abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119007982
Dus. Isa heeft een hele lelijke helm en FFT is voor de verandering :') ontevreden over haar salaris :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:20:13 #2
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_119008087
Die lelijke helm kun je vast uitzetten. Dat gaat wat lastiger met een salaris.
pi_119008093
Ik blijf Arabische advertenties van googleads krijgen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119008117
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
Die lelijke helm kun je vast uitzetten. Dat gaat wat lastiger met een salaris.
Look at me! http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Malacasta/simple
En dan beweegt die 'bek' ook nog traag op en neer en komen er allemaal zwarte dingetjes van dat ding af (alsof er as rond me dwarrelt).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:21:59 #5
13783 Anthraxx
pi_119008143
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dan beweegt die 'bek' ook nog traag op en neer en komen er allemaal zwarte dingetjes van dat ding af (alsof er as rond me dwarrelt).
Hij past niet bij de rest van je outfit :P. Het ding is niet echt mooi te noemen inderdaad :)
pi_119008153
Brrr ik moet huishouden doen maar ik heb er geen zin in.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:23:11 #7
13783 Anthraxx
pi_119008173
Je kan vast wel WoW'en tussendoor.
pi_119008176
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Anthraxx het volgende:

Hij past niet bij de rest van je outfit :P. Het ding is niet echt mooi te noemen inderdaad :)
Ik had eerst een ieniemienie Chinees knotjeding met chopsticks. Dat paste er wel heel goed bij. En dit is meer iets voor een warlock. Héél misschien een shadowpriest.

(ik heb dit zelf niet uitgekozen, in raidfinder deelt wow nu zelf individueel gear uit en krijg je het dus gewoon...was qua stats wel beter dan wat ik had: et voila)
pi_119008199
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
Je kan vast wel WoW'en tussendoor.
Ik heb alleen nog lange WoW-dingen. Bah.
pi_119008229
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik heb alleen nog lange WoW-dingen. Bah.
Ik doe wow en huishouden ook tegelijk. Gisteren ook gedaan *O* En dan zit ik hier nog, doe nog stumbleupon en speel ik Skyrim. Tegelijk. Niet gek dat ik zo duizelig ben O-)
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:25:28 #11
13783 Anthraxx
pi_119008233
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had eerst een ieniemienie Chinees knotjeding met chopsticks. Dat paste er wel heel goed bij. En dit is meer iets voor een warlock. Héél misschien een shadowpriest.

(ik heb dit zelf niet uitgekozen, in raidfinder deelt wow nu zelf individueel gear uit en krijg je het dus gewoon...was qua stats wel beter dan wat ik had: et voila)
Dus eigenlijk geeft het ding je altijd de betere stats, ongeacht of je het wil of niet?
pi_119008333
Ik geloof dat ik de TT maar niet heb gelezen.
Schofterig veel? Volgens mij was het wel veel ja maar daarom accepteer ik hetzelfde salaris voor 40 uur wat ik voor 32 uur had. Alleen trek er dan nog maar 250 netto vanaf. Maar ruil maar met me!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_119008336
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:25 schreef Anthraxx het volgende:

Dus eigenlijk geeft het ding je altijd de betere stats, ongeacht of je het wil of niet?
Neu, het is allemaal aardig random. Boss dropt bepaalde loot, er droppen 2 items die geschikt zijn voor jouw spec: je wint niks (meestal) of 1 van die items. Maar je hoeft dus niet meer tegen anderen te rollen en krijgt ook niets waar je niets mee kan. Iemand anders van Fok won 3x op een dag bijna dezelfde pants. Ook zo handig.
pi_119008369
Even iets leuks, verjaardagstaart van mn nichtje gisteren;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en er wordt nu weer slagroomtaart getrakteerd :9
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:30:38 #15
13783 Anthraxx
pi_119008415
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neu, het is allemaal aardig random. Boss dropt bepaalde loot, er droppen 2 items die geschikt zijn voor jouw spec: je wint niks (meestal) of 1 van die items. Maar je hoeft dus niet meer tegen anderen te rollen en krijgt ook niets waar je niets mee kan. Iemand anders van Fok won 3x op een dag bijna dezelfde pants. Ook zo handig.
Klinkt alsof het goed is uitgedacht :P. Is Mist of Pandoria het waard om te spelen?
Ik ga niet opnieuw beginnen. Anna ook niet tot ze is afgestudeerd.
pi_119008554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef Anthraxx het volgende:

Klinkt alsof het goed is uitgedacht :P. Is Mist of Pandoria het waard om te spelen?
Ik ga niet opnieuw beginnen. Anna ook niet tot ze is afgestudeerd.
Absoluut!! Het is echt zo ongelofelijk veel beter dan Cataclysm! Veel liever, vrolijker. Cata was...een beetje hel ende verdoemenis (nou ja, de wereld ging er ook aan, maar toch). Er is hier ook niet 1 grote eindbaas (Illidan, Lich King, Deathwing) zoals in alle voorgaande expansions. WIJ zijn namelijk het probleem. Op Pandaria heerst een kracht die gevoed wordt door negatieve emoties, door oorlog, angst, haat etc. Daarom zijn de bewoners enorm vredelievend, relaxed en lief O+ En dan komen zowel de horde als de alliance er samen en willen allebei macht krijgen in het gebied en elkaar ondertussen ook even afslachten. Dus die kwade kracht groeit steeds sterker. Dus wij zijn de vijand nu. Leuk uitgangspunt :Y

En ondertussen vermaak ik me ook prima met pet battles (pokemon) en mijn eigen farm (farmville) :D
pi_119008746
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik geloof dat ik de TT maar niet heb gelezen.
Schofterig veel? Volgens mij was het wel veel ja maar daarom accepteer ik hetzelfde salaris voor 40 uur wat ik voor 32 uur had. Alleen trek er dan nog maar 250 netto vanaf. Maar ruil maar met me!
Nee ik ruil niet met je. Ik werk 36 uur per week voor 1500 euro netto in de maand. En daar heb ik een HBO-diploma voor gehaald. Jij hebt een opleiding gedaan die je niet nodig hebt voor het werk dat je nu doet, je doet laaggeschoold werk. Dan moet je niet gek opkijken als je daar geen topsalaris mee verdient. Doe ik ook niet.
pi_119008849
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Whaaaaaaaaaa :D
pi_119008996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nee ik ruil niet met je. Ik werk 36 uur per week voor 1500 euro netto in de maand. En daar heb ik een HBO-diploma voor gehaald. Jij hebt een opleiding gedaan die je niet nodig hebt voor het werk dat je nu doet, je doet laaggeschoold werk. Dan moet je niet gek opkijken als je daar geen topsalaris mee verdient. Doe ik ook niet.
Pardon? Je bent weer lekker bezig Lein.
pi_119009027
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Pardon? Je bent weer lekker bezig Lein.
Je bent een soort van secretaresse toch? Da's een MBO functie. Laaggeschoold, dus. Je hebt een opleiding gedaan in Tourisme, toch? Daar doe je nu niets mee, die diploma, toch?

En ik ben volgens jou 'lekker bezig', nou prima. In augustus waren er 510.000 werklozen in ons land. Hoeveel van die mensen zouden jouw werk willen doen, voor jouw salaris, en daar tevreden over zijn?
pi_119009455
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je bent een soort van secretaresse toch? Da's een MBO functie. Laaggeschoold, dus. Je hebt een opleiding gedaan in Tourisme, toch? Daar doe je nu niets mee, die diploma, toch?

En ik ben volgens jou 'lekker bezig', nou prima. In augustus waren er 510.000 werklozen in ons land. Hoeveel van die mensen zouden jouw werk willen doen, voor jouw salaris, en daar tevreden over zijn?
1; secretaresse???? Niet dus. Zo noemden jullie mijn vorige baan wat ook niet zo was. Maar zoals ik al dacht heb je geen idee.
2; mensen die nog thuis wonen of geen reiskosten hebben.

Ik blijf me verbazen hoe sommigen hier mensen zomaar durven te beoordelen terwijl diegene hen nog nooit heeft beoordeeld. Als dat gebeurd is het huis te klein en ik vind het niet nodig om constant te vitten op iemand. Dat zou betekenen dat ikzelf zeer gefrustreerd ben en een probleem heb.
Sommigen komen zelfs speciaal even binnenvallen om eindelijk weer eens wat te kunnen zeggen. Grow up.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:00:57 #22
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119009483
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De vorige keer werd FFT geadviseerd om een loonsverhoging te vragen en vervolgens werd ze ontslagen en na veel zoeken vond ze een baan waar ze èn stukken minder verdient en haar eigen reiskosten moet dokken *O*

Goedemorgen.
* Stereotomy excel sheetje kijkt

Ja, dat was het wel ongeveer in een notendop. :')
Confidence through competence
pi_119009555
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:00 schreef Stereotomy het volgende:

* Stereotomy excel sheetje kijkt

Ja, dat was het wel ongeveer in een notendop. :')
Staat er ook bij dat we haar adviseerden zsm het huis uit te gaan zodat ze nu met veel hogere kosten zit waardoor ze niet kan rondkomen? En ik wed dat haar werd geadviseerd huursubsidie aan te vragen toen ze werkloos werd, die ze nu allemaal weer terug moet betalen wat eigenlijk net niet kan in het budget.

Got to love advies van Fokkers O+
pi_119009609
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
1; secretaresse???? Niet dus. Zo noemden jullie mijn vorige baan wat ook niet zo was. Maar zoals ik al dacht heb je geen idee.
2; mensen die nog thuis wonen of geen reiskosten hebben.

Ik blijf me verbazen hoe sommigen hier mensen zomaar durven te beoordelen terwijl diegene hen nog nooit heeft beoordeeld. Als dat gebeurd is het huis te klein en ik vind het niet nodig om constant te vitten op iemand. Dat zou betekenen dat ikzelf zeer gefrustreerd ben en een probleem heb.
Sommigen komen zelfs speciaal even binnenvallen om eindelijk weer eens wat te kunnen zeggen. Grow up.
Weet je, jij krijgt zoveel ge-kusjekroel over je heen dat je geen realistisch beeld hebt van de economische toestand in Nederland en je wankele positie op de arbeidsmarkt. En als je dan een keer kritiek krijgt, is het niet goed. Succes ermee.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:05:59 #25
55709 Stereotomy
pi_119009651
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Staat er ook bij dat we haar adviseerden zsm het huis uit te gaan zodat ze nu met veel hogere kosten zit waardoor ze niet kan rondkomen? En ik wed dat haar werd geadviseerd huursubsidie aan te vragen toen ze werkloos werd, die ze nu allemaal weer terug moet betalen wat eigenlijk net niet kan in het budget.

Got to love advies van Fokkers O+
Dat klopt, we hadden niet verwacht dat ze zoveel bij de nootjes zou verdienen afgaande op haar opmerkingen over het salaris. :Y

Meten is weten. oO<
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:07:06 #26
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_119009701
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_119009732
Ik denk dat FFT zich daar wel zeker van bewust is, Lein. Ze zit ook gewoon klem op het moment, want ze wil graag werken, ze wil graag dáár werken, maar financieel is het gewoon niet eens te doen. Jij zou ook behoorlijk pissed off zijn als je ineens ontdekt dat je door je baan nog 250 euro ergens aan moet betalen, die je niet zou hoeven betalen als je ergens anders zou werken. Maar goed, jij zou dan een andere baan zoeken en ik denk dat FFT dat misschien ook maar moet doen (durf niet zo heel veel advies meer te geven, pakt allemaal niet zo handig uit bij haar).
pi_119009766
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:04 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Weet je, jij krijgt zoveel ge-kusjekroel over je heen dat je geen realistisch beeld hebt van de economische toestand in Nederland en je wankele positie op de arbeidsmarkt. En als je dan een keer kritiek krijgt, is het niet goed. Succes ermee.
Precies, in die 7 maanden thuis solliciteren wat maar niet lukte kreeg ik echt geen idee dat het slecht ging met de economie. Waarom heb ik geen realistisch beeld? ;(
pi_119009780
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:05 schreef Stereotomy het volgende:

Dat klopt, we hadden niet verwacht dat ze zoveel bij de nootjes zou verdienen afgaande op haar opmerkingen over het salaris. :Y

Meten is weten. oO<
Dus adviseren als je niet alle informatie hebt is niet zo handig hè :P En dan maar verwijten dat ze niet naar "ons luistert". Kom op zeg.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:11:24 #30
55709 Stereotomy
pi_119009853
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus adviseren als je niet alle informatie hebt is niet zo handig hè :P En dan maar verwijten dat ze niet naar "ons luistert". Kom op zeg.
Maar dát werd dan ook niet gezegd ;)

Idd, advies op internet met grote korrel zout nemen. Heb uiteindelijk ook geen v-groef laminaat gekocht, of een rode slaapkamer gemaakt. :P Ik hoop dat Lie en Dude mij dat niet verwijten. w/
pi_119009942
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Meten is weten. oO<
ik verdiende behoorlijk op fulltimebasis maar omdat ze mij geen 5 dagen konden bieden werkte ik 4 dagen en dan is t salaris echt niet veel maar wel goed. Ik kon zelfs voor een vakantie sparen, ook gewoon uit eten en wat sparen. Nu moet ik mn spaargeld niet alleen voor vakantie gebruiken, wat niet geeft, maar om naar mn werk te kunnen rijden. Dat hoort toch niemand te hoeven?
pi_119009973
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Idd, advies op internet met grote korrel zout nemen. Heb uiteindelijk ook geen v-groef laminaat gekocht, of een rode slaapkamer gemaakt. :P Ik hoop dat Lie en Dude mij dat niet verwijten. w/
:{w
pi_119010006
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik stop met klagen over mijn salaris :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_119010017
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Precies, in die 7 maanden thuis solliciteren wat maar niet lukte kreeg ik echt geen idee dat het slecht ging met de economie. Waarom heb ik geen realistisch beeld? ;(
Isa en Ross komen maandelijks rond, met twee personen met een inkomen vergelijkbaar aan het jouwe, en als ik me niet vergis krijgt Isa haar reiskosten ook niet 100% vergoed. TARA en freecell komen met 5 personen rond van het sociaal minimum. En in plaats van zich te focussen op wat ze nu allemaal niet meer kunnen, proberen ze er wat van te maken.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:16:21 #35
55709 Stereotomy
pi_119010031
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik verdiende behoorlijk op fulltimebasis maar omdat ze mij geen 5 dagen konden bieden werkte ik 4 dagen en dan is t salaris echt niet veel maar wel goed. Ik kon zelfs voor een vakantie sparen, ook gewoon uit eten en wat sparen. Nu moet ik mn spaargeld niet alleen voor vakantie gebruiken, wat niet geeft, maar om naar mn werk te kunnen rijden. Dat hoort toch niemand te hoeven?
Nouja, geld is geld en het gaat om inkomen - uitgaven = wat je overhoudt. Waar het dan vandaan komt, is hoe je het zelf in een hokje plaatst.

Wat Isa probeert te zeggen is dat je het nu idd krap hebt omdat je uitgaven aan de ene kant gestegen zijn (o.a. uit huis) terwijl je inkomen gedaald is (o.a. lager salaris, hogere reiskosten). Als je denkt dat de situatie niet zo langer kan, dan kun je andere opties zoeken, maar dat is idd behoorlijk lastig momenteel.
pi_119010051
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik ben zo blij dat er iemand is die t voor me opneemt. Voelt goed dat ik hier niet in mn eentje hoef te bleren Isa :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:17:25 #37
55709 Stereotomy
pi_119010069
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef LieLie het volgende:

[..]

:{w
I know!

Heb je het laminaat toen nog schoon gekregen in die groef toen de poezel die bloempot van de vensterbank duwde?
pi_119010109
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik krijg het idee dat je naar mij refereert. Ik heb geen enkele misplaatste opmerking gemaakt. Ik heb geprobeerd je wat positieve tips te geven omdat je zelf aangeeft dat je het naar je zin hebt bij dat bedrijf.

Op deze manier mag je van mij in je eigen ellende blijven hangen :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_119010134
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

I know!

Heb je het laminaat toen nog schoon gekregen in die groef toen de poezel die bloempot van de vensterbank duwde?
Ja, natuurlijk. Stofzuiger jeweets ^O^
pi_119010150
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:15 schreef Leintjeuh het volgende:

Isa en Ross komen maandelijks rond, met twee personen met een inkomen vergelijkbaar aan het jouwe, en als ik me niet vergis krijgt Isa haar reiskosten ook niet 100% vergoed. TARA en freecell komen met 5 personen rond van het sociaal minimum. En in plaats van zich te focussen op wat ze nu allemaal niet meer kunnen, proberen ze er wat van te maken.
Nee, ik krijg iets van 3 euro per dag reiskosten en de trein kost me bijna 9 euro. Maar we hebben dan ook geen auto, geen dure hobbies (wow is op zich als hobby erg goedkoop), kunnen niet op vakantie en ik ben hier op zich wel aan gewend. Ik ben niet enorm gedaald in inkomen. Dat is namelijk voor iedereen best moeilijk. Als DH nu werkloos wordt heeft hij ook een probleem, ook al is 70% van zijn laatstverdiende loon waarschijnlijk nog steeds een mooi bedrag. Het gaat om het verschil. Je bent toch gaan leven naar een bepaald inkomen.
pi_119010159
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg het idee dat je naar mij refereert. Ik heb geen enkele misplaatste opmerking gemaakt. Ik heb geprobeerd je wat positieve tips te geven omdat je zelf aangeeft dat je het naar je zin hebt bij dat bedrijf.

Ik denk dat ze mij bedoelt. Ik kwam eigenlijk niet meer in de SC omdat ik mijn fok abonnement wegbezuinigd heb en dus geen post onzichtbaar meer kan maken. Alleen kan ik me in dit geval niet beheersen.
pi_119010166
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:15 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

En nu weet je weer hoeveel ik verdien lijk je hiermee te zeggen.

Wat niet wegneemt dat ik t waanzinnig vind van FC en fam en Isa & Ross. Dat spreek ik ook nergens tegen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:20:06 #43
55709 Stereotomy
pi_119010169
quote:

[..]

Volgens mij bedoelt ze Lein? :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Stofzuiger jeweets ^O^
Goed om te weten, ik hield mijn hart al vast. ;) Als het natte modder was geweest, had je met een wattenstaafje kunnen poetsen dacht ik al. :o :+
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:21:54 #44
55709 Stereotomy
pi_119010214
ff geld harken en over een uurtje met duckface naar de Ikea :9 :W

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/07699/

Ik ga toch dat 365+ servies halen.
pi_119010225
quote:

[..]

Nee niet een idee krijgen en dan zo'n laatste zin maar dat kun je ook vragen. Ik bedoel jou niet. Vroeger was je wel zo naar mij maar merk niks geks meer gelukkig.
pi_119010231
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
ff geld harken en over een uurtje met duckface naar de Ikea :9 :W
Hebben jullie nu wat?
pi_119010251
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ze Lein? :@

[..]

Goed om te weten, ik hield mijn hart al vast. ;) Als het natte modder was geweest, had je met een wattenstaafje kunnen poetsen dacht ik al. :o :+
Daar heb ik nou echt geen seconde over nagedacht :+ Ook modder droogt wel weer op. De vloer is geolied dus daar trekt niet zomaar iets in. En het is een minigroefje, dus als ik dat had gedweild was het ook schoon.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:23:20 #48
55709 Stereotomy
pi_119010266
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hebben jullie nu wat?
Neeeee. 't is trouwens ook net uit met haar vriendje (plastisch chirurg, zegt ze er altijd casual bij) na vier jaar, dus ze is een beetje labiel.

Vanavond komt wel iemand anders hier eten. :@ oO<
pi_119010285
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef Stereotomy het volgende:

Neeeee. 't is trouwens ook net uit met haar vriendje (plastisch chirurg) na vier jaar, dus ze is een beetje labiel.

Vanavond komt wel iemand anders hier eten. :@ oO<
O-) leuk O-)
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:24:21 #50
55709 Stereotomy
pi_119010306
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O-) leuk O-)
Ja echt een chick magnet, dit huis >:O w/
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:24:52 #51
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_119010326
Als je dag in dag uit je groot en klein leed hier op tafel gooit moet je er ook maar mee leren leven dat mensen er wat van vinden. En dan krijg je soms (m.i. zelfs erg vaak en overvloedig) bijval en begrip, en soms vinden mensen ook wel eens iets waar je minder blij mee bent. Doe er mee wat je goed dunkt, maar kom er dan niet mee aan dat mensen geen oordeel over je mogen hebben. Want het oordeel dat je wel gelijk hebt accepteer je maar al te graag.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_119010330
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nee niet een idee krijgen en dan zo'n laatste zin maar dat kun je ook vragen. Ik bedoel jou niet.
Helder :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:25:21 #53
55709 Stereotomy
pi_119010345
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef LieLie het volgende:

[..]

Daar heb ik nou echt geen seconde over nagedacht :+ Ook modder droogt wel weer op. De vloer is geolied dus daar trekt niet zomaar iets in. En het is een minigroefje, dus als ik dat had gedweild was het ook schoon.
Geolied? Het is dus een houten vloer? Ik dacht dat jullie laminaat hadden :)
pi_119010366
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef Stereotomy het volgende:

Ja echt een chick magnet, dit huis >:O w/
Ik wilde ook al langskomen om te komen kijken :o
pi_119010372
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik krijg iets van 3 euro per dag reiskosten en de trein kost me bijna 9 euro. Maar we hebben dan ook geen auto, geen dure hobbies (wow is op zich als hobby erg goedkoop), kunnen niet op vakantie en ik ben hier op zich wel aan gewend. Ik ben niet enorm gedaald in inkomen. Dat is namelijk voor iedereen best moeilijk. Als DH nu werkloos wordt heeft hij ook een probleem, ook al is 70% van zijn laatstverdiende loon waarschijnlijk nog steeds een mooi bedrag. Het gaat om het verschil. Je bent toch gaan leven naar een bepaald inkomen.
Ik ben achteruit gegaan toen ik van verpleeghuis naar ziekenhuis ging. Flink. Ik heb wenig geld vrij te besteden, ik draag kleding en schoenen langer dan ik eerst gedaan zou hebben. Ik besteed minder geld aan leuke dingen (zoals sauna's, vriendinnen bezoeken, afspreken met mensen, naar de bios gaan). Op vakantie gaan doen wij budget-style, dus kamperend. Ik heb mn auto weg gedaan, tijdschrift abonnementen weggedaan, ik ga 'noodgedwongen' op de fiets naar het werk en we zijn veel soberder gaan leven. Ook omdat het bedrijf van kaas geen dikke vette winst maakt (60 uur per week zware lichamelijke arbeid voor 1800 euro?). We eten minder luxe. Leuke dingen spaar ik voor! En geld dat ik met verjaardagen of bijzondere gelegenheden ontvang, probeer ik leuke dingen van te doen. Maar het grootste deel gebruik ik toch om begrotingsgaten dicht te plakken. Lange termijn sparen komt er niet meer van.

Maar 'ik heb het goed dus ik klaag niet'.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:26:09 #56
55709 Stereotomy
pi_119010376
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wilde ook al langskomen om te komen kijken :o
_O- _O- oO< oO<
pi_119010470
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik ben achteruit gegaan toen ik van verpleeghuis naar ziekenhuis ging. Flink. Ik heb wenig geld vrij te besteden, ik draag kleding en schoenen langer dan ik eerst gedaan zou hebben. Ik besteed minder geld aan leuke dingen (zoals sauna's, vriendinnen bezoeken, afspreken met mensen, naar de bios gaan). Op vakantie gaan doen wij budget-style, dus kamperend. Ik heb mn auto weg gedaan, tijdschrift abonnementen weggedaan, ik ga 'noodgedwongen' op de fiets naar het werk en we zijn veel soberder gaan leven. Ook omdat het bedrijf van kaas geen dikke vette winst maakt (60 uur per week zware lichamelijke arbeid voor 1800 euro?). We eten minder luxe. Leuke dingen spaar ik voor! En geld dat ik met verjaardagen of bijzondere gelegenheden ontvang, probeer ik leuke dingen van te doen. Maar het grootste deel gebruik ik toch om begrotingsgaten dicht te plakken. Lange termijn sparen komt er niet meer van.
Je vergeet ff dat jullie van een supergoedkoop 1 persoons "huisje" in een prachtige koopwoning midden in Rotterdam zijn gaan wonen :P Dat was een keuze.

FFT die werkloos werd is geen keuze.
pi_119010527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Geolied? Het is dus een houten vloer? Ik dacht dat jullie laminaat hadden :)
Ja, houten vloer inderdaad. Maar geen massief hout, het is geloof ik lamelparket oid?
pi_119010565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Je vergeet ff dat jullie van een supergoedkoop 1 persoons "huisje" in een prachtige koopwoning midden in Rotterdam zijn gaan wonen :P Dat was een keuze.

FFT die werkloos werd is geen keuze.
Voordat we het huis kochten ging de hand al op de knip. Ja, we hebben ervoor gekozen om een huis te kopen. Ja, we kunnen het betalen. Ja, we moeten soms een beetje sappelen. Maar het is voor FFT net zo sterk een keuze geweest om uit huis te gaan, ookal zal ze het gevoel hebben gepushed te zijn door de SC.

Dat ze zonder werk kwam te zitten, kwam deels vanuit haar verzoek tot een hoger salaris. Ook dat was een keuze!
pi_119010662
Maar goed, om iemand anders even te citeren "Hier schiet FFT niets mee op" hou ik er over op *O*
En dat had ik misschien al veel eerder moeten doen, maar ik kan niet zo goed tegen dat allemaal-tegen-één gevoel :@
pi_119010752
Iets heel anders. Ik heb net de inhoud van mijn pannetje met havermoutpap hup in de wc gegoten :{
En ik maak ook even geen nieuwe.

Het was al bijna klaar, met banaan en rozijntjes en pompoenpitjes :9 En toen zag ik dat we nog ergens zonnebloempitjes hadden! Even met mijn vingers in het bakje en hup de streng zonnebloempitjes in de pan! *) ....streng zonnebloempitjes? Ik kijk wat beter in het bakje, zitten er allemaal spinragachtige witte draden tussen de pitjes en een soort van...eitjes?

-O-
pi_119010826
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef TAV74 het volgende:
Als je dag in dag uit je groot en klein leed hier op tafel gooit moet je er ook maar mee leren leven dat mensen er wat van vinden. En dan krijg je soms (m.i. zelfs erg vaak en overvloedig) bijval en begrip, en soms vinden mensen ook wel eens iets waar je minder blij mee bent. Doe er mee wat je goed dunkt, maar kom er dan niet mee aan dat mensen geen oordeel over je mogen hebben. Want het oordeel dat je wel gelijk hebt accepteer je maar al te graag.
Nou, dit. Ik heb het gevoel dat dit topic al zeker anderhalf jaar voor een groot deel over FFT gaat. Een gebrek aan bijval heb ik al een tijd niet meer kunnen ontdekken. Je deelt ontzettend veel dus er ontstaat wel degelijk een beeld van wie je bent (of dat beeld nou klopt of niet). Het idee dat je nog wel eens over je heen laat lopen is ook niet voor niets ontstaan en dat mensen met dat beeld in hun hoofd reageren vind ik ook niet gek. Je kruipt wel heel makkelijk in een slachtofferrol als mensen dingen zeggen die je niet leuk vindt.

/dit staat los van het hele verhaal over salaris en vergoeding overigens, en ik vraag me ook af waarom ik dit typ :')
pi_119010829
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef Isabeau het volgende:
Iets heel anders. Ik heb net de inhoud van mijn pannetje met havermoutpap hup in de wc gegoten :{

Het was al bijna klaar, met banaan en rozijntjes en pompoenpitjes :9 En toen zag ik dat we nog ergens zonnebloempitjes hadden! Even met mijn vingers in het bakje en hup de streng zonnebloempitjes in de pan! *) ....streng zonnebloempitjes? Ik kijk wat beter in het bakje, zitten er allemaal spinragachtige witte draden tussen de pitjes en een soort van...eitjes?

-O-
Bah.
pi_119010880
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah.
Nou, enorm bah. En ik dacht dat het doosje goed dicht zat. Maar eerlijk is eerlijk, ik had dat doosje denk ik al héél lang en er zat amper nog wat in. Volgende keer opletten dus.
pi_119010959
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef Leintjeuh het volgende:

Dat ze zonder werk kwam te zitten, kwam deels vanuit haar verzoek tot een hoger salaris. Ook dat was een keuze!
En weer zoiets raars wat niet waar is wat je zomaar neerplempt. En nog behoorlijk lullig ook.
pi_119011064
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, dit. Ik heb het gevoel dat dit topic al zeker anderhalf jaar voor een groot deel over FFT gaat. Een gebrek aan bijval heb ik al een tijd niet meer kunnen ontdekken. Je deelt ontzettend veel dus er ontstaat wel degelijk een beeld van wie je bent (of dat beeld nou klopt of niet). Het idee dat je nog wel eens over je heen laat lopen is ook niet voor niets ontstaan en dat mensen met dat beeld in hun hoofd reageren vind ik ook niet gek. Je kruipt wel heel makkelijk in een slachtofferrol als mensen dingen zeggen die je niet leuk vindt.

/dit staat los van het hele verhaal over salaris en vergoeding overigens, en ik vraag me ook af waarom ik dit typ :')
Jij onthoudt precies die dingen want in het afgelopen half jaar heb ik je hier niet over mij gezien. Jullie weten ook heus wel dat het lang niet altijd zo is maar zelf alleen dat onthouden. Dat is niet mijn probleem maar vind ik wel erg jammer hoe sommige doen.
pi_119011122
Ik was nog enigszins vrolijk en vind het jammer dat ik zo pissig moet worden. Als dit het doel was van sommige mensen mag je jezelf nu een schouderklopje geven.

Ik heb nu ook nog een mail ontvangen van die manager waar ik pislink om ben dus ik ga ff rustig ademhalen.
pi_119011211
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef Isabeau het volgende:

-O-
Yuk :X
pi_119011249
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Jij onthoudt precies die dingen want in het afgelopen half jaar heb ik je hier niet over mij gezien. Jullie weten ook heus wel dat het lang niet altijd zo is maar zelf alleen dat onthouden. Dat is niet mijn probleem maar vind ik wel erg jammer hoe sommige doen.
Precies.
Actie, reactie FFT. Ik praat niet helemaal goed hoe mensen hier soms reageren of hoe ik dat in het verleden heb gedaan. Maar reacties van anderen hebben wel degelijk te maken met je eigen opstelling en wat je allemaal vertelt. Dit topic is een groep, met groepsprocessen net als in het gewone leven.
pi_119011542
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja dit is de CUL SC, niet de FFT's leven SC.
pi_119011570
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef LieLie het volgende:

[..]

Precies.
Actie, reactie FFT. Ik praat niet helemaal goed hoe mensen hier soms reageren of hoe ik dat in het verleden heb gedaan. Maar reacties van anderen hebben wel degelijk te maken met je eigen opstelling en wat je allemaal vertelt. Dit topic is een groep, met groepsprocessen net als in het gewone leven.
Begrijp ik volkomen en kusjekroel vraag ik helemaal niet. Steun is natuurlijk fijn maar adviezen ook (dat is ook steun). Ik vind het ook fijn om mn ei kwijt te kunnen als ik gefrustreerd ben. Maar de dingen die (nu is het vrnml) Lein neerzet zonder te weten wat er is, en dan ook op die manier, kan echt niet.
pi_119011646
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Begrijp ik volkomen en kusjekroel vraag ik helemaal niet. Steun is natuurlijk fijn maar adviezen ook (dat is ook steun). Ik vind het ook fijn om mn ei kwijt te kunnen als ik gefrustreerd ben. Maar de dingen die (nu is het vrnml) Lein neerzet zonder te weten wat er is, en dan ook op die manier, kan echt niet.
Hoe kan ik niet weten wat er is? Deze topicreeks gaat voornamelijk over jou en wat jij meemaakt op je werk.
pi_119011706
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:

Hoe kan ik niet weten wat er is? Deze topicreeks gaat voornamelijk over jou en wat jij meemaakt op je werk.
Wat een onzin. Ik post hier ook als het even tegen zit of als ik iets leuks meemaak. Doen we bijna allemaal.
pi_119011872
hey medische vraagbaken enzo
is t normaal dat overdag de pijn wel meevalt maar ik om een uur of 4 's nachts wakker word van de pijn en wel bijna kan janken? -O- niet echt tof ;(
pi_119011930
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef Memento-Mori het volgende:
hey medische vraagbaken enzo
is t normaal dat overdag de pijn wel meevalt maar ik om een uur of 4 's nachts wakker word van de pijn en wel bijna kan janken? -O- niet echt tof ;(
Dan is je pijnstiller waarschijnlijk uitgewerkt rond 4 uur 's nachts? Hoe laat neem je de laatste in?
pi_119012018
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dan is je pijnstiller waarschijnlijk uitgewerkt rond 4 uur 's nachts? Hoe laat neem je de laatste in?
ook overdag zit ik niet continu aan pijnstillers (niet om de paar uur, soms alleen s ochtends maar) en dan is t goed te doen, s avonds moet er wel echt 1 in en s nachts word ik wakker en er gek van -O-

is er niet iets dat langer doorwerkt voor de nacht?
pi_119012067
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ook overdag zit ik niet continu aan pijnstillers (niet om de paar uur, soms alleen s ochtends maar) en dan is t goed te doen, s avonds moet er wel echt 1 in en s nachts word ik wakker en er gek van -O-

is er niet iets dat langer doorwerkt voor de nacht?
Als je om 23 uur gaat slapen, en dan om 22.30 uur je pijnstiller neemt, zou je door moeten kunnen slapen. Je neemt ibuprofen toch?
pi_119012124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als je om 23 uur gaat slapen, en dan om 22.30 uur je pijnstiller neemt, zou je door moeten kunnen slapen. Je neemt ibuprofen toch?
gister nam ik m pas later in ibu 400mg zelfs en toch rond 4 a 4.30 (net als gisternacht) wakker van ontzettende pijn. T ziet er verder rustig uit enzo, mooi lichtroze, niet onwijs gezwollen en geen rare smaak dus ontstoken is t niet

slik overdag vnml molletjes
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:21:39 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119012288
Middag!

Nagelezen. Wat en gezellige boel weer.
Olifanten in porseLeinkast enzo... :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_119012426
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:21 schreef golfer het volgende:
Middag!

Nagelezen. Wat en gezellige boel weer.
Olifanten in porseLeinkast enzo... :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:26:17 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119012445
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik vind laminaat verschrikkelijk en ik hou ook niet van rode slaapkamers.
Dus ik neem het je niet kwalijk.

Je bank die je wel hebt gekocht vind ik lelijk trouwens.

Dawast. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:39:46 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119012835
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:

_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_119013449
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:D _O-
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:31:10 #84
55709 Stereotomy
pi_119016654
:P
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:33:21 #85
55709 Stereotomy
pi_119016751
Isa, havermout maak ik graag in de magnetron in de kom waaruit ik het eet. Gaat prima en ook minder afwas :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:39:36 #86
3878 Vork
Manisch creatief
pi_119016983
Goed, vandaag zat de mailbox weer eens vol met afwijzingen (zelfs voor de meest simpele baantjes) en de kat is bij de dierenarts. Niet voor de gebitssanering, zoals de planning was. Mevrouw de poes is daar zo erg in paniek geraakt, dat ze nu vooral bloed(druk) en het hart na gaan kijken.

Nee ik ben wel klaar met vandaag. Heis een dure dag vol teleurstellingen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:26:21 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119018688
Jeetje, Vork. Wat een klotedag voor je. -O-
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:27:33 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119018735
De op hun achterste poten staande VVD-ers kunnen weer blij zijn. De inkomensafhankelijke zorgpremie gaat waarschijnlijk van tafel.
Wat zullen die verontruste VVD'ers straks opgelucht zijn als ze horen dat de belastingen omhoog gaan. :')
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:31:39 #89
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_119018884
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:27 schreef golfer het volgende:
De op hun achterste poten staande VVD-ers kunnen weer blij zijn. De inkomensafhankelijke zorgpremie gaat waarschijnlijk van tafel.
* TAV74 vakantie boekt *O*

quote:
Wat zullen die verontruste VVD'ers straks opgelucht zijn als ze horen dat de belastingen omhoog gaan. :')
* TAV74 annuleringsverzekering afsluit -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 november 2012 @ 15:32:44 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119018923
Beter nivelleren via de voordeur(IB) dan via de zorg.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:33:46 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_119018962
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:32 schreef borisz het volgende:
Wel mee eens omdat het waarschijnlijk veel minder rompslomp oplevert.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:40:03 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119019211
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef TAV74 het volgende:

Wel mee eens omdat het waarschijnlijk veel minder rompslomp oplevert.
Plus dat verzekeraars gewoon hun particuliere business kunnen blijven doen i.p.v. verkapte belastinginkomsten te moeten incasseren.

Laat de hoge inkomens inderdaad maar gewoon lekker veel meer belasting betalen.
* golfer zwaait D_H alvast uit met z'n vlucht naar een belastingparadijs. :W
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 november 2012 @ 15:41:12 #93
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119019261
Schaatsseizoen 2012/2013 is begonnen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:42:27 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119019312
B. gaat morgenavond met al haar collega's eten bij een collega-din en de bedoeling is dat iedereen wat meeneemt.
Ik heb dus vanmiddag voor al die dames alvast deze amuse in elkaar gezet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_119019377
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Plus dat verzekeraars gewoon hun particuliere business kunnen blijven doen i.p.v. verkapte belastinginkomsten te moeten incasseren.

* golfer zwaait D_H alvast uit met z'n vlucht naar een belastingparadijs. :W
ik ben die plek nu uitgebreid aam het verkennen. Niet verkeerd hier
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:52:25 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119019619
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef Den_Haag het volgende:

ik ben die plek nu uitgebreid aam het verkennen. Niet verkeerd hier
Niet echt een belastingparadijs daar toch? En Nederland heeft een belastingverdrag met Argentinië afgesloten, dus je zult nog even verder moeten zoeken. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_119019654
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, havermout maak ik graag in de magnetron in de kom waaruit ik het eet. Gaat prima en ook minder afwas :)
Neeeeee! Havermout van het fornuis is veel lekkerder.

En ik vind je bank ook stom. En ik wil ook meer geld...
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:02:01 #98
55709 Stereotomy
pi_119019952
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Neeeeee! Havermout van het fornuis is veel lekkerder.

En ik vind je bank ook stom. En ik wil ook meer geld...
Zal ik wat verklappen?

Ik vind mijn banken ook stom en zwart en hard en heb liever een lichte zachte bank waar ik lekker in doorzak, maar voor 100 EUR voor twee banken van vijf maanden oud en 40 EUR voor de rest wat er achter is gelaten kan ik daar geen nee tegen zeggen nu *O*

Ik snap niet waarom iemand 1) *nieuw* bij Seats & Sofas koopt en 2) *dit* model aanschaft 8)7

Overigens terug van Ikea met duckface, lekker bijgepraat, 6-persoons porseLeinen serviesgoed rijker en weer wat armer *)
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:07:50 #99
55709 Stereotomy
pi_119020129
En havermout uit de magnetron is even lekker! Je moet alleen niet standje 900W doen, maar 600 of 450W of iets equivalent en dan wat langer, zodat het wat door kan koken.

Havermout _O_ Beta-glucan _O_
pi_119020515
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

^) trouwen?? Met die ander woon ik al samen O-)
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:19:34 #101
55709 Stereotomy
pi_119020537
Dan wordt 1.40m wel heel krap :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:20:02 #102
45206 Pietverdriet
pi_119020554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef golfer het volgende:

.

.
En de overheid maar laten groeien en groeien en groeien.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:20:44 #103
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_119020579
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Dan wordt 1.40m wel heel krap :P
_O-

Ik wil trouwens ook best meer geld hoor :Y Als we er toch om kunnen vragen :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:22:36 #104
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_119020642
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En de overheid maar laten groeien en groeien en groeien.
Waar baseer je dat op? Volgens mij is dat niet waar maar ik kan het niet staven.
pi_119020707
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

^) trouwen?? Met die ander woon ik al samen O-)
Zal het even overleggen thuis ;)
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:24:31 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119020716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:20 schreef TAV74 het volgende:

_O-

Ik wil trouwens ook best meer geld hoor :Y Als we er toch om kunnen vragen :)
Ik wil ook graag veel meer belasting betalen. Heb geen probleem met het 60% tarief dat ik zou moeten betalen over alles dat ik meer dan 150.000 per jaar bij elkaar harken kan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_119020807
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik wil ook graag veel meer belasting betalen. Heb geen probleem met het 60% tarief dat ik zou moeten betalen over alles dat ik meer dan 150.000 per jaar bij elkaar harken kan.
:D nou! Dan hou ik nog steeds heul heul heul veel meer over dan wat ik nu krijg :+
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:31:42 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119020951
VK-magazine van morgen al in de brievenbus, samen met het boekje De gedaanteverwisseling van Kafka. ^O^
Bezorger had blijkbaar geen zin alles morgenochtend in 1x te bezorgen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_119020979
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef golfer het volgende:
VK-magazine van morgen al in de brievenbus, samen met het boekje De gedaanteverwisseling van Kafka. ^O^
Oh krijg je het boekje er dit keer ook echt bij ja!? Cool! Bij de vorige actie moest je met een bon langs de boekwinkel en dat vergat ik dus steeds |:(
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:33:52 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119021020
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:

Oh krijg je het boekje er dit keer ook echt bij ja!? Cool! Bij de vorige actie moest je met een bon langs de boekwinkel en dat vergat ik dus steeds |:(
Zit bij elkaar in cellofaan gesealed. :Y
Poef.....gone! ©golfer
pi_119021050
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Zit bij elkaar in cellofaan gesealed. :Y
Tof! Hoop dat ze dat ook met de andere delen doen dan :) (al vrees ik dat dat niet zo is maar we zullen zien)
pi_119021252
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef golfer het volgende:
Onze krant kwam pas om 11 uur ~O> met boekje en magazine.

Het verboden boek is een teaser, Sun w/

En morgen een tapas workshop *O*
En dinsdag een dagje uit voor de vrijwilligers en een bonbons workshop voor moi en mn. X een workshop coctails w/

/ besloot om toch maar mee te gaan... :Y)
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:40:01 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119021267
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tof! Hoop dat ze dat ook met de andere delen doen dan :) (al vrees ik dat dat niet zo is maar we zullen zien)
Andere delen willen ze dat je gaat bestellen in de webshop.
Poef.....gone! ©golfer
pi_119021448
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Andere delen willen ze dat je gaat bestellen in de webshop.
Daar was ik al bang voor.
Wel leuk, dat boek van Kafka heb ik ooit voor mijn lijst gelezen in het Duits. Ben benieuwd of ik er nog iets van herken :D
pi_119021630
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:32 schreef borisz het volgende:
Yup! Helemaal mee eens.
pi_119021931
Nieuwe zakelijke laptop binnen :9 i7 quadcore, 16 GB RAM. Wat een monstermachine :o
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:57:27 #117
45206 Pietverdriet
pi_119022065
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuwe zakelijke laptop binnen :9 i7 quadcore, 16 GB RAM. Wat een monstermachine :o
Overleeft de accu het opstarten van windows?
pi_119022124
quote:
Wat moet je met 16 gb RAM?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:59:29 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119022180
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef Felagund het volgende:

Weet je hoeveel porno daar wel niet op kan? :+
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:02:14 #120
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_119022313
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Weet je hoeveel porno daar wel niet op kan? :+
Misschien moet je je even verdiepen in de term RAM :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:04:11 #121
55709 Stereotomy
pi_119022404
Porno zonder horten en stoten :+
pi_119022478
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Porno zonder horten en stoten :+
:D blijft er niet zo veel over he :P
pi_119022562
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Maar 'ik heb het goed dus ik klaag niet'.
Maar met 1500 + 1800 dan heb je het toch ook echt niet slecht?
pi_119022576
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:42 schreef golfer het volgende:
B. gaat morgenavond met al haar collega's eten bij een collega-din en de bedoeling is dat iedereen wat meeneemt.
Ik heb dus vanmiddag voor al die dames alvast deze amuse in elkaar gezet.
zoo lekker makkelijk voor Bluezz, handig zo'n man ;).

en idd een rotdag Vork, klote voor je -O-
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:19:57 #125
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119023123
Er is helemaal geen show hier je taarten topic dus dan maar hier even off-showen met mijn Tarte Tatin met rietsuikercaramel en volkoren spelt 'rough puff':

En 16GB RAM is niks, ik heb 32 :7
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_119023260
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Overleeft de accu het opstarten van windows?
Geen idee :P Hij staat nu te imagen met onze loadset :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef Felagund het volgende:

[..]

Geen idee. Kreeg het erbij :') _O-
SPOILER
pi_119023266
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D blijft er niet zo veel over he :P
:D _O-
pi_119023302
Mooi taartje koelkast. Er is wel een baktopic overigens hoor..
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:34:05 #129
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119023524
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooi taartje koelkast. Er is wel een baktopic overigens hoor..
Dan heb ik vast niet goed genoeg gezocht, ik zal nog eens kijken :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_119023537
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:

zoo lekker makkelijk voor Bluezz, handig zo'n man ;).

Ja maar ik ga zelf ook een salade 'koken' hoor :D
Wat zo leuk is dat g hier zelf mee kwam 'zal ik ook iets maken voor jullie?' O+

Nog meer O+ krijg net op weg naar huis telefoon van Q (voor het eerst dat ie MIJ belt ;) ) of we zondag thuis zijn, komt ie langs *O*

Mijn weekend kan niet meer kapoet!

En ik stuur ook wat goeie vibes naar jou en Vork.

En lein hoeft er niet zo met gestrekt been in te gaan wat mij betreft want de SC gaat niet alleen over FFT.
Dan hou ik ook mn bek wel over de dingen die ik meemaak. Die opmerking sloeg namelijk nergens op.

En verder ga ik gewoon het hele weekend lekker op een roze wolkje zitten. Gewoon omdat het kan O+
Spread the luv.
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:34:47 #131
3878 Vork
Manisch creatief
pi_119023544
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
en idd een rotdag Vork, klote voor je -O-
Ik mag 'r zo ophalen. Aan de toon van de assistente te horen, zal ze in ieder geval wel in orde zijn, tenminste, niet meer of minder in orde dan wat ze al was, maar ik heb geen idee of ze nog wat hebben gevonden of gaan vinden. Wel weet ik dat het geld dat ik voor die gebitssanering had vrijgemaakt, nu volledig aan andere dingen is opgegaan. Gelukkig was dat volgens de dierenarts in ieder geval geen acute ingreep, die kan nog best even wachten.

Die afwijzingen zijn niet van alleen vandaag, die krijg ik natuurlijk regelmatig. Ik zou blij zijn als ik tegen welk salaris dan ook werk op mijn niveau zou mogen doen, maar ik word op dit moment zelfs voor ongeschoold werk nog niet als een geschikte kandidaat gezien.
pi_119023593
En die pap van Isa, YUK!

En Steer waarom noem je Duckface, Duckface?
pi_119023605
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:34 schreef Bluezz het volgende:
En lein hoeft er niet zo met gestrekt been in te gaan wat mij betreft want de SC gaat niet alleen over FFT.
Dan hou ik ook mn bek wel over de dingen die ik meemaak. Die opmerking sloeg namelijk nergens op.

Nja, Lein is niet de enige die het zo beleeft, dus dat is op z'n minst opvallend te noemen..
pi_119023656
Ik erger me wel eens aan die eindeloze posts van FFT over het hele slaapgebeuren.
Maar ach, jullie zullen je ook wel eens ergeren aan mijn gewauwel over dingen :+
Hoort erbij, ik vond het gewoon té :)
pi_119023719
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik erger me wel eens aan die eindeloze posts van FFT over het hele slaapgebeuren.
Maar ach, jullie zullen je ook wel eens ergeren aan mijn gewauwel over dingen :+
Nou nee dus. Aangezien het niet té is ;) Je past enige selectie toe in wat je post, net als de meesten hier. Sommige dingen zijn op z'n tijd best koddig om te lezen, maar niet íedere dag.. :)
Maar dat is slechts mijn mening.
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:44:53 #136
55709 Stereotomy
pi_119023830
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:36 schreef Bluezz het volgende:
En die pap van Isa, YUK!

En Steer waarom noem je Duckface, Duckface?
Vanwege die ene foto waar we samen opstonden, waar ze teveel rouge op had en een duckface maakte. :)

Which reminds me, vanavond ff naar ouders bellen. :@
pi_119023886
Zo lekker eten bij mijn neefje (Spaans dus)

En ik duik weer een tijdje onder :s) :W
pi_119024057
quote:
:9~
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:53:56 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119024083
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo lekker eten bij mijn neefje (Spaans dus)

En ik duik weer een tijdje onder :s) :W
Zie je vanzelf wel weer boven water komen. :W
Poef.....gone! ©golfer
pi_119024091
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef AnneX het volgende:

[..]

Onze krant kwam pas om 11 uur ~O> met boekje en magazine.

Het verboden boek is een teaser, Sun w/

En dinsdag een dagje uit voor de vrijwilligers en een bonbons workshop voor moi en mn. X een workshop coctails w/

'Fotoverslagjes! :Y)
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:56:31 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119024182
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zal ik wat verklappen?

Ik vind mijn banken ook stom en zwart en hard en heb liever een lichte zachte bank waar ik lekker in doorzak, maar voor 100 EUR voor twee banken van vijf maanden oud en 40 EUR voor de rest wat er achter is gelaten kan ik daar geen nee tegen zeggen nu *O*

Ik snap niet waarom iemand 1) *nieuw* bij Seats & Sofas koopt en 2) *dit* model aanschaft 8)7

Overigens terug van Ikea met duckface, lekker bijgepraat, 6-persoons porseLeinen serviesgoed rijker en weer wat armer *)
Als vrijgezelle man nóóit bezuiigen op je bank, steer.
Liefde gaat door den bips.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:02:20 #142
55709 Stereotomy
pi_119024319
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Als vrijgezelle man nóóit bezuiigen op je bank, steer.
Liefde gaat door den bips.
Deze vrijgezelle man moet zelfs nog ff doorsparen voor een tweepersoonsbed :o

Die tweepersoonsslaapbank waar voor het laatst op gekrikt werd staat nu in de logeerkamer, en dat is niet de meest suave kamer in het huis. :')
pi_119024337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

'Fotoverslagjes! :Y)
:D goed dat je het zegt.

/ zoekt lader :?

En veel plezier op je roze wolk w/

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 09-11-2012 18:09:09 ]
pi_119024390
quote:

Nog meer O+ krijg net op weg naar huis telefoon van Q (voor het eerst dat ie MIJ belt ;) ) of we zondag thuis zijn, komt ie langs *O*
Tof ^O^
pi_119025600
Vork, wat een dag. En heb je de prinses al opgehaald bij de dierenarts? Hoe is het met haar?

Bluezz, wat tof voor zondag! *O* *O* Blijft hij ook eten?
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:13:39 #146
3878 Vork
Manisch creatief
pi_119026778
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Vork, wat een dag. En heb je de prinses al opgehaald bij de dierenarts? Hoe is het met haar?
ja ze is weer thuis en heeft vooral honger. Vooralsnog hebben ze niet zoveel kunnen doen, want ze stond niet zoveel toe (wel heeft ze nu een paar kale plekken, groeit wel weer aan). Wel weet ik dat ze iig een veel te hoge hartslag en vooral bloeddruk heeft. Daarvoor heb ik nu medicijnen meegekregen, in de hoop dat ze wat kalmeert. Er wordt nog wel een keer beter naar het hart gekeken, maar dit jaar niet meer. De gang naar de arts is zo stressvol, dat ik dat echt ga minimaliseren. Er kan vanalles gedaan, gezocht en onderzocht worden, maar ik moet bij alles goed overwegen of ik dat wel wil, of het zin heeft en of ik daar geld voor heb. Vooral het laatste is misschien wel het grootste probleem.
pi_119027009
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:13 schreef Vork het volgende:

ja ze is weer thuis en heeft vooral honger. Vooralsnog hebben ze niet zoveel kunnen doen, want ze stond niet zoveel toe (wel heeft ze nu een paar kale plekken, groeit wel weer aan). Wel weet ik dat ze iig een veel te hoge hartslag en vooral bloeddruk heeft. Daarvoor heb ik nu medicijnen meegekregen, in de hoop dat ze wat kalmeert. Er wordt nog wel een keer beter naar het hart gekeken, maar dit jaar niet meer. De gang naar de arts is zo stressvol, dat ik dat echt ga minimaliseren. Er kan vanalles gedaan, gezocht en onderzocht worden, maar ik moet bij alles goed overwegen of ik dat wel wil, of het zin heeft en of ik daar geld voor heb. Vooral het laatste is misschien wel het grootste probleem.
Je kat aan de anti-hypertensiva 8)7
Hoe schadelijk is het allemaal voor haar? Ik bedoel, die stress kan je idd vermijden door domweg niet meer naar de dierenarts toe te gaan (maar je hebt vast niet zo'n toffe dierenarts als ik die gewoon 2x zonder extra kosten aan mijn huis kwam omdat hij toch in de buurt was...), maar wat zijn de gevolgen op de lange termijn voor haar?
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:25:18 #148
3878 Vork
Manisch creatief
pi_119027321
Ik heb geen idee, ik weet ook pas meer als ze meer onderzoek hebben gedaan, maar het naar de arts toe gaan lijkt wel steeds erger te zijn geworden. Er zou een verband tussen alles kunnen zijn. Ik wacht eerst dit af. Een simpele bloeddruktestover een of twee maanden zou dan al een hoop kunnen zeggen, alleen daarvoor moet ik dus weer met haar op pad en dat wil ik liever niet.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:02:53 #149
63722 z80
I fink you freaky
pi_119029060
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geen idee :P Hij staat nu te imagen met onze loadset :+

[..]

Geen idee. Kreeg het erbij :') _O-
SPOILER
een paar sql databasejes en of wat virtual machines en het geheugen zit vol.
wel prettig dat het beschikbaar is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_119029323
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:25 schreef Vork het volgende:
Ik heb geen idee, ik weet ook pas meer als ze meer onderzoek hebben gedaan, maar het naar de arts toe gaan lijkt wel steeds erger te zijn geworden. Er zou een verband tussen alles kunnen zijn. Ik wacht eerst dit af. Een simpele bloeddruktestover een of twee maanden zou dan al een hoop kunnen zeggen, alleen daarvoor moet ik dus weer met haar op pad en dat wil ik liever niet.
Nee, ik begrijp dat je liever niet weer met haar op pad gaat, dat lijkt haar meer kwaad dan goed te doen.
Ik zou afwachten, maar ja...of dat het beste is.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:15:48 #151
3878 Vork
Manisch creatief
pi_119029757
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp dat je liever niet weer met haar op pad gaat, dat lijkt haar meer kwaad dan goed te doen.
Ik zou afwachten, maar ja...of dat het beste is.
ja, ik zal wrs. nog wel wat laten onderzoeken, maar op z'n tijd. Ze moet er zelf ook klaar voor zijn, anders doet het meer kwaad dan goed, maar ik ben geen dierenkenner, dus het gaat op gevoel, meer heb ik niet. Op dit moment ligt de uitgeteld op een krukje te slapen. Voor haar is het helemaal een vermoeiende dag geweest.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:21:03 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119030075
Kijkktip voor vanavond:
Zembla om 21:20 op Ned2 over apotheken en medicijen en het niet zich aan richtlijnen houden van de apotheken.
http://zembla.vara.nl/Nie(...)258cd8cb625f62603e85
Poef.....gone! ©golfer
pi_119031477
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Vork het volgende:

[..]

ja, ik zal wrs. nog wel wat laten onderzoeken, maar op z'n tijd. Ze moet er zelf ook klaar voor zijn, anders doet het meer kwaad dan goed, maar ik ben geen dierenkenner, dus het gaat op gevoel, meer heb ik niet. Op dit moment ligt de uitgeteld op een krukje te slapen. Voor haar is het helemaal een vermoeiende dag geweest.
Wat een lieve poezenvader ben jij O+
Sterkte, tis altijd een hele zorg vind ik zo'n poek. + kosten :X
pi_119031544
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef Isabeau het volgende:

Bluezz, wat tof voor zondag! *O* *O* Blijft hij ook eten?
Nee, daar ging ik eigenlijk van uit, maar hij zei, nee ik blijf gewoon een paar uurtjes in de middag en wil met het eten weer thuis zijn.
Maakt mij allemaal niet uit *O*

Hoe is het met de duizeligheid?
pi_119032653
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:02 schreef z80 het volgende:

[..]

een paar sql databasejes en of wat virtual machines en het geheugen zit vol.
wel prettig dat het beschikbaar is.
Ja. SQL slurpt wat-ie pakken kan :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:17:19 #156
55709 Stereotomy
pi_119033083
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, daar ging ik eigenlijk van uit, maar hij zei, nee ik blijf gewoon een paar uurtjes in de middag en wil met het eten weer thuis zijn.

ga je dus wel of niet voor een extra persoon koken? :D :@
pi_119034359
quote:

Stukken beter, zoals voorspeld door de NHG standaard voor draaiduizeligheid *)

Het is al leuk dat hij gewoon even op bezoek kan :D
pi_119034369
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef Stereotomy het volgende:

ga je dus wel of niet voor een extra persoon koken? :D :@
Ik zou dat dus echt wel doen hè O-)
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:41:07 #159
63722 z80
I fink you freaky
pi_119034445
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou dat dus echt wel doen hè O-)
het zou mij ook niet verbazen als er een extra bord klaar staat.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:41:35 #160
55709 Stereotomy
pi_119034478
Ik zou modulair koken, dus iets als tapas verzinnen ofzo
pi_119034541
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou modulair koken, dus iets als tapas verzinnen ofzo
Noem je dat modulair koken? 8)7 Weer wat geleerd.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:42:57 #162
55709 Stereotomy
pi_119034563
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Noem je dat modulair koken? 8)7 Weer wat geleerd.
Nouja, kleine gerechtjes bedoel ik daarmee, hoe noem je dat dan? :D :+
pi_119034599
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:42 schreef Stereotomy het volgende:

Nouja, kleine gerechtjes bedoel ik daarmee, hoe noem je dat dan? :D :+
Kleine gerechtjes O-)
pi_119034617
Fingerfood?
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:43:36 #165
55709 Stereotomy
pi_119034620
Dat dus

Bloes staat dit al in de keuken klaar te maken :7
pi_119035665
Als het aan mij lag zou ie sowieso hier helemaal in de kost zijn jongens, maar helaas ;(

Wie weet blijft ie wel eten, maar hij zei het zo stellig :? :D
Al fijn dat ie komt :Y

Goedzo Isa dat het afneemt!

Hele interessante uitzending van Zembla over (generieke-) medicatie en de split waarin apothekers zitten t.a.v. de contracten die ze hebben met de zorgverzekeraars :o Ik heb er dagelijks mee te maken, maar snap nu pas echt hoe het in elkaar zit.
Goed voor een ieder om terug de kijken via UG!!
pi_119035726
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Hele interessante uitzending van Zembla over (generieke-) medicatie en de split waarin apothekers zitten t.a.v. de contracten die ze hebben met de zorgverzekeraars :o Ik heb er dagelijks mee te maken, maar snap nu pas echt hoe het in elkaar zit.
Goed voor een ieder om terug de kijken via UG!!
Ik heb geen zin in een portie ergernis over hoe de wereld in elkaar zit *O*
pi_119035763
:D gekkie
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:03:44 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119035811
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb geen zin in een portie ergernis over hoe de wereld in elkaar zit *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_119036026
Of zoals ik hier al eerder zei: wat schiet ik er mee op? Ik erger me echt mateloos aan dit soort alleen op geld en macht gebaseerde idioterie. Kan het toch niet veranderen, helaas :{
pi_119036257
Kijken jullie The Voice B&G? Wat een verrassende grappige uitslag nu :D
pi_119036300
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
We hebben een stukje gekeken en tussendoor naar Zembla gekeken.
Gaan zo weer verder :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:11:56 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119036336
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
We hebben het eerste stukje gezien tot aan dat de docu van Zembla begon en de rest gaan we zo meteen weer verder kijken met doorspoelen van reclames enzo.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:12:14 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119036356
*echo*
Poef.....gone! ©golfer
pi_119036508
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Of zoals ik hier al eerder zei: wat schiet ik er mee op? Ik erger me echt mateloos aan dit soort alleen op geld en macht gebaseerde idioterie. Kan het toch niet veranderen, helaas :{
Ik wil kunnen begrijpen hoe het zit! Waarom ik die eindeloze stroom telefoontjes en vragen krijg van pat en apothekers en waarom ik nou eigenlijk altijd moet vragen om die MN op de recepten.
En waarom dat niet is bij elke apotheek voor hetzelfde middel.
pi_119036574
quote:

[..]

Ja maar ik ga zelf ook een salade 'koken' hoor :D
Wat zo leuk is dat g hier zelf mee kwam 'zal ik ook iets maken voor jullie?' O+
Die salade van je bij de bbq 2 jaar geleden was lekker hoor! En Golfer vindt het ook echt leuk om te koken en maakt lekkere dingen. Daarom zeg ik 'handig' want niet iedere man is zo gesteld op eten als G. :D
quote:

En verder ga ik gewoon het hele weekend lekker op een roze wolkje zitten. Gewoon omdat het kan O+
Spread the luv.
O+ Heerlijk hoor!
pi_119036592
En daar had ik ff Zembla voor nodig w/ @mn vorige post.
pi_119036841
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:34 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik mag 'r zo ophalen. Aan de toon van de assistente te horen, zal ze in ieder geval wel in orde zijn, tenminste, niet meer of minder in orde dan wat ze al was, maar ik heb geen idee of ze nog wat hebben gevonden of gaan vinden. Wel weet ik dat het geld dat ik voor die gebitssanering had vrijgemaakt, nu volledig aan andere dingen is opgegaan. Gelukkig was dat volgens de dierenarts in ieder geval geen acute ingreep, die kan nog best even wachten.

Die afwijzingen zijn niet van alleen vandaag, die krijg ik natuurlijk regelmatig. Ik zou blij zijn als ik tegen welk salaris dan ook werk op mijn niveau zou mogen doen, maar ik word op dit moment zelfs voor ongeschoold werk nog niet als een geschikte kandidaat gezien.
Ik snap echt helemaal wat je bedoelt qua die afwijzingen en ook vaak om redenen die zo vreemd zijn. Bedrijven hebben een soort machtspositie nu zoveel mensen op zoek zijn naar werk en daar maken ze ook grof gebruik van, ten koste van sollicitanten die zo hun best doen. Vaak krijg je geen eens een antwoord op een brief en als je dat even nabelt kun je nog een bijdehand antwoord krijgen ook. Vind het echt rot hoe de situatie nu is. En als je geld voor iets anders hebt gepland en er komt iets tussen is altijd fucked up :{
pi_119037228
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:

Die salade van je bij de bbq 2 jaar geleden was lekker hoor! En Golfer vindt het ook echt leuk om te koken en maakt lekkere dingen. Daarom zeg ik 'handig' want niet iedere man is zo gesteld op eten als G. :D

Dat weet ik niet meer welke salade dat was, zo lang geleden!
g doet foodystyle (insert muziekje) :+
pi_119037391
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja, Lein is niet de enige die het zo beleeft, dus dat is op z'n minst opvallend te noemen..
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Zijn we nu eens klaar ermee? Het zijn altijd dezelfde 4 figuren (nee, niet jij Bluezz) die áls er iets is wat niet leuk is het moeten verpesten voor me door met zn 4-tjes te gaan verkondigen wat er allemaal mis is (ff online komen om te roepen dat ze het zooo erg met diegene eens zijn). Het zegt meer over jullie dan over mij gezien ik jullie nergens hier op afreken, ook al zou het niet gek zijn na dat constante getreiter. Het verveelt en verpest dingen. Zo jong zijn jullie niet meer toch?
pi_119037732
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef AnneX het volgende:

Vervelend hoor :P. Leuk die workshops! Vooral de bonbons :9
pi_119037889
quote:

[..]

Eet vroeg :P
pi_119037951
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Dat dus

[ afbeelding ]

Bloes staat dit al in de keuken klaar te maken :7
Waarom Steer? WAAROM? Net gegeten maar nu dus trek in hapjes }:|
pi_119038605
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:

Eet vroeg :P
Het mee eten is zó onbelangrijk :)
pi_119038707
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat weet ik niet meer welke salade dat was, zo lang geleden!
g doet foodystyle (insert muziekje) :+
Ik zie G. dat dansje al doen haha _O- Wat voor salatka maak je nu dan? Ik heb morgen een pyjamaparty bij een vriendin en iedereen moet iets te eten meenemen. Ik maak wat blondies, de anderen o.a ratatouille, pasta, borrelhapjes en cocktails. Wordt een laaange nacht waarschijnlijk :).
pi_119038760
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het mee eten is zó onbelangrijk :)
geintje... hij is er. Went het al dat hij weer dichtbij is?
pi_119039188
Nee, ik ben er nog niet echt helemaal aan gewend.
Je bent jaren bezig met een enorm acceptatieproces, na heel veel verdriet en frustratie, wat binnen 3 dagen totaal op zijn kop wordt gezet.
Bovendien is het maar tijdelijk dat ie hier is, dus ik ben ook alweer aan het afscheid nemen om mezelf te beschermen.
Ik wil wel van de momenten genieten dat ik hem spreek of zie en dat doe ik dan ook :)
pi_119039238
Wat is dat toch voor shit met die familiebanden o|O ;)
pi_119039505
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat toch voor shit met die familiebanden o|O ;)
Maar dat hij nu (even) hier is is al meer is dan je dacht dus geniet er idd van!
pi_119039532
hihihi, ik heb net een zombieapocalyps overleefd! *O*
www.choiceofgames.com/zombies

Je bent de hoofdrolspeler in een verhaal en je moet keuzes maken en die zorgen er dan voor of je overleeft of niet. De eerste keer ging het dus helaas mis en heb ik het niet overleefd, overleden in de kerk :{ Tweede keer deed ik het veel beter! *) (ik stumblede er op en het is echt leuk geschreven en de moeite waard)

(niet in spelvorm overigens, het leest als een boek)
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:02:09 #191
55709 Stereotomy
pi_119042303
Vroeger leende ik in de bibliotheek dat soort boeken wel, dat was leuk :)

Net terug van deze film:

Argo (2012) - IMDb

dikke aanrader :)
pi_119042310
Geen wekker morgen. Love weekend O+. Lekker slapen en morgen naar de markt en blondies bakken.
pi_119042325
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:02 schreef Stereotomy het volgende:

Net terug van deze film:

[ afbeelding ]

Argo (2012) - IMDb

Wow tis dat erbij staat dat het Ben Affleck is :o
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:08:44 #194
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119042546
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:02 schreef Stereotomy het volgende:

Net terug van deze film:

[ afbeelding ]

Argo (2012) - IMDb

Ik dacht dat jij die eet-date had vanavond. De bank heeft toch geen roet in het daten gegooid, hoop ik?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:09:25 #195
55709 Stereotomy
pi_119042574
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij die eet-date had vanavond. De bank heeft toch geen roet in het daten gegooid, hoop ik?
Ze was ziek zwak en misselijk :D We doen het a.s. woensdag over w/
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:10:03 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119042596
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

Zijn we nu eens klaar ermee? Het zijn altijd dezelfde 4 figuren (nee, niet jij Bluezz) die áls er iets is wat niet leuk is het moeten verpesten voor me door met zn 4-tjes te gaan verkondigen wat er allemaal mis is (ff online komen om te roepen dat ze het zooo erg met diegene eens zijn). Het zegt meer over jullie dan over mij gezien ik jullie nergens hier op afreken, ook al zou het niet gek zijn na dat constante getreiter. Het verveelt en verpest dingen. Zo jong zijn jullie niet meer toch?
Je zelfvertrouwen is zo te zien gegroeid, de afgelopen jaren. Valt niet te ontkennen. Goed! Nu weer een beetje de middenweg vinden. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:11:48 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119042660
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ze was ziek zwak en misselijk :D We doen het a.s. woensdag over w/
:9
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:32:34 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119043475
TVOH was zo uitgelopen dat het, ondanks de 20 minuten extra die ik geprogrammeerd had er niet helemaal op stond. Missen dus de uitslag van de kandidaten van Van Velzen en al de kandidaten van Trijntje. :{

/kutRTL4
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:45:15 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119043909
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:32 schreef golfer het volgende:
TVOH was zo uitgelopen dat het, ondanks de 20 minuten extra die ik geprogrammeerd had er niet helemaal op stond. Missen dus de uitslag van de kandidaten van Van Velzen en al de kandidaten van Trijntje. :{

/kutRTL4
Nou dat kijk je dat toch later even op RTLgemist.
Loopt iderdaad vaak uit. :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:47:33 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119043986
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:

Nou dat kijk je dat toch later even op RTLgemist.
Loopt iderdaad vaak uit. :Y
Staat het (nog) niet op. :{
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 november 2012 @ 00:50:32 #201
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119044074
Mogge :W

Gezellige verjaardag gehad :)
pi_119047372
Ook goedemorgen :W Mijn pc staat klaar om meegenomen te worden naar mijn ouders, nu maar even op die van Ross.

Ik vind het net Tom Cruise op die poster van Argo!
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:06:27 #203
13783 Anthraxx
pi_119047773
Goedemorgen :).
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:03:14 #204
55709 Stereotomy
pi_119048564
:W
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:15:55 #205
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_119048745
Goedemorgen :o! :W
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 november 2012 @ 11:22:12 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119048846
Heinekenkaters zijn minder prettig dan wakker worden na een paar speciale biertjes :+
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:25:14 #207
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_119048894
Haha borisz zolang het maar gezellig was toch? Stevig ontbijten ertegen aan en gaan :-)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_119049201
Gooi dit ertegenaan Boor *)

zaterdag 10 november 2012 @ 12:02:03 #209
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119049640
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:42 schreef Bluezz het volgende:

[ afbeelding ]
Jummie. :9
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 november 2012 @ 12:13:17 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119049866
Ik hou het maar met een broodje rookworstsalade :9.
pi_119050481
Precies wat ik steeds maar denk als ik nieuws over haar lees :
http://www.welingelichtek(...)paign=tweetsfromsite
Zij hoort gewoon thuis in de gevangenis.
pi_119051015
Morning :W
De katten hebben een nachtje zitten knagen aan zo'n beetje alle kabels in huis }:| maar eens iets op gaan verzinnen.
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:44:48 #213
55709 Stereotomy
pi_119052184
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Precies wat ik steeds maar denk als ik nieuws over haar lees :
http://www.welingelichtek(...)paign=tweetsfromsite
Zij hoort gewoon thuis in de gevangenis.
Mooi smoeltje helpt altijd in alles :)
pi_119052260
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:57 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W
De katten hebben een nachtje zitten knagen aan zo'n beetje alle kabels in huis }:| maar eens iets op gaan verzinnen.
Ow pas maar op dat ze geen ijzerdeeltjes op hebben gevroten dan!
/slechte ervaringen met poes Wiske
pi_119052545
quote:

[ afbeelding ]
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:10:21 #216
45206 Pietverdriet
pi_119052685
Doet me denken aan mijn laatste vakantie met mijn dochter

zaterdag 10 november 2012 @ 14:32:10 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119053174
Waar heb je die nou weer gekocht, Piet? *)
Poef.....gone! ©golfer
pi_119053602
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ow pas maar op dat ze geen ijzerdeeltjes op hebben gevroten dan!
/slechte ervaringen met poes Wiske
We houden ze in de gaten :Y
  zaterdag 10 november 2012 @ 15:38:40 #219
55709 Stereotomy
pi_119054881
Yorkshire pudding :9
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:06:53 #220
45206 Pietverdriet
pi_119055594
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:32 schreef golfer het volgende:
Waar heb je die nou weer gekocht, Piet? *)
*)
pi_119055758
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Doet me denken aan mijn laatste vakantie met mijn dochter

[ afbeelding ]
Oh god die man met zijn stropdas in dat overhemd gestoken :X
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:17:05 #222
45206 Pietverdriet
pi_119055863
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh god die man met zijn stropdas in dat overhemd gestoken :X
Anders hangt die in het eten
pi_119055917
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Anders hangt die in het eten
Draagt den man tegenweurdig geen dasspeld meer?
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:19:24 #224
45206 Pietverdriet
pi_119055923
Matroos Hond heeft ontdekt dat hij kan blaffen, ligt op zijn rug in zijn mand met zijn beer en gromt en blaft.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:20:12 #225
45206 Pietverdriet
pi_119055955
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Draagt den man tegenweurdig geen [ afbeelding ] dasspeld meer?
Geen idee, ik ken de man niet
pi_119056013
quote:

[ afbeelding ]
Over 3 weken ga ik *O* Vanmiddag geshopt met mn moeder en ik kreeg nieuwe schoenen en een vest van haar O+. Vest heb ik alleen nog niet maar komt nog :). Nu op TLC toevallig 2 vriendinnen op tv over hun relatie. Apart om ze op tv te zien :).
pi_119056085
Afgelopen donderdag was een vroegere crush van me ook op tv en moest zo hard lachen toen ik hem zag. Hij had een date in het donker met Babette van Veen :P
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:25:25 #228
45206 Pietverdriet
pi_119056098
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Over 3 weken ga ik *O* Vanmiddag geshopt met mn moeder en ik kreeg nieuwe schoenen en een vest van haar O+. Vest heb ik alleen nog niet maar komt nog :). Nu op TLC toevallig 2 vriendinnen op tv over hun relatie. Apart om ze op tv te zien :).
Naar de UK?
pi_119056132
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Naar de UK?
Ja, 1 dec vlieg ik naar Londen. Paar dagen ertussenuit en denk dat (ondanks het financieel natuurlijk niet fijn is) dat wel goed is. Heb er in ieder geval zin in!
pi_119056331
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen idee, ik ken de man niet
Draag jij een dasspeld als je een stropdas draagt?
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:47:13 #231
55709 Stereotomy
pi_119056749
Nieuwe winterjas gekocht *O*

Thuis ontdekt dat binnenkant mouw stiksel ontbreekt en de vulling naar buiten wil -O-

Terugbrengen en dan sporten :W

Vanavond dit koken voor duckface:

in den nieuwen Ikea Borden :9

/dagboek
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:49:26 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119056810
Vanavond onbestorven weduwnaar, dus lekker een paar bakken vissoep die door de Filipijnse hoer vrouw van mijn visboer is gemaakt. :9
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:50:48 #233
45206 Pietverdriet
pi_119056865
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond onbestorven weduwnaar, dus lekker een paar bakken vissoep die door de Filipijnse hoer vrouw van mijn visboer is gemaakt. :9
Tsk tsk, en als pensionado grap zit je in de gordijnen
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:54:13 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119056983
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:

Tsk tsk, en als pensionado grap zit je in de gordijnen
Tsk, tsk, je valt wat in herhaling. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_119057211
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe winterjas gekocht *O*

Thuis ontdekt dat binnenkant mouw stiksel ontbreekt en de vulling naar buiten wil -O-

Terugbrengen en dan sporten :W

Vanavond dit koken voor duckface:

[ afbeelding ]

in den nieuwen Ikea Borden :9

/dagboek
Foto ziet er in ieder geval goed uit! Mijn triple chocolate brownie ziet er ook goed uit voor het slaapfeestje vanavond.
pi_119057519
Mijn hele opmaak is weg? Iemand anders ook problemen?
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:12:40 #237
45206 Pietverdriet
pi_119057574
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Tsk, tsk, je valt wat in herhaling. :{w
Een dame voor hoer uitmaken omdat ze uit azie komt is nogal racistisch en dom
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:22:42 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119057938
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:

Een dame voor hoer uitmaken omdat ze uit azie komt is nogal racistisch en dom
Sorry, ik vergiste mij het was een Poolse hoer. Dat is geen ras, dus kan ik dan niet voor racist worden uitgemaakt. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 10 november 2012 @ 18:12:20 #239
63722 z80
I fink you freaky
pi_119059581
vandaag was het pizza.
het schaapgehakt ligt te ontdooien voor morgen in de pasta saus.
pi_119060415
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef LieLie het volgende:
:? hoe bedoel je?

En terug van de middag workshop tapas maken.
Piet draait er zijn hand niet voor om, las ik van de week.

In drie groepjes van 4 maakten wij 12 verschillende happen, inclusief een
heerlijke toet.
Van hele simpele - balletjes geitenkaas gerold in gehakte pitten - tot meer bewerkelijk als viskroketjes .
Foto's komen morgen of zo.
Gezellig groepje w/
  zaterdag 10 november 2012 @ 18:44:51 #241
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_119060544
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef LieLie het volgende:
Ja, had ik ook een hele tijd last van vanmiddag.
Nu niet meer.
  zaterdag 10 november 2012 @ 19:05:42 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119061327
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

:? hoe bedoel je?

En terug van de middag workshop tapas maken.
Piet draait er zijn hand niet voor om, las ik van de week.

In drie groepjes van 4 maakten wij 12 verschillende happen, inclusief een
heerlijke toet.
Van hele simpele - balletjes geitenkaas gerold in gehakte pitten - tot meer bewerkelijk als viskroketjes .
Foto's komen morgen of zo.
Gezellig groepje w/
Klink goed. Ben benieuwd naar de foto's.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 10 november 2012 @ 19:44:51 #243
63722 z80
I fink you freaky
pi_119062766
een gekregen doos Belgische bonbons open maken is slecht voor de lijn.
maar de smaak is ^O^ :9
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:28:17 #244
63722 z80
I fink you freaky
pi_119064348
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 november 2012 @ 22:19:43 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119068985
Sinds lange tijd weer wat bitterballen in het vet gegooid :9.
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:27:16 #246
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119069310
Kaas luistert Transitions op Fresh FM

zaterdag 10 november 2012 @ 22:46:48 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119070101
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:19 schreef borisz het volgende:
Sinds lange tijd weer wat bitterballen in het vet gegooid :9.
Hier gaat er zo meteen een Van Dobben kalfskroket het nieuwe vet in. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_119070113
Klinkt goed AX!

Wij hadden ook een goeie avond met zijn 8-en. Dingen uitgesproken, beetje werkoverleg, kerst en oud en nieuw vrije dagen verdeeld en gezellig gegeten, het gebeurt nooit dat we elkaar allemaal tegelijk zien en spreken dus dit houden we erin!
pi_119070123
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Hier gaat er zo meteen een Van Dobben kalfskroket het nieuwe vet in. :9
Hier niet :{w
pi_119071720
Nou, ik heb net even tv moeten kijken bij mijn moeder. Ik zou het heus wel 'leuk vinden'. Yeah, right :') Ik weet echt wel waarom ik geen tv meer kijk, maar goed. Cola, chipje, prima. Show me the Money moest ik kijken. En ik zie dat tv idd steeds meer voor de bijzonder domme Nederlander is geworden |:(

We hebben een voorbeeldje. In welke studie studeerde Willem-Alexander af in Leiden?
Na wat overleg zijn de dames er uit, het moest vooral economie zijn. Voor de zekerheid ook nog een klein beetje van het geld op geschiedenis. Nee, geen economie helaas, maar geschiedenis. De quizmaster legt nog even uit dat Maxima wèl economie had gestudeerd. De deelneemster serieus: "In Leiden?"

-O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 november 2012 @ 23:27:05 #251
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119071948
Tja Sms6.
pi_119072028
Voor mij is dat De TV, dat sbs6-niveau. Echt tenenkrommend. Maar ik geloof dat mijn moeder er wel plezier in had.
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:33:38 #253
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119072184
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Voor mij is dat De TV, dat sbs6-niveau. Echt tenenkrommend. Maar ik geloof dat mijn moeder er wel plezier in had.
Lieve schat, er is veel meer op tv dan alleen SBS6, gelukkig wel.
pi_119072223
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:33 schreef kaasplankje het volgende:

Ik mag het hopen -O-
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:51:19 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119072817
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:33 schreef kaasplankje het volgende:

Net nog even Ik vertrek bekeken, bijvoorbeeld. :')
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 november 2012 @ 23:52:42 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119072874
Hier staat het Boksen aan. Klitschko tegen Wach om de wereldtitel in het zwaargewicht.
pi_119072887
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Kijken we nooit naar, rtl4 heel soms. Maar rtl5, net5, sbs etc, ik vind er niks meer aan.
Terwijl in het hele begin van rtl4 ik wel een trouwe kijker was (eind jaren 90)
Er is op de publieke en de belg & bbc zoveel moois te zien! Jammer dat je ouders daarnaar kijken eigenlijk.. maar ja smaken verschillen ook ;)
pi_119073079
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:52 schreef Bluezz het volgende:

Kijken we nooit naar, rtl4 heel soms. Maar rtl5, net5, sbs etc, ik vind er niks meer aan.
Terwijl in het hele begin van rtl4 ik wel een trouwe kijker was (eind jaren 90)
Er is op de publieke en de belg & bbc zoveel moois te zien! Jammer dat je ouders daarnaar kijken eigenlijk.. maar ja smaken verschillen ook ;)
Mijn moeder kan geen ondertiteling lezen (en geen Engels verstaan), dus dan vallen al heel veel programma's af. Maar ja, ik zou ook liever naar de publieke zenders kijken als ik het voor het kiezen had. Ik stelde dan ook 'Ik Vertrek' voor, maar ma bleef zeggen dat ik dit echt leuk zou gaan vinden. Ze kent me zo slecht :D
pi_119074976
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn moeder kan geen ondertiteling lezen (en geen Engels verstaan), dus dan vallen al heel veel programma's af. Maar ja, ik zou ook liever naar de publieke zenders kijken als ik het voor het kiezen had. Ik stelde dan ook 'Ik Vertrek' voor, maar ma bleef zeggen dat ik dit echt leuk zou gaan vinden. Ze kent me zo slecht :D
Jeetje wat lastig wordt het dan ja, dan vallen er veel programma's af.

Herkenbaar qua dat je je kind niet goed kent :D Of denkt te kennen maar ernaast zit :@ ;)
  zondag 11 november 2012 @ 02:30:51 #260
55709 Stereotomy
pi_119076207
Zo, lekker gegeten met duckface en daarna naar Skyfall gegaan, die viel me ietwat tegen voor ' de beste bond film allertijden' :o

Nu naar bedje toe, morgen veel werk te verzetten en waarschijnlijk veel spierpijn van de training van vandaag.

/nachtboek
pi_119077699
Rise and shine!
Kon niet meer slapen hoor, teveel gebabbel met collega's aan je kop voor je gaat slapen en een kind die zo komt, waarvan je dacht dat ie nooit meer bij je thuis zou komen geeft teveel onrust om lekker ontspannen te kunnen slapen :D

Dus lekker in alle vroegte (voor mij op zondag) en stilte krantjes lezen O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 november 2012 @ 10:17:58 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119077806
Moggels :W

Lekker rustig zondagje.
Foebele, Schaatsen en koken. :)
pi_119078088
Hier al een hele tijd uit bed :W
Mama snurkt alsof ze een heel boos omzaagt 's nachts :{
pi_119078533
:D

snurkende mensen vlakbij je is vreselijk als je niet kan slapen :{
pi_119078552
Nou, ik kon er echt niet van slapen. Maar kon ook geen oordopjes indoen, want moest mam wel kunnen horen als ze er 's nachts uit moest voor de wc oid.
pi_119078659
Oh ja dat kan dan ook niet :{
pi_119078710
Zo dat was ff een wild feestje :D. Met zn 10'en gegeten, (drank)spelletjes gedaan (ik mocht met jus d'orange haha), de heren maakten de dames op (god, wat zagen we eruit!), gelachen en enge films gekeken tot een uur of half 6 's ochtends. Ben om 9 uur weer opgestaan en richting huis gegaan want ben aan het solliciteren. Er is alleen niet zo veel jammergenoeg... (bijna niks)
  zondag 11 november 2012 @ 11:26:23 #268
3878 Vork
Manisch creatief
pi_119078778
ik was gisteren op een of ander zeer stereotype huisfeestje van een of ander studentenhuis. Compleet met troep, veel goedkoop bier en verklede mensen. Alles leuk, aardig en gezellig, maar volgens mij ik dit soort feestjes niet meer zo goed. Ik word oud. Nu al :{ Gelukkig ben ik nog wel fit genoeg voor nog een avond met bier :)
pi_119078909
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo dat was ff een wild feestje :D. Met zn 10'en gegeten, (drank)spelletjes gedaan (ik mocht met jus d'orange haha), de heren maakten de dames op (god, wat zagen we eruit!), gelachen en enge films gekeken tot een uur of half 6 's ochtends. Ben om 9 uur weer opgestaan en richting huis gegaan want ben aan het solliciteren. Er is alleen niet zo veel jammergenoeg... (bijna niks)
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:26 schreef Vork het volgende:
ik was gisteren op een of ander zeer stereotype huisfeestje van een of ander studentenhuis. Compleet met troep, veel goedkoop bier en verklede mensen. Alles leuk, aardig en gezellig, maar volgens mij ik dit soort feestjes niet meer zo goed. Ik word oud. Nu al :{ Gelukkig ben ik nog wel fit genoeg voor nog een avond met bier :)
Wat een mooie posts onder elkaar _O-

En ja Vork, er komt een tijd dat je beseft dat je 'te oud' wordt voor dit soort dingen :o (de meest emensen dan, vast niet iedereen) En dat heeft vaak niets met je lichamelijke conditie te maken hoor :P Je bent gewoon zelf geestelijk veranderd in de loop der tijd.
  zondag 11 november 2012 @ 11:40:58 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119079065
Ik word al moe als ik lees: 'feesten tot half 6 's morgens'. Dat trek ik echt niet meer en als ik het al zou volhouden ben ik daarna 2 dagen compleet van slag met een soort jetlaggevoel. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_119079262
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:40 schreef golfer het volgende:
Ik word al moe als ik lees: 'feesten tot half 6 's morgens'. Dat trek ik echt niet meer en als ik het al zou volhouden ben ik daarna 2 dagen compleet van slag met een soort jetlaggevoel. :')
En als je dan echt heul oud bent dan is het vaak wel je lichamelijke conditie >:)
pi_119079380
quote:
Haha ik had bij sommige dingen ook zoiets van: 'ok, ik ben duidelijk de oudste want ik ben nu best saai'. Dan had de rest onderbroekenlol en ging ik maar wat bakken voor hen in de keuken (om half 2 's nachts :')). Maar dat scheelde ook dat de rest behoorlijk aangeschoten was en ik niet :P. Van tevoren had ik er geen zin in maar als je er eenmaal bent is het best gezellig.
  zondag 11 november 2012 @ 11:58:54 #273
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_119079386
quote:
Niks bijzonders hoor, zoals ik het vroeger deed trek ik het nu niet een avond meer. Kan nog best een avond flink doorhalen, maar de hersteltijd is schrikbarend toegenomen :P
pi_119079425
Krasse Knarren hier w/
pi_119079500
Tijd voor een brak ontbijt; tandoori noodles w/
  zondag 11 november 2012 @ 12:08:14 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119079550
B. gaat Q. met de scoot van het station halen. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 11 november 2012 @ 12:14:23 #277
3878 Vork
Manisch creatief
pi_119079652
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:40 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook niet voor niets al behoorlijk vroeg weer weggegaan. Ik voelde de jetlagbui al hangen. Die heb ik nu dan ook gelukkig niet. Ik heb nog genoeg leuke dingen in de planning de komende week en ik wou die wel graag nog allemaal een beetje fit meemaken. Ik trek die feestjes lichamelijk gewoon niet zo goed meer. Ik ben dan ook helemaal geen avond of nachtmens. Nooit echt geweest ook, daarom leerde ik mijn tentamen ook altijd 's ochtends vroeg (en dan bedoel ik ook echt vroeg) ipv dat ik 's avonds nog wat langer door ging.
pi_119079663
Veel plezier vandaag B, G en Q!! O+ ^O^
  zondag 11 november 2012 @ 12:17:06 #279
3878 Vork
Manisch creatief
pi_119079713
Om nog een klein beetje bij het eten te blijven, mijn allereerste zelfgemaakte sambal is bijna klaar. Gemaakt van mijn eigen balkonpepers. Ik hoop dat het gelukt is.
pi_119079719
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, dat *O*

Soms heb je van die dingen die je iemand zo waanzinnig gunt en dit is er één van :@
Ik word er zelf gewoon blij van _O-
pi_119079727
quote:
6s.gif Op zondag 11 november 2012 12:17 schreef Vork het volgende:
Om nog een klein beetje bij het eten te blijven, mijn allereerste zelfgemaakte sambal is bijna klaar. Gemaakt van mijn eigen balkonpepers. Ik hoop dat het gelukt is.
Oh, wat een leuk experiment! :o Hoe tof is dat _O_
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 november 2012 @ 12:20:07 #282
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119079787
Tof :)

Ik ga straks een portsaus fabriceren :9
pi_119079790
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat *O*

Soms heb je van die dingen die je iemand zo waanzinnig gunt en dit is er één van :@
Ik word er zelf gewoon blij van _O-
:Y moet er al een paar dagen aan denken hoe speciaal dit eigenlijk is allemaal.. (kom er speciaal even voor uit mijn cul-sc-onderduik ;) )
  zondag 11 november 2012 @ 12:24:20 #284
3878 Vork
Manisch creatief
pi_119079910
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:17 schreef Isabeau het volgende:

Oh, wat een leuk experiment! :o Hoe tof is dat _O_
Alleen viel de oogst een beetje tegen qua hoeveelheid, dus lijkt het wel wat weinig, omdat het weckpotje dat ik daarvoor in gedachte had, wat groter bleek te zijn. Uiteindelijk denk ik dat ik wel een goede hoeveelheid heb die ik de komende maanden toch niet op ga krijgen.
pi_119079946
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:24 schreef Vork het volgende:

Alleen viel de oogst een beetje tegen qua hoeveelheid, dus lijkt het wel wat weinig, omdat het weckpotje dat ik daarvoor in gedachte had, wat groter bleek te zijn. Uiteindelijk denk ik dat ik wel een goede hoeveelheid heb die ik de komende maanden toch niet op ga krijgen.
Van sambal heb je gelukkig niet heel veel nodig, dus dan is een kleine oogst geen ramp lijkt me.
Wanneer kan je proeven?
  zondag 11 november 2012 @ 12:29:45 #286
3878 Vork
Manisch creatief
pi_119080057
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Van sambal heb je gelukkig niet heel veel nodig, dus dan is een kleine oogst geen ramp lijkt me.
Wanneer kan je proeven?
Opzich nu al en van wat ik net heb geproefd is het voor een sambal redelijk mild, maar het smaakt wel lekker.
pi_119080220
quote:
11s.gif Op zondag 11 november 2012 12:08 schreef golfer het volgende:
B. gaat Q. met de scoot van het station halen. _O-
Vind ik leuk :D

/ Q. heeft een motor in au. 8)7
pi_119080403
quote:
6s.gif Op zondag 11 november 2012 12:17 schreef Vork het volgende:
Dat het gelukt is om ze te laten groeien ! _O_

De uiteindelijke oogst hier is 1 - één - peper.
Die heb ik gepost op fb. w/

Voor steer :? een vraag...je weet nog wel eens wat...
http://www.haar-producten(...)Shampoo-p-16727.html deze heb ik 3 x (monster) zuinig gebruikt om uitkammen makkelijker te maken cq geen bossen haar uittetrekken
Effect is dat het haar minder glanst, zwaar wordt en uitzakt ( ondanks fohnen).
Weet jij een alternatief? O-) of iemand anders ms...
pi_119080405
quote:
QFT!
pi_119080526
Gezellige dag B&G!!
  zondag 11 november 2012 @ 13:55:15 #291
45206 Pietverdriet
pi_119082517
Matroos Hond was vanmorgen bij de puppyspeelgroep, 5 puppies aan het ravotten, mmmm
pi_119085121
Fijne dag B&G!

Gisteren leuk feest van mijn schoonmoeder gehad.
Optreden was ook superleuk.
pi_119088246
Ouders bellen op; of ik mee wil naar een Vietnamees restaurant in Woerden. Ja leuk! We hebben allen nog nooit Vietnamees gegeten du s ben benieuwd.
pi_119089099
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Ouders bellen op; of ik mee wil naar een Vietnamees restaurant in Woerden. Ja leuk! We hebben allen nog nooit Vietnamees gegeten du s ben benieuwd.
Lijkt me wel lekker! In ieder geval veel plezier *O*
  zondag 11 november 2012 @ 16:29:57 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119089259
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk. ^O^ En je hebt wel semi-Vietnamees gegeten toen je met Borisz en ons mee ging eten bij Sense of Asia. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 november 2012 @ 16:30:34 #296
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119089293
3 punten. Alleen die tegendoelpunten op het eind :')
  zondag 11 november 2012 @ 16:30:39 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119089299
Q. is alweer op de terugweg.
B. brengt hem nu weer naar het station.
Poef.....gone! ©golfer
pi_119089389
quote:
Wat zij zegt :Y En ook wel 'fijn' dat Q. door die samenloop van omstandigheden nu weer in een andere, vanuit ons Hollands perspectief betere?, omgeving is ^O^ Is wel fijn dat B&G nu een golf goeie karma krijgen :)

Hoe komt het trouwens dat limonade met een rietje lekerder is dan limonade zonder rietje?
pi_119089402
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk. ^O^ En je hebt wel semi-Vietnamees gegeten toen je met Borisz en ons mee ging eten bij Sense of Asia. ;)
Oh echt waar? Haha. Dan moet ik het wel lekker vinden :9 . Bedankt Isa!
pi_119089450
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:30 schreef golfer het volgende:
Q. is alweer op de terugweg.
B. brengt hem nu weer naar het station.
Was het gezellig?
  zondag 11 november 2012 @ 16:38:56 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119089642
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:

Was het gezellig?
Ja, was leuk en gezellig en ontspannen.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')