Mijn bunnies zijn liever.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
ow ik kon deze je niet onthouden Ttje!
[ afbeelding ]
We gingen Q offeren toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al vind ik bunnies persoonlijk niet te vreten en eigenlijk te cute om te offeren moeten we er wat voor over hebben natuurlijk.
Tref je hem gebraden aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
lief vroeg of ik er een wou voor kerst
ik denk dat dat niet helptquote:
neeeeeej een babybunnie om te kussenquote:
Uitproberen he.. kan altijd nog in de pan als het niet werktquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet helpt
want dan is het niet in haar huis en zo
en een incident ipv dat je haar gecontroleerd kennis laat maken met vriendjes zeg maar
Met zo weinig neemt een beetje God geen genoegen natuurlijkquote:
Ja, als het niet werkt neemt de winkel/asiel hem echt wel terug.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet helpt
want dan is het niet in haar huis en zo
en een incident ipv dat je haar gecontroleerd kennis laat maken met vriendjes zeg maar
Ik doe nog eens iets voor jouquote:
Dat lijkt me vragen om problemenquote:ik wil ook een bunny nu
lief vroeg of ik er een wou voor kerst maar ik weet niet hoe slim dat is met dat dikke katmormel van ons
Volgens mij hadden we nog iets.. maar ik weet niet meer watquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met zo weinig neemt een beetje God geen genoegen natuurlijk.
oh zo! maar dan is ie al dood denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, als het niet werkt neemt de winkel/asiel hem echt wel terug.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh zo! maar dan is ie al dood denk ik
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:40 schreef Tegan het volgende:
Doen als je een weekje vakantie hebt ofzo.
fatso kan ook al niet met andere kattenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef Tegan het volgende:
In het bunnytopic zijn geloof ik wel mensen die katten en bunnies hebben... Wat prima gaat. Maar het ligt denk ik aan de dieren zelf.
ja goed maar dan nogquote:
Owja, ik zoek ook nog een bunnyoppas als ik een weekendje wegga volgend jaar. Gelukkig staan zussen en mama te trappelen, ze mogen om de beurt een keerquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een hele boerderij vol cavia'sals het niet van die smerige en dure beesten waren. En het is een beetje lastig met de vakantie.
jouw bunbuns zijn travelproof?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef Tegan het volgende:
Ik kan mijn konijnen wel een keer meenemen naar jou trouwens?
het is dat je zo ver weg woont, anders had ik me ook wel aangebodenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, ik zoek ook nog een bunnyoppas als ik een weekendje wegga volgend jaar. Gelukkig staan zussen en mama te trappelen, ze mogen om de beurt een keer.
Ik heb een travelding. Voor de dierenarts. Kan prima paar uurtjes? Als ze bij jou los mogen enzo.quote:
gewoon in een reiskoffertje proppen. Doe ik met die van mij ook. Of ze het leuk vinden is een tweede. Alleen die twee zusjes van mij zijn een beetje niet zo lief tegen elkaar, dus als ze dicht op elkaar in een reisbak zitten, loopt er eentje steeds te gillen. Gewoon aanstellerij.quote:
Ik wil ook best op de cavia's passen hoor. Als je ze komt brengen danquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is dat je zo ver weg woont, anders had ik me ook wel aangeboden
As je niet zo ver weg woonde, had ik het nog gedaan ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil ook best op de cavia's passen hoor. Als je ze komt brengen dan.
Maar mijn zussen willen allemaal dolgraag huisdieren, maar geen tijd, dus ze vinden het allemaal geweldig als ze mogen oppassen, en als ze hier zijn krijgen de bunnies ineens mega-veel aandacht.
hmmm ja ik wil ja zeggen maar ik heb echt geen flauw idee wat de kat doet hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een travelding. Voor de dierenarts. Kan prima paar uurtjes? Als ze bij jou los mogen enzo.
Ja precies. Past meer dan prima mits niet urenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon in een reiskoffertje proppen. Doe ik met die van mij ook. Of ze het leuk vinden is een tweede. Alleen die twee zusjes van mij zijn een beetje niet zo lief tegen elkaar, dus als ze dicht op elkaar in een reisbak zitten, loopt er eentje steeds te gillen. Gewoon aanstellerij.
Mocht je echt een keer in nood zijn dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
As je niet zo ver weg woonde, had ik het nog gedaan ookZoek een oppas voor half december, maar anders dump ik ze we bij m'n opa en oma.
Tja. Proberen kan, maar als je nu al weet dat het niet werkt? Volgens mij valt het wel mee. Mijn konijnen waren eerst ook wild tegen elkaar, dat gaat na een tijdje over op lekker samen spelen enzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ja ik wil ja zeggen maar ik heb echt geen flauw idee wat de kat doet hoor
en als ze we de kat opsluiten heeft het natuurlijk weer niet zo'n zin want dan weten we nog niet wat ie doet
maar ik vertrouw haar niet zo...
in het asiel zat ze apart omdat ze gemeen was tegen de andere katten
dus ik vraag me af wat ze met kleine bunnys doet
Je kan haar ook tijdelijk opsluiten.. of enkel bij elkaar zetten als jij erbij ben.t. gewoon langzaam laten wennen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ja ik wil ja zeggen maar ik heb echt geen flauw idee wat de kat doet hoor
en als ze we de kat opsluiten heeft het natuurlijk weer niet zo'n zin want dan weten we nog niet wat ie doet
maar ik vertrouw haar niet zo...
in het asiel zat ze apart omdat ze gemeen was tegen de andere katten
dus ik vraag me af wat ze met kleine bunnys doet
Ik zou ze sowieso eerst ff laten snuffelen met een hekje ertussen. Wennen aan de geuren. En dan op neutraal terrein loslaten samen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan haar ook tijdelijk opsluiten.. of enkel bij elkaar zetten als jij erbij ben.t. gewoon langzaam laten wennen.
ik heb gewoon een curverbakquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:51 schreef Tegan het volgende:
Ik heb overigens echt zo'n reisding voor kleine honden ofzo. Want dan passen de bunnies er tenminste samen in.
Ja maar ik heb er drie, en zo'n reismandje voor katten was al te klein.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef Tegan het volgende:
Tja, bunnies zijn toch wat groter en dus was dit wel noodzakelijk. Was 30 euro ofzo maar. Vond ik wel meevallen. Maatje groter was 20 euro
.
ik zie overal toffe caafsquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:56 schreef Tegan het volgende:
Tja, als je toch al een kat hebt. Ik heb liever nog een derde bunny. Ik heb een hele toffe gezien
.
dat heb ik nou met alle dierenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zie overal toffe caafsmaar dan heb ik er zo tien ofzo en dan ga ik failliet
Desnoods over kinderenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen we het over voetbal gaan hebben?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Oh sorry, ik had niet door dat dit het topic voor 8-jarige meisjes was. Mijn excuses.
Of verhalen over hoe zat we wel niet geweest zijn en hoeveel we wel niet kunnen zuipen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen we het over voetbal gaan hebben?
Laatste keer echt echt zat, kan ik me niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of verhalen over hoe zat we wel niet geweest zijn en hoeveel we wel niet kunnen zuipen!
whuut?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:09 schreef MNR het volgende:
Hey HW, ik zat me laatst nog af te vragen, aangezien jij de 'normale' vrouwen in nevereverland land hebt gestopt. Wat is dan het ergste wat jij ooit hebt gedaan in een relatie?
Dat is er een symptoom van idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laatste keer echt echt zat, kan ik me niet meer herinneren.
misschien snapt HW je vraag wel maar ik volg er niks van eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef MNR het volgende:
Overigens, ik vraag dat niet omdat ik er zo brandend nieuwsgierig naar ben, maar misschien om mijn naïviteit te verkleinen.
Er was een discussie gaande over of je gelooft in normale relaties zonder verborgen agenda of spelletjes. Elkaar (of 1 van de 2 de ander) voor de gek houden. Dus ik vroeg me af wat iemand op zijn kerfstok kan hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien snapt HW je vraag wel maar ik volg er niks van eerlijk gezegd...
Spreek eens een rijinstructeur aan, zo'n lokale. Die hebben altijd mooie verhalen. I shit you not.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef MNR het volgende:
Ja, als ik die verhalen bij #AGD moet geloven, kan er van alles, maar snap je nu beter wat ik bedoel? Ik vraag me af waar zo'n mening vandaan komt;
Hoezo? ik had niet de indruk dat ie geen normale vrouw wil toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:09 schreef MNR het volgende:
Hey HW, ik zat me laatst nog af te vragen, aangezien jij de 'normale' vrouwen in nevereverland land hebt gestopt. Wat is dan het ergste wat jij ooit hebt gedaan in een relatie?
Ja, dat zegt iedere hetero 's ochtends naast me, hoeveel ze wel niet gezopen haddenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of verhalen over hoe zat we wel niet geweest zijn en hoeveel we wel niet kunnen zuipen!
Bwehehehe!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedere hetero 's ochtends naast me, hoeveel ze wel niet gezopen hadden
tnxquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedere hetero 's ochtends naast me, hoeveel ze wel niet gezopen hadden
Op mij komt het over dat je graag aan die mening vast blijft houden. Niet dat er geen kern van waarheid in zitquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Spreek eens een rijinstructeur aan, zo'n lokale. Die hebben altijd mooie verhalen. I shit you not.
Bij mij is die mening gevormd door persoonlijke ervaring en gewoon ogen en oren goed openhouden en je mond dicht. Je ziet en hoort de raarste dingen, niet zelden gaat het dan om mensen waarvan de vroegere naïeve Grrrrrrrr gezegd zou hebben dat die personen "dat nooit zouden doen".![]()
Dan heb ik het nog over de 'grote' dingen, wat er op lager niveau nog wel niet allemaal gemanipuleerd en geflikt wordt heb ik het dan nog niet eens over.
Kloptquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
Als zijn stelling klot wil dat toch nog niet zeggen dat iedereen zo is en dus dat jij en hij ook zo zijn?
Ow en tnx iedereen
Een betere smoes had ik niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero's had hij het over.quote:
Anders had je er niet gelegenquote:
T.quote:
Er gebeurt gewoon veel shit in relaties, ook de relaties die langdurig stand houden, grote shit, kleine shit maar shit nonetheless. Dat is mijn hele punt. Volgens jou was het 'normaal' dat dat niet zo was. En er zal echt heel wat water door de Rijn moeten voordat je er mij van overtuigd hebt dat het grootste gedeelte van de relaties (iig een groot genoeg deel om als 'normaal' te kunnen worden geduid) rozegeur en maneschijn is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Op mij komt het over dat je graag aan die mening vast blijft houden. Niet dat er geen kern van waarheid in zit
Maar zou het kunnen dat je beeld vertroebeld is door je te richten op deze verhalen en dat de positieve verhalen gewoon minder naar voren komen?
Than again, als jouw stelling klopt, betekent het dat jij en ik ook zo in elkaar zitten. Ik zal niet roepen dat ik nooit vreemd zal gaan, maar ik heb wel in de hand hoe ik met mijn vriend en mezelf omga. En daarin vertrouw ik mezelf erg goed![]()
Is het duidelijk wat ik wil zeggen?
Air en ik zijn een nichequote:Op zondag 11 november 2012 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er gebeurt gewoon veel shit in relaties, ook de relaties die langdurig stand houden, grote shit, kleine shit maar shit nonetheless. Dat is mijn hele punt. Volgens jou was het 'normaal' dat dat niet zo was. En er zal echt heel wat water door de Rijn moeten voordat je er mij van overtuigd hebt dat het grootste gedeelte van de relaties (iig een groot genoeg deel om als 'normaal' te kunnen worden geduid) rozegeur en maneschijn is.
Maar nu kan dat niet meer?quote:Op zondag 11 november 2012 12:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg dat wilde ik ook gaan maken van de week.
voor mij?quote:Op zondag 11 november 2012 12:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg dat wilde ik ook gaan maken van de week.
ik heb nog nooit zo weinig leven gehad als vandaag.quote:Op zondag 11 november 2012 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In het weekend doen ze allemaal of ze een leven hebben
Nee, ik was eerst.quote:
ik wil ze ook niet zijn vanwege de sexyness maar vanwege hun baan!quote:
Nee, wijquote:Op maandag 12 november 2012 09:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ze laten over zich heen lopen.
Ja, laten we de hard werkende mensen dood maken en de mensen die daar commentaar op hebben koesteren!quote:
Vajen.. hmm sterkte kind! Opzich geen erge naam om te horen, maar je moet het wel altijd spellenquote:Op maandag 12 november 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Ze is er! Ons kleine wondertje is vandaag geboren. Met Vajen en mama gaat het heel goed en ze mogen morgen mee naar huis..
Vajienquote:Op maandag 12 november 2012 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vajen.. hmm sterkte kind! Opzich geen erge naam om te horen, maar je moet het wel altijd spellen
De vriendin van m'n neef is vorige week ook bevallen. Belle genaamd. Weet nog niet wat ik daar van vind.
Gaan we opnieuw beginnen?quote:Op maandag 12 november 2012 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vajien.
Ach, over het "wondertje" (dat pas 6 miljard keer heeft plaatsgevonden met de huidige bevolking) maar te zwijgen.
En wanneer gaan ze bekend maken of het een jongen of een meisje is?quote:Op maandag 12 november 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Ze is er! Ons kleine wondertje is vandaag geboren. Met Vajen en mama gaat het heel goed en ze mogen morgen mee naar huis..
Nou ja, het ging me idd ff om die jeuktermquote:Op maandag 12 november 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaan we opnieuw beginnen?
Maar wel opvallend hoeveel mensen wel neit zwanger zijn/net bevallen zijn.
Al ben ik bang dat het komt doordat ik ouder word en dus de mensen om mij heen ook..
Snap ikquote:Op maandag 12 november 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, het ging me idd ff om die jeukterm.
Joh!quote:Op maandag 12 november 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al ben ik bang dat het komt doordat ik ouder word en dus de mensen om mij heen ook..
mensen die "verder" zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaan we opnieuw beginnen?
Maar wel opvallend hoeveel mensen wel neit zwanger zijn/net bevallen zijn.
Van mijn andere neef. Lijkt me onnodig te vertellen dat ie best gelovig isquote:Onze prachtige dochter is geboren. We zijn God erg dankbaar voor haar, haar gezondheid en voor de zegen en vreugde die zij brengt aan ons en onze familie en vrienden. Wat een plaatje is toch!!
als je het al goed hoort...quote:Op maandag 12 november 2012 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vajen.. hmm sterkte kind! Opzich geen erge naam om te horen, maar je moet het wel altijd spellen
De vriendin van m'n neef is vorige week ook bevallen. Belle genaamd. Weet nog niet wat ik daar van vind.
dat zou ook nog kunnen iddquote:Op maandag 12 november 2012 09:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoel soms denk je dat je een naam 'snapt' en dan blijk je jwaijeen of zo te zeggen ipv vajen
Wederom, niets mis mee, doe je ding. Maar val anderen niet lastig en ga je niet opeens als een kwijlende mongool gedragenquote:
Vraag me af wat hij van God vindt als het kind leukemie blijkt te hebbenquote:Op maandag 12 november 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mijn andere neef. Lijkt me onnodig te vertellen dat ie best gelovig is
Dan was er vast een reden voor dat zij/hij bij hen was gekomen.quote:Op maandag 12 november 2012 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
Vraag me af wat hij van God vindt als het kind leukemie blijkt te hebben
Ik kan slecht tegen dat soort teksten. Het is gewoon je eigen werk, niet dat van God.
Hele volksstammen die hun eigen gedrag willen afschuiven op een ander. Ook als ze niet gelovig zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen dat soort teksten. Het is gewoon je eigen werk, niet dat van God.
Kinderen produceren!quote:Op maandag 12 november 2012 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wie weet iets leuks om te doen vandaag? mijn laatste gezamenlijke vrije dag met lief
maar we hebben geen vervoer en geen geld
die zijn wel heel duur op de lange termijnquote:
been there done thatquote:
Je kan ze ook weer verkopen.quote:Op maandag 12 november 2012 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die zijn wel heel duur op de lange termijn
Nu hoef je het de rest van je leven niet meer te doen?quote:Op maandag 12 november 2012 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
been there done that
got the t-shirt
nou voor vandaag heb ik er wel genoeg van in ieder gevalquote:Op maandag 12 november 2012 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu hoef je het de rest van je leven niet meer te doen?
Samen naast elkaar FOKken schijnt heel hip te zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
ts leuks om te doen vandaag? mijn laatste gezamenlijke vrije dag met lief
maar we hebben geen vervoer en g
mijn lief is niet echt een actieve fokker....quote:Op maandag 12 november 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samen naast elkaar FOKken schijnt heel hip te zijn.
Kijk naar Golfer, swets, airwin en vele andere die dat delen met hun partner.
Tijd om hem er 1 te maken!quote:Op maandag 12 november 2012 10:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn lief is niet echt een actieve fokker....
brrr no thanksquote:
Ik vind het geen lelijke naam, dacht ik bij mezelf.quote:Op maandag 12 november 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Heerlijkquote:Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
brrr no thanks
komt ie hier straks klagen over mij
Het is wat, je verplaatsen in een ander. Laat ze toch.quote:Op maandag 12 november 2012 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wat, een mening hebben....quote:Op maandag 12 november 2012 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wat, je verplaatsen in een ander. Laat ze toch.
Dat is geen mening, je loopt gewoon stoer te zeiken.quote:Op maandag 12 november 2012 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wat, een mening hebben....
Ik verplaats mij heel graag in schone jongedamesquote:Op maandag 12 november 2012 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wat, je verplaatsen in een ander. Laat ze toch.
Ik kon niet douchen vanmorgen, dus sorryquote:Op maandag 12 november 2012 10:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik verplaats mij heel graag in schone jongedames
Morgen dan?quote:Op maandag 12 november 2012 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon niet douchen vanmorgen, dus sorry
Oh, dat heb ik nou nooit.quote:Op maandag 12 november 2012 09:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou voor vandaag heb ik er wel genoeg van in ieder geval
Ja, dat bedoelde ikquote:Op maandag 12 november 2012 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het geen lelijke naam, dacht ik bij mezelf.
Tot ik zag dat het vagina betekent in t Turks.
Mooi, dan heb je ook geen excuses meer.quote:Op maandag 12 november 2012 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik wel even douchen hoop ik.
En jij zeurt evengoed om niksquote:Op maandag 12 november 2012 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is geen mening, je loopt gewoon stoer te zeiken.
Mijn Turks is nog niet zo goed dat ik dat meteen herken. Hier hebben we wat meer Nederlanders nogquote:
Dat is waar.quote:Op maandag 12 november 2012 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
CL heeft tieten, dan mag dat.
Die smoes kan ik niet gebruikenquote:Op maandag 12 november 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Tieten geven je geen recht om te zeuren! Nou ja, je kan je hooguit beroepen dat hetw eer "die tijd van de maand is" en dta je chagrijnig bent omdat je leegbloedt als een rund.
Dat kleine beetje bloedquote:Op maandag 12 november 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Tieten geven je geen recht om te zeuren! Nou ja, je kan je hooguit beroepen dat hetw eer "die tijd van de maand is" en dta je chagrijnig bent omdat je leegbloedt als een rund.
"Ik zeur vandaag want er zit een komkommer dwars!"quote:Op maandag 12 november 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die smoes kan ik niet gebruiken![]()
en als tieten ook al niet mag...
Weet je zeker dat je niet een keer moet laten onderzoeken of je parkinson hebt?quote:Op maandag 12 november 2012 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kleine beetje bloed. De meeste mannen verspillen in een week meer met scheren
.
Nee Heatwave, je hebt ook vrouwen met hevige bloedingen hoorquote:Op maandag 12 november 2012 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kleine beetje bloed. De meeste mannen verspillen in een week meer met scheren
.
quote:Op maandag 12 november 2012 10:24 schreef Ang3l het volgende:
"Ik zeur vandaag want er zit een komkommer dwars!"
Je kan t proberen
De meeste he? Ik scheer me nietquote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een keer moet laten onderzoeken of je parkinson hebt?
Is dit deel van je "ik maak alle mannen homo" campagne?quote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Heatwave, je hebt ook vrouwen met hevige bloedingen hoorDie moeten dan dat extra dikke dekbed-maandverband pakken uit de schappen
*ril*
Angel's wegen zijn ondoorgrondelijk, dus gissen is zinloosquote:Op maandag 12 november 2012 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dit deel van je "ik maak alle mannen homo" campagne?.
Van die dikke pakkenquote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Heatwave, je hebt ook vrouwen met hevige bloedingen hoorDie moeten dan dat extra dikke dekbed-maandverband pakken uit de schappen
*ril*
Okquote:Op maandag 12 november 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel's wegen zijn ondoorgrondelijk, dus gissen is zinloosResistance is trouwens ook futile.
Ook vrouwen met hevige bloedingen bloeden ook maar een half kopjequote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef Ang3l het volgende:
*ril*
De rest van de drek die meekomt daarentegenquote:Op maandag 12 november 2012 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook vrouwen met hevige bloedingen bloeden ook maar een half kopje
Bloedworstquote:Op maandag 12 november 2012 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Daar kun je worst van maken toch?
Ja, dus? Dat is toch geen bloed?quote:Op maandag 12 november 2012 11:04 schreef Spezza19 het volgende:
Zit net aardbeien jam op mijn brood te smeren..... Bedankt
Ga Sex Lives of the Potato Men kijken.quote:Op maandag 12 november 2012 11:04 schreef Spezza19 het volgende:
Zit net aardbeien jam op mijn brood te smeren..... Bedankt
Nee maar wel rood met klontenquote:Op maandag 12 november 2012 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat is toch geen bloed?.
Als je met scheren meer dan een half kopje bloedt dan doe je wel ERG lompquote:Op maandag 12 november 2012 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook vrouwen met hevige bloedingen bloeden ook maar een half kopje
\quote:Op maandag 12 november 2012 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je met scheren meer dan een half kopje bloedt dan doe je wel ERG lomp
Als je in 5 dagen zo'n melk-cupje kunt vullen is het al extreem lomp.quote:Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
\
Ja ok, maar het is over 5 dagen he?.
Gelukkig is het allemaal een bloed (whehehe) serieuze discussiequote:Op maandag 12 november 2012 11:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je in 5 dagen zo'n melk-cupje kunt vullen is het al extreem lomp.
5 dgen scheren vs 5 dagen menstruerenquote:Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
\
Ja ok, maar het is over 5 dagen he?.
Weet je zeker dat je niet in de war bent met de M&M-crispy app?quote:Op maandag 12 november 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n pil-app van de apotheek. Ding sloeg van het weekend op hol. Heeft wel tien keer gevraagd of ik de pil die dag al had ingenomen en vervolgens kreeg ik de melding dat ik de pil al 4880 keer niet had ingenomen, met de vraag of dat klopte.
Whut
Crispyquote:Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in de war bent met de M&M-crispy app?
Het is echt wel meer dan dat. Maar nog niet veel.quote:Op maandag 12 november 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij bloed je ook maar een theelepel? geen half kopje
Kun je een een volgende keer gewoon es opvangen en nameten?quote:Op maandag 12 november 2012 12:10 schreef Tegan het volgende:
Het is echt wel meer dan dat. Maar nog niet veel.
Ik niet hoor, ik ging bijna tegen de vlakte van het bloeden altijdquote:Op maandag 12 november 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij bloed je ook maar een theelepel? geen half kopje
Ik stuur het wel op, mag jij het meten.quote:Op maandag 12 november 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je een een volgende keer gewoon es opvangen en nameten?
DRAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 november 2012 12:11 schreef Tegan het volgende:
Ik kwam er trouwens laatst achter dat date ook helemaal gek is van M&M Crispy's, dus dat wordt echt ruzie als ik heb liggen.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DRAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pas maar op, straks eist hij nog de helft van je voorraad M&M crispy's op.quote:
Als we getrouwd zijn dan hoeft hij nooit meer voor me te koken want de helft is toch van mij.quote:Op maandag 12 november 2012 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op, straks eist hij nog de helft van je voorraad M&M crispy's op.
Stop er twee in je doos en zeg dat je twee crispy's hebt verstopt en dat hij ze mag hebben als hij ze vindt. Ik neem aan dat ze daar, net als in je hand, ook niet smelten.quote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog maar een handje vol Crispies, dus straks even snel opeten voordat date langskomt.
Meer een zelfmoord-app dusquote:Op maandag 12 november 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n pil-app van de apotheek. Ding sloeg van het weekend op hol. Heeft wel tien keer gevraagd of ik de pil die dag al had ingenomen en vervolgens kreeg ik de melding dat ik de pil al 4880 keer niet had ingenomen, met de vraag of dat klopte.
Whut
quote:Op maandag 12 november 2012 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ging bijna tegen de vlakte van het bloeden altijd
Dat is wel een idee. Als bonus ook nog seks als het goed isquote:Op maandag 12 november 2012 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stop er twee in je doos en zeg dat je twee crispy's hebt verstopt en dat hij ze mag hebben als hij ze vindt. Ik neem aan dat ze daar, net als in je hand, ook niet smelten.
De naam Drion deed geen belletje rinkelen...quote:
Je kent mij he, vol goede ideeën.quote:Op maandag 12 november 2012 12:21 schreef Tegan het volgende:
Dat is wel een idee. Als bonus ook nog seks als het goed is.
Die zou ik ook graag volstoppen.quote:
Het komt vast dat ik op fok zit dat het faplap nogal andere gedachtes geeftquote:vindt bij Saxion in Enschede een 3D-Print Event plaats in het FabLab. Het FabLab Enschede
Vlak de doelgroep van 3D printers niet uit hoor. Ik denk dat je dichter bij de waarheid zit dan je eigenlijk wil weten.quote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
Het komt vast dat ik op fok zit dat het faplap nogal andere gedachtes geeft
Koop een 3D printer, print een 3D printer en verkoop de eerste! oneindig geld!quote:Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef Ang3l het volgende:
3D printers waren echt ten overvloede aanwezig bij de Dutch Design Week.
Schoenen, speelgoed, etc.....
Gefeliciteerd, je hebt zojuist de RepRap opnieuw uitgevondenquote:Op maandag 12 november 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Koop een 3D printer, print een 3D printer en verkoop de eerste! oneindig geld!
Ik heb nergens bedoeld te zeggen dat er geen nare dingen spelen binnen relaties. Maar tussen nare dingen en nare dingen zit een groot verschil. Een verborgen agenda hebben versus het issue dat de 1 een kinderwens heeft en de ander niet, is voor mij een wereld van verschil.. om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 11 november 2012 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er gebeurt gewoon veel shit in relaties, ook de relaties die langdurig stand houden, grote shit, kleine shit maar shit nonetheless. Dat is mijn hele punt. Volgens jou was het 'normaal' dat dat niet zo was. En er zal echt heel wat water door de Rijn moeten voordat je er mij van overtuigd hebt dat het grootste gedeelte van de relaties (iig een groot genoeg deel om als 'normaal' te kunnen worden geduid) rozegeur en maneschijn is.
Smakelijke om dat als eerste te zien als je het topic binnenkomt.quote:Op maandag 12 november 2012 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
They're all gonna laugh at you!
Teruglezen kan heel belangrijk zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Zoeffff, de teletijdmachine neemt ons even 26 uur terug.
Liever 26 uur, dan 26 jaarquote:Op maandag 12 november 2012 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Zoeffff, de teletijdmachine neemt ons even 26 uur terug.
Noes!quote:Op maandag 12 november 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Liever 26 uur, dan 26 jaar
Men dan duurt het nog lang voordat het 24 november 2012 is
Lukt j e vast geen tweede keerquote:Op maandag 12 november 2012 14:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Noes!![]()
Dan moet ik zelfs gaan hopen dat het zelfde zaadje weer wint.
Het zaadje destijds nog wel...quote:Op maandag 12 november 2012 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Vooral ook zo lekker bescheiden, dat zaadje.
Flink aanstampen?quote:Op maandag 12 november 2012 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Hoe verklein ik een mp4 video bestand van 40 mb naar onder de 10?
Mensen ideeen?
Zolang het maar simpel isquote:Op maandag 12 november 2012 14:35 schreef KomtTijd... het volgende:
ik zou ffmpeg gebruiken, maar dat zal wel te nerderig zijn
ffdshowquote:Op maandag 12 november 2012 14:35 schreef KomtTijd... het volgende:
ik zou ffmpeg gebruiken, maar dat zal wel te nerderig zijn
Ik weet wat Git is, alleen snap ik niet wat je daar als gebruiker mee te maken hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow zo'n site waar ik op terecht kwam om te downloaden.
If you didn't understand what the above mean, just pick the static builds.quote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef Tegan het volgende:
Alsjeblieft een Windows build van ffmpeg.
http://ffmpeg.zeranoe.com/builds/
Gaat prima met WinRarquote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Daar heb je wel 7z voor nodig om uit te pakken.
http://www.7-zip.org
If you can't write english properly, don't do itquote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
If you didn't understand what the above mean, just pick the static builds.
http://ffmpeg.zeranoe.com(...)5644-win32-static.7z
Dat is een quote schat.quote:Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
If you can't write english properly, don't do it
En klik op de linkjes, dan weet je er ook iets van !quote:Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
Kunnen jullie het weer over iets hebben waar ik ook iets van weet? Kinderen ofzo?
Als jij dat had gedaan had je nooit die vraag gesteld over Github.quote:Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En klik op de linkjes, dan weet je er ook iets van !
Dan mag die andere gast zich grammaticaal schamen.quote:
Ik kreeg toen enkel een naam op.. google het, pak de eerste LINK en toen kwam ik bij github terechtquote:Op maandag 12 november 2012 15:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als jij dat had gedaan had je nooit die vraag gesteld over Github.
Ik wist niet of ze 32 of 64 wildequote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
If you didn't understand what the above mean, just pick the static builds.
http://ffmpeg.zeranoe.com(...)5644-win32-static.7z
Toen was ik er niet.quote:
Dan lees ik het, wil niet zeggen dat ik het begrijp.quote:Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En klik op de linkjes, dan weet je er ook iets van !
Ik ga er vanuit dat men dat niet weet.quote:Op maandag 12 november 2012 15:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist niet of ze 32 of 64 wilde.
Ik kreeg gewoon de site van ffmpeg met downloadpagina als eerste hit.quote:Op maandag 12 november 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kreeg toen enkel een naam op.. google het, pak de eerste LINK en toen kwam ik bij github terecht
En toen klikte je door naar een precompiled build... oh wachtquote:Op maandag 12 november 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kreeg toen enkel een naam op.. google het, pak de eerste LINK en toen kwam ik bij github terecht
Het was Carrie maarquote:Op maandag 12 november 2012 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Smakelijke om dat als eerste te zien als je het topic binnenkomt.
Niet de originele. Is van de remake. Mja. Er moestw eer eens een remake komen in filmland. Di's dat meisje wat Hitgirl speelde in Kickass.quote:
Maar dat kon niet anders dan een Carrie zijn...quote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet de originele. Is van de remake. Mja. Er moestw eer eens een remake komen in filmland. Di's dat meisje wat Hitgirl speelde in Kickass.
Ja preciesquote:Op maandag 12 november 2012 15:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar dat kon niet anders dan een Carrie zijn...
Kickass was echt een leuke film overigens.quote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Niet de originele. Is van de remake. Mja. Er moestw eer eens een remake komen in filmland. Di's dat meisje wat Hitgirl speelde in Kickass.
Nou die zijn ze dus dit jaar aan het remaken. Metquote:Op maandag 12 november 2012 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Kickass ken ik niet, Carrie vond ik wel een goede. Vooral het einde.
Deel 2 is in de maak.quote:Op maandag 12 november 2012 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kickass was echt een leuke film overigens.
En het buurmeisje in Let Me Inquote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter lijdt 'ie niet onder het 'deel 2' effect...quote:
Puur crisistijd. Remaken van wat ooit successen waren geeft een iets betere kans op winst. Net als deeltjes 2 3 4 5. Je nek uitsteken in tijden als dit is gevaarlijk.quote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
Remakes
Hollywood heeft al jaren geen inspiratie meer...
Ook al een remakequote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het buurmeisje in Let Me In
Nee he, iedereen loopt erover te zeiken maar er zat meer vaart in dan in het origineel.quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook al een remake
Maar die vond ik niet eens zo slecht!
Remakes deden ze al toen het nog geen crisis was.... Er zijn echt weinig films tegenwoordig die mij kunnen bekorenquote:Op maandag 12 november 2012 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Puur crisistijd. Remaken van wat ooit successen waren geeft een iets betere kans op winst. Net als deeltjes 2 3 4 5. Je nek uitsteken in tijden als dit is gevaarlijk.
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=28226quote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter lijdt 'ie niet onder het 'deel 2' effect...
Remakes zijn er altijd geweest, maar meer nu er crisis is.quote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Remakes deden ze al toen het nog geen crisis was.... Er zijn echt weinig films tegenwoordig die mij kunnen bekoren
Omdat dat voor velen ook de kracht was van t origineel. Het trage opbouwende en dan ineens BAM. Dan is de klap veel heftiger. Ik vind t origineel ook beter, maar de remake zeker niet slecht.quote:Op maandag 12 november 2012 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee he, iedereen loopt erover te zeiken maar er zat meer vaart in dan in het origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |