Williams ook nogquote:Op donderdag 22 november 2012 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
blijven dus Ferrari, Lotus en in mindere mate Mercedes over als mogelijke kandidaten
kan ook nog ja. Moeten ze wel Bottas laten racen ipv een van die andere paydrivers.quote:
Lotus dusquote:Op donderdag 22 november 2012 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan ook nog ja. Moeten ze wel Bottas laten racen ipv een van die andere paydrivers.
twitter:EliGP twitterde op donderdag 22-11-2012 om 13:21:10Well, it's official now: Burn will sponsor Lotus reageer retweet
Ik had er nog nooit van gehoord, geen idee wat het bedrag isquote:Op donderdag 22 november 2012 13:26 schreef Fiorano het volgende:
Is trouwens best lekker dat Burn. Maar hoeveel centjes zijn er mee bemoeit ?
Gewoon te koop bij de AHquote:Op donderdag 22 november 2012 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, geen idee wat het bedrag is
Ik had Mercedes verwacht. Eerder in het seizoen (voordat Hamilton getekend had) ging het gerucht dat Coca-Cola Hamilton's salaris bij Mercedes zou gaan betalen in ruil voor promotiewerk.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lotus dustwitter:EliGP twitterde op donderdag 22-11-2012 om 13:21:10Well, it's official now: Burn will sponsor Lotus reageer retweet
Die doen toch iets met Monster? Of niet meerquote:Op donderdag 22 november 2012 14:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik had Mercedes verwacht. Eerder in het seizoen (voordat Hamilton getekend had) ging het gerucht dat Coca-Cola Hamilton's salaris bij Mercedes zou gaan betalen in ruil voor promotiewerk.
In 2012 in ieder geval wel ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die doen toch iets met Monster? Of niet meer
Ja, maar Coca-Cola aast hier al een tijdje op. Het gerucht ging daar ook over.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die doen toch iets met Monster? Of niet meer
Kan me zo indenken dat aan het sponsoren van Ferrari een hoger prijskaartje hangt. Tevens heeft Ferrari al twee grote sponsoren in Banco Santander en Philip Morris. Kan me dus voorstellen dat een team als Lotus een stuk interessanter voor ze is. Ook qua plaatsing van het logo op de wagen.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:54 schreef Meike26 het volgende:
Die kunnen dan best wel eens fluiten ja naar hun deal.
Jammer, ik had het merk Coca Cola zelf graag op de Ferrari's willen zien
Op de Engelse versie zie ik hem niet staan. Wel Nico Rosberg en Schumacher.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Monster is een persoonlijke sponsor van Jenson Button volgens de wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Monster_Energy
Hmmm ja, de Nederlandse lijkt niet erg up-to-date. Op de site van Monster is veel Mercedes GP te zien.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Op de Engelse versie zie ik hem niet staan. Wel Nico Rosberg en Schumacher.
Zoals ook op de vorige pagina al stond, het gaat niet om het drankje Coca Cola zelf, maar om sponsoring van The Coca Cola Company.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:54 schreef Meike26 het volgende:
Die kunnen dan best wel eens fluiten ja naar hun deal.
Jammer, ik had het merk Coca Cola zelf graag op de Ferrari's willen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus een misverstand. Monster is niet van Coca-Cola, ze willen het graag hebben, maar dat is ze tot op heden nog niet gelukt!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef ElmarO het volgende:
Lijkt me mede op basis van vorig seizoen een logische combinatie:
[ afbeelding ]
Wel benieuwd of er dan iets gaat veranderen met de deal tussen Monster en Mercedes. Aangezien Monster van Coca Cola is.
Klopt, ze doen wel de distributie in verschillende landenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is dus een misverstand. Monster is niet van Coca-Cola, ze willen het graag hebben, maar dat is ze tot op heden nog niet gelukt!
Dan heb ik het verkeerd begrepen/gelezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is dus een misverstand. Monster is niet van Coca-Cola, ze willen het graag hebben, maar dat is ze tot op heden nog niet gelukt!
was vroeger idd later volgens mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:57 schreef vosss het volgende:
Ik zie net dat de race zondag om 17:00 uur is.
Was dat altijd om 17:00 in het verleden?!
Ik zat in mn hoofd met 20:00 uur of iets in die geest?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |