SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ja dus?quote:
Het is een stapje, wil natuurlijk nog helemaal niet zeggen dat ik haar in het echt ook leuk vindDo what you love, love what you do!![]()
Het lijkt wel of Benzin bij Kree achter zijn toetsenbord zit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Het positieve ben ik helemaal met je eens! Vind het tof voor je .. echt waarquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:01 schreef kree het volgende:
Wel grappig opzich hoe jullie het allemaal gelijk in een negatieve richting denken.
Wat uit die berichtjes blijkt is:
* Je doet het niet goed
* Betekent niks
* Gaat nooit wat worden
* Je denkt teveel erover en verwacht dingen die er niet zijn
* etc
Hmms je kunt het ook positief zien:
* Aardige meid
* Goed gesprek
* Eerlijk en oprecht tegen elkaar
* Tja best wel leuk![]()
Betekent niet dat we niet realistisch mogen reageren op enkele zaken waar jij blijkbaar te veel waarde aan hecht / betekenis achter zoekt. Terwijl dat er niet is.![]()
Dus je dacht wel dat die x-jes wat betekenden en stapte er effe snel weer vanaf (je draaide 180 graden om) toen bleek uit de reacties van anderen dat je er naast zatquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dus?
Het is een stapje, wil natuurlijk nog helemaal niet zeggen dat ik haar in het echt ook leuk vind![]()
![]()
Dat zat ik ook al te denken!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef ook_gek het volgende:
Het lijkt wel of Benzin bij Kree achter zijn toetsenbord zit![]()
![]()
Het is geen stap, jij hoop op bepaalde dingen. Jij grijpt alles aan om dat als positief gevoel naar jou toe te draaien!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dus?
Het is een stapje, wil natuurlijk nog helemaal niet zeggen dat ik haar in het echt ook leuk vindAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Een leuk gesprek kan ook misschien juist alleen de waarde hebben van alleen een leuk gesprek. Niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dus?
Het is een stapje, wil natuurlijk nog helemaal niet zeggen dat ik haar in het echt ook leuk vind
Nadenkertje
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Deze opmerking staat redelijk los van de tekst die je van hem quote.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je dacht wel dat die x-jes wat betekenden en stapte er effe snel weer vanaf (je draaide 180 graden om) toen bleek uit de reacties van anderen dat je er naast zat![]()
Na jouw edit is het geen nadenkertje meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Een leuk gesprek kan ook misschien juist alleen de waarde hebben van alleen een leuk gesprek. Niet meer en niet minder.
Nadenkertje![]()
![]()
Ja wel hoor, maar jij bent gewoon een beetje slimmerquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na jouw edit is het geen nadenkertje meer
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Nee hoor, was een klassieke afleidingsmanoeuvre...tenminste, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze opmerking staat redelijk los van de tekst die je van hem quote.
Moet er nog aan wennen dat sommigen trager reageren dan ik![]()
![]()
Tuurlijk ik zet het toch ook niet voor niks neer hier, maar de stemming is er snel al negatief over, terwijl jullie niet eens wat weten erover en waar ik het over had.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het positieve ben ik helemaal met je eens! Vind het tof voor je .. echt waar![]()
Betekent niet dat we niet realistisch mogen reageren op enkele zaken waar jij blijkbaar te veel waarde aan hecht / betekenis achter zoekt. Terwijl dat er niet is.
Dat is wel kortzichtig en mss komt dat door wat ik hier eerder vertelde ofzo, denk dat dat het is.
Wil niet zeggen dat ik mezelf ook aanpas.
En anders als dat ik was/ben ga ik niet worden, maar ok ik neem best wel dingetjes mee af en toe die hier gezegd worden.
Tenminste als het bij mij past dan ook, want ik heb er onwijs de schurft aan als mensen zich anders voor gaan doen als dat ze eigenlijk zijn.
Denk ook dat dat sowieso nooit wat wordt dan, iets beginnen met oneerlijkheid
Do what you love, love what you do!![]()
Iets waar ik soms ook aan moet wennenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ja wel hoor, maar jij bent gewoon een beetje slimmer![]()
![]()
Het betekende wel wat, alleen niet met iedereen met haar wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je dacht wel dat die x-jes wat betekenden en stapte er effe snel weer vanaf (je draaide 180 graden om) toen bleek uit de reacties van anderen dat je er naast zatDo what you love, love what you do!![]()
sommige mensen moeten werkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, was een klassieke afleidingsmanoeuvre...tenminste, dat dacht ik.
Moet er nog aan wennen dat sommigen trager reageren dan ik![]()
![]()
Nou, wat de anderen hebben gezegd klopt wel hoor. Je gaat er veelste snel vanuit dat het goed zit/dat er een klik is/dat ze je wilt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk ik zet het toch ook niet voor niks neer hier, maar de stemming is er snel al negatief over, terwijl jullie niet eens wat weten erover en waar ik het over had.
Dat is wel kortzichtig en mss komt dat door wat ik hier eerder vertelde ofzo, denk dat dat het is.
En anders als dat ik was/ben ga ik niet worden, maar ok ik neem best wel dingetjes mee af en toe die hier gezegd worden.
Tenminste als het bij mij past dan ook, want ik heb er onwijs de schurft aan als mensen zich anders voor gaan doen als dat ze eigenlijk zijn.
Maar als je weet dat ze je wilt, reageer je weer heel anders, snap je?
(denk psychosemeisje)![]()
Ja, onervarenheid qua contact met vrouwen buiten internet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dit komen door onervarenheid?![]()
Wie is er negatief over? Het enige wat wordt gezegd is dat het niks zegt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk ik zet het toch ook niet voor niks neer hier, maar de stemming is er snel al negatief over, terwijl jullie niet eens wat weten erover en waar ik het over had.
Dat is niet negatief, dat is realistich."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
jullie denken al te ver, ik zie gewoon een aardige meid waarmee ik leuk mee kan praten en wat misschien iets zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, wat de anderen hebben gezegd klopt wel hoor. Je gaat er veelste snel vanuit dat het goed zit/dat er een klik is/dat ze je wilt.
Maar als je weet dat ze je wilt, reageer je weer heel anders, snap je?
(denk psychosemeisje)
Zover is het helemaal nog niet.Do what you love, love what you do!![]()
Nouja wat je vertelt hebt is dat je vooral serieuze gesprekken hebben over haar vader en dat jij hetzelfde hebt meegemaakt en alles.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
En mijn gok is dat je daarom er zoveel betekenis achter legt. Het gaat enkel nu om die xx wara we het over hebben. Niet over of ze je wel of niet leuk vindt.
Anders voor gaan doen? Waarom haal je dat er nu bij?![]()
Het komt op mij niet positief over eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:11 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wie is er negatief over? Het enige wat wordt gezegd is dat het niks zegt.
Dat is niet negatief, dat is realistich.
Maar misschien ligt dat aan mij.
Want ik denk er juist wel positief over.
lees het maar na.
Eigenlijk lees ik, van laat maar gaan ze wil je niet en het zegt niks????Do what you love, love what you do!![]()
Wat we zeggen is dat jouw interpretatie van die x-jes fout is Kreequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
Het komt op mij niet positief over eigenlijk.
lees het maar na.
Eigenlijk lees ik, van laat maar gaan ze wil je niet en het zegt niks????
En ja, het ligt (volgens ons dan) idd aan jou![]()
![]()
Dat zegt volgens mij niemand.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
Het komt op mij niet positief over eigenlijk.
lees het maar na.
Eigenlijk lees ik, van laat maar gaan ze wil je niet en het zegt niks????"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |