Eens. Alleen ik kan het niet betalen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
Sowieso heeft topvintage echt prachtige kledingstukken.
Net even vluchtig gekeken, en eensquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
Sowieso heeft topvintage echt prachtige kledingstukken.
Ik ook niet... en ik in een jurk is al snelquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Eens. Alleen ik kan het niet betalen.
Nicequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ck-satin-swing-dress. Zou zo m'n trouwjurk kunnen zijn
.
Dat vind ik te 'gewoon' voor een trouwjurk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ck-satin-swing-dress. Zou zo m'n trouwjurk kunnen zijn
.
Ik heb echt een hekel aan shoppen voor mezelfquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef muhahaha het volgende:
Dit is net zo erg als een dag winkelen en met niks thuis komen.
De vrouw hoort de jurk te maken, niet andersomquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik te 'gewoon' voor een trouwjurk.
Ik ga alleen shoppen als ik echt echt echt iets moet hebben en dan weet ik al waar ik heen ga, ff passen, afrekenen en ik sta weer buitenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan shoppen voor mezelf
Misschien wel, maar ik wil gewoon een mooie jurk. Het is tenslotte mijn bruiloft, dus hij moet wel bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vrouw hoort de jurk te maken, niet andersom.
Doe doe ik meestal ook. Alleen dan heeft het vaak een kut pasvorm en koop ik alsnog niksquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga alleen shoppen als ik echt echt echt iets moet hebben en dan weet ik al waar ik heen ga, ff passen, afrekenen en ik sta weer buiten.
Ik vind de jurk die ik postte prachtig. Hij is er ook in ivoor satijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik wil gewoon een mooie jurk. Het is tenslotte mijn bruiloft, dus hij moet wel bijzonder zijn.
Dat wat ik wil kan heel globaal zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe doe ik meestal ook. Alleen dan heeft het vaak een kut pasvorm en koop ik alsnog niks
Soms kopen ze opnieuw in als je dat aangeeft.quote:
Ja, er stond al dat ze opnieuw binnenkomt nog dit jaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms kopen ze opnieuw in als je dat aangeeft.
Nee. Die zwartsatijnen jurk die Lola postte of die wat ik net zelf postte. Beide zijn er niet meer in mijn maat. Oh wacht, die wat Lola postte wel, maar ik weet nog niet welke ik mooier vindquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de jurk die ik postte prachtig. Hij is er ook in ivoor satijn.
http://topvintage.nl/nl/v(...)-dress-wedding-dress
Deze dus.
Trui of broek lukken me wel ja. Maar overhemden, pantalon of een colbertje is echt een rampquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wat ik wil kan heel globaal zijn. Een overhemd, een trui of een broek bv en dan ga ik daar gericht naar shoppen
. Soms moet ik wel wat meerdere winkels in om te halen wat ik wil
.
Ik ken iemand die daadwerkelijk in zoiets is getrouwdquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
.
Gelukkig hoor ik dat niet. Ik heb ontiegelijk veel medelijden met je.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Fera het volgende:
Omg dat nummer van Jan Smit ... Mijn oren bloeden.
Oh, dat vind ik niet mooi voor een bruiloft. Die polkadots, that is. Het model is fantastischquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daadwerkelijk in zoiets is getrouwd
http://topvintage.nl/nl/v(...)-dress-cotton-sateen
Oja, dat was een ander linkjequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
Nee. Die zwartsatijnen jurk die Lola postte of die wat ik net zelf postte. Beide zijn er niet meer in mijn maat.
Die zijn wat lastiger ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
Trui of broek lukken me wel ja. Maar overhemden, pantalon of een colbertje is echt een ramp
Bedankt. Gelukkig is het nu voorbij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik dat niet. Ik heb ontiegelijk veel medelijden met je.
Wel dezelfde jurk, enkel andere kleurquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, dat was een ander linkje.
[..]
Die zijn wat lastiger ja.. Die heb ik toen bij een speciaalzaak gehaald, alles op laten meten ditdat
.
Ja, hoor. Stuur maar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gadverdamme.. Iemand stuurt me net een soort 2 girls 1 cup filmpje
Iemand die het helemaal durft te kijken?
Nee dank je, dat wil ik mijn geheugen besparen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ah, dat is wel het mooiste jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, dat was een ander linkje.
[..]
Die zijn wat lastiger ja.. Die heb ik toen bij een speciaalzaak gehaald, alles op laten meten ditdat
.
Dat is bij al die lui uit Volendam zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt. Gelukkig is het nu voorbij.Mijn hemel, het kwijl en de zoetigheid droop er vanaf.
Ja, WA maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
T is wel via whatsapp.. Dus dan moet je je nummer gevenquote:
Mooi is ie he?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
.
Oh, dan laat maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T is wel via whatsapp.. Dus dan moet je je nummer geven
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ah, dat is wel het mooiste ja. Ik heb volgens mij 44 daarin, fucking moeilijk
Ja, prachtig. De ultieme feestjurk en ook wel casual te dragen, vind ik.quote:
Meeste begint bij 46 voor mannenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ben dat allang weer kwijt
.
Verkapte vraag naar 06 nummersquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T is wel via whatsapp.. Dus dan moet je je nummer geven
Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dat maakt geen hol uit, daar word ik niet breder vanquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waha u serious? Dan moet je iets meer eten.
Depends on the cookie.quote:
Sporten dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt geen hol uit, daar word ik niet breder van
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
Ik ga even met m'n hondje lopen, al die jurken, ik word er hebberig van.
1,82m en 65kg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sporten dan?. Ben je echt zo skinny dan? Ik dacht dat ik skinny was maar die man was niet echt lang bezig.
Nou...quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik nu nee zeg ben ik zeker geil?
Judge for youself:quote:
Smijt het dan deze kant op. Ik kan niet eens schoolboeken kopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik heb net ook even met geld gesmeten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou...
[..]
Judge for youself:
[ afbeelding ]
[..]
Nou...
[..]
Judge for youself:
[ afbeelding ]
[..]
Nou...
[..]
Judge for youself:
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Smijt het dan deze kant op. Ik kan niet eens schoolboeken kopen.
Ik weet. Vandaar maat 44. En S past mij vaak ook beter dan 37 bij overhemdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk skinny ja.
1.83 en 79kg.
Bummer man, collega van me heeft dit ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet. Vandaar maat 44. En S past mij vaak ook beter dan 37 bij overhemden
Daar heb ik (nog) geen last van gelukkig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer man, collega van me heeft dit ook. Die kan ook serieus een klaplong krijgen zonder echt iets te doen
.
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Ik ga me uitkleden en chocola en aardbeien op m'n gezicht smeren.
ieuwquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Veel plezier met deze MI.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Mag ik het eraf likken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Dat wil je niet. Het is namelijk een gezichtsmasker.quote:
Nou, geil hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiksquote:
I knowquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Het is namelijk een gezichtsmasker.
Ik wil een open relatie.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik houd het gewoon bij mijn gezichtspeeling, gevolgd door een dode-zee-zout-masker met aan het einde een verzorgende dagcrème.
Oké. Mag ik de ring verpatsen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zoek je maar iemand anders
Dan moet je opschieten, mijn moeder stopt volgende maand met haar schoonheidssalonquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)_versus_gravity.html
Pas op: zitten wat naaktfoto's bij.
Sommigen worden wel onnodig afgekraakt, vind ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tettenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommigen worden wel onnodig afgekraakt, vind ik.Oud worden we allemaal.
Toch Kaneel?
Nouououquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommigen worden wel onnodig afgekraakt, vind ik.Oud worden we allemaal.
Toch Kaneel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:58 schreef robdriessen het volgende:
Pabo, nu ook voor uw badkamer inrichting! (NSFW)Is wel wat voor Loka, al die drakenpenissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oow ik ook niet, ik ken mijn geheugen echter en ik zal het nooit kwijtraken als ik zoiets kijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef er niet om te kotsen ofzo hoor
Thank God dat ik vergeetachtig benquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow ik ook niet, ik ken mijn geheugen echter en ik zal het nooit kwijtraken als ik zoiets kijk
Man, wat zou ik die zegen willen hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thank God dat ik vergeetachtig ben
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thank God dat ik vergeetachtig ben
Echt nare dingen wel ja. Maar het meeste vergeet ik gewoon.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Man, wat zou ik die zegen willen hebben. Vooral nare dingen blijven heeeel lang hangen.
Zie hierboven.quote:
Hm het is dan dezequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd geen idee wat je bedoeld
quote:
Alles wel, vrij selectief allemaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
Echt nare dingen wel ja. Maar het meeste vergeet ik gewoon.
En vrouwen verschrompelen als druivenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En vrouwen verschrompelen als druiven.
True story.
Wat dat aangaat is mijn jeugdig uiterlijk echt een uitkomst.
Ik had ooit gehoord dat vrouwen bederven als melk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True story.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True story.
Wat dat aangaat is mijn jeugdig uiterlijk echt een uitkomst.
Dat zou ook nog kunnen ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had ooit gehoord dat vrouwen bederven als melk.
Gelukkig werd ik op TC laatst 16 geschat, dus ik heb nog even.quote:
Gezien je levensstijl zal het wel even duren hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig werd ik op TC laatst 16 geschat, dus ik heb nog even.
Wait, wat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig werd ik op TC laatst 16 geschat, dus ik heb nog even.
Zodat je zuur en bitter kunt worden? Met kurksmaak?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet nog 20 jaar in de kelder blijven liggen.
Als jouw wijn verzuurd en verbitterd doe je toch iets verkeerd?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zodat je zuur en bitter kunt worden? Met kurksmaak?
Bij mij worden ze nooit ouder dan 10 jaar....quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jouw wijn verzuurd en verbitterd doe je toch iets verkeerd?
Doe ik niet hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bij mij worden ze nooit ouder dan 10 jaar....
Oeh, dat kan zo makkelijk uit context worden getrokken
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor.
Ik moet nog wat rijpen, zal het maar zo neerzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn huis-huismerk. Met elke fles gaat een bedrag naar Cheetah Outreach in Zuid-Afrika. Ik heb lekkere wijn en ik red cheetahs. Win-win
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
True. En het vet zal de rimpels ook wel even opvullen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezien je levensstijl zal het wel even duren hoor.
Geen drugs, geen alcohol (nouja weinig), geen sigaretten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]Doe je goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn huis-huismerk. Met elke fles gaat een bedrag naar Cheetah Outreach in Zuid-Afrika. Ik heb lekkere wijn en ik red cheetahs. Win-win![]()
Ja, ga maar weer op die toer...quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
True. En het vet zal de rimpels ook wel even opvullen.
Zelfspot moet kunnen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer op die toer...
Als je er zo over in zit, doe er dan wat aan. Doe ik ook.
Oja, ik vergat het sarcasme plaatjequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfspot moet kunnen.Mensen die daar over struikelen.
En ik ga er wat ook doen, maar mag ik eerst m'n leven op orde hebben? Bedankt.
Ik wil best wel weer sporten, ik mis het wel. Lekker krachtpatsen en de longen uit m'n lijf fietsen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, ik vergat het sarcasme plaatje.
Ik zou graag weer horizontaal willen sporten, lekker krachtpatsen en de longen uit je lijf ketsen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil best wel weer sporten, ik mis het wel. Lekker krachtpatsen en de longen uit m'n lijf fietsen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]Ik lus geen van allenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn huis-huismerk. Met elke fles gaat een bedrag naar Cheetah Outreach in Zuid-Afrika. Ik heb lekkere wijn en ik red cheetahs. Win-win![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou graag weer horizontaal willen sporten, lekker krachtpatsen en de longen uit je lijf ketsen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
True. En het vet zal de rimpels ook wel even opvullen.
Wat lust je wel? Toch niet alleen Liebfraumilch en Lambrusco, he?quote:
Dat ga ik de komende twee weken doen. Vakantie!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou graag weer horizontaal willen sporten, lekker krachtpatsen en de longen uit je lijf ketsen.
Ik heb nog een moezel wijntje liggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat lust je wel? Toch niet alleen Liebfraumilch en Lambrusco, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 14:25:39 ]
Je moet gewoon gaan, dan krijg je de motivatie vanzelfquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil gewoon weer motivatie hebbendan gaat de rest vanzelf
Wat heerlijk romantisch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet gewoon gaan, dan krijg je de motivatie vanzelf
Rimpels heb je niet hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet he? Ik heb voldoende vetjes, maar zie er toch oud uit.
Is het een schande dat te missen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe ik dat doe weet jij niks vanaf.
Muuuuhhhhquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Rimpels heb je niet hoor.Wel zilveren lokjes.
Nee. Ik vraag het toch netjes?quote:
Ik ga wel weer hardlopen als het langer licht isquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welles, ik moest mezelf ook dwingen om te gaan.
Ow, dan is het antwoord nee. Je mag het gerust missen. Wat niet weet wat niet deert zeg ik altijd maar.quote:
Niet getreurd, Zilverwolfje. Het is bijna niet te zien,quote:
Ik wil fietsen als het niet regentquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga wel weer hardlopen als het langer licht is
Ik dacht, jij gaat nu je kunsten promoten. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dan is het antwoord nee. Je mag het gerust missen. Wat niet weet wat niet deert zeg ik altijd maar.
Schrale troost wel, als je weet dat je op je 26ste al grijzend bent.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet getreurd, Zilverwolfje. Het is bijna niet te zien,
Aan jou? Waarom zou ik in de rij aan gaan sluiten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht, jij gaat nu je kunsten promoten. Beetje jammer.![]()
Relax, gast die ik ken was grijzend maar inmens populair bij de damesquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schrale troost wel, als je weet dat je op je 26ste al grijzend bent.
Beter waren ze gewoon blond.
Ik voel jequote:
Klopt. Gek genoeg duurt dinsdag altijd het langstquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zul jij lange dagen hebben door steeds op de klok te kijken
Ik vind de kersensap bij de Duitse Lidl heerlijk. Waarom nou niet in NLquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
Mijn favo wijn wordt alleen in Duitsland verkocht. Gelukkig woon ik praktisch in Duitsland.
Je bent lang niet de enige.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het algemeen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aan jou? Waarom zou ik in de rij aan gaan sluiten?
Het gaat vrij langzaam gelukkig (bij mij althans). Rond de 25 de eerste, nu begint het bij slapen pas echt irritant zichtbaar te wordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ouwehoer maar wat, neem het niet zo serieus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik loop daar niet zo mee te koop...
Altijd grappig dat jij denkt de enige te zijn die ouwehoert.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ouwehoer maar wat, neem het niet zo serieus.
Omdat DLquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind de kersensap bij de Duitse Lidl heerlijk. Waarom nou niet in NL
Een volgt niet uit het ander.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Relax, gast die ik ken was grijzend maar inmens populair bij de dames
Iig beter dan kalend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent lang niet de enige.
Ik vind het wel mooi, eigenlijk.Maar ik val ook op oudere mannen. Ook ouder dan jij.
Even mijn rughaar scheren.quote:
Heb er laatst in Emmerich 10 ingeladenquote:
Het wachten is op de Neanderthaler die je neerslaat en aan je haren de grot mee intrektquote:
Zit je ermee dat je grijs wordt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een volgt niet uit het ander.
[..]
Iig beter dan kalend.
Als dat gitaars geilheid niet opwekt nou pfoe dan issie homoquote:
Bedankt he.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een volgt niet uit het ander.
[..]
Iig beter dan kalend.
Samzz? Kun je hier een doos van regelen?quote:
Je hebt gewoon zo veel hersens dat er op je hoofd geen plek meer is voor haarquote:
Zal m'n instructrice eens vragen waar ze dat verkopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Samzz? Kun je hier een doos van regelen?![]()
[ afbeelding ]
Mijn hoofd is niet rond. Zitten rare deuken in enzo. Dat is echt lelijk kaal.quote:
Ik wilde vroeger altijd mijn haar grijs verven. Dus niet bepaald.quote:
Nee mijne trekt volle zalenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hoofd is niet rond. Zitten rare deuken in enzo. Dat is echt lelijk kaal.
[..]
Ik wilde vroeger altijd mijn haar grijs verven. Dus niet bepaald.
Valt me alleen op dat het nu al is. Totaal niet verwacht, kijkend naar mijn familie.
Samzz wordt de duitse besteldienst?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Samzz? Kun je hier een doos van regelen?![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft gewoon een grote lading testosteronquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zo veel hersens dat er op je hoofd geen plek meer is voor haar
Waarom zegt men dan dat verstand onder je haar zitquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zo veel hersens dat er op je hoofd geen plek meer is voor haar
Omdat men vaak met de penis denkt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zegt men dan dat verstand onder je haar zit?
Ach, soms heb je dat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hoofd is niet rond. Zitten rare deuken in enzo. Dat is echt lelijk kaal.
[..]
Ik wilde vroeger altijd mijn haar grijs verven. Dus niet bepaald.
Valt me alleen op dat het nu al is. Totaal niet verwacht, kijkend naar mijn familie.
"Waar haar zit, zitten geen hersens" gaat het gezegde..quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zegt men dan dat verstand onder je haar zit?
Ja! Want ik heb al een UK besteldienstquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Samzz wordt de duitse besteldienst?
Ik heb toch niet naar je hoofd gekeken man.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat men vaak met de penis denkt?
Dan heb ik hersenen waar normaal gesproken mijn longen zittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Waar haar zit, zitten geen hersens" gaat het gezegde..
Dat klinkt wel okayquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een grote lading testosteron![]()
Een eckte man dus.
En wij hebben tietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef robdriessen het volgende:
God heeft mannen een hoofd en een pik gegeven, en precies genoeg bloed om één van de twee te laten werken.
Tettenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wij hebben tieten
[ afbeelding ]
Hooray for boobies!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wij hebben tieten
[ afbeelding ]
Dat nummerquote:
Nee jonguh snotverdorie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik word liever niet gefistfucked
*checkt Jofu voor moobs*quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. Ja.. Maar dan alsnog heb ik ze geen van allen.
Twee erwtjes op een strijkplank!quote:
Ik wist dat je dat bedoelde hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee jonguh snotverdorie.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat bedoelde hoor
* Vinniiee plaatst vuist tegen scherm
Geilquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Twee erwtjes op een strijkplank!![]()
OK. Jij hebt nu ook vakantie!quote:
Ze zijn zacht en lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan vetkwabben met melkklieren?
Die omschrijvingquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan vetkwabben met melkklieren?
Morgen, 7 uur, Schiphol. Man en kids thuislaten.quote:
waar gaan we heen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Morgen, 7 uur, Schiphol. Man en kids thuislaten.
En omdat de mens rechtop loopt is de kont minder prominent aanwezigquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Omdat hij door de salade kan. Of bedoelde je niet een komkommer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:57 schreef MissExpert het volgende:
waarom vinden vrouwen een harde staaf zo mooi?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat hij door de salade kan. Of bedoelde je niet een komkommer?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:57 schreef MissExpert het volgende:
Zat er wat herkenbaars tussen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
GodverdommeZit ik hier te kijken [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #20 zie ik mijn ex daar gepost hebben
Aan een goudstaaf? Lever maar in dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:59 schreef MissExpert het volgende:
maar even, ik snap niet wat er mooi aan is
hihiquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aan een goudstaaf? Lever maar in dan.
Geef maarquote:
Jij natuurlijk, ik weet niet wat jullie alleen voor blunders gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de zin van dat jij het daar kan herkennen, of ik?
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:57 schreef MissExpert het volgende:
Zeg dan ook welke postquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
GodverdommeZit ik hier te kijken [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #20 zie ik mijn ex daar gepost hebben in de tijd dat we een relatie hadden
Ja natuurlijk herken ik het. Anders was ze vreemd gegaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij natuurlijk, ik weet niet wat jullie alleen voor blunders gemaakt hebben.
Niet echt boeiend ofzoquote:
Die keer met de modderworstelende dwerg en de Spaanse dominatrix. Hij weet het nog goed.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Die keer met de modderworstelende dwerg en de Spaanse dominatrix. Hij weet het nog goed.
Ik neem aan dat ze meerdere relaties heeft gehad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja natuurlijk herken ik het. Anders was ze vreemd gegaan
[..]
Niet echt boeiend ofzoMaar ze deelt niet even mee dat ze dat ging posten
![]()
[TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #20
Gewoon snel ergens in stoppen, dan zie je ze niet meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
Ik vind penissen ook niet mooi. Wel geil.
dit dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
Ik vind penissen ook niet mooi. Wel geil.
GeelSuperKuikenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja natuurlijk herken ik het. Anders was ze vreemd gegaan
[..]
Niet echt boeiend ofzoMaar ze deelt niet even mee dat ze dat ging posten
![]()
[TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #20
Ik zeg godverdomme net dat het tijdens onze relatie wasquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze meerdere relaties heeft gehad.
Dat ik niet van 2 walletjes eet, een harde staaf totaal niet interessant vind en dat het dus niet voor alle vrouwen opgaatquote:
Wheeequote:
Ik kijk net godverdomme terug naar onze posts en zie dat nergens staan godverdegodverdomme nog aan toe sakkerju allememaggies.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg godverdomme net dat het tijdens onze relatie was
dat klopt.. goed gezegt., een lul is gewoon lelijk, maar welquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat ik niet van 2 walletjes eet, een harde staaf totaal niet interessant vind en dat het dus niet voor alle vrouwen opgaat
Jaja, wrijf het er maar weer in he?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat ik niet van 2 walletjes eet, een harde staaf totaal niet interessant vind en dat het dus niet voor alle vrouwen opgaat
Ik zal 'm afhakken, oké?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]Le tres niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tieten zonder vrouwen zijn ook zo incompleet
Neuhquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:06 schreef MissExpert het volgende:
[..]
dat klopt.. goed gezegt., een lul is gewoon lelijk, maar welnet zoals kutjes haha
Tjaquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er maar weer in he?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal 'm afhakken, oké?Wat aardig van je :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat aardig van je :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan niet. Want neptieten zijn altijd lelijk.quote:
Zo fantastisch dat je zoveel rekening met mij wil houden :$quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan Rokje niet meer aan.
Ik ben weg.
Later baasquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan Rokje niet meer aan.
Ik ben weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |