Goh, dat je er nog aan kon komen. Ik hoorde dat bijna de volledige voorraad inmiddels door het Vaticaan was opgekocht...quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Vandaag bij de ICI Paris uitgeprobeerd, maar ik vond hem niet echt ruiken als jongensanus.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goh, dat je er nog aan kon komen. Ik hoorde dat bijna de volledige voorraad inmiddels door het Vaticaan was opgekocht...
Maar of die mensen staan te trappelen om die kennis met ons te delen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:15 schreef Resistor het volgende:
Wat ik mij afvraag: wat nou als je gaat klagen dat het echt niet naar versgewassen jongensanus ruikt?
Er zullen vast wel mensen die het kopen zijn die aan het 'echte' hebben geroken, en die kunnen het dus vergelijken.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:52 schreef okiokinl het volgende:
lekker stappen, douche, tanden poetsen, haartjes kammen, beetje boyanus parfum op en gaan.
Zij leveren de benodigde extracten toch al? .quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goh, dat je er nog aan kon komen. Ik hoorde dat bijna de volledige voorraad inmiddels door het Vaticaan was opgekocht...
Die TT is idd wel heel erg onsmakelijk. Daarom vond ik t ook leuk om deze omhoog te schoppenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:12 schreef Parafernalia het volgende:
dit topic maar eens uit mn AT gooien
quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goh, dat je er nog aan kon komen. Ik hoorde dat bijna de volledige voorraad inmiddels door het Vaticaan was opgekocht...
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:07 schreef bijdehand het volgende:
Lekker veel van dat spul op doen en dan naar school gaan. Zegt de docent zo van 'hmmm het ruikt hier naar versgewassen jongensanus!'
Versgewassen he. Ik ga toch niet rondlopen met een luchtje dat ruikt naar chicken vindaloo jongensanus? Ben je gek ofzo?!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef Hathor het volgende:
Dan mag het toch hopelijk gaan anuslucht zijn van iemand die de avond ervoor aan de chicken vindaloo heeft gezeten.
Dat spul zal toch gewoon naar stront ruiken? Wellicht ervaringsdeskundige X-Ray maar eens vragen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef Hathor het volgende:
Dan mag het toch hopelijk gaan anuslucht zijn van iemand die de avond ervoor aan de chicken vindaloo heeft gezeten.
Dat zou echt heel raar zijn iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Versgewassen he. Ik ga toch niet rondlopen met een luchtje dat ruikt naar chicken vindaloo jongensanus? Ben je gek ofzo?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |