Je bedoelt dat niemand je vriendschapsverzoeken accepteerdequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik had al een amper gebruikte hyves account. Waarom zou ik dan ook een amper gebruikte facebook aanmaken.
Zemels.
Hogeschoolquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
Ik gebruik facebook nu best wel veel nu dat ik op de hoge school zit.
Was het maar zo'n feest. Tijdens de hyves -> facebook exodus zat je mailbox elke dag wel vol mensen die graag vriendjes met je wilde zijn. Ook niet 1x per persoon, nee gerust 3-5 keer per week paar weken lang.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je bedoelt dat niemand je vriendschapsverzoeken accepteerde
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
-datquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
dat had ik getypt maar niet gepostquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ohja en mensen zonder recente profielfoto's
Zelfreflectie is een machtig iets.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat had ik getypt maar niet gepost
Ja jij natuurlijk balen, jij groef jezelf veel liever in.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Tijdens de hyves -> facebook exodus zat je mailbox elke dag wel vol mensen die graag vriendjes met je wilde zijn. Ook niet 1x per persoon, nee gerust 3-5 keer per week paar weken lang.
Dan moet je vast veel trappen op. xD!! YOLO1!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
Ja, ja inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dan moet je vast veel trappen op. xD!! YOLO1!!!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja jij natuurlijk balen, jij groef jezelf veel liever in.
Kroop liever in je (ammonieten)schulp
Reageerde regelmatig erg bot
Vond ze wel leuk gevonden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Nee, ik vond het wel prima zo.
Ja, je hebt overduidelijk geen hoge werkdruk daar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vond ze wel leuk gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |