Goed plan!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef kwiebuske het volgende:
goeie TT
![]()
morgen naar een feessie![]()
moek je ophalen ?
gaan we gelijk door naar yska
volgens mij wil ze ons niet op bruiloft hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:09 schreef dolfina-chica het volgende:
Goed plan!
Espri? waar moeten we wezen
quote:
jaweeeeeeellllllllllllllllllllllllllquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef espri het volgende:
oooowwww dus het gaat helemaal niet om mij?
kloptquote:
nee, ik gok naar zuid-hollandquote:
noway!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:03 schreef espri het volgende:
ik denk dat ik hier maar even weg blijf hahaha
zie jullie vanzelf wel; weer over 2 weken
wat zou espri raar staan te kijken...quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:59 schreef trampolientje het volgende:
ook goed hahahaha,man heeft nog 2 plekken in auto,wie o wie wil meerijden:)
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef dolfina-chica het volgende:
wat zou espri raar staan te kijken...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:19 schreef trampolientje het volgende:
kunnen we vanaaf nog effe erehaagje in elkaar frobelen
Oja kokosmakronen :pquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef kwiebuske het volgende:
goeie TT
![]()
morgen naar een feessie![]()
moek je ophalen ?
gaan we gelijk door naar yska
z.holland.. morgenquote:
Iets te ver weg.quote:
dat doe je snel!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jongens, ik wil het even kwijt dat ik er heel moe en gefrustreerd van word als iemand altijd kiest voor de negatieve insteek. Dus ik schreeuw even:
Aaaaaaaaaaaaaaarghh! Lul.
Zo einde van mijn frustratie.
Naja is natuurlijk ook niet het einde maargoed, wil er niet meer energie steken, eigenlijk word ik er wat aggresief van en wil diegene een schop geven. Maarja dat gevoel heb k wel vaker maar ik doe het nooitquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat doe je snel!!!
daar heb ik langer voor nodig
Was dit een reactie op mijn post in [Kerst]pakkettenactie FHF 2012 ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jongens, ik wil het even kwijt dat ik er heel moe en gefrustreerd van word als iemand altijd kiest voor de negatieve insteek. Dus ik schreeuw even:
Aaaaaaaaaaaaaaarghh! Lul.
Zo einde van mijn frustratie.
je hebt msn niet eens aanstaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Naja is natuurlijk ook niet het einde maargoed, wil er niet meer energie steken, eigenlijk word ik er wat aggresief van en wil diegene een schop geven. Maarja dat gevoel heb k wel vaker maar ik doe het nooit
ik denk het niet... yska had je dan wel aan je jasje getrokkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:22 schreef frederik het volgende:
[..]
Was dit een reactie op mijn post in [Kerst]pakkettenactie FHF 2012 ?
jasje..quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef dolfina-chica het volgende:
ik denk het niet... yska had je dan wel aan je jasje getrokken
ik wou hem niet te hard laten schrikkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jasje..
denk eerder aan zijn haren
sjipsquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:31 schreef dolfina-chica het volgende:
ik wou hem niet te hard laten schrikken
gewoon verder posten, heeft ze niets doorquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sjips
kan mijn post nog veranderen ?
zouden ze het doorhebben ?
kwieb!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sjips
kan mijn post nog veranderen ?
zouden ze het doorhebben ?
HEEEEEEEEEEEEJ ESPRI!quote:
sorry druk drukquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef dolfina-chica het volgende:
kwieb!!!moet je wel door posten!!!
whahahahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry druk druk
bezig uit te zoeken waar bruiloft plaatsvindt morgen
ow
hoi espri![]()
dankjewel Ehhe, gaan we zeker doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:46 schreef Ehhe het volgende:
Liefste espri, ik wens jou en je aanstaande een hele fijne dag morgenGeniet ervan!
Tof topic Yska. Ik zal er eens over nadenken
al gevonden kwiebeltje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry druk druk
bezig uit te zoeken waar bruiloft plaatsvindt morgen
ow
hoi espri![]()
hahahahahaquote:
geen idee, denk het wel als je opeens een yinyangsymbool van ongeveer 2 meter vootr je neus ziet staan...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahaha
jij zou raar staan te kijken
ik denk dat je heeeeeeeeeeel raar staat te kijken als kwieb ineens voor je neus staatquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef espri het volgende:
[..]
geen idee, denk het wel als je opeens een yinyangsymbool van ongeveer 2 meter vootr je neus ziet staan...
voor die dromenvangers?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk dat je heeeeeeeeeeel raar staat te kijken als kwieb ineens voor je neus staat
ik heb trouwens buiten wat veren gevonden, maar niet genoeg!
ik baal
ja echt welquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk dat je heeeeeeeeeeel raar staat te kijken als kwieb ineens voor je neus staat
ik heb trouwens buiten wat veren gevonden, maar niet genoeg!
ik baal
Yska had ze al gevonden. Lag een zak achter dr. Al een jaar te nietsen. Dus die heb ik net gedoneerd. Maar ik denk dat Dolfi ook nog wel lange niet kleurige wil.Want deze zijn in alle kleuren van de regenboogquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef espri het volgende:
[..]
ja echt wel![]()
joh, die veren komen echt wel een keer, let maar op
ja, voor dromenvangers..quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:55 schreef gomi het volgende:
v
[..]
voor die dromenvangers?
en zijn dat speciale veren ofzo of maakt t niet uit, als ze maar mooi zijn?
ah k. vogelopvang idd goed idee. of dierentuin.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, voor dromenvangers..
ik was al op zoek naar de vogelopvang.. in de buurt.. eens kijken of ik daar wat los krijg met behulp van een donatie. Ik doneren.. zij verzamelen...
ik weet ook niet helemaal wat ik zoek voor veren... beetje natuur kleur, maar ook fellere kleuren..
weet nog niet wat leuk is.
ja, precies..quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. vogelopvang idd goed idee. of dierentuin.
als ik met mn neefje naar artis ga, komt hij altijd terug met hele mooie veren. neemt hij gewoon mee.
ja ben erquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:32 schreef espri het volgende:
dolfijntje ben je er nog? wilde je de bedankjes nog zien?
hahahha dankjequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
jippie deze keer heb ik de flash foto niet gemist!
Ziet er tof uit espri!
nogmaals dank kwiebeltje, slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
truste
![]()
espri: fijne dag morgen nogmaals![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
truste
![]()
espri: fijne dag morgen nogmaals![]()
![]()
heeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeel veel plezier morgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef espri het volgende:
lieve mensen, ik ga hier afsluiten, bedankt en tot na de vakantie
Daaaaaar gaaat de bruid!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef espri het volgende:
veel plezier morgen , veel geluk in t vervolg enzo natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef espri het volgende:
En de foto's.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Daaaaaar gaaat de bruid!
Heel veel plezier, geniet van morgen, geniet van de vakantie, geniet daarna en wij wachten met smart op het verhaal!
Ook!quote:
Vitamientjes zijn je vriendjesquote:
JAAA! Ik moet altijd zo lachen als die ene van 24 kitchen dat zegt!quote:
Zie het nou pas staan. grappig zinnetjequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
JAAA! Ik moet altijd zo lachen als die ene van 24 kitchen dat zegt!
Ik heb m net sinds 5 minuten haha dus je bent juist ontzettend opmerkzaam jongeman!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zie het nou pas staan. grappig zinnetje
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb m net sinds 5 minuten haha dus je bent juist ontzettend opmerkzaam jongeman!
GOTCHA! Dat heb ik namelijk ook hahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:44 schreef cvboer het volgende:
[..]zo jong ben ik niet hoor. Heb nu dat zinnetje in mijn hoofd zitten
Als jij dat bent...quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
GOTCHA! Dat heb ik namelijk ook haha
en het is zo'n dag:
[ afbeelding ]
Koekjestrommel leeg
Die fotoquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
GOTCHA! Dat heb ik namelijk ook haha
en het is zo'n dag:
[ afbeelding ]
Koekjestrommel leeg
Je buren zijn je dankbaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou gelukkig zijn andere mensen heel blij omtrent mijn trieste situatie dat ook deze keer de taaitaai weer zo hap slik weg was.
Je kan nu wel mooi trommelen op de trommel trouwens
altijd, de buurvrouw vind mij fantastisch. En ik vind de buurvrouw een schat van een mens. Nee hoor hier geen frictie, gewoon gezelligquote:
Dat scheelt dan weer. Zijn ze gehorig die woningen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
altijd, de buurvrouw vind mij fantastisch. En ik vind de buurvrouw een schat van een mens. Nee hoor hier geen frictie, gewoon gezellig
ik hoor de buurvrouw alleen als we allebei in de keuken staan. En aan het rommelen zijn met potten en pannen. Dat is ook het enige wat ik hoor, geen stemmen ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer. Zijn ze gehorig die woningen?
oeeeh das lief lieverd!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:25 schreef Ehhe het volgende:
Aww Yska! Arme jij met een lege koekjestrommel* Ehhe doneert d'r chocoladereep!
ik hoop dat espri alle zon heeft!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:22 schreef kwiebuske het volgende:
goeiesmorregens op deze sombere dag![]()
truequote:Op zaterdag 10 november 2012 10:42 schreef dolfina-chica het volgende:
ik hoop dat espri alle zon heeft!!!![]()
want dit is niet leuk!!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
true
maar tis nie anders
tis tenslotte novembert ...
t regentquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:58 schreef dolfina-chica het volgende:
niet echt passend, maar schoot wel door mijn hoofd
En het was nog wel zo'n leuk grietje..quote:
hoef geen sneeuw voor te liggenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
En er ligt niet eens sneeuw kwieb!!
dus je bent te vroeg..
ssssssssssssssssst dat is zo koud!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:00 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hoef geen sneeuw voor te liggen
temp < 8 grd C
en dat komt er aan....
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:15 schreef dolfina-chica het volgende:
ssssssssssssssssst dat is zo koud!!
heb je geen.. ik herhaal GEEN winterbanden voor nodigquote:
kloptquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:23 schreef dolfina-chica het volgende:
heb je geen.. ik herhaal GEEN winterbanden voor nodig
en nee, er is geen live stream...
* dolfina-chica heeft geen kids aan de deur gehad!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef cvboer het volgende:
Zal ik deze plakken, of toch maar niet?
[ afbeelding ]
Ik ook niet, terwijl ik tussen de winkels woon. En nee, ik had die sticker er niet op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica heeft geen kids aan de deur gehad!!!
![]()
![]()
je stond gewoon buiten in je 'oude' costuumpjequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft geen kids aan de deur gehad!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je stond gewoon buiten in je 'oude' costuumpje
zie jequote:
tsssssssquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:32 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zie je
ze durfden gewoon niet ....
esdb
That's a movement.. not a sayingquote:
wachtende op de NL vertalingquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:43 schreef dolfina-chica het volgende:
That's a movement.. not a saying
Dat is een gebaar... en niet iets wat je zegtquote:
ja jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef dolfina-chica het volgende:
Dat is een gebaar... en niet iets wat je zegt![]()
U riep?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ja ja
zeg dat lekker tegen een technicus ipv een neerlandicus
hoezo.. jij zei het in engels...quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ja ja
zeg dat lekker tegen een technicus ipv een neerlandicus
in oor knooptquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:59 schreef dolfina-chica het volgende:
hoezo.. jij zei het in engels...
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:03 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
in oor knoopt
niet in buitenlandse talen gaan lullen waar d-c bij is...
Dat klopt.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:03 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
in oor knoopt
niet in buitenlandse talen gaan lullen waar d-c bij is...
of het moet iets zijn wat ze absoluut niet kan verstaan...quote:
FF een jaartje wachten dan, ik ben bezig om Mandarijn te leren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
of het moet iets zijn wat ze absoluut niet kan verstaan...
grijns
aaaaaquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef cvboer het volgende:
FF een jaartje wachten dan, ik ben bezig om Mandarijn te leren.
denk je?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
of het moet iets zijn wat ze absoluut niet kan verstaan...
grijns
Dat is wel de motivatie om het te leren. Ik woon naast een Chinees restaurant, ik wil wel eens weten waar ze het over hebben. Heb van haar het adres gekregen van een Chinese school in Groningenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
aaaaa
vraag het buurmeisje wel wat in het japans
grijns
ahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef cvboer het volgende:
Dat is wel de motivatie om het te leren. Ik woon naast een Chinees restaurant, ik wil wel eens weten waar ze het over hebben. Heb van haar het adres gekregen van een Chinese school in Groningen
Het is moeilijk, spreken is goed te doen, maar het schrijven valt tegen. Daar waar ons alfabet 26 letters kent, bestaat het Chinese alfabet uit 55.500 unieke karakters. Gelukkig hoef je er maar 3000 te kennen. voordat je het goed kunt lezen/schrijven ben je 4 jaar verder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
aha
en het is een beetje te doen ?
of ....
ben eik best wel nieuwsgierig
Blof, ik zit ook te kijken. Nog even nagenieten van 3 november, ik ben naar hun concert in de Ziggo Dome geweest.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef kwiebuske het volgende:
ow
zit op nl3 te kijken
leuk programma![]()
wil een keer naar een concert at seaquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef cvboer het volgende:
Blof, ik zit ook te kijken. Nog even nagenieten van 3 november, ik ben naar hun concert in de Ziggo Dome geweest.
Vrij regelen is altijd lastig dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wil een keer naar een concert at sea
das hier nl. vlakbij
maar jah
kaartjes / vrij enzzzz...
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:43 schreef Ehhe het volgende:
Ohh dolfie: er is (vandaag en) morgen een gothic en fantasy fair in de PBH! Ga jij daar ook heen?
ow!?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:43 schreef Ehhe het volgende:
Ohh dolfie: er is (vandaag en) morgen een gothic en fantasy fair in de PBH! Ga jij daar ook heen?
watquote:
Is de PBH weer open dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:43 schreef Ehhe het volgende:
waar is dat phbdingebeurenquote:
http://www.gothicenfantasyfair.nl/quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow!?
vanaf hoe laat?
[..]
wat??
Voor sommige evenementen wel. Er is in de zomer ook wel regelmatig wat te doen en nu dus een gothic-fantasy-fairquote:
prins bernard hoeve z'larenquote:
Prins bernard hoevequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:47 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
waar is dat phbdingebeuren
lol
edit: veuls te ver weg
dar kan ik op de fiets nog wel heenquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:52 schreef dolfina-chica het volgende:
ziet er wel heel gezellig uit ehhe!!
Jah, ik weet waar jouw huisje woontquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
dar kan ik op de fiets nog wel heen
Dan weet je meer dan mij, ik weet niet waar jouw huisje woontquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jah, ik weet waar jouw huisje woont. Ben wel eens naar jouw dorp gefietst. Mooi stukje!
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan mij, ik weet niet waar jouw huisje woont
quote:
Dan maar een e-kaart.quote:
Tja, moderne tijden.quote:
Oja, die hebben we ook nog.quote:Op zondag 11 november 2012 00:33 schreef gomi het volgende:
[..]
maar we moeten niet over kerst hebben. sint moet eerst nog aankomen
quote:
volgende week ofzo toch?quote:Op zondag 11 november 2012 00:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Oja, die hebben we ook nog.
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op zondag 11 november 2012 00:33 schreef gomi het volgende:
[..]
maar we moeten niet over kerst hebben. sint moet eerst nog aankomen
met jou kan ik pratenquote:
Nouja zegquote:
ik ben een week niet te bereiken...quote:
maar je gaat wel kaartjes versturen enzo toch?quote:Op zondag 11 november 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben een week niet te bereiken...
ik verstop me voor een week...
kerst = leuk voor een ander, niet voor mij
ik doe al 10 jaar niet aan kaartjes..quote:Op zondag 11 november 2012 00:46 schreef gomi het volgende:
[..]
maar je gaat wel kaartjes versturen enzo toch?
in de kerst topics in fhf zie ik je ook gewoon posten.
Heb je daar een bepaalde reden voor?quote:Op zondag 11 november 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben een week niet te bereiken...
ik verstop me voor een week...
kerst = leuk voor een ander, niet voor mij
ah k.quote:Op zondag 11 november 2012 00:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik doe al 10 jaar niet aan kaartjes..
ik heb me opgegeven om met yska mee te rijden voor pakketdienst..
voor de rest.. kerst.. noway
teveel prikkels van buiten af..quote:Op zondag 11 november 2012 00:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Heb je daar een bepaalde reden voor?
Sint valt wel mee, hoewel ik het de laatste jaren veel te veel en te vroeg vind, arme kinderen zijn weken van de legquote:Op zondag 11 november 2012 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
echt een hekel aan kerst?
en sint ook?
waarom dat?
Dat doe ik wel idd, maar omdat ik het leuk vind om anderen wel n leuke kerst te gevenquote:Op zondag 11 november 2012 00:46 schreef gomi het volgende:
[..]
maar je gaat wel kaartjes versturen enzo toch?
in de kerst topics in fhf zie ik je ook gewoon posten.
Sinterklaas en kerst worden steeds meer een feest van de commercie, in plaats van een echt familiefeest. De pepernoten en aanverwante artikelen liggen in september al in de schappen.quote:Op zondag 11 november 2012 09:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Sint valt wel mee, hoewel ik het de laatste jaren veel te veel en te vroeg vind, arme kinderen zijn weken van de leg.
Kerst word ik gewoon echt naar van. Kan het niet echt uitleggen, maar ik wil het liefst van 24 december t/m de 27e slapen.
Eind augustus alquote:Op zondag 11 november 2012 09:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Sinterklaas en kerst worden steeds meer een feest van de commercie, in plaats van een echt familiefeest. De pepernoten en aanverwante artikelen liggen in september al in de schappen.
Ik bedoel maar. Alleen bij Vegter's, bekend van Vegter's rolletjes houden ze de traditie in ere, die worden alleen rond de feestdagen gemaakt/verkocht.quote:
Aloha.quote:
Die usernamequote:Op zondag 11 november 2012 10:57 schreef wolfina-chica het volgende:
wattan ?
je gaapt, dus je wilt slapen
Is een knipoog naar D-Cquote:
mijn afkorting is gelukkig geen W-Cquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 11:16 schreef wolfina-chica het volgende:
en de mooie dreamcatchers die ze maakt![]()
De mijne gelukkig ook nietquote:Op zondag 11 november 2012 11:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn afkorting is gelukkig geen W-C
waaromquote:
Ik heb al vegter's rolletjes gekocht vorige week zondag.quote:Op zondag 11 november 2012 09:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Alleen bij Vegter's, bekend van Vegter's rolletjes houden ze de traditie in ere, die worden alleen rond de feestdagen gemaakt/verkocht.
zoals ik al zei.. teveel prikkels, kan ik niet verwerken, krijg ik frustraties.. uit de frustraties komen irritaties en uit irritaties komt agressiviteit..quote:Op zondag 11 november 2012 12:20 schreef trampolientje het volgende:
waarom niet dolfina?
hier zijn het dagen gezellig met ons gezin.kerstfilms kijken.
huis versierd, verder gewoon eten.Geen opgeprikt gedoe met familiediners.what so ever.
Gokje, je dochter?quote:Op zondag 11 november 2012 13:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Creepy!
Er begint hier uit t niets iets I wish you a merry christmas te zingen.....
Ik heb geen kinderen, het was iets mechanisch. En ik had net 5 sec mijn ogen dichtquote:
ah k. ik stuur ook niet elk jaar kaartjes tbh. dit jaar weer welquote:Op zondag 11 november 2012 09:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat doe ik wel idd, maar omdat ik het leuk vind om anderen wel n leuke kerst te geven. Mn familie stuur ik soms wel soms niet kaartjes, dit jaar doe ik het weer wel.
tssssssssquote:Op zondag 11 november 2012 18:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gewonnen maar het was een beetje een flut wedstrijd. Zwolle heeft harder gevochten, Groningen heeft meer ervaren spelers die beter snappen hoe het spelletje werkt.
Ja, donarquote:
Daar wil ik nog wel een keer heen.quote:
Hahaha, vandaag was er een kaart over. Misschien een andere keer.quote:
Ik denk dat je uit mag gaan van geen nieuws is goed nieuws.quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef kwiebuske het volgende:
iemand iets gehoord van espri ?
hebben ze het idd gedaan...
of heeft er 1 spijt gekregen![]()
heb je wel gelijk in F.quote:Op zondag 11 november 2012 20:32 schreef frederik het volgende:
Ik denk dat je uit mag gaan van geen nieuws is goed nieuws.
Bij slecht nieuws zou die huwelijksreis wel niet doorgegaan zijn denk ik
ja... is heel gaaf geweestquote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef kwiebuske het volgende:
iemand iets gehoord van espri ?
hebben ze het idd gedaan...
of heeft er 1 spijt gekregen![]()
mooi zoquote:Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef dolfina-chica het volgende:
ja... is heel gaaf geweest![]()
ik heb haar gesproken
de rest van de verhalen laat ik aan haar zelf overquote:
belangrijkste voor nu is dat ZE het naar de zin hebben gehadquote:Op zondag 11 november 2012 20:43 schreef dolfina-chica het volgende:
de rest van de verhalen laat ik aan haar zelf over![]()
ik heb al een en ander gehoord, was succes..
nu volgt de vakantie
Ik dacht (de eerste paar dagen/weken dat ie hier rondhing) ook dat het een vrouwtje wasquote:Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gomi, ik wist altijd al dat je een mannetje was hoor!
heeft ze ook gehad!! onwijs leuk en helemaal blijquote:Op zondag 11 november 2012 20:44 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
belangrijkste voor nu is dat ZE het naar de zin hebben gehad![]()
de rest is bijzaak
hoewel....
grijns
gelukkig iemand die t wel doorhadquote:Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gomi, ik wist altijd al dat je een mannetje was hoor!
echt? volgende keer moet ik eerst maar eens goed elke hoekje onderpissen en de hele sc eens goed swaffelen ofzoquote:Op zondag 11 november 2012 20:45 schreef Ireth het volgende:
Goeienaaf![]()
* Ireth is rillerig, koud, koortsig en mijn hele lijf doet pijn... jippie.. ziek zijn kan er ook nog wel bij
[..]
Ik dacht (de eerste paar dagen/weken dat ie hier rondhing) ook dat het een vrouwtje was![]()
Eehhmm.. dat was anders een knappe overkill aan Nick & Simon.. en das lastig overtroeven hoor!quote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
soms he heel soms begin djmo bijna te missen met dr muziekjes van youtube
ik zeg dan ook soms, heel soms en bijna hequote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. dat was anders een knappe overkill aan Nick & Simon.. en das lastig overtroeven hoor!
Ik houd je in gedachtenquote:Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef cvboer het volgende:
Ik zag het voorbij komen. Was druk met school. Mocht je weer een kaart overhebben, dan houd ik mij
aanbevolen.
niet te hequote:
Haha wordt nog leuk zoquote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet te he
lijkt mij ook wel een keer leuk
FhF meet bij het basketbalquote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha wordt nog leuk zo
Mijn ouders waren vandaag naar een concert dat zorgde voor kaartjes.dus dat wordt duimen dat ze er vaker niet zijn!
uitleg bij basketbalquote:Op zondag 11 november 2012 22:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
In hoeverre hebben jullie uitleg nodig over het spelletje? Ik kom tussendoor ook altijd nog met wist u datjes
hmmquote:Op zondag 11 november 2012 22:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
10 jaar geleden speelde je bij basketbal nog 2x 20 minuten. Het is nu 4 x10 minuten. 2 pauzes van 2 minuten en 1 pauze van 15 minuten. Er zijn dus 40 speelminuten maar de wedstrijd exclusief pauzes duurt vaak anderhalf uur door time-outs, fouten en vrije worpen :p maar het blijft een lekker snel spelletje
en dat is?quote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
waar ken ik dat van
spelregels die veranderen omdat het sneller moet....
ow jah
mijn eigen 'vroegere' sport....
Amsterdam speelt weer, in de apollo hal. En heet ook apollo als team zijnde.quote:Op zondag 11 november 2012 22:45 schreef gomi het volgende:
basketbal is leuk idd, ging hier altijd kijken in de apollohal.
ah wist ik niet eens. ik ben afgehaakt toen ze naar sporthallen zuid gingen. ging me niet eens om de verhuizing an sich, maar was toen toevallig die periode.quote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Amsterdam speelt weer, in de apollo hal. En heet ook apollo als team zijnde.
Maar team amsterdam speelt in Groningen. Hakim (de coach) heeft al zijn rookies vanuit amsterdam naar groningen overgeheveld. Beetje jammer
kloptquote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef gomi het volgende:
ah k, dat is wel een sport waarbij iets mag worden gedaan aan t in beeld brengen tbh
ah ben ik met je eens hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 22:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
klopt
maar om nu alles maar om te gooien om het snel te houden...
niet alle veranderingen zijn positief
my 2 cents
quote:Op zondag 11 november 2012 22:59 schreef gomi het volgende:
ah ben ik met je eens hoor.
het verneukt de sport altijd.
Ze is al bezet hoor, maak je maar geen illusies.quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet te he
lijkt mij ook wel een keer leuk
heeeeeeeeel vaak welquote:
ik heb d-c al dus...quote:Op zondag 11 november 2012 23:06 schreef cvboer het volgende:
Ze is al bezet hoor, maak je maar geen illusies.
trustenquote:Op zondag 11 november 2012 23:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heeeeeeeeel vaak wel
ow
ik ben nu off
slapen
![]()
![]()
Wat speelt er tussen jullie?quote:
Amsterdam deed vorig jaar niet mee, geen sponsoren meer.quote:Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ah wist ik niet eens. ik ben afgehaakt toen ze naar sporthallen zuid gingen. ging me niet eens om de verhuizing an sich, maar was toen toevallig die periode.
hmm idd jammer.
doet amsterdam t eigenlijk een beetje redelijk?
interessante ontwikkelingen...quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze met elkaar
en zoals hij t nu ook schrijft lijkt t me eigenlijk vrij zeker
nee wist idd dat ze er een tijdje uit waren. geld was hier al jaren een probleem.quote:Op zondag 11 november 2012 23:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Amsterdam deed vorig jaar niet mee, geen sponsoren meer.
Dit jaar doen ze het niet best, ze staan onderaan, donderdag spelen ze in Groningen.
Maarja dan ben ik aan het werk.
zou maar zo kunnen, zie de trouwkaart wel verschijnen tztquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
zou maar zo kunnen, zie de trouwkaart wel verschijnen tzt
lol trouwen zal niet gebeuren denk ik. geloof dat dc daar iig wel stellig in is: die trouwt nooitquote:Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
zou maar zo kunnen, zie de trouwkaart wel verschijnen tzt
Van Fok!ken komt trouwen, ik kijk nergens meer van op.quote:
Liefde maakt blind.....quote:Op zondag 11 november 2012 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
lol trouwen zal niet gebeuren denk ik. geloof dat dc daar iig wel stellig in is: die trouwt nooit
maar weet niet hoe t precies zit hoor, of t serieus is enzo, of gewoon wat lol hebben
Dolfie trouwt niet.quote:Op zondag 11 november 2012 23:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Van Fok!ken komt trouwen, ik kijk nergens meer van op.
Heel goed! Heb de gevilte ketting aan mn schoonmoeder gegeven en ze vond het toch wel heul mooi. Gister nog een sjaaltje voor mn moeder gemaaktquote:
nice. maar niets voor jezelf gemaakt?quote:Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heel goed! Heb de gevilte ketting aan mn schoonmoeder gegeven en ze vond het toch wel heul mooi. Gister nog een sjaaltje voor mn moeder gemaakt.
Nu ben ik ff inspiratieloos
Nee. Vind ik niet leuk genoeg ofzoquote:Op zondag 11 november 2012 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
nice. maar niets voor jezelf gemaakt?
Pssssstquote:Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heel goed! Heb de gevilte ketting aan mn schoonmoeder gegeven en ze vond het toch wel heul mooi. Gister nog een sjaaltje voor mn moeder gemaakt.
Nu ben ik ff inspiratieloos
das duidelijkquote:
Jaaquote:
daarom bevestig ik het ookquote:
Nah ik wil graag een tak boven de tafel en daar per seizoen verschillende knutseltjes in.quote:Op zondag 11 november 2012 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, heb je wel een idee wat je tzt graag zou willen maken bv?
hehe ik zit hier wel vaker jaquote:Op zondag 11 november 2012 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, dus hier zit je verstopt gomi?
ah ja dat had je weleens verteld iddquote:Op zondag 11 november 2012 23:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nah ik wil graag een tak boven de tafel en daar per seizoen verschillende knutseltjes in.
Nee, ik kom hier zelden. Ik zag net het draadje omhoog vliegen bij actieve topics en zag dat jij het was.quote:Op zondag 11 november 2012 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik zit hier wel vaker ja
wist je dat niet?
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen, das pas ergquote:
Ghehe ik weet het meis.. Nee helaas geen hoofden.quote:Op zondag 11 november 2012 23:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
JaaAlleen durf ik daar niet aan te beginnen omdat ik bang ben dat het grandioos mislukt
. En ik heb de juiste kleuren nog niet
. Heb jij in de winkel ook van die witte nephoofden? Van piepschuim geloof ik polystyreen. Kan ik die gebruiken als mal
lol. maar is idd een van de sc's waar ik zit. laysa leest hier wel mee geloof ikquote:Op zondag 11 november 2012 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik kom hier zelden. Ik zag net het draadje omhoog vliegen bij actieve topics en zag dat jij het was.
In een split second dacht ik serieus: Aww da's lullig.quote:Op zondag 11 november 2012 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen, das pas erg
lol, ah dat kind van je schoonouders en jij zijn elkaar gewoon nog niet tegengekomen hequote:Op zondag 11 november 2012 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Oh op internet zijn ze niet heel duur... Wat is de omtrek van jouw hoofd? Als die nou hetzelfde is als die van dolfie kan ik voor jullie beide 1 makenquote:Op zondag 11 november 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe ik weet het meis.. Nee helaas geen hoofden.als ik een hoofd tegen kom zal ik aan je denken
Hahaha, oh sorry is nie grappigquote:Op zondag 11 november 2012 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat zal het zijn denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, ah dat kind van je schoonouders en jij zijn elkaar gewoon nog niet tegengekomen he
3quote:
laysa heeft hier weleens gepost. schreef ze dat ze elke week wel ff bijleest. relletjes enzo. vraag maar ffquote:Op zondag 11 november 2012 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa en ik volgen hele andere sub-fora!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |