Ik denk dat het krachtiger is dat ze het zing als ze haar tanden, haar en eergevoel kwijt isquote:Op maandag 14 januari 2013 17:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn viel me dat naderhand pas op. Dus ik had er tijdens de film geeneens erg in. Dus maakt het me denk ik ook niet uit.
Als Valjean Cosette net heeft opgehaald. Is een toegevoegde song, speciaal voor de film. Maar van mij had het niet gehoeven.quote:
Oh ja plas-lopers hadden wij ookquote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef Operc het volgende:
Bij mij liepen er wel mensen weg, maar volgens mij alleen voor plaspauzes. Tsja, voor sommigen is 2 uur en 40 minuten zonder WC mogelijkheid gewoon te lang denk ik..
Moet zeggen dat ik niet precies geteld heb of er evenveel mensen binnen kwamen als die de zaal verlaten hadden, maar denk dat het wel redelijk uitkomt.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja plas-lopers hadden wij ook
Maar die kwamen dus wel weer terug.
Naast mij zaten twee grietjes die echt ELKE minuut hun mobieltjes aan klikten om te zien of ze whatsappies haddenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:16 schreef ElizabethR het volgende:
Wij waren expres op zaterdagmiddag gegaan, omdat ik verwachtte dat het dan minder druk zou zijn. Dat was ook zo, maar dat irritante publiek wat er dan wel zat maakt er net zo goed een potje van.
Mobieltjes die afgaan, mensen die gewoon gaan zitten texten, dus zie je dat irritante licht van die kutmobieltjes, mensen die echt zwaar ritselend hun popcorn en M&M's gaan zitten kanen, mensen die hardop commentaar geven, mensen die mee zingen.![]()
![]()
Een Indiase familie, waarvan de pater familias opstond en onder luid misbaar zijn vrouw en nazaten sommeerde hem te volgen, waarna een man of 12 tegelijk opstapte...
Maar wel een daverend applaus bij het einde.
Achterste rij is in geen enkele bioscoop de plek voor de ultieme ervaringquote:Op maandag 14 januari 2013 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Over 3,5 uur zit ik in de zaal.![]()
Achterste rij in het midden, voor de ultieme ervaring. Hoop ik.
. Net terug en de reiniging is even nodig.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik ga het gewoon even reinigen met een clipje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgemopperd, want de film had ook heel veel goede momenten.
De dood van Fantime, de sterfscene van Valjean, Gavroche, Bring him home (oké, die was wel lager gezet, maar eerlijk gezegd vond ik de versie van Colm daarin altijd echt te hoog voor een vent en daardoor verwijfd).
Maar ik heb niet hoeven janken, wat me bij de live versies wel altijd lukt.
Ik ben gewoon verwendEn wil zeker nog een keer gaan!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hier ook jaquote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Cat22 het volgende:
En ook wij hadden mensen in de zaal die bij de rechtbank pas doorhadden dat de burgemeester Jean Valjean was.
Balkon is perfectquote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Achterste rij is in geen enkele bioscoop de plek voor de ultieme ervaring, al zit er niet veel surround effecten in dus in dat opzicht mis je niet veel geluid maar de achterste rij zijn nooit de beste plekken.
Verre van!! Eddie Redmayne is een goede zanger en Aaron Tveist is gewoon een pro met een fantastische stem. Anne Hathaway was gewoon goed, net als Amanda. Eponine had een geweldige stem.de enige magere stemmen waren de Thenardiers en Javert.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:09 schreef Ferdii het volgende:
Vergelijk het met bv de zang tijdens dat 10th anniversairy concert vallen allen stemmen tegen
Ik zeg ook niet dat alle stemmen in de film slecht waren, alleen dat ze allen beter waren in het concertquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verre van!! Eddie Redmayne is een goede zanger en Aaron Tveist is gewoon een pro met een fantastische stem. Anne Hathaway was gewoon goed, net als Amanda. Eponine had een geweldige stem.de enige magere stemmen waren de Thenardiers en Javert.
Alleen vond ik hem als love interrest voor Cosette totaal ongeschiktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verre van!! Eddie Redmayne is een goede zanger
Vond ik ook. Aaron Tveist zou een betere keuze zijn geweest. Ik vind Redmayne zo onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alleen vond ik hem als love interrest voor Cosette totaal ongeschikt
Vond ik niet. Valjean heeft Cosette zo beschermd opgevoed dat ze van heerlijk eigenwijs brutaal wichtje is opgegroeid tot een lieflijk prinsesje (met bijbehorende vibrato). Daar past de brave en toch ook wel dappere student Marius imo prima bij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alleen vond ik hem als love interrest voor Cosette totaal ongeschikt
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Bittere_Bal het volgende:
Nooit een fan van musicals geweest maar na de trailers eens op you-tube te hebben gezocht naar Les Miserables (en het 25th anniversary concert te hebben gevonden) en nu de film te hebben gezien moet ik toegeven een nieuwe fan te zijn. Echt kippevel. Wel iets wat ik verborgen hou als guilty pleasure bij vrienden maar deze komt wel in mijn blueray collectie te staan.
Biecht: die vond ik persoonlijk (!) nog emotioneler dan I Dreamed a Dream...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:50 schreef Cat22 het volgende:
Zijn Empty chairs en empty tables was trouwens geweldig!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:50 schreef Cat22 het volgende:
Zijn Empty chairs en empty tables was trouwens geweldig!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Bittere_Bal het volgende:
Nooit een fan van musicals geweest maar na de trailers eens op you-tube te hebben gezocht naar Les Miserables (en het 25th anniversary concert te hebben gevonden) en nu de film te hebben gezien moet ik toegeven een nieuwe fan te zijn. Echt kippevel. Wel iets wat ik verborgen hou als guilty pleasure bij vrienden maar deze komt wel in mijn blueray collectie te staan.
Same herequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Biecht: die vond ik persoonlijk (!) nog emotioneler dan I Dreamed a Dream...
Terwijl ik verder niet zo'n heel erge fan van deze Marius was. Maar bij dat nummer, allemachtig...!
En dat laatste ben ik het persoonlijk een pietsie mee eens, hoe gek ik ook ben op de film.quote:Alex Gabriel 1 dag geleden
Having been totally ready to slate him on hearing this before I saw the film, I was won over. Crowe, while not the strongest vocalist, seemed to be the only cast member actually immersed in his character, performing the songs straightforwardly, unpretentiously with no bells or whistles, and letting the songs speak for themselves. I found Anne Hathaway and Hugh Jackman irritating - their performances (perhaps more due to direction) seemed to be screaming 'I'm acting, dahling!'
Je kende het verhaal niet... had jij wel direct door dat de burgemeester Valjean was?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:39 schreef Piepje het volgende:
Film net gezien. Had de musical nooit gezien en wist ook niks van het verhaal; kende alleen I dreamed a dream... Vond het geweldig
Gelukkig is mijn man wél een echte vent. Hij gaat namelijk gewoon mee en hoeft zijn mannelijkheid niet bevestigd te zien door ridiculiseren van zogenaamd 'typisch vrouwelijke' dingen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:36 schreef Greys het volgende:
Het houdt de gemoederen wel bezig in elk geval...
KLB / Mannen die niet naar Les Miserables durven
Beide keren dat ik geweest ben zat de zaal ook gewoon half vol met mannen. En volgens mij was het beide keren een man die na afloop als eerste begon te klappenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn man wél een echte vent. Hij gaat namelijk gewoon mee en hoeft zijn mannelijkheid niet bevestigd te zien door ridiculiseren van zogenaamd 'typisch vrouwelijke' dingen.
Ze zijn gewoon bang dat ze het niet droog kunnen houdenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:36 schreef Operc het volgende:
Ik snap dat nooit, als je het een leuke film lijkt ga je er toch gewoon heen? Ik heb er in ieder geval geen seconde over nagedacht of ik er 'als man' wel naar toe zou kunnen.
ik kende het verhaal ook niet maar had dat wel direct door heur. Maar dat kan ook liggen aan mijn Jackman-obsessiequote:Op woensdag 16 januari 2013 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kende het verhaal niet... had jij wel direct door dat de burgemeester Valjean was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |