Geilquote:Schoolmeisjesoksels
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:52 schreef okiokinl het volgende:
lekker stappen, douche, tanden poetsen, haartjes kammen, beetje boyanus parfum op en gaan.
lekker stappen, douche, tanden poetsen, haartjes kammen, beetje boyanus parfum op en gaan.
o jezus, ik ga stukquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:52 schreef okiokinl het volgende:
Zou Van den Berg al een order geplaatst hebben?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het Japanse bedrijf Tamatoys denkt met een nieuw parfum een gat in de markt te hebben gevonden, om het zo maar eens te zeggen. 'De geur van een jongensanus' moet voor de firma van seksspeeltjes en aanverwanten nieuwe afzetgebieden openen.
[ afbeelding ]
Het nieuwe 'The Smell of a Boy's Anus' is het derde soort 'parfum' dat Tamatoys te koop aanbiedt. De voorbije jaren kon u bij het bedrijf al de gebottelde geurtjes van 'Schoolmeisjesoksels' en 'Schoolmeisjesurine' afnemen.
Scherpe geur
Volgens de website van Tamatoys is 'The Smell of a Boy's Anus' een geparfumeerde olie die het 'feromoon bevat dat verspreid wordt door de aars van een leuke jongen'. De producent benadrukt dat het productje helemaal niet onaangenaam ruikt. 'Het gaat om een sterk muskusachtig parfum, met een zweem van een scherpe geur'.
Slipautomaten
Kan het gekker? Misschien wel: eerder werden in het land van de Rijzende Zon al automaten geplaatst die ongewassen onderbroeken van schoolmeisjes verdelen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-koop-in-Japan.dhtml
Hoe triest kan het worden
Goh, dat je er nog aan kon komen. Ik hoorde dat bijna de volledige voorraad inmiddels door het Vaticaan was opgekocht...quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Vandaag bij de ICI Paris uitgeprobeerd, maar ik vond hem niet echt ruiken als jongensanus.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goh, dat je er nog aan kon komen. Ik hoorde dat bijna de volledige voorraad inmiddels door het Vaticaan was opgekocht...
Maar of die mensen staan te trappelen om die kennis met ons te delen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:15 schreef Resistor het volgende:
Wat ik mij afvraag: wat nou als je gaat klagen dat het echt niet naar versgewassen jongensanus ruikt?
Er zullen vast wel mensen die het kopen zijn die aan het 'echte' hebben geroken, en die kunnen het dus vergelijken.
Zij leveren de benodigde extracten toch al? .quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goh, dat je er nog aan kon komen. Ik hoorde dat bijna de volledige voorraad inmiddels door het Vaticaan was opgekocht...
Die TT is idd wel heel erg onsmakelijk. Daarom vond ik t ook leuk om deze omhoog te schoppenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:12 schreef Parafernalia het volgende:
dit topic maar eens uit mn AT gooien
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:07 schreef bijdehand het volgende:
Lekker veel van dat spul op doen en dan naar school gaan. Zegt de docent zo van 'hmmm het ruikt hier naar versgewassen jongensanus!'
Versgewassen he. Ik ga toch niet rondlopen met een luchtje dat ruikt naar chicken vindaloo jongensanus? Ben je gek ofzo?!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef Hathor het volgende:
Dan mag het toch hopelijk gaan anuslucht zijn van iemand die de avond ervoor aan de chicken vindaloo heeft gezeten.
Dat spul zal toch gewoon naar stront ruiken? Wellicht ervaringsdeskundige X-Ray maar eens vragen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef Hathor het volgende:
Dan mag het toch hopelijk gaan anuslucht zijn van iemand die de avond ervoor aan de chicken vindaloo heeft gezeten.
Dat zou echt heel raar zijn iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Versgewassen he. Ik ga toch niet rondlopen met een luchtje dat ruikt naar chicken vindaloo jongensanus? Ben je gek ofzo?!
Terug naar school jij.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:41 schreef vigen98 het volgende:
zo komen er ook maar meer pedo's in de wereld! ik zou zeggen: weg met dit rotzooi en verbieden
van een 14 jarige
[..]
Ja daarom. En nu val ik tenminste niet meer op nadat ik een versgewassen jongensanus heb gelikt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat zou echt heel raar zijn idd![]()
Versgewassen is gewoon lekker fris!
Haha! Die woorden "versgewassen jongensanus", die blijven... vreemd om te gebruikenquote:Op zondag 30 december 2012 01:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja daarom. En nu val ik tenminste niet meer op nadat ik een versgewassen jongensanus heb gelikt.
Het maakt wel elke date bijzonder. Als het meisje je luchtje herkent dan weet je dat je weg moet wezen.quote:Op zondag 30 december 2012 02:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Haha! Die woorden "versgewassen jongensanus", die blijven... vreemd om te gebruiken
Dudequote:Op zondag 30 december 2012 02:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ga dinsdag terug naar de ICI Paris om te klagen over de nep geur van deze parfum en als ze me dan raar aankijken, steek ik mn vinger uit en zeg "DIT is versgewassen jongensanus!"
I knowquote:
Niet echt, jij wel?quote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef opdemeet het volgende:
Klinkt en oogt alleen wat raar. Verder niks mis mee hoor. Hebben jullie überhaupt wel de anus van een jongen geroken?
Let me cue you in on a little somethingquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat spul zal toch gewoon naar stront ruiken? Wellicht ervaringsdeskundige X-Ray maar eens vragen.²
Dit is toch niet meer dan een mening?quote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef VanishedEntity het volgende:
Parfums en andersoortige luchtjes in flesjes en spuitbussen op/met basis van muskus _zijn_ allemaal gebaseerd op geurige verbindingen die in drollen voorkomen. Als je nl. die verbindingen maar ver genoeg doorverdunt, gaan ze lekker ruiken.
Feitquote:Op zondag 30 december 2012 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is toch niet meer dan een mening?
Of kan je dit staven met een wetenschappelijk rapport dan wel dossier?²
Dr is ook helemaal niet beweerd dat muskus net als stront in het darmkanaal gemaakt wordtquote:Op zondag 30 december 2012 15:22 schreef Isegrim het volgende:
Onzin. Muskus komt niet uit stront, maar uit een anale klier en het is een lokstof.
Volgens mij heb jij een mannenanus en geen jongensanus.quote:Op zondag 30 december 2012 02:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ga dinsdag terug naar de ICI Paris om te klagen over de nep geur van deze parfum en als ze me dan raar aankijken, steek ik mn vinger uit en zeg "DIT is versgewassen jongensanus!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |