quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor mij niet echt hielp is in de bioscoop naast iemand te zitten die het zo slecht vond dat ze steeds luid zuchtte van irritatie en zo
Was jij het?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dat had je best mogen zeggen babe
Ik hoopte het, ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:40 schreef Greys het volgende:
Was jij het?![]()
Dacht je dat het door de zuchten sneller afgelopen zou zijn?
Dat werkt nietquote:
En in de lobby ofzo wachten was ook geen optie?quote:Wel jammer dat ik me niet over die irritatie heen kon zetten. Zou graag een stevig potje gejankt hebben om het zielige verhaal, maar ik vond het gezang zo deerniswekkend slecht af en toe.... Het liefst was ik de zaal uit gegaan, maar Isa moest nog met me mee in de auto en het was koud buiten
Dat weet ik nu ook jaquote:
Och als ik me alles ga aantrekken dat 'vreemden' op Internet tegen me zeggen, lag ik al lang op de bodem van de Maasquote:En in de lobby ofzo wachten was ook geen optie?
Sorry dat ik zo hard reageerde op de reactie van Isa, maar ik dacht dat het over een 'vreemde' gingZoals er in de bios zo vaak een vreemde naast je zit aan de andere kant zeg maar.
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: ik hou het anoniem.
Maar je weet toch dat ik niet assertief ben
Ik zit ook al dagen de filmsoundtrack te luisteren, maar moet wel eerlijk zeggen dat sommige nummers met beeld er bij veeeel beter overkomen dan zonder beeldquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:46 schreef WheeleE het volgende:
*Man meldt zich*
Als doorgaans-niet-musical-liefhebber zat ik afgelopen maandagmiddag in een voor 20% gevulde bioscoopzaal. Aangezien mijn vriendenkring niet mee wilde ben ik maar gewoon in m'n uppie gegaan. Muisstil was het in de zaal, gedurende de hele film, heerlijk!
En...ik vond m mooi!![]()
Ik heb het wel droog gehouden, maar ik snap waarom I dreamed a dream voor velen een tissue-moment is.
Persoonlijk vind ik Do you hear the people sing een van de mooiste nummers.
Helemaal grappig is dat ik de soundtrack op spotify al 3 dagen heb zitten luisteren
Ja maar elke keer veranderde Wolverine steeds een klein beetje meer in een matig zingende oude manquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Nou kan je zoiets tegen Lein wel zeggen, maar ik hoopte dat elke zucht de laatste was. Maar ja, dan begon Hugh Jackman weer te zingen (en dat deed ie redelijk vaak) en "zuuuucht".
Dat weet ik nu van IDAD ja. Ik kende het wel vaag maar vond het niet zo spectaculair. Nu ik die scene zelf heb gezien, met Anne zo geweldgi acterend, heeft het veel meer lading.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ook al dagen de filmsoundtrack te luisteren, maar moet wel eerlijk zeggen dat sommige nummers met beeld er bij veeeel beter overkomen dan zonder beeld
Heart full of Love, daarin vind ik Marius in de eerste paar regels klinken als Kermit. Tenminste, als je het beeld er niet bij ziet dus. In de film zelf vond ik dat niet, terwijl dat exact hetzelfde was.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar elke keer veranderde Wolverine steeds een klein beetje meer in een matig zingende oude man
Wolverine kicks Gladiators assquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar elke keer veranderde Wolverine steeds een klein beetje meer in een matig zingende oude man
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:27 schreef Ferdii het volgende:
Vanmiddag volledige 10th anniversairy concert geluisterd
Aanrader Zijn de laatste 5 mindan komen ee een stuk of 10 Jean valjean acteurs uit verschillende landen op
Krijgen we nu na de hele Austen vs. Zombies rage de nodige Wolverine vs. Javert veredelde fanfiction?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Haha nee het hele concert is top, vond het wel een leuke toegift. Had het niet verwacht. Daarnaast geeft het goed aan hoe groot les miserables wel niet isquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]is dat het enige wat je aan kunt raden van dit schitterende concert? Ik vind dat juist het minst van alles en te cheesy voor woorden.
Nogmaals (en ik ben blij dat je het topic gevonden hebt, er staan leuke meningen in eerdere posts!!:)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Na 4 theateruitvoeringen all over the world gisteren de bioscoopversie gezien.
Lange zit (net als de musical zelf trouwens), maar ik vond het resultaat absoluut de moeite waard.
Om de diverse scenes logisch aan elkaar geknoopt te krijgen, zijn er m.i. wel wat extra 'songs/gezongen teksten' toegevoegd. Ik kan me sonmige teksten/overgangen in ieder geval niet herinneren.
Ik vond ze juist schitterend, en helemaal voldoen aan het tijdsbeeld van de Juni Studentenopstand. Wat overigens verre van een sprookje was, maar keiharde realiteit.quote:Af en toe waren achtergronden en decors niet helemaal realistisch, maar het blijft sowieso natuurlijk een soort van dramatisch 'sprookje'...
Leuk om Colm in die rol te zien ja.quote:En de pastoor van de kerk wordt wel door een heel bijzonder persoon gespeeld...
Mooi!! Nu nog de CD van de originele London cast scorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi!! Nu nog de CD van de originele London cast scoren
En misschien je horizon iets verbreden? Want er zijn nog veeeeeeeeeel meer mooie musicals, zoals bijvoorbeeld dezeDa's niet echt een musicalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel mooi (vooral de Italiaanse).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Wat is het dan??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's niet echt een musicalMaar wel mooi (vooral de Italiaanse).
Ze noemen het zelf een muziekspektakel, geloof ik, of iets in die richting.quote:
Och ja, dat is een iets andere interpretatie. Het is scenisch, met choreografie, in kostuum en in decor, wat het voor mij een musical maakt. Dat het decor sober is en multifunctioneel, is een keuze van de regie in samenwerking met de decorontwerper. Maar voor mij maakt dat het niet minder musical eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze noemen het zelf een muziekspektakel, geloof ik, of iets in die richting.
Ik vind het ook wel meer een concert dan een show als Les Mis, met sets en veel meer interactie (en minder acrobatiek), maar dat is eigenlijk ook wel weer mierenneukerig.
Die is er al een maand, een screener that isquote:
Ik heb die gewoon op DVD. Bootlegs zijn me meestal te slecht van kwaliteit,quote:
wat is R5?quote:
russische dvdquote:
Dit. Plus een enorme crush op Aaron Tveit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:02 schreef Stefan het volgende:
Raar, 20 jaar terug alleen de NL cd geluisterd, de film was 20 jaar later tweede kennismaking met de musical, nu 4 weken later film 3 x gezien, de 25 years aniverary 2x, 10 years aniversaty 1x en boek aan het lezen
Ik ben verliefd op Les Mis
Ik bij de tweede keer kijken ook. 't Is maar behelpen met die stemmen. Ik ga de dvd niet kopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:48 schreef wonderer het volgende:
Ik vond hem tegenvallenEn daar baal ik echt van.
Nou doe je een stuk of 600 Hollywood musicalfilms wel heel erg onrecht aan. The Phantom is toch ook goed gelukt op film. Cats ook. A Chorus Line is schitterend verfilmd. Les Mis had waardeloze zang. In geval van een doorgezongen productie dien je het beste van het beste te kiezen. Zowel op zanggebied als op acteergebied. Maar dat is alleen maar mijn mening. Verder onbelangrijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef Stefan het volgende:
De fout die de hardcore stagelovers maken is dat je stage acteurs niet zomaar kan vertalen naar de bios
Dus moet je extra je best doen om toch de emoties over te kunnen brengen, ook aan de achterste rij, in plaats van een beetje grienen in de oververtegenwoordigde closeups.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef Stefan het volgende:
Drie keer gezien nog steeds mooi
De fout die de hardcore stagelovers maken is dat je stage acteurs niet zomaar kan vertalen naar de bios
Op stage is het belangrijker een goede zanger te zijn, meer dan een goede acteur
je staat op t podium en veel mensen zien de uitdrukkingen in je gezicht niet
De film heeft 90 procent close ups dus dan is acteren minstens zo belangrijk
wmb is Crowe een goede Javert, hij overtuigde mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |