Nou zo moeilijk is t toch niet om alle blikjes te kopen?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is dus een misverstand. Monster is niet van Coca-Cola, ze willen het graag hebben, maar dat is ze tot op heden nog niet gelukt!
Dat heeft ook met de tijd van het jaar te maken, voorheen was het in een periode met geloof ik 5 uur verschil met NL nu is het 3 uur tijdverschil (zij zijn nu op hun zomertijd en wij op onze wintertijd)quote:Op donderdag 22 november 2012 16:57 schreef vosss het volgende:
Ik zie net dat de race zondag om 17:00 uur is.
Was dat altijd om 17:00 in het verleden?!
Ik zat in mn hoofd met 20:00 uur of iets in die geest?!
Vroeger was alles beter, ook de F1...quote:Op donderdag 22 november 2012 16:57 schreef vosss het volgende:
Ik zie net dat de race zondag om 17:00 uur is.
Was dat altijd om 17:00 in het verleden?!
Ik zat in mn hoofd met 20:00 uur of iets in die geest?!
GODVERDEHOERESTERVENDEKANKERKACHELquote:Op donderdag 22 november 2012 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
Formule 1 verdwijnt achter decoder
De komende drie seizoenen gaat Sport1 de races uitzenden
En dat kost dan 15 euo.quote:Zenders in dit pakket
Sport1 Select
Op het eerste kanaal van Sport1: Sport1 Select, zijn alle grote live wedstrijden te zien. De focus van dit kanaal ligt natuurlijk op voetbal, maar op die momenten dat er nergens gevoetbald wordt, zal er zoveel mogelijk live golf, tennis of NBA basketball op Sport1 Select te zien zijn. Op geschikte ontvangers ook in HD.
Sport1 Voetbal
Themakanaal met de Italiaanse, Franse, Braziliaanse, Amerikaanse, Engelse, Spaanse, Duitse, Griekse en Portugese grote voetbalcompetities. Ook de UEFA Champions League kunt u volgen bij Sport1 Voetbal.
Sport1 Golf
Op dit kanaal doet Sport1 dagelijks verslag van het golf op het allerhoogste niveau. Sport1 Golf brengt wekelijks alle toernooien uit de Europese en Amerikaanse Tour live en ook de vier Majors en het World Golf Championship zijn rechtstreeks te zien. Daarnaast zijn ook de Challenge Tour, Senior Tour en de Asian Tour te volgen en biedt Sport1 Golf dagelijks het programma Golfing World.
Sport1 Tennis
Op Sport1 Tennis zendt Sport1 per jaar minimaal maar liefst 38 weken live tennis uit. Naast Wimbledon zijn ook alle toernooien uit de ATP 1000 serie en de belangrijkste toernooien uit de ATP 500 en 250 serie live te volgen. Hiermee is Sport1 ook voor de vele tennisliefhebbers in Nederland een absolute must.
Sport1 Extra 1
In de weekends en tijdens de Champions League kijkt u naast de belangrijkste voetbalwedstrijden op Sport1 Select HD ook diverse andere wedstrijden op Sport1 Extra 1 en Sport1 Extra 2.
Sport1 Extra 2
In de weekends en tijdens de Champions League kijkt u naast de belangrijkste voetbalwedstrijden op Sport1 Select HD ook diverse andere wedstrijden op Sport1 Extra 1 en Sport1 Extra 2.
dan rijden ze per 2013 maar massaal de pits in wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
Slecht nieuws. Zat er al wel aan te komen, maar het is toch veel geld om alleen voor de F1 zo'n abo te nemen. Ik ga dat iig niet doen. Ach, misschien verander ik wel weer van mening als ik het ga missen. Of niet...quote:Op donderdag 22 november 2012 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
Aan de andere kant, genoeg maanden waar 2 races zijn, dus dat is 15 euro voor 4 uur zegmaar, FP's en Q'1 niet meegeteld. Dat is 4 euro per uur. In de kroeg ben je duurder uit.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:33 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Slecht nieuws. Zat er al wel aan te komen, maar het is toch veel geld om alleen voor de F1 zo'n abo te nemen. Ik ga dat iig niet doen. Ach, misschien verander ik wel weer van mening als ik het ga missen.
Ja die streams kun je naar fluiten. Ik ben nog nooit een fullHD stream tegengekomen.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, ik heb geen eens digitale tv. Dan maar hopen op fatsoenlijke streams.
BBC blijft doen wat ze nu doen tot 2018 dus zullen volgend jaar wel dezelfde races doen of in ieder geval hetzelfde aantal.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:32 schreef vosss het volgende:
De rest van al die flutsporten boeit me niet.
Is al bekend wat de BBC volgend jaar doet? Ik neem aan dat Sky daar nog de rechten heeft toch?
Zijn er wel weer enkele races die de BBC live zal doen?
Moet je daar een topic voor openen? Zo hard lopen de F1 topics nietquote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef µ het volgende:
SPT / [Furmule 1] Formule 1 verdwijnt achter decoder
Idem hier en RTL7 was inderdaad een drama. Helemaal als je dat vergelijkt met vroeger. Ben wel benieuwd of Sport1 de vrije trainingen ook gaat uitzenden. Doen ze dacht ik wel met de MotoGP.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef Tarado het volgende:
Ik heb Sport1 gelukkig al en slechter dan RTL 7 kan bijna niet
Ze hebben Olav en Allard dan ook het budget gegeven van twee paperclips en een pakje kauwgom. Dus wat dat betreft hebben ze het nog aardig gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef Meike26 het volgende:
Door hun slechte aanpak / veul te lange commercials hebben ze de kijkers zelf weggejaagd. Heel erg knap in één van de leukste seizoenen sinds 2008.
Duitse RTL heb je ook niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:42 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Dat is mooi klote! Ik zou Sport1 wel aan willen schaffen maar de digitaleTV boer (lijbrandt) heeft geen sport1 in het pakket.....
Als ze een beetje slim zijn nemen ze gewoon de Sky uitzending live overquote:Op donderdag 22 november 2012 21:49 schreef Tarahumara het volgende:
Ik vind het geen probleem dat F1 achter de decoder gaat, ik ga er vanuit dat je dan wel een goede rapportage voor krijgt in lijn met BBC of SKY.
Die bagger van RTL en SBS zit ik totaal niet op te wachten.
De mensen die F1 voor de crashes en spectaculaire races kijken, ben je wellicht kwijt. Geen probleem, de echte liefhebber zal echt wel een paar euro over hebben voor een goeie rapportage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |