Mijn bunnies zijn liever.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
ow ik kon deze je niet onthouden Ttje!
[ afbeelding ]
We gingen Q offeren toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al vind ik bunnies persoonlijk niet te vreten en eigenlijk te cute om te offeren moeten we er wat voor over hebben natuurlijk.
Tref je hem gebraden aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
lief vroeg of ik er een wou voor kerst
ik denk dat dat niet helptquote:
neeeeeej een babybunnie om te kussenquote:
Uitproberen he.. kan altijd nog in de pan als het niet werktquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet helpt
want dan is het niet in haar huis en zo
en een incident ipv dat je haar gecontroleerd kennis laat maken met vriendjes zeg maar
Met zo weinig neemt een beetje God geen genoegen natuurlijkquote:
Ja, als het niet werkt neemt de winkel/asiel hem echt wel terug.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet helpt
want dan is het niet in haar huis en zo
en een incident ipv dat je haar gecontroleerd kennis laat maken met vriendjes zeg maar
Ik doe nog eens iets voor jouquote:
Dat lijkt me vragen om problemenquote:ik wil ook een bunny nu
lief vroeg of ik er een wou voor kerst maar ik weet niet hoe slim dat is met dat dikke katmormel van ons
Volgens mij hadden we nog iets.. maar ik weet niet meer watquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met zo weinig neemt een beetje God geen genoegen natuurlijk.
oh zo! maar dan is ie al dood denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, als het niet werkt neemt de winkel/asiel hem echt wel terug.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh zo! maar dan is ie al dood denk ik
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:40 schreef Tegan het volgende:
Doen als je een weekje vakantie hebt ofzo.
fatso kan ook al niet met andere kattenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef Tegan het volgende:
In het bunnytopic zijn geloof ik wel mensen die katten en bunnies hebben... Wat prima gaat. Maar het ligt denk ik aan de dieren zelf.
ja goed maar dan nogquote:
Owja, ik zoek ook nog een bunnyoppas als ik een weekendje wegga volgend jaar. Gelukkig staan zussen en mama te trappelen, ze mogen om de beurt een keerquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een hele boerderij vol cavia'sals het niet van die smerige en dure beesten waren. En het is een beetje lastig met de vakantie.
jouw bunbuns zijn travelproof?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef Tegan het volgende:
Ik kan mijn konijnen wel een keer meenemen naar jou trouwens?
het is dat je zo ver weg woont, anders had ik me ook wel aangebodenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, ik zoek ook nog een bunnyoppas als ik een weekendje wegga volgend jaar. Gelukkig staan zussen en mama te trappelen, ze mogen om de beurt een keer.
Ik heb een travelding. Voor de dierenarts. Kan prima paar uurtjes? Als ze bij jou los mogen enzo.quote:
gewoon in een reiskoffertje proppen. Doe ik met die van mij ook. Of ze het leuk vinden is een tweede. Alleen die twee zusjes van mij zijn een beetje niet zo lief tegen elkaar, dus als ze dicht op elkaar in een reisbak zitten, loopt er eentje steeds te gillen. Gewoon aanstellerij.quote:
Ik wil ook best op de cavia's passen hoor. Als je ze komt brengen danquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is dat je zo ver weg woont, anders had ik me ook wel aangeboden
As je niet zo ver weg woonde, had ik het nog gedaan ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil ook best op de cavia's passen hoor. Als je ze komt brengen dan.
Maar mijn zussen willen allemaal dolgraag huisdieren, maar geen tijd, dus ze vinden het allemaal geweldig als ze mogen oppassen, en als ze hier zijn krijgen de bunnies ineens mega-veel aandacht.
hmmm ja ik wil ja zeggen maar ik heb echt geen flauw idee wat de kat doet hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een travelding. Voor de dierenarts. Kan prima paar uurtjes? Als ze bij jou los mogen enzo.
Ja precies. Past meer dan prima mits niet urenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon in een reiskoffertje proppen. Doe ik met die van mij ook. Of ze het leuk vinden is een tweede. Alleen die twee zusjes van mij zijn een beetje niet zo lief tegen elkaar, dus als ze dicht op elkaar in een reisbak zitten, loopt er eentje steeds te gillen. Gewoon aanstellerij.
Mocht je echt een keer in nood zijn dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
As je niet zo ver weg woonde, had ik het nog gedaan ookZoek een oppas voor half december, maar anders dump ik ze we bij m'n opa en oma.
Tja. Proberen kan, maar als je nu al weet dat het niet werkt? Volgens mij valt het wel mee. Mijn konijnen waren eerst ook wild tegen elkaar, dat gaat na een tijdje over op lekker samen spelen enzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ja ik wil ja zeggen maar ik heb echt geen flauw idee wat de kat doet hoor
en als ze we de kat opsluiten heeft het natuurlijk weer niet zo'n zin want dan weten we nog niet wat ie doet
maar ik vertrouw haar niet zo...
in het asiel zat ze apart omdat ze gemeen was tegen de andere katten
dus ik vraag me af wat ze met kleine bunnys doet
Je kan haar ook tijdelijk opsluiten.. of enkel bij elkaar zetten als jij erbij ben.t. gewoon langzaam laten wennen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ja ik wil ja zeggen maar ik heb echt geen flauw idee wat de kat doet hoor
en als ze we de kat opsluiten heeft het natuurlijk weer niet zo'n zin want dan weten we nog niet wat ie doet
maar ik vertrouw haar niet zo...
in het asiel zat ze apart omdat ze gemeen was tegen de andere katten
dus ik vraag me af wat ze met kleine bunnys doet
Ik zou ze sowieso eerst ff laten snuffelen met een hekje ertussen. Wennen aan de geuren. En dan op neutraal terrein loslaten samen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan haar ook tijdelijk opsluiten.. of enkel bij elkaar zetten als jij erbij ben.t. gewoon langzaam laten wennen.
ik heb gewoon een curverbakquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:51 schreef Tegan het volgende:
Ik heb overigens echt zo'n reisding voor kleine honden ofzo. Want dan passen de bunnies er tenminste samen in.
Ja maar ik heb er drie, en zo'n reismandje voor katten was al te klein.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef Tegan het volgende:
Tja, bunnies zijn toch wat groter en dus was dit wel noodzakelijk. Was 30 euro ofzo maar. Vond ik wel meevallen. Maatje groter was 20 euro
.
ik zie overal toffe caafsquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:56 schreef Tegan het volgende:
Tja, als je toch al een kat hebt. Ik heb liever nog een derde bunny. Ik heb een hele toffe gezien
.
dat heb ik nou met alle dierenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zie overal toffe caafsmaar dan heb ik er zo tien ofzo en dan ga ik failliet
Desnoods over kinderenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen we het over voetbal gaan hebben?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Oh sorry, ik had niet door dat dit het topic voor 8-jarige meisjes was. Mijn excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |