Goed plan!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef kwiebuske het volgende:
goeie TT
![]()
morgen naar een feessie![]()
moek je ophalen ?
gaan we gelijk door naar yska
volgens mij wil ze ons niet op bruiloft hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:09 schreef dolfina-chica het volgende:
Goed plan!
Espri? waar moeten we wezen
quote:
jaweeeeeeellllllllllllllllllllllllllquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef espri het volgende:
oooowwww dus het gaat helemaal niet om mij?
kloptquote:
nee, ik gok naar zuid-hollandquote:
noway!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:03 schreef espri het volgende:
ik denk dat ik hier maar even weg blijf hahaha
zie jullie vanzelf wel; weer over 2 weken
wat zou espri raar staan te kijken...quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:59 schreef trampolientje het volgende:
ook goed hahahaha,man heeft nog 2 plekken in auto,wie o wie wil meerijden:)
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef dolfina-chica het volgende:
wat zou espri raar staan te kijken...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:19 schreef trampolientje het volgende:
kunnen we vanaaf nog effe erehaagje in elkaar frobelen
Oja kokosmakronen :pquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef kwiebuske het volgende:
goeie TT
![]()
morgen naar een feessie![]()
moek je ophalen ?
gaan we gelijk door naar yska
z.holland.. morgenquote:
Iets te ver weg.quote:
dat doe je snel!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jongens, ik wil het even kwijt dat ik er heel moe en gefrustreerd van word als iemand altijd kiest voor de negatieve insteek. Dus ik schreeuw even:
Aaaaaaaaaaaaaaarghh! Lul.
Zo einde van mijn frustratie.
Naja is natuurlijk ook niet het einde maargoed, wil er niet meer energie steken, eigenlijk word ik er wat aggresief van en wil diegene een schop geven. Maarja dat gevoel heb k wel vaker maar ik doe het nooitquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat doe je snel!!!
daar heb ik langer voor nodig
Was dit een reactie op mijn post in [Kerst]pakkettenactie FHF 2012 ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jongens, ik wil het even kwijt dat ik er heel moe en gefrustreerd van word als iemand altijd kiest voor de negatieve insteek. Dus ik schreeuw even:
Aaaaaaaaaaaaaaarghh! Lul.
Zo einde van mijn frustratie.
je hebt msn niet eens aanstaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Naja is natuurlijk ook niet het einde maargoed, wil er niet meer energie steken, eigenlijk word ik er wat aggresief van en wil diegene een schop geven. Maarja dat gevoel heb k wel vaker maar ik doe het nooit
ik denk het niet... yska had je dan wel aan je jasje getrokkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:22 schreef frederik het volgende:
[..]
Was dit een reactie op mijn post in [Kerst]pakkettenactie FHF 2012 ?
jasje..quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef dolfina-chica het volgende:
ik denk het niet... yska had je dan wel aan je jasje getrokken
ik wou hem niet te hard laten schrikkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jasje..
denk eerder aan zijn haren
sjipsquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:31 schreef dolfina-chica het volgende:
ik wou hem niet te hard laten schrikken
gewoon verder posten, heeft ze niets doorquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sjips
kan mijn post nog veranderen ?
zouden ze het doorhebben ?
kwieb!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sjips
kan mijn post nog veranderen ?
zouden ze het doorhebben ?
HEEEEEEEEEEEEJ ESPRI!quote:
sorry druk drukquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef dolfina-chica het volgende:
kwieb!!!moet je wel door posten!!!
whahahahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry druk druk
bezig uit te zoeken waar bruiloft plaatsvindt morgen
ow
hoi espri![]()
dankjewel Ehhe, gaan we zeker doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:46 schreef Ehhe het volgende:
Liefste espri, ik wens jou en je aanstaande een hele fijne dag morgenGeniet ervan!
Tof topic Yska. Ik zal er eens over nadenken
al gevonden kwiebeltje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry druk druk
bezig uit te zoeken waar bruiloft plaatsvindt morgen
ow
hoi espri![]()
hahahahahaquote:
geen idee, denk het wel als je opeens een yinyangsymbool van ongeveer 2 meter vootr je neus ziet staan...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahaha
jij zou raar staan te kijken
ik denk dat je heeeeeeeeeeel raar staat te kijken als kwieb ineens voor je neus staatquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef espri het volgende:
[..]
geen idee, denk het wel als je opeens een yinyangsymbool van ongeveer 2 meter vootr je neus ziet staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |