xD Leek me wel zo netjes om dat te specificerenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Wordt blij van
- Bijdehand doen (niet de user, sorry BDH )
En nog niet eens van mezelfquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:55 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedoelde dat ze een appartement heeft![]()
Have funquote:Op zondag 11 november 2012 08:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is tijd. De hoogste tijdJoepie! Fijne dag allemaal
Ja, alleen ik ben thuis gebleven vandaagquote:Op zondag 11 november 2012 19:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het zijn fokkers, denkte dat ja?_!
quote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, alleen ik ben thuis gebleven vandaagx 100.
Owja? Dat had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
En verder houd(t?) ongeveer de helft van dit topic niet van carnaval..
Ja toen ik het las moest ik ook even acclimatiseren.quote:Op zondag 11 november 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja? Dat had ik niet verwacht eigenlijk.
Alhoewel ik vandaag ook niet uit ben geweest maar dat ligt niet zozeer aan een vorm van afkeer maar meer aan een gebrek aan mensen om mee te gaanquote:Op zondag 11 november 2012 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja toen ik het las moest ik ook even acclimatiseren.
Ja precies dat is alweer een andere reden.quote:Op zondag 11 november 2012 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alhoewel ik vandaag ook niet uit ben geweest maar dat ligt niet zozeer aan een vorm van afkeer maar meer aan een gebrek aan mensen om mee te gaan. Februari ga ik wel.
Ik heb tot nu toe een brandwaar overall met de opdruk *hot flame*quote:Op zondag 11 november 2012 20:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies dat is alweer een andere reden.
Nice! Hoe verkleed?
Niks van Oeteldonk?quote:Op zondag 11 november 2012 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe een brandwaar overall met de opdruk *hot flame*en een Markies kostuum
.
Ik wil nog iets doen maar dat weet ik nog niet. Ik ben echt niet handig met zelf dingetjes maken.
Hoe ga jij?
Nah, ik vind het niet leuk om iets aan te trekken wat anderen al dragenquote:Op zondag 11 november 2012 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niks van Oeteldonk?Hot flame trouwens.
![]()
![]()
En je hoeft toch zelfs niks te maken? Gewoon kopen ofzo.
Heb een jasje met van die emblemen en een sjaal. Kei simpel
Ja maar al ga je nog zo origineel, dikke kans dat je nog zo iemand tegenkomt toch?quote:Op zondag 11 november 2012 20:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, ik vind het niet leuk om iets aan te trekken wat anderen al dragen. Ik wil wel iets hebben wat minder vaak voorkomt
. Ja, die hotflame is erg grappig, doet het goed op de foto's met die wit afgevende strepen
.
Bleh doe ook iets grappigs.
Ik was de enige spuitgast die avondquote:Op zondag 11 november 2012 20:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar al ga je nog zo origineel, dikke kans dat je nog zo iemand tegenkomt toch?
Mijn hoofd is het grappige.
Spuitgast. God dat klinkt fout. En dat verbaasd me, best veel brandweer mannen lopen er rond enzoquote:Op zondag 11 november 2012 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was de enige spuitgast die avond.
Wahahaha nou dan ben je snel klaar.
Hm ik heb ze niet gezien. Er kwam echt van alles wat voorbij die avondquote:Op zondag 11 november 2012 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Spuitgast. God dat klinkt fout. En dat verbaasd me, best veel brandweer mannen lopen er rond enzoOke true niet met hot flame erop.
![]()
Ja precies. Mee geboren alles.
Waar was je toen geweest?quote:Op zondag 11 november 2012 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik heb ze niet gezien. Er kwam echt van alles wat voorbij die avond.
Dat is super handig sjiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |