent,
Bedankt voor uw aanvraag. U krijgt zsm antwoord. "
Wat is dit nou weer voor reactie
Logge kutbrowser is het ja.. Mja, het moet nu heel even :$quote:
Asterix en de Heldenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Die ken ik
Missie Cleopatra toch?
Dan mag hij het wel eens goed gaat typen, want "zsm" staat zonder puntjesquote:
Oke, vooruitquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Logge kutbrowser is het ja.. Mja, het moet nu heel even :$
Wel weer superaardig van je dat je dat zegt.. "vooruit" Ik vind het echt zo lief ehquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan mag hij het wel eens goed gaat typen, want "zsm" staat zonder puntjes
[..]
Oke, vooruit
Het is een luie computerquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan mag hij het wel eens goed gaat typen, want "zsm" staat zonder puntjes
[..]
Oke, vooruit
Zo rol ik nou eenmaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wel weer superaardig van je dat je dat zegt.. "vooruit" Ik vind het echt zo lief eh
Dat kun je wel zeggen ja. Ruim een uur later dan ik het mailtje verstuurd hebquote:
Ik ga niet tien minuten aan Asterix en Obelix kijken, hoorquote:
Afknapper dit. Ik dacht, jij bent wel van de oudere tekenfilmsquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet tien minuten aan Asterix en Obelix kijken, hoor.
Ik heb niks met Asterix en Obelix.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Afknapper dit. Ik dacht, jij bent wel van de oudere tekenfilms.
Dit is heul geen Orchidee:quote:Gebruik deze Promed Orchidee voor een intiemverzorging onder de douche. klik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij nou weer.. Al die nieuwe users, doodeng :$quote:
Sla hem rokje!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer.. Al die nieuwe users, doodeng :$
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand behoefte aan een Durex pretpakket ?
[..]
Dit is heul geen Orchidee:
Wat is dat nu weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Dat moet je gebruiken om water in je kut te spuiten of zo?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Voor in je kont.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer? Dat moet je gebruiken om water in je kut te spuiten of zo?
Hmmmm lekker fris endeldarmpje hmmmmmmmmmmmmquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hmmmm lekker fris endeldarmpje hmmmmmmmmmmmm
Kun je je kont spoelen als je anale seks wiltquote:
Damnquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Kun je je kont spoelen als je anale seks wilt
Gewoon niet vlak vantevoren poepen of moeten poepenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Kun je je kont spoelen als je anale seks wilt
Ik heb tien speeltjes aan m'n handen zitten en 1 in m'n mondquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Genoeg speeltjes waar jij mee kan spelen.
Zeg, wat doe je me aan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon niet vlak vantevoren poepen of moeten poepen
Juist wel eerst poepenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En kun je het speeltje in je mond ook op jezelf zetten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb tien speeltjes aan m'n handen zitten en 1 in m'n mond
Dit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb tien speeltjes aan m'n handen zitten en 1 in m'n mond
Wat nou weerquote:
Ja, maar niet vlak vantevoren Samzz, jongeuhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist wel eerst poepen. Dan is daarna alles leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |