Ja dat zegt mij niets aangezien ik geen facebook account heb.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nja of beter nog gewoon geen posts van diskutabele natuur plaatsen en tags meteen verwijderen.
Gohquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Posts" zijn korte berichtjes die je kunt plaatsen. Andere facebookers kunnen deze vervolgens lezen. Afhankelijk van je instellingen zijn ze te zien voor vreemden, vrienden van je vrienden of alleen je vrienden.
Je bedoelt dat niemand je vriendschapsverzoeken accepteerdequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik had al een amper gebruikte hyves account. Waarom zou ik dan ook een amper gebruikte facebook aanmaken.
Zemels.
Hogeschoolquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
Ik gebruik facebook nu best wel veel nu dat ik op de hoge school zit.
Was het maar zo'n feest. Tijdens de hyves -> facebook exodus zat je mailbox elke dag wel vol mensen die graag vriendjes met je wilde zijn. Ook niet 1x per persoon, nee gerust 3-5 keer per week paar weken lang.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je bedoelt dat niemand je vriendschapsverzoeken accepteerde
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
-datquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
dat had ik getypt maar niet gepostquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ohja en mensen zonder recente profielfoto's
Zelfreflectie is een machtig iets.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat had ik getypt maar niet gepost
Ja jij natuurlijk balen, jij groef jezelf veel liever in.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Tijdens de hyves -> facebook exodus zat je mailbox elke dag wel vol mensen die graag vriendjes met je wilde zijn. Ook niet 1x per persoon, nee gerust 3-5 keer per week paar weken lang.
Dan moet je vast veel trappen op. xD!! YOLO1!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
Ja, ja inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dan moet je vast veel trappen op. xD!! YOLO1!!!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja jij natuurlijk balen, jij groef jezelf veel liever in.
Kroop liever in je (ammonieten)schulp
Reageerde regelmatig erg bot
Vond ze wel leuk gevonden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Nee, ik vond het wel prima zo.
Ja, je hebt overduidelijk geen hoge werkdruk daar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vond ze wel leuk gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |