Geen idee eigenlijk, denk zelf naar de Overkant met wat vrienden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee helaas mag dat niet. Maar wild avondje stappen duz?
De overkant van wat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, denk zelf naar de Overkant met wat vrienden.
Dat zijn geen "truukjes", nee. Die zou je helemaal uit elkaar scheuren en alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Daar kan ik geen trucjes mee hoor.
Waarschijnlijk zou hij dat wel doen ja, ziet er best gay uit hij en mijn achtergevel is toch best goedgevormd. Maar ik zou er niet vrolijk van worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zijn geen "truukjes", nee. Die zou je helemaal uit elkaar scheuren en alle hoeken van de kamer laten zien
Ik ga er solliciteren en dan spugen in je drankje, deal?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://www.cafedeoverkant.nl/
't lijkt er niet op, maar er zitten hele leuke meidjesquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik ga er solliciteren en dan spugen in je drankje, deal?
Ik kon er op de foto's maar 1 zien waar ik het wel warm van kreegquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
't lijkt er niet op, maar er zitten hele leuke meidjes
Da's waar, de site is totaal niet representatief. Leuke tent.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik kon er op de foto's maar 1 zien waar ik het wel warm van kreeg
Nope, kan mij ook niet herinneren er ooit op een andere foto dan van een lamme vriend gestaan te hebben. Wie lijken er dan volgens jou op?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Over die foto's gesproken, sta jij daar toevallig op? Zitten wel een paar gasten tussen die volgens mij wel op jou lijken.
http://cafedeoverkant.nl/albums/image/5086c038c1021.JPGquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nope, kan mij ook niet herinneren er ooit op een andere foto dan van een lamme vriend gestaan te hebben. Wie lijken er dan volgens jou op?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Snap wat je bedoelt, maar 't lijkt er niet helemaal op. Enfin, dat kan Vogel wel bevestigen, anders Huib wel.
Jij kan alleen mijn FB-thumbnail zien, toch?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn neefje zet onder schooltijd op FB dat hij en een vriendinnetje goed in tetris zijn, krijgt hij nu van zijn moeder op zijn flikker omdat hij tijdens school op heeft te letten
Nja of beter nog gewoon geen posts van diskutabele natuur plaatsen en tags meteen verwijderen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Je moeder op facebook hebben, even slim als je leraar.
Ja dat zegt mij niets aangezien ik geen facebook account heb.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nja of beter nog gewoon geen posts van diskutabele natuur plaatsen en tags meteen verwijderen.
Gohquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Posts" zijn korte berichtjes die je kunt plaatsen. Andere facebookers kunnen deze vervolgens lezen. Afhankelijk van je instellingen zijn ze te zien voor vreemden, vrienden van je vrienden of alleen je vrienden.
Je bedoelt dat niemand je vriendschapsverzoeken accepteerdequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik had al een amper gebruikte hyves account. Waarom zou ik dan ook een amper gebruikte facebook aanmaken.
Zemels.
Hogeschoolquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
Ik gebruik facebook nu best wel veel nu dat ik op de hoge school zit.
Was het maar zo'n feest. Tijdens de hyves -> facebook exodus zat je mailbox elke dag wel vol mensen die graag vriendjes met je wilde zijn. Ook niet 1x per persoon, nee gerust 3-5 keer per week paar weken lang.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je bedoelt dat niemand je vriendschapsverzoeken accepteerde
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
-datquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
dat had ik getypt maar niet gepostquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ohja en mensen zonder recente profielfoto's
Zelfreflectie is een machtig iets.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat had ik getypt maar niet gepost
Ja jij natuurlijk balen, jij groef jezelf veel liever in.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Tijdens de hyves -> facebook exodus zat je mailbox elke dag wel vol mensen die graag vriendjes met je wilde zijn. Ook niet 1x per persoon, nee gerust 3-5 keer per week paar weken lang.
Dan moet je vast veel trappen op. xD!! YOLO1!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
Ja, ja inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dan moet je vast veel trappen op. xD!! YOLO1!!!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja jij natuurlijk balen, jij groef jezelf veel liever in.
Kroop liever in je (ammonieten)schulp
Reageerde regelmatig erg bot
Vond ze wel leuk gevonden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Nee, ik vond het wel prima zo.
Ja, je hebt overduidelijk geen hoge werkdruk daar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vond ze wel leuk gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |