Eens. Alleen ik kan het niet betalen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
Sowieso heeft topvintage echt prachtige kledingstukken.
Net even vluchtig gekeken, en eensquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
Sowieso heeft topvintage echt prachtige kledingstukken.
Ik ook niet... en ik in een jurk is al snelquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Eens. Alleen ik kan het niet betalen.
Nicequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ck-satin-swing-dress. Zou zo m'n trouwjurk kunnen zijn
.
Dat vind ik te 'gewoon' voor een trouwjurk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ck-satin-swing-dress. Zou zo m'n trouwjurk kunnen zijn
.
Ik heb echt een hekel aan shoppen voor mezelfquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef muhahaha het volgende:
Dit is net zo erg als een dag winkelen en met niks thuis komen.
De vrouw hoort de jurk te maken, niet andersomquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik te 'gewoon' voor een trouwjurk.
Ik ga alleen shoppen als ik echt echt echt iets moet hebben en dan weet ik al waar ik heen ga, ff passen, afrekenen en ik sta weer buitenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan shoppen voor mezelf
Misschien wel, maar ik wil gewoon een mooie jurk. Het is tenslotte mijn bruiloft, dus hij moet wel bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vrouw hoort de jurk te maken, niet andersom.
Doe doe ik meestal ook. Alleen dan heeft het vaak een kut pasvorm en koop ik alsnog niksquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga alleen shoppen als ik echt echt echt iets moet hebben en dan weet ik al waar ik heen ga, ff passen, afrekenen en ik sta weer buiten.
Ik vind de jurk die ik postte prachtig. Hij is er ook in ivoor satijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik wil gewoon een mooie jurk. Het is tenslotte mijn bruiloft, dus hij moet wel bijzonder zijn.
Dat wat ik wil kan heel globaal zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe doe ik meestal ook. Alleen dan heeft het vaak een kut pasvorm en koop ik alsnog niks
Soms kopen ze opnieuw in als je dat aangeeft.quote:
Ja, er stond al dat ze opnieuw binnenkomt nog dit jaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms kopen ze opnieuw in als je dat aangeeft.
Nee. Die zwartsatijnen jurk die Lola postte of die wat ik net zelf postte. Beide zijn er niet meer in mijn maat. Oh wacht, die wat Lola postte wel, maar ik weet nog niet welke ik mooier vindquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de jurk die ik postte prachtig. Hij is er ook in ivoor satijn.
http://topvintage.nl/nl/v(...)-dress-wedding-dress
Deze dus.
Trui of broek lukken me wel ja. Maar overhemden, pantalon of een colbertje is echt een rampquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wat ik wil kan heel globaal zijn. Een overhemd, een trui of een broek bv en dan ga ik daar gericht naar shoppen
. Soms moet ik wel wat meerdere winkels in om te halen wat ik wil
.
Ik ken iemand die daadwerkelijk in zoiets is getrouwdquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
.
Gelukkig hoor ik dat niet. Ik heb ontiegelijk veel medelijden met je.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Fera het volgende:
Omg dat nummer van Jan Smit ... Mijn oren bloeden.
Oh, dat vind ik niet mooi voor een bruiloft. Die polkadots, that is. Het model is fantastischquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daadwerkelijk in zoiets is getrouwd
http://topvintage.nl/nl/v(...)-dress-cotton-sateen
Oja, dat was een ander linkjequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
Nee. Die zwartsatijnen jurk die Lola postte of die wat ik net zelf postte. Beide zijn er niet meer in mijn maat.
Die zijn wat lastiger ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
Trui of broek lukken me wel ja. Maar overhemden, pantalon of een colbertje is echt een ramp
Bedankt. Gelukkig is het nu voorbij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik dat niet. Ik heb ontiegelijk veel medelijden met je.
Wel dezelfde jurk, enkel andere kleurquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, dat was een ander linkje.
[..]
Die zijn wat lastiger ja.. Die heb ik toen bij een speciaalzaak gehaald, alles op laten meten ditdat
.
Ja, hoor. Stuur maar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gadverdamme.. Iemand stuurt me net een soort 2 girls 1 cup filmpje
Iemand die het helemaal durft te kijken?
Nee dank je, dat wil ik mijn geheugen besparen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ah, dat is wel het mooiste jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, dat was een ander linkje.
[..]
Die zijn wat lastiger ja.. Die heb ik toen bij een speciaalzaak gehaald, alles op laten meten ditdat
.
Dat is bij al die lui uit Volendam zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt. Gelukkig is het nu voorbij.Mijn hemel, het kwijl en de zoetigheid droop er vanaf.
Ja, WA maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
T is wel via whatsapp.. Dus dan moet je je nummer gevenquote:
Mooi is ie he?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
.
Oh, dan laat maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T is wel via whatsapp.. Dus dan moet je je nummer geven
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ah, dat is wel het mooiste ja. Ik heb volgens mij 44 daarin, fucking moeilijk
Ja, prachtig. De ultieme feestjurk en ook wel casual te dragen, vind ik.quote:
Meeste begint bij 46 voor mannenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ben dat allang weer kwijt
.
Verkapte vraag naar 06 nummersquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T is wel via whatsapp.. Dus dan moet je je nummer geven
Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dat maakt geen hol uit, daar word ik niet breder vanquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waha u serious? Dan moet je iets meer eten.
Depends on the cookie.quote:
Sporten dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt geen hol uit, daar word ik niet breder van
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
Ik ga even met m'n hondje lopen, al die jurken, ik word er hebberig van.
1,82m en 65kg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sporten dan?. Ben je echt zo skinny dan? Ik dacht dat ik skinny was maar die man was niet echt lang bezig.
Nou...quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik nu nee zeg ben ik zeker geil?
Judge for youself:quote:
Smijt het dan deze kant op. Ik kan niet eens schoolboeken kopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik heb net ook even met geld gesmeten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou...
[..]
Judge for youself:
[ afbeelding ]
[..]
Nou...
[..]
Judge for youself:
[ afbeelding ]
[..]
Nou...
[..]
Judge for youself:
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Smijt het dan deze kant op. Ik kan niet eens schoolboeken kopen.
Ik weet. Vandaar maat 44. En S past mij vaak ook beter dan 37 bij overhemdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk skinny ja.
1.83 en 79kg.
Bummer man, collega van me heeft dit ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet. Vandaar maat 44. En S past mij vaak ook beter dan 37 bij overhemden
Daar heb ik (nog) geen last van gelukkig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer man, collega van me heeft dit ook. Die kan ook serieus een klaplong krijgen zonder echt iets te doen
.
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Ik ga me uitkleden en chocola en aardbeien op m'n gezicht smeren.
ieuwquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Veel plezier met deze MI.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Mag ik het eraf likken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Dat wil je niet. Het is namelijk een gezichtsmasker.quote:
Nou, geil hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiksquote:
I knowquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Het is namelijk een gezichtsmasker.
Ik wil een open relatie.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik houd het gewoon bij mijn gezichtspeeling, gevolgd door een dode-zee-zout-masker met aan het einde een verzorgende dagcrème.
Oké. Mag ik de ring verpatsen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zoek je maar iemand anders
Dan moet je opschieten, mijn moeder stopt volgende maand met haar schoonheidssalonquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)_versus_gravity.html
Pas op: zitten wat naaktfoto's bij.
Sommigen worden wel onnodig afgekraakt, vind ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tettenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommigen worden wel onnodig afgekraakt, vind ik.Oud worden we allemaal.
Toch Kaneel?
Nouououquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommigen worden wel onnodig afgekraakt, vind ik.Oud worden we allemaal.
Toch Kaneel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:58 schreef robdriessen het volgende:
Pabo, nu ook voor uw badkamer inrichting! (NSFW)Is wel wat voor Loka, al die drakenpenissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |