abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119032828
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:16 schreef emmyemmy het volgende:
Ik weet vrijwel zeker dat 't aan beide kanten ligt.
Dat hoeft niet perse, ik ken twee situaties die vrijwel identiek zijn en de vrouwen in kwestie denken dat de de wereld om hun draait.

Lastig om mee om te gaan of je moet heel veel water bij heel weinig wijn doen.
pi_119035507
Stuur je andere zoon, dat die hem even een paar petsen voor z'n smoel geeft.

Bij broers onderling kan dat vaak wel.
pi_119035971
Laat hem dan ook de magische woorden snap out of it zeggen O-)
pi_119036286
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef formerjellybean het volgende:
Laat hem dan ook de magische woorden snap out of it zeggen O-)
Precies

Een broer-broer relatie is toch anders dan zoon-ouder
pi_119038040
TS, ik vind dat je behoorlijk coulant bent geweest. De eerste 3 incidenten heb je zomaar geslikt. Ik zou na het eerste incident al minder toeschietelijk zijn geweest om verder nog te helpen. Ze heeft je man aan de deur laten staan, die NB. kwam helpen.. Jullie moeten je toen toch al geschoffeerd hebben gevoeld?
Heb je niet de neiging gehad om daar gewoon eens heen te gaan met je man en haar de mantel eens flink uit te vegen met haar kleinerende opmerkingen aan het adres van je zoon en het ongefundeerde verwijt dat jij je zoon los zou moeten laten? Wie zit er hier bovenop hem, eigenlijk?
Je zoon is volwassen. Welke partner hij kiest moet hij weten, maar ik zou wel als schoonouder verlangen dat er een beschaafde omgangsvorm in acht wordt genomen.
pi_119038332
Mooi en treurig verhaal! Ik wens je in elk geval veel sterkte
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_119038421
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS, ik vind dat je behoorlijk coulant bent geweest. De eerste 3 incidenten heb je zomaar geslikt. Ik zou na het eerste incident al minder toeschietelijk zijn geweest om verder nog te helpen. Ze heeft je man aan de deur laten staan, die NB. kwam helpen.. Jullie moeten je toen toch al geschoffeerd hebben gevoeld?
Heb je niet de neiging gehad om daar gewoon eens heen te gaan met je man en haar de mantel eens flink uit te vegen met haar kleinerende opmerkingen aan het adres van je zoon en het ongefundeerde verwijt dat jij je zoon los zou moeten laten? Wie zit er hier bovenop hem, eigenlijk?
Je zoon is volwassen. Welke partner hij kiest moet hij weten, maar ik zou wel als schoonouder verlangen dat er een beschaafde omgangsvorm in acht wordt genomen.
Misschien prima om even je hart te luchten, maar het zal haar zoon niet terugbrengen. Ik denk zelfs dat het averechts zal werken.
pi_119039103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Misschien prima om even je hart te luchten, maar het zal haar zoon niet terugbrengen. Ik denk zelfs dat het averechts zal werken.
Die zoon moet zelf terugkomen en ik denk dat een mening geven geven over wat wel en niet normaal is duidelijkheid schept en helemaal niet averechts zou werken.
pi_119039128
Probeer eens rustig te praten met je zoon.. Als hij alleen bij jullie is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_119039260
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Die zoon moet zelf terugkomen en ik denk dat een mening geven geven over wat wel en niet normaal is duidelijkheid schept en helemaal niet averechts zou werken.
En hoe ga je dat bereiken door haar eens flink uit te foeteren?

Uiteindelijk zal het gewoon van hem vandaan moeten komen idd en ik betwijfel of dit de manier is.
pi_119039898
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:59 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

En hoe ga je dat bereiken door haar eens flink uit te foeteren?

Uiteindelijk zal het gewoon van hem vandaan moeten komen idd en ik betwijfel of dit de manier is.
Zoonlief ziet dan een contrast tussen wat wel en niet een normale omgangsvorm is. De ouders hoeven haar niet af te wijzen, hun relatie ook niet en hun zoon ook niet. Ze kunnen haar wel laten weten dat bv iemand die NB. op hun verzoek en volgens afspraak komt helpen klussen aan de deur laten staan volkomen belachelijk is.
Ik weet niet of het hun zoon zal helpen aan haar klauwen te ontsnappen maar het zal de situatie naar mijn idee niet veregeren. Zij weet dan ook beter waar ze aan toe is. Ik schreef overigens al dat het bij hem vandaan zal moeten komen.
pi_119040643
Als die zoon nu nog niet weet wat normaal is en niet zijn er wat behoorlijke steken gevallen in zijn opvoeding en dan verander je dat zo ook niet hoor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119040831
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zoonlief ziet dan een contrast tussen wat wel en niet een normale omgangsvorm is. De ouders hoeven haar niet af te wijzen, hun relatie ook niet en hun zoon ook niet. Ze kunnen haar wel laten weten dat bv iemand die NB. op hun verzoek en volgens afspraak komt helpen klussen aan de deur laten staan volkomen belachelijk is.
Ik weet niet of het hun zoon zal helpen aan haar klauwen te ontsnappen maar het zal de situatie naar mijn idee niet veregeren. Zij weet dan ook beter waar ze aan toe is. Ik schreef overigens al dat het bij hem vandaan zal moeten komen.
Ik geloof niet dat zoonlief dat nu ook al niet ziet.
pi_119040907
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
Als die zoon nu nog niet weet wat normaal is en niet zijn er wat behoorlijke steken gevallen in zijn opvoeding en dan verander je dat zo ook niet hoor
Je kunt makkelijk uit het oog verliezen wat normaal is als je geleidelijk in een abnormale situatie terecht komt. Dat is een reden waarom mensen bij mishandelende partners blijven, bv.
pi_119051417
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:57 schreef probeer het volgende:
Hoe oud zijn je zonen en de vriendin van de oudste btw?
Bedankt voor de reacties.
Ik laat het ook even aan hem over,
Heb mezelf voor genomen dat als ik 14 dagen niets meer van hem heb gehoord een sms'je te sturen,
Gewoon luchtig Iets in de trant van hallo moppie hoe is ie ,want ik weet niet of zij zijn sms'jes leest.
Hij wordt 26 november 24 en zijn broer is 22
Volgens mij is ze 4 of 5 jaar ouder dan hij dat weet ik niet ,Kort om we hebben haar 8 keer gezien ik weet niet eens haar achternaam
pi_119063549
Ik heb me de moeite genomen deze lappen text door te jassen, maar niemand ziet et......

Dat wijf is een berekende feeks die jou zoon financieel gaat leegzuigen door leningen op zijn naam te nemen en die zij er door brast of weg sluist. Daarna word hij gedumpt.

Ik zou proberen er achter te komen wie haar vorige partners waren en daarmee in contact te komen over het hoe en wat.
pi_119064175
Oeh detective spelen :9
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:33:32 #118
76108 bluuf
Powershell fan
pi_119064567
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef Buikboor het volgende:
Ik heb me de moeite genomen deze lappen text door te jassen, maar niemand ziet et......

Dat wijf is een berekende feeks die jou zoon financieel gaat leegzuigen door leningen op zijn naam te nemen en die zij er door brast of weg sluist. Daarna word hij gedumpt.

Ik zou proberen er achter te komen wie haar vorige partners waren en daarmee in contact te komen over het hoe en wat.
Je vergeet nog 1 belangrijk detail : eerst raakt ze nog zwanger en na de geboorte van het kind gaat ze hem ermee chanteren zodat zij altijd haar zin krijgt (anders krijgt hij het kind niet te zien).
Dit soort types zijn zo verschrikkelijk voorspelbaar. Dit is ook de grootste nachtmerrie als ouder.

Ik heb ook ooit zo'n soort vriendin gehad alleen was ik wel sterk genoeg om er tegen in te gaan (misschien ook wel omdat ik een goed inkomen had en zij helemaal geen inkomen had). Pas jaren later begreep ik waarom mijn moeder zo fel tegen die relatie was.
pi_119064773
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:33 schreef bluuf het volgende:

[..]

Je vergeet nog 1 belangrijk detail : eerst raakt ze nog zwanger en na de geboorte van het kind gaat ze hem ermee chanteren zodat zij altijd haar zin krijgt (anders krijgt hij het kind niet te zien).
Dit soort types zijn zo verschrikkelijk voorspelbaar. Dit is ook de grootste nachtmerrie als ouder.

Ik heb ook ooit zo'n soort vriendin gehad alleen was ik wel sterk genoeg om er tegen in te gaan (misschien ook wel omdat ik een goed inkomen had en zij helemaal geen inkomen had). Pas jaren later begreep ik waarom mijn moeder zo fel tegen die relatie was.
Klopt, maar ik wou haar niet direkt helemaal misselijk maken, maar idd die kans is ook zeer aannemelijk als er dik geld achter blijft zitten bij de jongeman.

Maar ik zou eerst haar eerdere partners traceren, daar trek je het snelst de juiste conclussies.
pi_119067033
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit en doe iets aan het hoge 'me' gehalte
je spelling en grammatica zuigt en daardoor is het echt heel naar lezen
(en ik ben ook geen spellingswonder of zo)
Leestekens, ook zoiets.. ;)

Ontopic: Zij klinkt verschrikkelijk onredelijk. Ik hoop dat je zoon echt gelukkig met haar is, maar kan het me haast niet voorstellen. Ik hoop voor je dat ze bijdraait.
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_119079888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit en doe iets aan het hoge 'me' gehalte
je spelling en grammatica zuigt en daardoor is het echt heel naar lezen
(en ik ben ook geen spellingswonder of zo)

verder: je reageert nogal dramatisch
je bent toch nog niemand kwijt?
hij zal zelf ook wel beseffen dat dit niet kan
laat ze het zelf uit vechten, hij neemt vanzelf wel weer contact op

als dat niet zo is kun je altijd nog bedenken wat je moet doen/kunt doen

natuurlijk was het naar om mee te maken etc maar laat het even bezinken aan zijn kant
Iedereen schrijft hier over zijn of haar eigen problemen.

En als je wat wil zeggen over hoe andere mensen schrijven, dan moet je maar eens iets doen aan je gebrek aan hoofdletters. Dat is veel irritanter dan hoe de TS schrijft.
  zondag 11 november 2012 @ 12:33:08 #122
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119080134
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik moet wel even zeggen dat ik vind dat deze reactie wel een beetje raar en misplaatst is
je spelling en grammatica zijn gewoon bedroevend en zo'n lap tekst leest voor geen meter
natuurlijk kun je daar commentaar op verwachten
je kunt er ook gewoon overheen lezen ipv meteen gaan roepen, zeggen dat je het advies niet serieus gaat nemen en gaan dmmen
Moet je horen wie het zegt, ooit gehoord van hoofdletters, punten etc? :')
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zondag 11 november 2012 @ 12:52:41 #123
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_119080722
Wat een kutwijf, lijkt m'n ex wel.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_119107868
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:33 schreef bluuf het volgende:

[..]

Hier zijn wij ook zo bang voor: .Dat ze eerst HAAR huisje laat opknappen door hem,Laat inrichten,
En omdat ze de eerste keer dat wij haar zagen het al over kinderen had gezien haar leeftijd dat ze vlug zwanger wil worden
  maandag 12 november 2012 @ 01:40:58 #125
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119113056
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:37 schreef ann4 het volgende:

[..]

Hier zijn wij ook zo bang voor: .Dat ze eerst HAAR huisje laat opknappen door hem,Laat inrichten,
En omdat ze de eerste keer dat wij haar zagen het al over kinderen had gezien haar leeftijd dat ze vlug zwanger wil worden
Het verhaal lezende denk ik ook dat dit wel eens zou kunnen gebeuren.
En moeilijk hoe dit op te lossen.
Als ik zou horen dat de vriendin van mijn broertje zo zou doen dan zou mijn eerste reactie zijn om eens even een goed "gesprek" met hem te hebben.
Maar de kans is groot dat je hem dan alleen maar verder in haar armen drijft natuurlijk.

Wat hierboven al is gezegd, probeer eerst eens achter haar achternaam en dergelijke te komen.
Wie weet heeft ze wel een verleden waarmee je je zoon kan confronteren ofzo.

Verder heel veel sterkte, en hoop voor je dat het snel goedkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')