SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ja dus?quote:
Het is een stapje, wil natuurlijk nog helemaal niet zeggen dat ik haar in het echt ook leuk vindDo what you love, love what you do!![]()
Het lijkt wel of Benzin bij Kree achter zijn toetsenbord zit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Het positieve ben ik helemaal met je eens! Vind het tof voor je .. echt waarquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:01 schreef kree het volgende:
Wel grappig opzich hoe jullie het allemaal gelijk in een negatieve richting denken.
Wat uit die berichtjes blijkt is:
* Je doet het niet goed
* Betekent niks
* Gaat nooit wat worden
* Je denkt teveel erover en verwacht dingen die er niet zijn
* etc
Hmms je kunt het ook positief zien:
* Aardige meid
* Goed gesprek
* Eerlijk en oprecht tegen elkaar
* Tja best wel leuk![]()
Betekent niet dat we niet realistisch mogen reageren op enkele zaken waar jij blijkbaar te veel waarde aan hecht / betekenis achter zoekt. Terwijl dat er niet is.![]()
Dus je dacht wel dat die x-jes wat betekenden en stapte er effe snel weer vanaf (je draaide 180 graden om) toen bleek uit de reacties van anderen dat je er naast zatquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dus?
Het is een stapje, wil natuurlijk nog helemaal niet zeggen dat ik haar in het echt ook leuk vind![]()
![]()
Dat zat ik ook al te denken!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef ook_gek het volgende:
Het lijkt wel of Benzin bij Kree achter zijn toetsenbord zit![]()
![]()
Het is geen stap, jij hoop op bepaalde dingen. Jij grijpt alles aan om dat als positief gevoel naar jou toe te draaien!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dus?
Het is een stapje, wil natuurlijk nog helemaal niet zeggen dat ik haar in het echt ook leuk vindAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Een leuk gesprek kan ook misschien juist alleen de waarde hebben van alleen een leuk gesprek. Niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dus?
Het is een stapje, wil natuurlijk nog helemaal niet zeggen dat ik haar in het echt ook leuk vind
Nadenkertje
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Deze opmerking staat redelijk los van de tekst die je van hem quote.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je dacht wel dat die x-jes wat betekenden en stapte er effe snel weer vanaf (je draaide 180 graden om) toen bleek uit de reacties van anderen dat je er naast zat![]()
Na jouw edit is het geen nadenkertje meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Een leuk gesprek kan ook misschien juist alleen de waarde hebben van alleen een leuk gesprek. Niet meer en niet minder.
Nadenkertje![]()
![]()
Ja wel hoor, maar jij bent gewoon een beetje slimmerquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na jouw edit is het geen nadenkertje meer
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Nee hoor, was een klassieke afleidingsmanoeuvre...tenminste, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze opmerking staat redelijk los van de tekst die je van hem quote.
Moet er nog aan wennen dat sommigen trager reageren dan ik![]()
![]()
Tuurlijk ik zet het toch ook niet voor niks neer hier, maar de stemming is er snel al negatief over, terwijl jullie niet eens wat weten erover en waar ik het over had.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het positieve ben ik helemaal met je eens! Vind het tof voor je .. echt waar![]()
Betekent niet dat we niet realistisch mogen reageren op enkele zaken waar jij blijkbaar te veel waarde aan hecht / betekenis achter zoekt. Terwijl dat er niet is.
Dat is wel kortzichtig en mss komt dat door wat ik hier eerder vertelde ofzo, denk dat dat het is.
Wil niet zeggen dat ik mezelf ook aanpas.
En anders als dat ik was/ben ga ik niet worden, maar ok ik neem best wel dingetjes mee af en toe die hier gezegd worden.
Tenminste als het bij mij past dan ook, want ik heb er onwijs de schurft aan als mensen zich anders voor gaan doen als dat ze eigenlijk zijn.
Denk ook dat dat sowieso nooit wat wordt dan, iets beginnen met oneerlijkheid
Do what you love, love what you do!![]()
Iets waar ik soms ook aan moet wennenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ja wel hoor, maar jij bent gewoon een beetje slimmer![]()
![]()
Het betekende wel wat, alleen niet met iedereen met haar wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je dacht wel dat die x-jes wat betekenden en stapte er effe snel weer vanaf (je draaide 180 graden om) toen bleek uit de reacties van anderen dat je er naast zatDo what you love, love what you do!![]()
sommige mensen moeten werkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, was een klassieke afleidingsmanoeuvre...tenminste, dat dacht ik.
Moet er nog aan wennen dat sommigen trager reageren dan ik![]()
![]()
Nou, wat de anderen hebben gezegd klopt wel hoor. Je gaat er veelste snel vanuit dat het goed zit/dat er een klik is/dat ze je wilt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk ik zet het toch ook niet voor niks neer hier, maar de stemming is er snel al negatief over, terwijl jullie niet eens wat weten erover en waar ik het over had.
Dat is wel kortzichtig en mss komt dat door wat ik hier eerder vertelde ofzo, denk dat dat het is.
En anders als dat ik was/ben ga ik niet worden, maar ok ik neem best wel dingetjes mee af en toe die hier gezegd worden.
Tenminste als het bij mij past dan ook, want ik heb er onwijs de schurft aan als mensen zich anders voor gaan doen als dat ze eigenlijk zijn.
Maar als je weet dat ze je wilt, reageer je weer heel anders, snap je?
(denk psychosemeisje)![]()
Ja, onervarenheid qua contact met vrouwen buiten internet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dit komen door onervarenheid?![]()
Wie is er negatief over? Het enige wat wordt gezegd is dat het niks zegt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk ik zet het toch ook niet voor niks neer hier, maar de stemming is er snel al negatief over, terwijl jullie niet eens wat weten erover en waar ik het over had.
Dat is niet negatief, dat is realistich."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
jullie denken al te ver, ik zie gewoon een aardige meid waarmee ik leuk mee kan praten en wat misschien iets zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, wat de anderen hebben gezegd klopt wel hoor. Je gaat er veelste snel vanuit dat het goed zit/dat er een klik is/dat ze je wilt.
Maar als je weet dat ze je wilt, reageer je weer heel anders, snap je?
(denk psychosemeisje)
Zover is het helemaal nog niet.Do what you love, love what you do!![]()
Nouja wat je vertelt hebt is dat je vooral serieuze gesprekken hebben over haar vader en dat jij hetzelfde hebt meegemaakt en alles.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
En mijn gok is dat je daarom er zoveel betekenis achter legt. Het gaat enkel nu om die xx wara we het over hebben. Niet over of ze je wel of niet leuk vindt.
Anders voor gaan doen? Waarom haal je dat er nu bij?![]()
Het komt op mij niet positief over eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:11 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wie is er negatief over? Het enige wat wordt gezegd is dat het niks zegt.
Dat is niet negatief, dat is realistich.
Maar misschien ligt dat aan mij.
Want ik denk er juist wel positief over.
lees het maar na.
Eigenlijk lees ik, van laat maar gaan ze wil je niet en het zegt niks????Do what you love, love what you do!![]()
Wat we zeggen is dat jouw interpretatie van die x-jes fout is Kreequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
Het komt op mij niet positief over eigenlijk.
lees het maar na.
Eigenlijk lees ik, van laat maar gaan ze wil je niet en het zegt niks????
En ja, het ligt (volgens ons dan) idd aan jou![]()
![]()
Dat zegt volgens mij niemand.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
Het komt op mij niet positief over eigenlijk.
lees het maar na.
Eigenlijk lees ik, van laat maar gaan ze wil je niet en het zegt niks????"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
dat lees je geheel verkeerd. We hebben niets gezegd over hoe leuk jullie elkaar zouden kunnen vinden. Of dat zij niet positief over jou kan denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef kree het volgende:
Eigenlijk lees ik, van laat maar gaan ze wil je niet en het zegt niks????
We zeggen enkel dat die xx'jes niets betekenen.Thats all.
![]()
Je ziet vaak hier en daar behoor jij ook bij. Dat onzekere / onervaren mensen alles aangrijpen om zich zelf het idee te geven dat ze speciaal / leuk zijn en dat de man of vrouw in kwestie de persoon in kwestie leuk vind.
Ze lacht naar mij, ze geeft een x of kusje na smsen, we hebben een leuk of goed gesprek gehad.
Het zijn niks zeggende dingen en daar moet je geen waarde aan hechten. Je maakt je zelf er alleen maar gek mee.
Kree voor jou,
Ze kan kennelijk goed met je praten en dat is leuk. Maar het zegt helemaal niks. Het is maar praten en meer niet op dit moment.
Je kan wat flirten met haar, haar uitnodigen om wat te gaan drinken bv. Dan pas ben je gerichter bezig en kan je haar gaan pijlen wat ze nou echt van je vind. Gewoon gezellig of miss wel iets meer?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja heb je gelijk mee dat eerste, maar ok zo is het altijd, raakvlakken of gemeenschappelijke dingen die je hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wat je vertelt hebt is dat je vooral serieuze gesprekken hebben over haar vader en dat jij hetzelfde hebt meegemaakt en alles.
En mijn gok is dat je daarom er zoveel betekenis achter legt. Het gaat enkel nu om die xx wara we het over hebben. Niet over of ze je wel of niet leuk vindt.
Anders voor gaan doen? Waarom haal je dat er nu bij?
En ok als je elkaar daar dan in kunt vinden dan schept het sowieso al een soort van band.
Waarom ik er de rest bij haal, is juist omdat het negatief is eigenlijk wat ik hoor.
Bedoel maakt me niet uit want doe mn eigen ding wel.
Maar als je nu de boodschap leest wat uit alles hierover blijkt.
Wat is het dan?
Postief van ga ervoor..
of Laat maar gaan?Do what you love, love what you do!![]()
Positief .. ga ervoor! Maar hecht geen waarde aan xx'jes in berichtenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:15 schreef kree het volgende:
Wat is het dan?
Postief van ga ervoor..
of Laat maar gaan?![]()
![]()
nou niet dus denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat we zeggen is dat jouw interpretatie van die x-jes fout is Kree
En ja, het ligt (volgens ons dan) idd aan jou
Het hangt toch af van wat je ervoor zei, en dat weten jullie niet.
Jullie gaan uit van je eigen ervaring denk.
Wil toch niet zeggen dat dat altijd klopt?Do what you love, love what you do!![]()
niet letterlijk neequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:14 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij niemand.
Grappig dat jij altijd een conclusie -moet- hebben en als je die niet hebt (hetzij je eigen conclusie, of die van een ander) dan ga je vragen om een conclusie of trek je -meteen- een andere conclusie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk mee dat eerste, maar ok zo is het altijd, raakvlakken of gemeenschappelijke dingen die je hebt meegemaakt.
En ok als je elkaar daar dan in kunt vinden dan schept het sowieso al een soort van band.
Waarom ik er de rest bij haal, is juist omdat het negatief is eigenlijk wat ik hoor.
Bedoel maakt me niet uit want doe mn eigen ding wel.
Maar als je nu de boodschap leest wat uit alles hierover blijkt.
Wat is het dan?
Postief van ga ervoor..
of Laat maar gaan?
Er valt niet altijd uit alles een conclusie uit te trekken, Kree![]()
![]()
Je moet het vergelijken met drie zoenen op de wang bij een afscheidquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:16 schreef kree het volgende:
nou niet dus denk ik.
Het hangt toch af van wat je ervoor zei, en dat weten jullie niet.![]()
![]()
waarom is dat zo'n punt dan xxxx?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat lees je geheel verkeerd. We hebben niets gezegd over hoe leuk jullie elkaar zouden kunnen vinden. Of dat zij niet positief over jou kan denken.
We zeggen enkel dat die xx'jes niets betekenen.Thats all.
ik zeg dat het voor mij wat betekende en voor haar ook en dat weet ik omdat ik met haar gepraat heb.
Zeg toch ook niet dat het altijd zo is?Do what you love, love what you do!![]()
Benzin ga eens achter de pc van Kree weg! Grote mensen zijn aan het praten ksssst!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet dus denk ik.
Wil toch niet zeggen dat dat altijd klopt?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Godver, het is toch verdomme net alsof je een kleuter uit moet leggen dat hij zijn reet af moet vegen na het kakken
Kree, in godsnaam, dit is toch iets wat je zelf ook wel uit kunt vinden? Ik zie hier weer een half topic volgebraakt worden over wat je aan moet met de berichtjes van een willekeurige vrouw die er hoogstwaarschijnlijk niet zoveel achter zoekt als jij. Je bent hier veel te veel mee bezig in je hoofd, alsof dit de enige vrouw op aarde is die jou zou willen (niet ver van de waarheid, vermoed ik). In plaats van al je geld op deze vrouw in te zetten kan je er beter relaxed mee omgaan. Dit komt meer dan kansloos over.
Zoek het lekker uit en kom je weer melden als er iets te melden valt.![]()
Waarom zou je iets laten gaan als je niet zeker weet dat het einde verhaal is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:15 schreef kree het volgende:
Wat is het dan?
Postief van ga ervoor..
of Laat maar gaan?
Omdat je bang bent gekwetst te worden?Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Doe ik toch ook niet, zei gelijk al het is een indicatie meer nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Positief .. ga ervoor! Maar hecht geen waarde aan xx'jes in berichtenDo what you love, love what you do!![]()
Omdat je dergelijke conclusies vast vaker trekt/gaat trekken bij niets-zeggende zakenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:18 schreef kree het volgende:
waarom is dat zo'n punt dan xxxx?
ik zeg dat het voor mij wat betekende en voor haar ook en dat weet ik omdat ik met haar gepraat heb.
Zeg toch ook niet dat het altijd zo is?
Vandaar dat we je als het ware waarschuwen ervoor.
Maar wat is er dan precies gezegd? of doel je nog altijd op die band ivm de serieuze gesprekken?![]()
Nee, jij gaf duidelijk in jouw door mij gequote post aan dat je dacht dat die xxxx'jes een duidelijke betekenis hadden in de vorm van "Ze vindt me leuk!". Dat gaf je duidelijk aan Kree.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet dus denk ik.
Wil toch niet zeggen dat dat altijd klopt?
Wij zeiden alleen maar dat dat niet het geval was, zonder negatief tegen je te gaan zitten doen.![]()
En daar gaat ie dus al fout. Het is geen indicatiequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik toch ook niet, zei gelijk al het is een indicatie meer niet![]()
![]()
Euhm ik trek uit alles mijn eigen conclusie en verder kan ik zeggen dat ik alle berichten van jullie waardeer, maar kan er net zo goed schijt aan hebben namelijk, want uiteindelijk doe ik toch wat mijn eigen gevoel me ingeeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig dat jij altijd een conclusie -moet- hebben en als je die niet hebt (hetzij je eigen conclusie, of die van een ander) dan ga je vragen om een conclusie of trek je -meteen- een andere conclusie.
Er valt niet altijd uit alles een conclusie uit te trekken, Kree
Beetje hulp of dingen erbij kan best, maarja hoe zeg je dat dan, ik ben ik gewoon en m'n gedachten veranderen niet zo snel.Do what you love, love what you do!![]()
afscheid is er nog niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet het vergelijken met drie zoenen op de wang bij een afscheid
Als dat het geval is, waarom hebben we het dan nog hierover?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:21 schreef kree het volgende:
Beetje hulp of dingen erbij kan best, maarja hoe zeg je dat dan, ik ben ik gewoon en m'n gedachten veranderen niet zo snel.
Move on.![]()
jaja hoor haha de alwetendequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Benzin ga eens achter de pc van Kree weg! Grote mensen zijn aan het praten ksssst!
Zeg al maakt mij echt niet uit wat jullie zeggen ik waardeer alles maar pik er alleen uit van wat mij kan helpen
Euhm daar is dit topic voor???quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
Godver, het is toch verdomme net alsof je een kleuter uit moet leggen dat hij zijn reet af moet vegen na het kakken
Kree, in godsnaam, dit is toch iets wat je zelf ook wel uit kunt vinden? Ik zie hier weer een half topic volgebraakt worden over wat je aan moet met de berichtjes van een willekeurige vrouw die er hoogstwaarschijnlijk niet zoveel achter zoekt als jij. Je bent hier veel te veel mee bezig in je hoofd, alsof dit de enige vrouw op aarde is die jou zou willen (niet ver van de waarheid, vermoed ik). In plaats van al je geld op deze vrouw in te zetten kan je er beter relaxed mee omgaan. Dit komt meer dan kansloos over.
Zoek het lekker uit en kom je weer melden als er iets te melden valt.
Ga naar de klaagbaak anders
Goeie post!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:15 schreef ook_gek het volgende:
Je ziet vaak hier en daar behoor jij ook bij. Dat onzekere / onervaren mensen alles aangrijpen om zich zelf het idee te geven dat ze speciaal / leuk zijn en dat de man of vrouw in kwestie de persoon in kwestie leuk vind.
Ze lacht naar mij, ze geeft een x of kusje na smsen, we hebben een leuk of goed gesprek gehad.
Het zijn niks zeggende dingen en daar moet je geen waarde aan hechten. Je maakt je zelf er alleen maar gek mee.
Kree voor jou,
Ze kan kennelijk goed met je praten en dat is leuk. Maar het zegt helemaal niks. Het is maar praten en meer niet op dit moment.
Je kan wat flirten met haar, haar uitnodigen om wat te gaan drinken bv. Dan pas ben je gerichter bezig en kan je haar gaan pijlen wat ze nou echt van je vind. Gewoon gezellig of miss wel iets meer?
Ik heb deze 'fouten' in het verleden ook gemaakt, een bepaalde waarde hechten aan dingen die er misschien wel helemaal niet zijn. Zeker via internet is het heel lastig om betekenissen te hechten aan bepaalde woorden/zinnen.![]()
Heel mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:22 schreef kree het volgende:
[..]
afscheid is er nog niet in ieder geval
Maar je snapt hoop ik wel wat ik ermee wil zeggen toch?![]()
Als je er toch geen waarde aan hecht. Stop dan met het melden van dergelijke dingen en als je het wel doet, moet je als het je echt geen kut kan uitmaken niet zo in de verdediging schieten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ik trek uit alles mijn eigen conclusie en verder kan ik zeggen dat ik alle berichten van jullie waardeer, maar kan er net zo goed schijt aan hebben namelijk, want uiteindelijk doe ik toch wat mijn eigen gevoel me ingeeft
Beetje hulp of dingen erbij kan best, maarja hoe zeg je dat dan, ik ben ik gewoon en m'n gedachten veranderen niet zo snel.
-XXX-Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |