dit en doe iets aan het hoge 'me' gehaltequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef fratsman het volgende:
Dju! Wat een lap tekst! Alinea's! Spaties! Witregels!
Spelling is klote, maar ze heeft tenminste wel iets voor dr zoon over.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit en doe iets aan het hoge 'me' gehalte
je spelling en grammatica zuigt en daardoor is het echt heel naar lezen
(en ik ben ook geen spellingswonder of zo)
verder: je reageert nogal dramatisch
je bent toch nog niemand kwijt?
hij zal zelf ook wel beseffen dat dit niet kan
laat ze het zelf uit vechten, hij neemt vanzelf wel weer contact op
als dat niet zo is kun je altijd nog bedenken wat je moet doen/kunt doen
natuurlijk was het naar om mee te maken etc maar laat het even bezinken aan zijn kant
Je mag je zoon wel zien hoor. Wat dat betreft stel je je aan. Je zoon wil je gewoon nog zien. Verder zal hij ook wel tot inkeer komen. Geef hem wat tijd ook al kan dit moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef ann4 het volgende:
Volgens mij is dit niet bedoeld om me af te zeiken .De gene die zelf geen kinderen hebben en het nodig vinden alleen op de spelling te letten .
Bedenk even als je zelf je moeder nooit meer ziet wel dat ze er nog is maar je mag haar nooit meer zien
Sinds wanneer luisteren moeders naar schoondochters?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef ann4 het volgende:
Volgens mij is dit niet bedoeld om me af te zeiken .De gene die zelf geen kinderen hebben en het nodig vinden alleen op de spelling te letten .
Bedenk even als je zelf je moeder nooit meer ziet wel dat ze er nog is maar je mag haar nooit meer zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |