abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2012 @ 17:44:50 #251
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_119817099
HRT :W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_119829249
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:01 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Bron?

En maldonado ook dus!!!!

http://www.f1today.net/nl(...)-maldonado-voor-2013

En Frank Williams heeft het over talenten :-)
^O^
  zondag 2 december 2012 @ 00:04:12 #253
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_119829577
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt nu zo ongeveer wel stellen dat het over en uit is voor HRT. Jammer maar helaas. het is alleen nog wachten op de officiële bevestiging van het nieuws
Jammer? Uitstekend nieuws juist. Rijdende chicanes heeft niemand wat aan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 2 december 2012 @ 12:00:13 #254
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_119837679
Baai Baai Zwaai Zwaai HRT

Niet ingeschreven, dus waarschijnlijk doen ze niet meer mee.

Tijd voor een nieuwe quali :D.

Q1: 22
Q2: 16
Q3: 10
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
  zondag 2 december 2012 @ 12:07:06 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119837831
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 00:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jammer? Uitstekend nieuws juist. Rijdende chicanes heeft niemand wat aan.
Jammer in de zin dat er niemand (serieuze partij) in is gestapt
  zondag 2 december 2012 @ 12:13:58 #256
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_119837985
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 12:00 schreef mar456 het volgende:
Baai Baai Zwaai Zwaai HRT

Niet ingeschreven, dus waarschijnlijk doen ze niet meer mee.

Tijd voor een nieuwe quali :D.

Q1: 22
Q2: 16
Q3: 10
Of gewoon weer een uur, 12 rondjes, waarvan 4 in het eerste kwartier moeten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 2 december 2012 @ 12:14:08 #257
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_119837994
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 00:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jammer? Uitstekend nieuws juist. Rijdende chicanes heeft niemand wat aan.
Ja jammer. Oké rijdende chicanes heb je idd niets aan, en zeker als ze geen jong talent de kans geven. Maar langzame(re) teams ga je altijd hebben, moeten die dan altijd verdwijnen? Ga je volgend jaar soms hetzelfde zeggen over Marussia?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 december 2012 @ 12:40:11 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119838637
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 12:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Of gewoon weer een uur, 12 rondjes, waarvan 4 in het eerste kwartier moeten.
vrijdag en zaterdagtraining en de tijden bij elkaar opgeteld net als vroeger O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 2 december 2012 @ 12:41:48 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119838680
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 12:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vrijdag en zaterdagtraining en de tijden bij elkaar opgeteld net als vroeger O+
Dat kan ook maar dat kan je ook in 2 of 3 sessies op de zaterdag doen binnen het Q uur
pi_119909119
'Adam Parr wil Ecclestone voor de rechter dagen'

quote:
Bernie Ecclestone's next headache could be in the form of former Williams chairman Adam Parr, according to a report in the German language Speed Week.

Earlier this year, Briton Parr - Williams' de-facto team principal - suddenly quit.

His shock departure from the famous team and the sport was met with cynicism, as it coincided with the end to an impasse with F1's chief executive over Williams' stalled Concorde Agreement negotiations.

We reported in March that Parr never saw eye-to-eye with Ecclestone.

The Telegraph hinted at the time that he "was the victim of a power play", while Speed Week journalist Peter Hesseler has now gone one step further.

He repeated rumours that "a former team official" could be set to commence legal action against Ecclestone, because the F1 chief executive earlier this year threatened to call off Concorde Agreement negotiations if he didn't quit.

Writing in Speed Week, Hesseler said the unnamed team official is almost certainly Parr.
En hier een artikel die het over een voormalige teammanager heeft, die Ecclestone wil aanklagen. Dit stond blijkbaar in de prospectus van de aandelenuitgifte van de F1.
quote:
Now it has been revealed that someone else has threatened Ecclestone with legal action though this complaint has a very different background to the others.

The revelation appears in the prospectus for the stalled flotation of F1 on the Singapore stock exchange which was due to get off the grid in June. The volatile economic climate put the brakes on the flotation but all the preparation was in place including a 498 page prospectus which was produced in May. On page 318 it states:

"A former manager of a Formula 1 Team (in which the Group has no interest), who recently resigned from his employment, has claimed that his position within the Team had become untenable as a result of Mr Ecclestone's tortious interference and "abuse of a dominant position". He alleges that adverse opinions were expressed by Mr Ecclestone to the Team's board and in the media about the former Team manager's suitability in his role and that we would not make an offer to that Team to renew the Concorde Agreement while he remained in his position, and that as a result, he was forced to leave his employment, resulting in a loss of income and of his minority (1.5%) stake in the Team."

"He has also sought to link his resignation to an issue that he raised while in employment that had to do with cash payments made by the Monaco race promoter to the Teams. We enquired of each of our employees who had been involved in or had knowledge of these practices and we are satisfied that they did not involve any wrongdoing by the Company, nor were there any improper payments made or received by any Group companies, or any of our personnel."

"The former Team manager has not commenced legal proceedings as of the date of this document, and it is not clear if he intends to do so and if he did, against whom, but he claims to be preparing a claim against Mr Ecclestone. While we do not believe his claim has any merit, and his former employer has informed us that he resigned his position voluntarily and the matters that led to his voluntary resignation were not as the former Team manager has claimed and were not to do with us, Mr. Ecclestone, has engaged in a dialogue with him to resolve the matter. However, there can be no assurance as to the outcome of these discussions."

Whilst we wonder who on earth this could possibly refer to, we very much doubt that Ecclestone will be troubled. He is a master in the art of war and considering that he has managed to motor on in the face of the other legal threats this seems like light relief in comparison. No litigation against him by the former team manager has been unearthed in the media since the threat surfaced in the prospectus in May. Having said that, if the former team manager's threat of legal action didn't come to anything one wonders what his next steps might be.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 5 december 2012 @ 11:47:30 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119950528
DavidCushnan twitterde op woensdag 05-12-2012 om 11:45:48 Rolex has signed a "long-term" deal to become Formula One's official timekeeper and official timepiece from 2013. #F1 reageer retweet
pi_119950574
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:47 schreef Tarado het volgende:
DavidCushnan twitterde op woensdag 05-12-2012 om 11:45:48 Rolex has signed a "long-term" deal to become Formula One's official timekeeper and official timepiece from 2013. #F1 reageer retweet
Lijkt mij goed nieuws :s).
జ్ఞ‌ా
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 december 2012 @ 12:34:13 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119952023
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:48 schreef µ het volgende:

[..]

Lijkt mij goed nieuws :s).
want tot nu toe gebeurde het niet goed :?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_119952337
Moet wel zeggen dat ik de huidige tijdwaarneming wel erg mooi vond qua vormgeving, overzichtelijk was het nu niet echt. Het liefst zou ik weer Tag Heuer live-timing willen zien, met de bekende gele blokjes en duidelijke tussentijden: O+



Benieuwd wat Rolex er van bakt !!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 december 2012 @ 12:48:50 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119952501
Hoelang doet Tag Heuer het eigenlijk al, kan me eigenlijk bijna niks anders herinneren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 5 december 2012 @ 13:07:40 #266
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_119953188
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Meike26 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik de huidige tijdwaarneming wel erg mooi vond qua vormgeving, overzichtelijk was het nu niet echt. Het liefst zou ik weer Tag Heuer live-timing willen zien, met de bekende gele blokjes en duidelijke tussentijden: O+

[ afbeelding ]

Benieuwd wat Rolex er van bakt !!
Ik denk niet dat TAG ook maar iets te maken heeft met de graphical overlays op tv.
Ze verzorgen puur de tijdswaarneming.

Een andere partij zal verantwoordelijk zijn voor vormgeving en graphics.
pi_119953387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Meike26 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik de huidige tijdwaarneming wel erg mooi vond qua vormgeving, overzichtelijk was het nu niet echt. Het liefst zou ik weer Tag Heuer live-timing willen zien, met de bekende gele blokjes en duidelijke tussentijden: O+

[ afbeelding ]

Benieuwd wat Rolex er van bakt !!
Die graphics waren echt tof ja. Alles wat daarna kwam was ruk :r :(!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Sport woensdag 5 december 2012 @ 13:31:23 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119954004
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Die graphics waren echt tof ja. Alles wat daarna kwam was ruk :r :(!
Waarheid dit. En de 6-uitvoering was toffer dan de 8-uitvoering.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 5 december 2012 @ 13:34:29 #269
39237 crew  H_T
2733
pi_119954101
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef rubbereend het volgende:
Hoelang doet Tag Heuer het eigenlijk al, kan me eigenlijk bijna niks anders herinneren
Volgens mij hebben Siemens en LG het recentelijk nog gedaan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:35:23 #270
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_119954126
Die gele layout was echt gruwelijk!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_119954496
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Meike26 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik de huidige tijdwaarneming wel erg mooi vond qua vormgeving, overzichtelijk was het nu niet echt. Het liefst zou ik weer Tag Heuer live-timing willen zien, met de bekende gele blokjes en duidelijke tussentijden: O+

[ afbeelding ]

Benieuwd wat Rolex er van bakt !!
Deze ziet er iig naar m'n herinnering niet uit zoals ze waren, ander lettertype bijvoorbeeld :P
pi_119954644
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Volgens mij hebben Siemens en LG het recentelijk nog gedaan
LG kwam dit seizoen met dit soort pareltjes:

pi_119955056
Ik vind persoonlijk die doorlopende balk in beeld met de tijden ook rete irritant :r

In Amerika hebben ze dat ook bij alle autosporten. :r

Doe gewoon netjes links in beeld een lijstje met namen en tijden.
Veel overzichtelijker was dat.

:(

Vroeger was alles beter :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:21:08 #274
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_119958156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef rubbereend het volgende:
Hoelang doet Tag Heuer het eigenlijk al, kan me eigenlijk bijna niks anders herinneren
Deed tot 2008 dus... maar je bent niet de enige die dacht dat ze het nog deden hahahah

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Meike26 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik de huidige tijdwaarneming wel erg mooi vond qua vormgeving, overzichtelijk was het nu niet echt. Het liefst zou ik weer Tag Heuer live-timing willen zien, met de bekende gele blokjes en duidelijke tussentijden: O+

[ afbeelding ]

Benieuwd wat Rolex er van bakt !!
Dat plaatje lijkt wel een photoshop joh.... zo helder... als ik een screenshot maak van een Full HD krijg ik 't nog niet eens zo scherp gok ik.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 5 december 2012 @ 16:02:31 #275
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_119959669
Ferrari heeft toch elk jaar een feestje in de sneeuw? Is het al bekend waar en wanneer dat is?
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 5 december 2012 @ 16:15:59 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119960086


13-20.01.2013
Madonna di Campiglio, Palawrooom
Wrooom 2013

Per tutti gli appassionati i motori, è ora di inizare a pensare al più grande evento dell'inverno riservato alla velocità.

Dall 13 al 20 gennaio 2013 a Madonna di Campiglio torna Wrooom - F1&MotoGp Press Ski Meeting, il tradizionale appuntamento con le scuderie Ferrari Formula1 e Ducati MotoGp e la stampa internazionale.

Programma
Martedì 15 gennaio
Ore 17.30 – Villaggio Conca Verde
DUCATI INCONTRA
I Piloti del Team Ducati incontrano il pubblico
Ore 22.30 – Pista Belvedere
FIACCOLATA
con arrivo dei Piloti Ducati e Ferrari
Accoglienza con vin brulè

Giovedì 17 gennaio
Ore 17.30 – Villaggio Conca Verde
FERRARI INCONTRA
I Piloti della Scuderia Ferrari incontrano il pubblico
Ore 22.30 – Telecabina Spinale
FIACCOLATA
con arrivo dei Piloti Ducati e Ferrari
Accoglienza con vin brulè

Venerdì 18 gennaio
Ore 17.45 – Laghetto
CHALLENGE EXHIBITION
Gara di Go Kart sul laghetto ghiacciato con i Piloti Ducati e Ferrari

Info e dettagli:
www.campigliowrooom.it
  woensdag 5 december 2012 @ 19:21:26 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119966981
World Motor Sport Council 2012
The final 2012 meeting of the World Motor Sport Council (WMSC) took place today, 5 December, in Istanbul.
WED 05.12.12, 2:02PM
The final 2012 meeting of the World Motor Sport Council (WMSC) took place today, 5 December, in Istanbul. The FIA President, Jean Todt, opened the meeting by thanking Demir Berberoglu, Műmtaz Tahincioglu and the Turkish Automobile Sports Federation for their hospitality and for hosting the week of FIA meetings in Turkey. The following decisions were taken.



FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP

quote:
The date for the 2013 Grand Prix of Germany has been moved to 7 July, and 21 July has been reserved for another F1 European event, subject to the approval of the relevant ASNs.

Amendments have been made to the 2013 and 2014 Sporting and Technical Regulations:

2013 F1 Technical Regulations

More stringent front wing deflection tests have been introduced.

Minor changes have been made to the front roll structure design.

There is an increase in minimum weight to compensate for an increase in tyre weight for 2013.

Deletion of the ‘force majeure’ allowance when a car stops on the track in qualifying. The FIA will determine how much fuel the car would have used to get back to the pits and add it to the one litre sample minimum.

All chassis will now have higher static loads applied to them (formerly only one chassis was tested to the higher loads with subsequent chassis being tested to 20% lower proof loads).

2013 F1 Sporting Regulations

For safety reasons, use of the DRS during practice will now only be allowed in the place(s) it will be used on the track in the race.

The team personnel curfew will be extended from six to eight hours on Thursday night and only two exceptions will be allowed during a season (formerly four).

2014 F1 Technical Regulations

A new draft with numerous changes was discussed and agreed by the F1 Technical Working Group and Powertrain Working Group.

The requirement for cars to be driven exclusively under electric power in the pit lane has been postponed until 2017.

A number of changes have been made to the power unit regulations with the aim of limiting technology in some areas in order to reduce development costs.

Changes made to bodywork design, originally aimed at reducing downforce and drag for increased efficiency, have reverted to 2012 specification.

The minimum weight limit has been raised to compensate for additional power unit weight.
http://www.fia.com/news/world-motor-sport-council-2012
pi_119970532
quote:
The requirement for cars to be driven exclusively under electric power in the pit lane has been postponed until 2017.
Goedzo.

Schrap het maar compleet en plak er wat extra cilinders aan vast. F1 moet helemaal niet groen zijn. Dat is het nooit geweest en moet het imo ook zeker niet worden.

}:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_119970590
quote:
Deletion of the ‘force majeure’ allowance when a car stops on the track in qualifying. The FIA will determine how much fuel the car would have used to get back to the pits and add it to the one litre sample minimum.
En voila. Heel dat akkefietje van toen dus nu wel duidelijk. Ik zei het destijds al dat ze het op deze manier zouden moeten doen. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 5 december 2012 @ 21:41:50 #280
34586 kepler
No bounce, no play
pi_119974081
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Goedzo.

Schrap het maar compleet en plak er wat extra cilinders aan vast. F1 moet helemaal niet groen zijn. Dat is het nooit geweest en moet het imo ook zeker niet worden.

}:|
Alleen de pits is prima, heb je toch geen 1000 pk voor nodig :D
The line is a dot to you!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 5 december 2012 @ 22:05:26 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119975414
Op twee cilinders de pits in :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119987774
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Goedzo.

Schrap het maar compleet en plak er wat extra cilinders aan vast. F1 moet helemaal niet groen zijn. Dat is het nooit geweest en moet het imo ook zeker niet worden.

}:|
Waarom extra cilinders? Zelfs met minder cilinders krijg je er meer pk uit dan met de huidige atmosferische motoren. Kijk maar naar de jaren '80 toen er meer dan 1000 pk kwam uit een 1.5 liter 4 cilinder turbo motor met maar 12000 toeren.

Dus dat moet met de nieuwe motoren ook kunnen. :)
En dat met minder verbruik en uitstoot, dus imho een win-win situatie.

Kijk naar de nieuwe BMW M5, teruggegaan van een 5L V10 naar een 4,4L V8 turbo, maar wel betere prestaties (meer pk), minder verbruik en schoner. En de F1 volgt deze trend, omdat dat relevant is voor de auto-industrie.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2012 @ 15:09:09 #283
39237 crew  H_T
2733
pi_119996954
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:41 schreef kepler het volgende:

[..]

Alleen de pits is prima, heb je toch geen 1000 pk voor nodig :D
De motorenbouwers waren er tegen omdat je er zo goed als geen brandstof mee bespaart en het wel een flinke zak geld kost om te ontwikkelen. Daarbij zou het ook gevaarlijker zijn, omdat je de auto's niet meer hoort aankomen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 6 december 2012 @ 15:15:08 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119997148
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

De motorenbouwers waren er tegen omdat je er zo goed als geen brandstof mee bespaart en het wel een flinke zak geld kost om te ontwikkelen. Daarbij zou het ook gevaarlijker zijn, omdat je de auto's niet meer hoort aankomen.
makes sense
  donderdag 6 december 2012 @ 19:14:14 #285
34586 kepler
No bounce, no play
pi_120006967
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

De motorenbouwers waren er tegen omdat je er zo goed als geen brandstof mee bespaart en het wel een flinke zak geld kost om te ontwikkelen. Daarbij zou het ook gevaarlijker zijn, omdat je de auto's niet meer hoort aankomen.
Als iedereen op deze manier denkt zal er nooit iets innovatief gedaan worden :D
The line is a dot to you!
  donderdag 6 december 2012 @ 19:20:40 #286
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_120007273
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef kepler het volgende:

[..]

Als iedereen op deze manier denkt zal er nooit iets innovatief gedaan worden :D
Alsof dat nog kan in de huidige F1 zonder dat het verboden wordt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_120008976
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef kepler het volgende:

[..]

Als iedereen op deze manier denkt zal er nooit iets innovatief gedaan worden :D
Er wordt altijd een punt gemaakt over het besparen van extra kosten, dus in dat opzicht is het een prima reden. Waarom hameren op kostenbesparing als er om de zoveel jaar een nieuw iets ontwikkeld moet worden?
pi_120009723
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alsof dat nog kan in de huidige F1 zonder dat het verboden wordt.
Jazeker, zolang het niet tegen (de geest) van de regels is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 6 december 2012 @ 20:11:53 #289
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_120009861
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jazeker, zolang het niet tegen (de geest) van de regels is.
Noem eens een innovatie sinds 2009 die niet verboden werd in het volgende seizoen (of nog tijdens het seizoen).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 6 december 2012 @ 20:17:15 #290
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120010147
de passieve F-duct :P

deze is straks niet meer toegestaan, maar is iig niet meteen verboden
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 6 december 2012 @ 20:32:55 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_120011115
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
de passieve F-duct :P

deze is straks niet meer toegestaan, maar is iig niet meteen verboden
Wat ik al zei, iets dat niet verboden werd in het volgende seizoen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 6 december 2012 @ 20:46:22 #292
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120011901
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat ik al zei, iets dat niet verboden werd in het volgende seizoen.
het is vier seizoenen toegestaan geweest
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 6 december 2012 @ 21:10:24 #293
34586 kepler
No bounce, no play
pi_120013294
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:55 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Er wordt altijd een punt gemaakt over het besparen van extra kosten, dus in dat opzicht is het een prima reden. Waarom hameren op kostenbesparing als er om de zoveel jaar een nieuw iets ontwikkeld moet worden?
Goed punt, maar de F1 mag best toonaangevend zijn en innoverend :) KERS is ook ontwikkeld en werkt nu aardig goed :) Kan prima doorontwikkeld worden en naar mijn idee zelfs zonder al teveel geld :P
The line is a dot to you!
  donderdag 6 december 2012 @ 21:13:56 #294
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_120013494
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:46 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het is vier seizoenen toegestaan geweest
Totdat iemand het ging gebruiken ja.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_120032165
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Noem eens een innovatie sinds 2009 die niet verboden werd in het volgende seizoen (of nog tijdens het seizoen).
• F-Duct (was mijn eerste gedachte, maar die had Peterselieman al genoemd)

• KERS (En dan met name het flywheel systeem van Williams, dat ontwikkeld werd voor de F1, maar nu gebruikt wordt in de Porsche GTR en de Audi e-tron racewagens en Jaguar CX-75 concept car). Hoewel (volgens mij) niet officieel verboden in de F1 is er tegenwoordig wel een overeenkomst tussen de teams om alleen de batterij variant te gebruiken. sowieso was het systeem uiteindelijk te groot om in een F1 wagen te gebruiken, maar wordt dus wel in andere racewagens en straatauto's gebruikt (zelfs Ferrari is er mee bezig).

• Coanda uitlaatsysteem dat nu door de meeste teams gebruikt wordt
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_120032737
Wat betreft de 20ste race op de kalender: Turkije lijkt niet door te gaan omdat de regering geen geld beschikbaar wil stellen. Het lijkt er steeds meer op dat het Oostenrijk gaat worden, nu de merknaam Austrian Grand Prix is vastgelegd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:04:59 #297
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_120039284
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

• F-Duct (was mijn eerste gedachte, maar die had Peterselieman al genoemd)

• KERS (En dan met name het flywheel systeem van Williams, dat ontwikkeld werd voor de F1, maar nu gebruikt wordt in de Porsche GTR en de Audi e-tron racewagens en Jaguar CX-75 concept car). Hoewel (volgens mij) niet officieel verboden in de F1 is er tegenwoordig wel een overeenkomst tussen de teams om alleen de batterij variant te gebruiken. sowieso was het systeem uiteindelijk te groot om in een F1 wagen te gebruiken, maar wordt dus wel in andere racewagens en straatauto's gebruikt (zelfs Ferrari is er mee bezig).

• Coanda uitlaatsysteem dat nu door de meeste teams gebruikt wordt
Dat is dus slechts één innovatie die nog toegestaan is. En dat sinds 2009.

F1 gaat daar al lang niet meer over.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:55:41 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120043840
AdamHayNicholls twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 16:46:47 Source tells me the Lotus F1 Team will have a new title sponsor next year - US technology giant Honeywell. reageer retweet
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:01:54 #299
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_120044158
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:55 schreef Tarado het volgende:
AdamHayNicholls twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 16:46:47 Source tells me the Lotus F1 Team will have a new title sponsor next year - US technology giant Honeywell. reageer retweet
Goed nieuws, misschien krijgen we dan weer een fatsoenlijke livery *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2012 @ 17:20:30 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120044923
da's een flink bedrijf
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')