abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2013 @ 17:40:25 #205
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121554669
Volgens mij is die song alleen toegevoegd dat ze een Oscar nominatie kunnen geven voor beste song, wat is gebeurd
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  ESF Reporter maandag 14 januari 2013 @ 18:58:37 #206
87554 Cee
Welluk?
pi_121557782
Dat denk ik ook, om daar ook een categorietje in mee te kunnen pikken. En voor extra exposure van Hugh, want van Bring Him Home moest hij het niet hebben. Alhoewel een nominatie niet moet afhangen van een bepaalde hoeveelheid screen-time of het wel of niet zingen, dus in dat geval lul ik ook maar wat. :P

Heerlijk trouwens om weer nieuwe mensen op te warmen voor de musical. :Y En ja, de Tenth Anniversary is de beste. Met een bonus-Henk Poort. *O* En een Cosette die gewoon stug door blijft zingen tijdens een keiharde knal in haar solo. En, gewoon, Colm en Philip. Oh, Philip. O+

In 'mijn' zaal liep er gisteren trouwens niemand weg. En iedereen was rustig en er zat zelfs een persoon met briljante timing tussen die meteen na 'Drink With Me' hardop de hik kreeg. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 januari 2013 @ 19:33:03 #207
163650 Greys
pi_121559645
In mijn eerste zaal liepen er drie mannen weg die zich vergist hadden, die wisten volgens mij niet eens van te voren dat er uberhaupt gezongen zou worden :')
En na afloop applaus.

In mijn tweede zaal liep er niemand weg. En na afloop ook applaus :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121560443
Bij mij liepen er wel mensen weg, maar volgens mij alleen voor plaspauzes. Tsja, voor sommigen is 2 uur en 40 minuten zonder WC mogelijkheid gewoon te lang denk ik..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 januari 2013 @ 20:07:08 #209
163650 Greys
pi_121561818
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef Operc het volgende:
Bij mij liepen er wel mensen weg, maar volgens mij alleen voor plaspauzes. Tsja, voor sommigen is 2 uur en 40 minuten zonder WC mogelijkheid gewoon te lang denk ik..
Oh ja plas-lopers hadden wij ook :D
Maar die kwamen dus wel weer terug.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121562058
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja plas-lopers hadden wij ook :D
Maar die kwamen dus wel weer terug.
Moet zeggen dat ik niet precies geteld heb of er evenveel mensen binnen kwamen als die de zaal verlaten hadden, maar denk dat het wel redelijk uitkomt. :P
  maandag 14 januari 2013 @ 20:16:26 #211
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_121562391
Wij waren expres op zaterdagmiddag gegaan, omdat ik verwachtte dat het dan minder druk zou zijn. Dat was ook zo, maar dat irritante publiek wat er dan wel zat maakt er net zo goed een potje van.

Mobieltjes die afgaan, mensen die gewoon gaan zitten texten, dus zie je dat irritante licht van die kutmobieltjes, mensen die echt zwaar ritselend hun popcorn en M&M's gaan zitten kanen, mensen die hardop commentaar geven, mensen die mee zingen. :X |:( ):O Een Indiase familie, waarvan de pater familias opstond en onder luid misbaar zijn vrouw en nazaten sommeerde hem te volgen, waarna een man of 12 tegelijk opstapte...

Maar wel een daverend applaus bij het einde.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 januari 2013 @ 20:25:03 #212
163650 Greys
pi_121562889
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:16 schreef ElizabethR het volgende:
Wij waren expres op zaterdagmiddag gegaan, omdat ik verwachtte dat het dan minder druk zou zijn. Dat was ook zo, maar dat irritante publiek wat er dan wel zat maakt er net zo goed een potje van.

Mobieltjes die afgaan, mensen die gewoon gaan zitten texten, dus zie je dat irritante licht van die kutmobieltjes, mensen die echt zwaar ritselend hun popcorn en M&M's gaan zitten kanen, mensen die hardop commentaar geven, mensen die mee zingen. :X |:( ):O Een Indiase familie, waarvan de pater familias opstond en onder luid misbaar zijn vrouw en nazaten sommeerde hem te volgen, waarna een man of 12 tegelijk opstapte...

Maar wel een daverend applaus bij het einde.
Naast mij zaten twee grietjes die echt ELKE minuut hun mobieltjes aan klikten om te zien of ze whatsappies hadden :') Pas na een geïrriteerde zucht van mij durfden ze niet meer (ja nog één keer, een uur later, onder haar sjaal :D ).
En schuin achter ons zaten drie dames die idd hardop commentaar gaven. Toen Marius zijn Empty Chairs deed en het snot haast uit zijn neus liep op het scherm van het huilen, kweelde er achter ons eentje 'maargelukkigheptiekoosetttt!'.

:') :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 januari 2013 @ 20:48:24 #213
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121564115
Ik zat ook the w hatsappen maar zat alleen. En 3 of 4x naar de wc geweest want zat aan het bier. drink with me en crowe aan het eind van akte 2 zijn prima plasmomenten
pi_121569269
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Over 3,5 uur zit ik in de zaal. *O*

Achterste rij in het midden, voor de ultieme ervaring. Hoop ik. :X
Achterste rij is in geen enkele bioscoop de plek voor de ultieme ervaring :(, al zit er niet veel surround effecten in dus in dat opzicht mis je niet veel geluid maar de achterste rij zijn nooit de beste plekken.
  maandag 14 januari 2013 @ 22:46:17 #215
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121571317
Ben erachter waarom die kleine Cosette en die jongen me niks doen, het overdreven cockney accent

[ Bericht 0% gewijzigd door Stefan op 15-01-2013 08:59:37 ]
pi_121573108
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik ga het gewoon even reinigen met een clipje

_O_
. Net terug en de reiniging is even nodig.

De cast was geweldig en goed om te zien dat de regisseur het verhaal echt snapte en niet met allemaal frutsels aan de haal ging. Maar Russell.... dat is dus echt niet Javert. :N
Wie heeft die fiere, rechtlijnige, onwrikbare man verstopt en er dit wannabe kijk mij eens stoere jongen zijn acteur voor teruggestopt? :( Ik kon hem het grootste deel van de film best handelen, maar bij Stars moest ik bijna een traantje wegpinken... Van frustratie. Russell heeft in deze film gewoon niet die power in stem en verschijning die het karakter Javert heeft.
Ik durf zelfs te zeggen dat Hugh een betere Javert zou hebben gespeeld dan Russell. :D :@

Mijn echte WTF momentje kwam toen Javert
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgemopperd, want de film had ook heel veel goede momenten. O+
De dood van Fantime, de sterfscene van Valjean, Gavroche, Bring him home (oké, die was wel lager gezet, maar eerlijk gezegd vond ik de versie van Colm daarin altijd echt te hoog voor een vent en daardoor verwijfd).
Maar ik heb niet hoeven janken, wat me bij de live versies wel altijd lukt.

Ik ben gewoon verwend :') En wil zeker nog een keer gaan! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_121573438
En ook wij hadden mensen in de zaal die bij de rechtbank pas doorhadden dat de burgemeester Jean Valjean was. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 januari 2013 @ 23:22:56 #218
163650 Greys
pi_121573473
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121575898
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Cat22 het volgende:
En ook wij hadden mensen in de zaal die bij de rechtbank pas doorhadden dat de burgemeester Jean Valjean was. O+
Hier ook ja :')

Mensen naast mij vroegen zich na zeker 20/30 min ergens af waar die kerel met die baard van het begin was gebleven :')

Snap trouwens niet wie er tijdens een film in de bios na de wc durft te lopen :{
Ga lekker daarvoor en blijf gewoon zitten, 3 uurtjes zonder te pissen is echt geen ramp 8)7 Ik zal het mega irritant vinden om na de pis pauze weer terug te komen met de wetenschap dat je een stuk gemist hebt :{w

Ik vond Russel als Javert best een goede rol spelen, de zelfingenomenheid en statige man van de wet was hij zeker. Helaas was zijn stem veel te dun om dit te spelen. Philip quast had tenminste een echte stem :P

Vergelijk het met bv de zang tijdens dat 10th anniversairy concert vallen allen stemmen tegen, maar ja je kan niet alles hebben :P

hardcoholic
pi_121575977
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Achterste rij is in geen enkele bioscoop de plek voor de ultieme ervaring :(, al zit er niet veel surround effecten in dus in dat opzicht mis je niet veel geluid maar de achterste rij zijn nooit de beste plekken.
Balkon is perfect :Y)

Geen gezeik met tig rijen voor je die gaan lopen etc, super goede stoelen (n houten tenminste :P) en perfect zicht zonder naar boven te hoeven turen :P
hardcoholic
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:21:49 #221
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_121576381
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:09 schreef Ferdii het volgende:

Vergelijk het met bv de zang tijdens dat 10th anniversairy concert vallen allen stemmen tegen

Verre van!! Eddie Redmayne is een goede zanger en Aaron Tveist is gewoon een pro met een fantastische stem. Anne Hathaway was gewoon goed, net als Amanda. Eponine had een geweldige stem.de enige magere stemmen waren de Thenardiers en Javert.
pi_121576408
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:21 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Verre van!! Eddie Redmayne is een goede zanger en Aaron Tveist is gewoon een pro met een fantastische stem. Anne Hathaway was gewoon goed, net als Amanda. Eponine had een geweldige stem.de enige magere stemmen waren de Thenardiers en Javert.
Ik zeg ook niet dat alle stemmen in de film slecht waren, alleen dat ze allen beter waren in het concert :P Iets wat natuurlijk ook niet zo heel gek is.
hardcoholic
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:33:07 #223
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121576701
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:21 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Verre van!! Eddie Redmayne is een goede zanger
Alleen vond ik hem als love interrest voor Cosette totaal ongeschikt
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 januari 2013 @ 00:34:42 #224
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_121576765
Vanmiddag gezien, prima film met weer leuke bijrollen van Cohen & Carter.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:36:28 #225
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_121576818
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vond ik ook. Aaron Tveist zou een betere keuze zijn geweest. Ik vind Redmayne zo onaantrekkelijk.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 januari 2013 @ 00:39:29 #226
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_121576911
Oh en Eponine O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_121577077
De sterfscene van Eponine was prachtig. Schoot bijna weer vol toen ik On My Own en A Little Fall of Rain opzette.
pi_121577432
Op maandagavond is het dus heerlijk rustig in de bioscoop hier, mooi moment voor Les Miserables. Deze cultuurbarbaar kende het hele verhaal niet (eh, iets in Frankrijk met arme mensen en behoorlijk wat tragedie en iets met een klein meisje) en heb de musical dus ook nooit gezien.

Het verhaal is erg goed te volgen. Mooi (tragisch) geheel, met pakkende nummers waarvan ik de meesten eigenlijk al wel kende. Niet wetend dat ze uit Les Miserables kwamen :@ Dat er nauwelijks (het mag geen naam hebben) in gesproken werd was wel een verrassing, maar absoluut niet storend. Alhoewel Hugh Jackman wat mij betreft de hele film beter had kunnen spreken dan zingen. (insert facepalm-smiley). Het begon zelfs naar het eind van de film toe te irriteren, zijn zang. Ik vond Russell Crowe een prima Javert: overtuigend en mooi om naar te kijken. Tot ik de youtubeclip van Philip Quast net bekeek: daar kan hij echt niet aan tippen zeg :o ok, alleen qua uiterlijk dan. Maar wat een stem heeft die man zeg _O_ (meneer Quast dus, niet meneer Crowe).

Alle dames in de film vond ik super zingen. Anne Hathaway mag wat mij betreft een Oscar krijgen voor haar rol _O_ Prachtig! Ik was echt ontroerd.

Ik vind Sasha en Helen nou juist weer wel een leuk herbergierskoppel, het zorgde voor wat lichte slapstickentertainment in een erg zwaar verhaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121577483
Je merkt hier eigenlijk wat je bij boekverfilmingen ook merkt, men gaat nou eenmaal met een bepaald beeld naar de bios en dat wordt vaker niet dan wel beloond. In dat opzicht ben ik blij dat ik de musical alleen maar van naam kende.
pi_121580802
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vond ik niet. Valjean heeft Cosette zo beschermd opgevoed dat ze van heerlijk eigenwijs brutaal wichtje is opgegroeid tot een lieflijk prinsesje (met bijbehorende vibrato). Daar past de brave en toch ook wel dappere student Marius imo prima bij.

Zijn Empty chairs en empty tables was trouwens geweldig! _O_
pi_121614346
Nooit een fan van musicals geweest maar na de trailers eens op you-tube te hebben gezocht naar Les Miserables (en het 25th anniversary concert te hebben gevonden) en nu de film te hebben gezien moet ik toegeven een nieuwe fan te zijn. Echt kippevel. Wel iets wat ik verborgen hou als guilty pleasure bij vrienden maar deze komt wel in mijn blueray collectie te staan.
Hope is the first step on the road to dissapointment
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2013 @ 22:08:56 #232
163650 Greys
pi_121614767
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Bittere_Bal het volgende:
Nooit een fan van musicals geweest maar na de trailers eens op you-tube te hebben gezocht naar Les Miserables (en het 25th anniversary concert te hebben gevonden) en nu de film te hebben gezien moet ik toegeven een nieuwe fan te zijn. Echt kippevel. Wel iets wat ik verborgen hou als guilty pleasure bij vrienden maar deze komt wel in mijn blueray collectie te staan.
:D!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2013 @ 22:10:02 #233
163650 Greys
pi_121614832
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:50 schreef Cat22 het volgende:
Biecht: die vond ik persoonlijk (!) nog emotioneler dan I Dreamed a Dream... :@
Terwijl ik verder niet zo'n heel erge fan van deze Marius was. Maar bij dat nummer, allemachtig...!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2013 @ 22:18:31 #234
163650 Greys
pi_121615319
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:50 schreef Cat22 het volgende:

O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 15 januari 2013 @ 22:20:59 #235
87554 Cee
Welluk?
pi_121615480
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Bittere_Bal het volgende:
^O^ Welkom!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2013 @ 22:23:34 #236
163650 Greys
pi_121615647
Veeg me echt maar op op 2.58 min. in dit lied.
Die harmonie, die páár seconden....

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121616145
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Biecht: die vond ik persoonlijk (!) nog emotioneler dan I Dreamed a Dream... :@
Terwijl ik verder niet zo'n heel erge fan van deze Marius was. Maar bij dat nummer, allemachtig...!
Same here :Y

De sterfscene van Fantime raakte me nog het meest, maar die stoelen en tafels.... boooooooh! _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2013 @ 23:12:27 #238
163650 Greys
pi_121618548
Grappig trouwens om te zien hoe enórm de meningen verschillen over Crowe's Javert :)
Zie alleen al de bergen reacties onder zijn 'Stars'. Er zijn wel enige kritische reacties, maar het overgrote deel daar vindt zijn stem juist beter bij het karakter Javert passen dan de vorige 'echte' musicalstemmen. Over het algemeen past de imperfecte zang volgens de meningen júist bij zijn rol.
En men vindt ook vaak dat Crowe Javert menselijker heeft gemaakt.

Ik vond deze reactie het leukst :D

quote:
Alex Gabriel 1 dag geleden
Having been totally ready to slate him on hearing this before I saw the film, I was won over. Crowe, while not the strongest vocalist, seemed to be the only cast member actually immersed in his character, performing the songs straightforwardly, unpretentiously with no bells or whistles, and letting the songs speak for themselves. I found Anne Hathaway and Hugh Jackman irritating - their performances (perhaps more due to direction) seemed to be screaming 'I'm acting, dahling!'
En dat laatste ben ik het persoonlijk een pietsie mee eens, hoe gek ik ook ben op de film.
De sterfscene van Fantine deed mij dus weinig, omdat ik constant Anne Hathaway zag die acteerde dat Fantine dood ging.
Daarom vond ik Empty Chairs ook emotioneler dan I Dreamed :@ Omdat ik zat te kijken - voor mijn gevoel - naar Anne die keigoed een lied zat te zingen, maar ik bleef het gevoel houden dat ik op zat te letten hoe goed Anne wel kon zingen, ipv dat ik echt Fantine zag...

[ Bericht 13% gewijzigd door Greys op 15-01-2013 23:17:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin dinsdag 15 januari 2013 @ 23:59:06 #239
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121620459
Ik zag in Hathaways rol iemand die aan de rand van de menselijke afgrond zat, gebroken was en vol emotie, en met de muziek erbij raakt me dat toch behoorlijk. Maar ik ben snel gemanipuleerd door krachtige muziek.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121622800
Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf nooit de musical heb gezien maar ik wel heel erg benieuwd was naar de film. Dus afgelopen maandag ben ik naar deze film gegaan en ik moet zeggen, al mijn verwachtingen naar aanleiding van de trailers waren overtroffen. Ik geloof dat ik vier keer in de zaal heb zitten snikken waarbij de dood van Eponine wel mij het diepste raakte (waarom dat nummer niet op de officiele soundtrack van de film staat is mij echt een raadsel). Samantha Barks is werkelijk waar fantastisch! Ze heeft er een fan bij! Voordeel van mijn werk is gelukkig dat ik regelmatig even een kijkje kan nemen wanneer ze in beeld komt :).

Prachtige film, doet het misschien niet fantastisch in de box-office maar kan het wel lang volhouden als het de kans krijgt. Zal waarschijnlijk niet de Best Picture Oscar winnen omdat het niet de Best Director nominatie heeft gekregen (al zijn er uitzonderingen) maar absoluut een van mijn top 3 beste films van dit jaar! Heerlijk deze film, zo prachtig!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2013 @ 09:36:59 #241
163650 Greys
pi_121625300
Het houdt de gemoederen wel bezig in elk geval...
KLB / Mannen die niet naar Les Miserables durven :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121625355
Film net gezien. Had de musical nooit gezien en wist ook niks van het verhaal; kende alleen I dreamed a dream... Vond het geweldig :)
People live to learn things, and I learn to live...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2013 @ 09:40:45 #243
163650 Greys
pi_121625382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:39 schreef Piepje het volgende:
Film net gezien. Had de musical nooit gezien en wist ook niks van het verhaal; kende alleen I dreamed a dream... Vond het geweldig :)
Je kende het verhaal niet... had jij wel direct door dat de burgemeester Valjean was? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:50:45 #244
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_121625635
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:36 schreef Greys het volgende:
Gelukkig is mijn man wél een echte vent. Hij gaat namelijk gewoon mee en hoeft zijn mannelijkheid niet bevestigd te zien door ridiculiseren van zogenaamd 'typisch vrouwelijke' dingen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2013 @ 09:53:19 #245
163650 Greys
pi_121625726
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:50 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Gelukkig is mijn man wél een echte vent. Hij gaat namelijk gewoon mee en hoeft zijn mannelijkheid niet bevestigd te zien door ridiculiseren van zogenaamd 'typisch vrouwelijke' dingen.
Beide keren dat ik geweest ben zat de zaal ook gewoon half vol met mannen. En volgens mij was het beide keren een man die na afloop als eerste begon te klappen :)
Mijn vader gaat ook met mijn moeder mee morgen, of eigenlijk gaat mijn moeder met mijn vader mee want HIJ wil er graag heen :D

Ik vind dat altijd zo sneu, van die mannen die bij alles denken 'ja maar dat is gayyyyy' :')
Onzekere types.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121626784
Ik snap dat nooit, als je het een leuke film lijkt ga je er toch gewoon heen? Ik heb er in ieder geval geen seconde over nagedacht of ik er 'als man' wel naar toe zou kunnen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 10:48:01 #247
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_121627075
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:36 schreef Operc het volgende:
Ik snap dat nooit, als je het een leuke film lijkt ga je er toch gewoon heen? Ik heb er in ieder geval geen seconde over nagedacht of ik er 'als man' wel naar toe zou kunnen.
Ze zijn gewoon bang dat ze het niet droog kunnen houden :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_121627562
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Je kende het verhaal niet... had jij wel direct door dat de burgemeester Valjean was? :D
ik kende het verhaal ook niet maar had dat wel direct door heur. Maar dat kan ook liggen aan mijn Jackman-obsessie :+.
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:06:40 #249
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121627642
Mirjam herkende Jackman wel maar omdat we pas binnenkwamen toen Valjean in het klooster was wist ze niet dat hij en Javert elkaar al hadden ontmoet
pi_121629444
Wat voor mij niet echt hielp is in de bioscoop naast iemand te zitten die het zo slecht vond dat ze steeds luid zuchtte van irritatie en zo :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2013 @ 12:00:53 #251
163650 Greys
pi_121629494
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor mij niet echt hielp is in de bioscoop naast iemand te zitten die het zo slecht vond dat ze steeds luid zuchtte van irritatie en zo :{
Wat irritant. En asociaal :X Ga dan gewoon weg, ofzo. En ga het niet voor anderen zitten verzieken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121629554
quote:
oh wat irritant :X
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:09:27 #253
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_121634680
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:36 schreef Greys het volgende:
:') idd. Die reacties en die poll :')

de linkjed naar elisabeth zijn dan wel weer fijn
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_121634845
quote:
Dat is idd vervelend zeg! Al moet ik bekennen dat mijn gezelschap en ik ons ook ontzettend moesten inhouden als Javert in beeld kwam. :@ Gelukkig zaten we alleen in onze rij dus konden we het af met handgebaren op borsthoogte en heeft er hopelijk niemand last van gehad.
pi_121644129
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat was wel duidelijk :)
People live to learn things, and I learn to live...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')