Look at me! http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Malacasta/simplequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
Die lelijke helm kun je vast uitzetten. Dat gaat wat lastiger met een salaris.
Hij past niet bij de rest van je outfitquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Look at me! http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Malacasta/simple
En dan beweegt die 'bek' ook nog traag op en neer en komen er allemaal zwarte dingetjes van dat ding af (alsof er as rond me dwarrelt).
Ik had eerst een ieniemienie Chinees knotjeding met chopsticks. Dat paste er wel heel goed bij. En dit is meer iets voor een warlock. Héél misschien een shadowpriest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
Hij past niet bij de rest van je outfit. Het ding is niet echt mooi te noemen inderdaad
Ik doe wow en huishouden ook tegelijk. Gisteren ook gedaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb alleen nog lange WoW-dingen. Bah.
Dus eigenlijk geeft het ding je altijd de betere stats, ongeacht of je het wil of niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had eerst een ieniemienie Chinees knotjeding met chopsticks. Dat paste er wel heel goed bij. En dit is meer iets voor een warlock. Héél misschien een shadowpriest.
(ik heb dit zelf niet uitgekozen, in raidfinder deelt wow nu zelf individueel gear uit en krijg je het dus gewoon...was qua stats wel beter dan wat ik had: et voila)
Neu, het is allemaal aardig random. Boss dropt bepaalde loot, er droppen 2 items die geschikt zijn voor jouw spec: je wint niks (meestal) of 1 van die items. Maar je hoeft dus niet meer tegen anderen te rollen en krijgt ook niets waar je niets mee kan. Iemand anders van Fok won 3x op een dag bijna dezelfde pants. Ook zo handig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
Dus eigenlijk geeft het ding je altijd de betere stats, ongeacht of je het wil of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en er wordt nu weer slagroomtaart getrakteerd
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Klinkt alsof het goed is uitgedachtquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neu, het is allemaal aardig random. Boss dropt bepaalde loot, er droppen 2 items die geschikt zijn voor jouw spec: je wint niks (meestal) of 1 van die items. Maar je hoeft dus niet meer tegen anderen te rollen en krijgt ook niets waar je niets mee kan. Iemand anders van Fok won 3x op een dag bijna dezelfde pants. Ook zo handig.
Absoluut!! Het is echt zo ongelofelijk veel beter dan Cataclysm! Veel liever, vrolijker. Cata was...een beetje hel ende verdoemenis (nou ja, de wereld ging er ook aan, maar toch). Er is hier ook niet 1 grote eindbaas (Illidan, Lich King, Deathwing) zoals in alle voorgaande expansions. WIJ zijn namelijk het probleem. Op Pandaria heerst een kracht die gevoed wordt door negatieve emoties, door oorlog, angst, haat etc. Daarom zijn de bewoners enorm vredelievend, relaxed en liefquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef Anthraxx het volgende:
Klinkt alsof het goed is uitgedacht. Is Mist of Pandoria het waard om te spelen?
Ik ga niet opnieuw beginnen. Anna ook niet tot ze is afgestudeerd.
Nee ik ruil niet met je. Ik werk 36 uur per week voor 1500 euro netto in de maand. En daar heb ik een HBO-diploma voor gehaald. Jij hebt een opleiding gedaan die je niet nodig hebt voor het werk dat je nu doet, je doet laaggeschoold werk. Dan moet je niet gek opkijken als je daar geen topsalaris mee verdient. Doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik geloof dat ik de TT maar niet heb gelezen.
Schofterig veel? Volgens mij was het wel veel ja maar daarom accepteer ik hetzelfde salaris voor 40 uur wat ik voor 32 uur had. Alleen trek er dan nog maar 250 netto vanaf. Maar ruil maar met me!
Whaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Look at me! http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Malacasta/simple
En dan beweegt die 'bek' ook nog traag op en neer en komen er allemaal zwarte dingetjes van dat ding af (alsof er as rond me dwarrelt).
Pardon? Je bent weer lekker bezig Lein.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee ik ruil niet met je. Ik werk 36 uur per week voor 1500 euro netto in de maand. En daar heb ik een HBO-diploma voor gehaald. Jij hebt een opleiding gedaan die je niet nodig hebt voor het werk dat je nu doet, je doet laaggeschoold werk. Dan moet je niet gek opkijken als je daar geen topsalaris mee verdient. Doe ik ook niet.
Je bent een soort van secretaresse toch? Da's een MBO functie. Laaggeschoold, dus. Je hebt een opleiding gedaan in Tourisme, toch? Daar doe je nu niets mee, die diploma, toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Pardon? Je bent weer lekker bezig Lein.
1; secretaresse???? Niet dus. Zo noemden jullie mijn vorige baan wat ook niet zo was. Maar zoals ik al dacht heb je geen idee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bent een soort van secretaresse toch? Da's een MBO functie. Laaggeschoold, dus. Je hebt een opleiding gedaan in Tourisme, toch? Daar doe je nu niets mee, die diploma, toch?
En ik ben volgens jou 'lekker bezig', nou prima. In augustus waren er 510.000 werklozen in ons land. Hoeveel van die mensen zouden jouw werk willen doen, voor jouw salaris, en daar tevreden over zijn?
* Stereotomy excel sheetje kijktquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vorige keer werd FFT geadviseerd om een loonsverhoging te vragen en vervolgens werd ze ontslagen en na veel zoeken vond ze een baan waar ze èn stukken minder verdient en haar eigen reiskosten moet dokken
Goedemorgen.
Staat er ook bij dat we haar adviseerden zsm het huis uit te gaan zodat ze nu met veel hogere kosten zit waardoor ze niet kan rondkomen? En ik wed dat haar werd geadviseerd huursubsidie aan te vragen toen ze werkloos werd, die ze nu allemaal weer terug moet betalen wat eigenlijk net niet kan in het budget.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy excel sheetje kijkt
Ja, dat was het wel ongeveer in een notendop.
Weet je, jij krijgt zoveel ge-kusjekroel over je heen dat je geen realistisch beeld hebt van de economische toestand in Nederland en je wankele positie op de arbeidsmarkt. En als je dan een keer kritiek krijgt, is het niet goed. Succes ermee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
1; secretaresse???? Niet dus. Zo noemden jullie mijn vorige baan wat ook niet zo was. Maar zoals ik al dacht heb je geen idee.
2; mensen die nog thuis wonen of geen reiskosten hebben.
Ik blijf me verbazen hoe sommigen hier mensen zomaar durven te beoordelen terwijl diegene hen nog nooit heeft beoordeeld. Als dat gebeurd is het huis te klein en ik vind het niet nodig om constant te vitten op iemand. Dat zou betekenen dat ikzelf zeer gefrustreerd ben en een probleem heb.
Sommigen komen zelfs speciaal even binnenvallen om eindelijk weer eens wat te kunnen zeggen. Grow up.
Dat klopt, we hadden niet verwacht dat ze zoveel bij de nootjes zou verdienen afgaande op haar opmerkingen over het salaris.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Staat er ook bij dat we haar adviseerden zsm het huis uit te gaan zodat ze nu met veel hogere kosten zit waardoor ze niet kan rondkomen? En ik wed dat haar werd geadviseerd huursubsidie aan te vragen toen ze werkloos werd, die ze nu allemaal weer terug moet betalen wat eigenlijk net niet kan in het budget.
Got to love advies van Fokkers
Precies, in die 7 maanden thuis solliciteren wat maar niet lukte kreeg ik echt geen idee dat het slecht ging met de economie. Waarom heb ik geen realistisch beeld?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet je, jij krijgt zoveel ge-kusjekroel over je heen dat je geen realistisch beeld hebt van de economische toestand in Nederland en je wankele positie op de arbeidsmarkt. En als je dan een keer kritiek krijgt, is het niet goed. Succes ermee.
Dus adviseren als je niet alle informatie hebt is niet zo handig hèquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
Dat klopt, we hadden niet verwacht dat ze zoveel bij de nootjes zou verdienen afgaande op haar opmerkingen over het salaris.
Meten is weten.
Maar dát werd dan ook niet gezegdquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus adviseren als je niet alle informatie hebt is niet zo handig hèEn dan maar verwijten dat ze niet naar "ons luistert". Kom op zeg.
ik verdiende behoorlijk op fulltimebasis maar omdat ze mij geen 5 dagen konden bieden werkte ik 4 dagen en dan is t salaris echt niet veel maar wel goed. Ik kon zelfs voor een vakantie sparen, ook gewoon uit eten en wat sparen. Nu moet ik mn spaargeld niet alleen voor vakantie gebruiken, wat niet geeft, maar om naar mn werk te kunnen rijden. Dat hoort toch niemand te hoeven?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt, we hadden niet verwacht dat ze zoveel bij de nootjes zou verdienen afgaande op haar opmerkingen over het salaris.
Meten is weten.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar dát werd dan ook niet gezegd
Idd, advies op internet met grote korrel zout nemen. Heb uiteindelijk ook geen v-groef laminaat gekocht, of een rode slaapkamer gemaakt.Ik hoop dat Lie en Dude mij dat niet verwijten.
![]()
Ik stop met klagen over mijn salarisquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee ik ruil niet met je. Ik werk 36 uur per week voor 1500 euro netto in de maand. En daar heb ik een HBO-diploma voor gehaald. Jij hebt een opleiding gedaan die je niet nodig hebt voor het werk dat je nu doet, je doet laaggeschoold werk. Dan moet je niet gek opkijken als je daar geen topsalaris mee verdient. Doe ik ook niet.
Isa en Ross komen maandelijks rond, met twee personen met een inkomen vergelijkbaar aan het jouwe, en als ik me niet vergis krijgt Isa haar reiskosten ook niet 100% vergoed. TARA en freecell komen met 5 personen rond van het sociaal minimum. En in plaats van zich te focussen op wat ze nu allemaal niet meer kunnen, proberen ze er wat van te maken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Precies, in die 7 maanden thuis solliciteren wat maar niet lukte kreeg ik echt geen idee dat het slecht ging met de economie. Waarom heb ik geen realistisch beeld?
Nouja, geld is geld en het gaat om inkomen - uitgaven = wat je overhoudt. Waar het dan vandaan komt, is hoe je het zelf in een hokje plaatst.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik verdiende behoorlijk op fulltimebasis maar omdat ze mij geen 5 dagen konden bieden werkte ik 4 dagen en dan is t salaris echt niet veel maar wel goed. Ik kon zelfs voor een vakantie sparen, ook gewoon uit eten en wat sparen. Nu moet ik mn spaargeld niet alleen voor vakantie gebruiken, wat niet geeft, maar om naar mn werk te kunnen rijden. Dat hoort toch niemand te hoeven?
En ik ben zo blij dat er iemand is die t voor me opneemt. Voelt goed dat ik hier niet in mn eentje hoef te bleren Isaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus adviseren als je niet alle informatie hebt is niet zo handig hèEn dan maar verwijten dat ze niet naar "ons luistert". Kom op zeg.
I know!quote:
Ik krijg het idee dat je naar mij refereert. Ik heb geen enkele misplaatste opmerking gemaakt. Ik heb geprobeerd je wat positieve tips te geven omdat je zelf aangeeft dat je het naar je zin hebt bij dat bedrijf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Sommigen komen zelfs speciaal even binnenvallen om eindelijk weer eens wat te kunnen zeggen. Grow up.
Ja, natuurlijk. Stofzuiger jeweetsquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
I know!
Heb je het laminaat toen nog schoon gekregen in die groef toen de poezel die bloempot van de vensterbank duwde?
Nee, ik krijg iets van 3 euro per dag reiskosten en de trein kost me bijna 9 euro. Maar we hebben dan ook geen auto, geen dure hobbies (wow is op zich als hobby erg goedkoop), kunnen niet op vakantie en ik ben hier op zich wel aan gewend. Ik ben niet enorm gedaald in inkomen. Dat is namelijk voor iedereen best moeilijk. Als DH nu werkloos wordt heeft hij ook een probleem, ook al is 70% van zijn laatstverdiende loon waarschijnlijk nog steeds een mooi bedrag. Het gaat om het verschil. Je bent toch gaan leven naar een bepaald inkomen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa en Ross komen maandelijks rond, met twee personen met een inkomen vergelijkbaar aan het jouwe, en als ik me niet vergis krijgt Isa haar reiskosten ook niet 100% vergoed. TARA en freecell komen met 5 personen rond van het sociaal minimum. En in plaats van zich te focussen op wat ze nu allemaal niet meer kunnen, proberen ze er wat van te maken.
Ik denk dat ze mij bedoelt. Ik kwam eigenlijk niet meer in de SC omdat ik mijn fok abonnement wegbezuinigd heb en dus geen post onzichtbaar meer kan maken. Alleen kan ik me in dit geval niet beheersen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg het idee dat je naar mij refereert. Ik heb geen enkele misplaatste opmerking gemaakt. Ik heb geprobeerd je wat positieve tips te geven omdat je zelf aangeeft dat je het naar je zin hebt bij dat bedrijf.
Op deze manier mag je van mij in je eigen ellende blijven hangen
En nu weet je weer hoeveel ik verdien lijk je hiermee te zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Isa en Ross komen maandelijks rond, met twee personen met een inkomen vergelijkbaar aan het jouwe, en als ik me niet vergis krijgt Isa haar reiskosten ook niet 100% vergoed. TARA en freecell komen met 5 personen rond van het sociaal minimum. En in plaats van zich te focussen op wat ze nu allemaal niet meer kunnen, proberen ze er wat van te maken.
Volgens mij bedoelt ze Lein?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je naar mij refereert. Ik heb geen enkele misplaatste opmerking gemaakt. Ik heb geprobeerd je wat positieve tips te geven omdat je zelf aangeeft dat je het naar je zin hebt bij dat bedrijf.
Goed om te weten, ik hield mijn hart al vast.quote:
Nee niet een idee krijgen en dan zo'n laatste zin maar dat kun je ook vragen. Ik bedoel jou niet. Vroeger was je wel zo naar mij maar merk niks geks meer gelukkig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebben jullie nu wat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
ff geld harken en over een uurtje met duckface naar de Ikea![]()
Daar heb ik nou echt geen seconde over nagedachtquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze Lein?
[..]
Goed om te weten, ik hield mijn hart al vast.Als het natte modder was geweest, had je met een wattenstaafje kunnen poetsen dacht ik al.
![]()
Neeeee. 't is trouwens ook net uit met haar vriendje (plastisch chirurg, zegt ze er altijd casual bij) na vier jaar, dus ze is een beetje labiel.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
Neeeee. 't is trouwens ook net uit met haar vriendje (plastisch chirurg) na vier jaar, dus ze is een beetje labiel.
Vanavond komt wel iemand anders hier eten.![]()
Helderquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee niet een idee krijgen en dan zo'n laatste zin maar dat kun je ook vragen. Ik bedoel jou niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |