quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het was in een berichtje moet ze dan schrijven xxxjes op de mond ?
duhquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eindig dan gewoon met sopsopsopquote:
Dat doe ik wel eens trouwensquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het niet mag. Wel heb ik het idee dat hij zich vaker liever achter internet verschuilt en over dingen die niet toedoen zoals de extra kusjes op het eind veel meer maakt.
Juist vaak als je dat soort dingen doet kan het in werkelijkheid alleen maar tegen vallen , probeer dan eerst gewoon echt af te spreken zie of het dan klikt dan hele sessies achter internet te houden steeds het ontmoeten uitstellen en dan uiteindelijk wel ontmoeten en dan ontzettend teleurgesteld zijn als het niet klikt.
Ik denk namelijk dat je veel beter achter kan komen of iemand klikt met je door gewoon af te spreken elkaar te zien en te praten dan steeds heen en weer berichten blijven sturen. Word het niets , dan heb je misschien een leuke vriendschappelijk contact en heb je wat geprobeerd .
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef ook_gek het volgende:
Dat doe ik wel eens trouwens
Zacht kusje in je nek
quote:
Goed bezig;) Het is voor mij even over dat dooie punt heen (na uurtje of 2 a 3) Daarna gaat het allemaal vanzelf eigenlijk. Zo grappig, ALLES waar je moeite mee hebt verhelp je door het toch gewoon te doen, dat realiseer ik me steeds meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik altijd. Ben ook
Meer op stap dan ik thuis ben
Maar leuk te lezen dat je een top avondje gehad hebt
Het is ook een kwestie van doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Goed bezig;) Het is voor mij even over dat dooie punt heen (na uurtje of 2 a 3) Daarna gaat het allemaal vanzelf eigenlijk. Zo grappig, ALLES waar je moeite mee hebt verhelp je door het toch gewoon te doen, dat realiseer ik me steeds meer
Bij een aantal mensen liggen er hoge drepels rond om sommige basis dingen met als gevolg dat ze daar eerst even overheen moetenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat dat basis regel eigenlijk gewoon is gewoon doen als je niets probeert dan gebeurd er ook niets
Of gewoon simpelweg niet weten hoe je het moet doen. Dan kun je wel 80 keer tegen dezelfde muur aanlopen zonder resultaatquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef Murvgeslagen het volgende:
Wat een wijsheid hier, "zonder te doen doe je het niet."
Maar probleem is vaak niet het onvermogen, maar de angst voor het onbekende...
Juist dit leer je door te doen. (leren aanvoelen) Als je het 80 keer inderdaad hetzelfde aanpakt en er veranderd niks dan is het niet vreemd dat er niks gebeurt...quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of gewoon simpelweg niet weten hoe je het moet doen. Dan kun je wel 80 keer tegen dezelfde muur aanlopen zonder resultaat.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Juist dit leer je door te doen. (leren aanvoelen) Als je het 80 keer inderdaad hetzelfde aanpakt en er veranderd niks dan is het niet vreemd dat er niks gebeurt...
meneer Einstein zei het zo:
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Dank u.quote:
Ik doe het bij iedereen waar ik goed contact mee heb. Ook bij jongens die ik leuk vind, daar niet van, maar je kan er absoluut geen betekenis aan verbinden denk ik. Hoop natuurlijk wel voor je dat het iets te betekenen heeft, maar daar kom je maar op een manier achter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nog 1 x dan weer.
Het hangt van de context af.
Die weten jullie niet
en toch trekken jullie de conclusie dat het niks betekent of gewoonte is.
Ik weet wel beter.
Maarja boeie kan er nog een uur over lullen.
* Dit is mijn uitspraak en daar zullen jullie het mee moeten doen*
De waarheid als een koe. Hou dit altijd in je achterhoofd.quote:
jij bent toch aan het daten met fera? of loop ik alweer achter inmiddels?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De waarheid als een koe. Hou dit altijd in je achterhoofd.
Soms is het het waard.
Ik heb 1 keer in mijn leven een meisje versierd en eng dat ik het vond! Ik stond bijna te trillen op mijn benen. Maar uiteindelijk was het het meer dan waard. Niemand heeft ooit zo'n (positieve) impact gehad op mijn leven als zij.
Wat lief.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms is het het waard.
Ik heb 1 keer in mijn leven een meisje versierd en eng dat ik het vond! Ik stond bijna te trillen op mijn benen. Maar uiteindelijk was het het meer dan waard. Niemand heeft ooit zo'n (positieve) impact gehad op mijn leven als zij.
Ik kan het alleen als ik redelijk dronken ben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms is het het waard.
Je loopt achter. En ik had haar niet versierd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:47 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent toch aan het daten met fera? of loop ik alweer achter inmiddels?
Ontzettend. Het was allemaal enorm lief en schattig. Als ik weer zo iets of iemand zou treffen, zou ik geen enkele twijfel hebben over wat ik moet doen.quote:
It didn't work out?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ontzettend. Het was allemaal enorm lief en schattig. Als ik weer zo iets of iemand zou treffen, zou ik geen enkele twijfel hebben over wat ik moet doen.
Kan ik me voorstellen, dan gaan bepaalde grenzen wat vervagen. Drempels worden lager.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik kan het alleen als ik redelijk dronken ben.
Obviously.quote:
Waarom liep het stuk?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ontzettend. Het was allemaal enorm lief en schattig. Als ik weer zo iets of iemand zou treffen, zou ik geen enkele twijfel hebben over wat ik moet doen.
Klote manquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Obviously.
Na 5 jaar zijn we uit elkaar gegaan.
Zonde, nog wel contact of dat ook niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Obviously.
We leefden meer als huisgenoten. De klik was er niet meer.quote:
I know.quote:
Nee. Ze gedroeg zich als een complete bitch. Volslagen onredelijk, gemeen en sletterig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonde, nog wel contact of dat ook niet?
Ik heb mijn schoolliefde toendertijd nooit laten weten dat het wederzijds wasquote:
Je kunt beter spijt hebben dat je het gezegd hebt is dan dat je het niet gezegd hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoolliefde toendertijd nooit laten weten dat het wederzijds was. Niet met woorden in ieder geval.
Ja, dat weet ik maar daarmee kan ik het niet meer veranderenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt beter spijt hebben dat je het gezegd hebt is dan dat je het niet gezegd hebt.
Daarnaast is het de volgende keer minder eng.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt beter spijt hebben dat je het gezegd hebt is dan dat je het niet gezegd hebt.
Klopt. Heb je haar nooit meer gesproken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar daarmee kan ik het niet meer veranderen.
Dat ook. Denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Daarnaast is het de volgende keer minder eng.
Op de reunie maar ze was heel afstandelijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt. Heb je haar nooit meer gesproken?
Terug denken aan de leuke momenten en op naar de volgendequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Obviously.
Excuses, trek inderdaad de topic uit context.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij eerder geschikt voor een eigen topic.. aangezien dit om versieren gaat.
Dan zijn er onderliggende issues. Deels herkenbaar vanuit het verleden, was bij mij indertijd verborgen onzekerheid wat ik verschuilde achter zo hard mogelijk mijn best te doen. Met inderdaad gigantische 'stemmingswisselingen' afhankelijk van de 'goedkeuring' van anderen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef obsama het volgende:
Hebben jullie ook wel eens last van extreme zelfverzekerdheid wisselingen ? Op het ene moment ben ik overtuigd dat ik één van de leukste jongens eraf ben en voel ik me heerlijk. Het volgende moment voel ik me enorm onzeker en ben ik er van overtuigd dat geen meisje iets van mij moet hebben.
De eerste jongen vindt mijn vriendin heel leuk, een lange jongen die zelfverzekerd is met een makkelijke babbel. De tweede jongen vindt ze echter een stuk minder, een lange jongen die het liefst niet aangekeken wordt en alleen wil zijn.
Het is zelfs een keer zo extreem geweest dat ik eerst een leuke avond heb gehad, lekker borrels aan het drinken was en druk aan de praat. Het volgende moment zat ik huilend op de fiets over hoe verschrikkelijk ik ben en dat ik er beter een einde aan kon maken.
Dat ik deze problemen heb is tot daar aan toe, het slaat echter door op mijn omgeving. Mijn ouders worden gek van mij dat ik soms dagen niet van mijn kamer af wil komen terwijl ik ook zo sociaal en open kan zijn. Mijn vriendin is bang dat ik vreemd ga omdat ik vroeger wel eens ben vreemdgegaan, puur om het verschrikkelijke gevoel weg te laten gaan. Mijn vrienden hebben te maken met een jongen die nooit weet wat hij wil.
Wederzijds zelfs, dus zij vond jou leuk? Watquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoolliefde toendertijd nooit laten weten dat het wederzijds was. Niet met woorden in ieder geval.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij eerder geschikt voor een eigen topic.. aangezien dit om versieren gaat.
quote:Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).
Omdat ik een sukkel wasquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wederzijds zelfs, dus zij vond jou leuk? WatHoe kun je dan niks laten blijken.
Naja de volgende keer in eenzelfde situatie gewoon ervoor gaan dus, dat heb je er wel van geleerd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik een sukkel was.
Ik verzon smoesjes voor mezelf om er niet op in te gaan. Was gewoon angst. Geloof me, ik weet dat ik een heeeeelleeee grote blunder begaan ben.
Nee hoor, ik deed het nog 2 keer maar dat tijdsbestek was wel aanzienlijk korterquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja de volgende keer in eenzelfde situatie gewoon ervoor gaan dus, dat heb je er wel van geleerd.
Dan ben ik benieuwd of ik de signalen op zou vangen als ik jou tegen zou komen, want een meisje die uit zichzelf flirt overkomt mij bijna nooit (denk ik tenminste, of ik ben er echt te blind voorquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer altijd te flirten maar ik faal een beetje
Wat kreeg je er niet uit? En was je wel aan het flirten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:13 schreef almond het volgende:
[..]
Goed, ook vandaag heb ik het weer geprobeerd. Weinig succes. Zat er vanochtend vroeg wel een te bekijken en ze keek een paar keer een split second terug. Toen ze opstond om uit te stappen (uit de trein) keek ze nog eventjes, maar ik kreeg het er opnieuw niet uitik wist het niet zeker genoeg en dus lukte het niet.... zo stom ook weer
Het broodnodige lachje. En tja ik probeerde wel oogcontact te maken met haar. Maar misschien geef ik zelf niet genoeg signalen af... het zou kunnen. Ik vind het erg lastig om een balans te vinden tussen afentoe oogcontact maken en teveel iemands richting op te kijken zonder dat het vervelend wordt voor diegenequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:17 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wat kreeg je er niet uit? En was je wel aan het flirten?
Onzekerheid is te verhelpen. Er is geen reden om te denken dat je te min zou zijn, dus gewoon leren lachen met die hap.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:20 schreef almond het volgende:
[..]
Het broodnodige lachje. En tja ik probeerde wel oogcontact te maken met haar. Maar misschien geef ik zelf niet genoeg signalen af... het zou kunnen. Ik vind het erg lastig om een balans te vinden tussen afentoe oogcontact maken en teveel iemands richting op te kijken zonder dat het vervelend wordt voor diegene
Misschien kom ik ook nog wel gewoon te onzeker over om het te doen. Als ik andere mannen zie flirten met een dame in de trein dan zijn dat toch vaak bepaalde types...
Het hangt ervan af inderdaad dus, maar dat probeer ik de hele tijd te zeggen al, maar ze begrijpen me niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doe het bij iedereen waar ik goed contact mee heb. Ook bij jongens die ik leuk vind, daar niet van, maar je kan er absoluut geen betekenis aan verbinden denk ik. Hoop natuurlijk wel voor je dat het iets te betekenen heeft, maar daar kom je maar op een manier achter.
Mooi toch, hopelijk rolt er iets heel moois uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
Het hangt ervan af inderdaad dus, maar dat probeer ik de hele tijd te zeggen al, maar ze begrijpen me niet.
Haha heej dat is nieuw.
Maar dat maakt mij niet uit, ik kan echt wel zeggen dat na dat gesprekje het wel wat betekent, maar ok kan iedereen hier zeggen van niet.
Maakt mij niet uit, of noem het eigenwijs, maar zo is het niet.
Ik snap namelijk de reacties, en het zou Logisch zijn ook nog.
Maar het is (ver)oordelen zonder te weten waar ik nou eigenlijk met haar over prate.
Het was nou niet bepaald het standaard gesprekje wat ik al tig keer heb gehad namelijk.
Daarom hecht ik er meer waarde aan.
Wie weet, voor mij is het nog te vroeg om te zeggen in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi toch, hopelijk rolt er iets heel moois uit.
Daarom zeg ik ook hopelijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef kree het volgende:
[..]
Wie weet, voor mij is het nog te vroeg om te zeggen in ieder geval
Ik hoop het zo, maar ben toch ook echt niet in de waan dat dan "deze" de ware voor me is.quote:
Ik weet dat de meeste hier het al gezegd hebben, maar staar je alsjeblieft niet dood op die xxjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
Het hangt ervan af inderdaad dus, maar dat probeer ik de hele tijd te zeggen al, maar ze begrijpen me niet.
Haha heej dat is nieuw.
Maar dat maakt mij niet uit, ik kan echt wel zeggen dat na dat gesprekje het wel wat betekent, maar ok kan iedereen hier zeggen van niet.
Maar het is (ver)oordelen zonder te weten waar ik nou eigenlijk met haar over prate.
Het was nou niet bepaald het standaard gesprekje wat ik al tig keer heb gehad namelijk.
Je wilt niet weten hoeveel kansen je om die reden gemist heb, je zou spontaan in huilen uitbarstenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef Royco1 het volgende:
En die willen echt niet allemaal iets met me.
Denk ik tenminste.
Waarom zijn ze dan verdomme ook niet gewoon duidelijk en zetten ze er gewoon neer dat ze willen neukenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:47 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel kansen je om die reden gemist heb, je zou spontaan in huilen uitbarsten
Omdat ze niet wanhopig en sletterig over willen komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan verdomme ook niet gewoon duidelijk en zetten ze er gewoon neer dat ze willen neuken
Alle vrouwen willen toch een barmanquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan verdomme ook niet gewoon duidelijk en zetten ze er gewoon neer dat ze willen neuken
Als dat laatste het doel is, en je daarop afgaat, dan kan ik die meiden wel begrijpen ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of dan vind je die ene gast leuk, maar durft hij telkens maar geen move te maken...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef kree het volgende:
Ik val weer in herhaling oepssss
Maar het is zo natuurlijk. Ik stel mezelf voor als een meid. en dan?
Natuurlijk je hebt dan niet te kiezen, maar meer uitkiezen lijkt het.
En dan komt er een tig load aan gasten die maar al te graag wat willen met je.
Of meer seks etc.
Ik bedoel ik ben dan niet de gene die daarop afgaat sowieso niet wat seks aangaat (tja tuurlijk wel, maar dat is een stapje verder voor mij iig)
Dus, voor wanneer staat de eerste date?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
Haha heej dat is nieuw.
Dat is het simpel gezegd wel, maaaaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Of dan vind je die ene gast leuk, maar durft hij telkens maar geen move te maken...
Niet nogquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus, voor wanneer staat de eerste date?
wekenlang over en weer appen lijkt me ook enorm vermoeiend inderdaad. face to face is veel leuker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef Pvoesss het volgende:
Snel afspreken is veel fijner juist. Dan heb je veel minder een beeld van iemand.
In je hoofd maak je er toch altijd een ander plaatje van!
Waarom? De klik in het echt is belangrijker en als je te lang wacht dan vorm je te veel een (geromantiseerd) beeld van elkaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Niet nog
Maar ok die meid waar ik nu mee praat lijkt me in ieder geval aardig.
Dus zien we wel hoe het loopt.
Tis te vroeg om gelijk te zeggen we spreken af gelijk.
Voor haar en ook voor mij trouwens.
Verwacht je dat dat over een aantal weken anders zou zijn? Dan ligt er alleen maar meer druk op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef kree het volgende:
hmmm ja, nou de reacties zijn duidelijk ja.
Maar ben beetje bang voor het onbekende
Nee denk het niet, maar ik wil wel een beetje meer weten toch nog.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verwacht je dat dat over een aantal weken anders zou zijn? Dan ligt er alleen maar meer druk op.
Door je zelf te zijn, zelf niet op te zijn van de zenuwen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
Vanochtend hoorde ik iets: Vrouwen vinden het schijnbaar belangrijker hoe ze zich voelen als ze bij een jongen zijn.
Wat ik wil weten is hoe ik een leuke en gemakkelijke sfeer creëer.
Mooi uitgedrukt heloefquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Het ding met jezelf zijn is het volgende: heeft echt alleen zin als je een bepaald gevoel van eigenwaarde hebt. Anders moet je een soort van masker op zetten om niet over te komen als iemand die communiceert 'ik ben zo godvergeten blij dat je geen drankje in mijn gezicht gooide en daadwerkelijk luistert naar wat ik zeg'
Maar hoe doe je dat? Dat hoeft niet per se een handleiding te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door je zelf te zijn, zelf niet op te zijn van de zenuwen.
En nee daar is geen handleiding voor.
welke gedeelte van "zelf niet op van de zenuwen te zijn" snap je niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat? Dat hoeft niet per se een handleiding te zijn.
Ik ben blijkbaar dreef vandaag.quote:
Het hoe daarvan snap ik niet. Hoe moet dat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
welke gedeelte van "zelf niet op van de zenuwen te zijn" snap je niet?
als je al niet kan of wilt begrijpen hoe je zelf niet op te zijn van de zenuwen, als je dat al niet voor elkaar krijgt houd het op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Het hoe daarvan snap ik niet. Hoe moet dat?
Ik ben gewoon dood nerveus in de buurt van meisjesquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je al niet kan of wilt begrijpen hoe je zelf niet op te zijn van de zenuwen, als je dat al niet voor elkaar krijgt houd het op.
Het lijkt verdomme wel als of we alles stapje voor stapje aan je moeten uitleggen. Je bent toch geen half tamme of wel dan.
Wat wil je nou dat we zeggen danquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dood nerveus in de buurt van meisjes
Wij? Jij en alleen jij kan dat!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Nu komen jullie met een manier om daar anders mee om te gaan
Die jij dan vervolgens weer in de wind slaat omdat het te moeilijk is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
nee. je moet zelf onderhand eens verantwoordelijkheid nemen. zelf. jij. als in niet wij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |