SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 09-11-2012 22:19:19 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja oke maar ben echt bang dat ik de enigste benquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef SM- het volgende:
Een van de kielen of slipjas. Ik weet nog niet welke.
Maar ja, dat ga ik doen. Dat is gewoon geoorloofd hoor.
Maar eerst weekendquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, geen project
Volgende week weer
2 mini reunie's met klasgenoten en stappenquote:
Leukquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
2 mini reunie's met klasgenoten en stappenJij?
Bordspelavond?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuk
Vanavond bordspel avond, verder niks(ik had een soort van afspraak morgen maar die gaat niet door
).
Nee, meer seizoensgebondenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bordspelavond?Is dat een wekelijks iets?
En balen
Ohquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, meer seizoensgebonden
Ja, het is wel jammer
Vroeger en hedendaagsquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OhWel tof, beetje iets van ''vroeger''
Ja maar ik hoor bijna niet meer dat mensen bordspelletjes spelenquote:
Dude,quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar ik hoor bijna niet meer dat mensen bordspelletjes spelen
Het raakt wel een beetje in de vergetelheid jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kaarten ofzo. Maar uren lang monopoly spelen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude,mss geen bordspelletjes maar niet-digitale-spelletjes zeker wel!!
vergetelheid?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het raakt wel een beetje in de vergetelheid ja. Ik vind het nog steeds leuk om te doen
.
Je hebt zoveel van die toffe woordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vernaggelen, ook zo een klassieker.
Ik moet echt even graven ja, nu kan ik er niet op komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt zoveel van die toffe woorden
Nee joh, op facebook staan ze ook echt als evenementen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar ben echt bang dat ik de enigste ben
Ik ga nu nog niet verkleed. Zondagquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef SM- het volgende:
[..]
Nee joh, op facebook staan ze ook echt als evenementen!
En anders ben ik die ene andere die ook in vol ornaat is. Vatten we er ene!
Zeker wel leuk op z'n tijd hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeer zekersquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zeker wel leuk op z'n tijd hoor
Maar dan vooral in de wintermaanden.
Ja, eventjes babbelen nogquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Yoo gij ook op fokje te vinden
Sowiesoquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
11-11 stappen?.
Ik denk het zelf niet. Stapmaatjes gaan niet.
Ow en ik mis zo een kiel
.
Wahaha dan pasquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sowieso11 uur wil ik aan mijn biertje staan
![]()
Balen manZe overhalen is geen mogelijkheid?
Kiel kan zo gefixt worden toch?
's ochtends he koekwausquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha dan pas.
Het zijn eigenlijk vrienden van mijn zusje, ik ben toen met Carnaval meegeweest en dat was tof maar ik heb geen idee of ze de 11e gaan. Ze hebben wel gevraagd of ik volgend jaar van plan was om mee te gaan maar dan ligt mijn zusje waarschijnlijk te bevallen dus 100% zeker is dat niet.
Hai, does ff normoal joah!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
's ochtends he koekwaus
Maar nu kan ze dus nog gerust mee, met zo'n zwangere buik niet toch. Juist een reden om zondag te gaan
Lekker johquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hai, does ff normoal joah!!!
Nee, die gaat echt niet meer mee..... Ze is snel moe en de harde muziek wil ze vermijden
(baby kan al horen).
Lekker volgooienquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker joh
OhMisschien krijgt ze wel de eerste oetelbaby, dat zou echt tof zijn.
En muziek van een bandje is toch nou ook weer niet schadelijk voor zo'n jong?
En een paar oordopjes erin stoppen gaat ook zo lastig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekker volgooien![]()
Haha, misschien wel ja
Gaan om de decibellen.
Wehehehe misschien kan de baby haar vingers er al in doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En een paar oordopjes erin stoppen gaat ook zo lastig.
Ja wie weetquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe misschien kan de baby haar vingers er al in doen.
voor de 7e keerquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja wie weetMaar wel poepig dat je suikeroom gaat worden
![]()
Jezus 7quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
voor de 7e keer
Deze is wel speciaal want met mijn zusje heb ik een hele hechte band. En ze woont tenminste in de buurt
.
Groot gezin zegquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, grote familie
Ik heb 6 zussen en 2 broers. Ik en mijn broertje zijn nog vrijgezel.
Mijn pa wel, die schreeuwde haleluja bij het volspuiten van mijn moederquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Groot gezin zegGelovig ofzo?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn pa wel, die schreeuwde haleluja bij het volspuiten van mijn moeder.
Wehehe ik ben nastyquote:
Damn veel jongquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik ben nasty. Je weet toch.
Hij is trouwens hertrouwd. 6 kinderen in het eerste gezin waaronder ik en 3 in het 2e
.
Ja, periodieke onthouding zekerquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee dat blijkt_! Al hadden ze in die tijd ook al wel wat andere middelen tegen kiddo's maargoed
Sinds de jaren 60 hebben ze al de pil hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, periodieke onthouding zeker.
Nee, mijn pa hield wel van een groot gezin, vervolgens besteedde hij er geen aandacht aan.
Weet ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sinds de jaren 60 hebben ze al de pil hoor
De eikel
Wel apart dat verschil dan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik. Hij wilde gewoon veel kinderen
.
Ja, nogal.
Hij heeft zijn 2e gezin gelukkig beter behandelt. Die kunnen zich niet voorstellen hoe wij over onze vader denken
. (hij is al overleden).
Toch iets geleerd denk ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel apart dat verschil dan.
Gelukkig is dat niet het geval geweest danquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben ik wel blij om, ik was bang dat ze hetzelfde lot wachtte.
Nee, ze zijn alle 3 redelijk populair geweest op school heb ik het idee, veel vrienden, studies dit datquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet het geval geweest dan
en alle andere 6 zijn precies tegenover gesteld?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ze zijn alle 3 redelijk populair geweest op school heb ik het idee, veel vrienden, studies dit dat
We hebben wel wat rare trekjes jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
en alle andere 6 zijn precies tegenover gesteld?
Ah okequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben wel wat rare trekjes ja.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben pervers, ranzig en schaam me niet dat te uiten
Ik word bang.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de rest ziet.
Tof manquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
en HELL YEAH! net kaartjes weten te bemachtigen voor een concert van Kraftwerk volgend jaar in Düsseldorf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |