Toffe titelquote:Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Mijn eerste plek dat ik gelijk ga zoeken
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef Geneziz het volgende:
http://imgur.com/a/8vOrJ
Drie hoofdpersonen dus, waar je tussen kan wisselen in missies![]()
Ondertussen wel 30x denk ik jaquote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef wuuht het volgende:
http://imgur.com/a/8vOrJ
oo was al gepost![]()
Ach ja, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
[..]
Ondertussen wel 30x denk ik ja
Systeemeisen: PS3 of Xbox 360quote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik vraag me af wanneer de systeemeisen bekend worden
Kom maar terug zodra die aangekondigd is danquote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wacht liever even geduldig af op de PC-versie
Tot 2014quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wacht liever even geduldig af op de PC-versie
Want?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kom maar terug zodra die aangekondigd is dan
Jammer dat de steam versie van San Andreas momenteel niet werkt via Steam. Controls zijn fucked up en shit.quote:
Dan heb je echt een kut machine.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef nattermann het volgende:
Ik krijg van al die plaatjens spontaan zin om SA kapot te gaan spelen maar die doet het niet op mijn PS3![]()
En mijn laptop is te gaar om die game te draaien
Ach, doet wat het moet doen. Beetje internetten, word enzo. Voor mij prima. Om te gamen heb ik m'n PS3.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan heb je echt een kut machine.
''Grootste faal'', ga Sims spelen als je zo graag huisjes wilt.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
Geen property kunnen kopen? Echt ja?
Grootste faal van GTAIV zetten ze door in GTAV'.
![]()
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:44 schreef Chef_M het volgende:
''Grootste faal'', ga Sims spelen als je zo graag huisjes wilt.
Zolang ze maar zorgen dat we onze geld hier wel kunnen spenderen (iets wat duidelijk faal was in GTAIV, je kon niks met je geld)
Maar dat hebben ze opgelost in GTAV.
Dit. Missies doen om zo geld te verdienen, en vervolgens een huis te kopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee.
Huizen kopen was vet. Auto's in de garage zetten.
Had je teminste het idee dat je wat in bezit had.
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski hurenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:44 schreef Chef_M het volgende:
[..]
''Grootste faal'', ga Sims spelen als je zo graag huisjes wilt.
Zolang ze maar zorgen dat we onze geld hier wel kunnen spenderen (iets wat duidelijk faal was in GTAIV, je kon niks met je geld)
Maar dat hebben ze opgelost in GTAV.
Is niet iets kleins man.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Zo'n enorme map met zoveel nieuwe dingen en nog om de kleinste dingen zeuren
Bowlingbal kopen voor Roman.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski huren ?
Dat is ook niet de charme van het spel hequote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Geen properties kopen betekend niet gelijk dat je geen nieuwe huizen krijgt. En wie zegt dat je nu persé naar een safehouse moet om de game op te slaan? Misschien kan je nu wel gewoon overal saven.
Ik neem aan dat je wel standaard een paar mansions krijgt, of je er meer bij kan kopen weet ik niet. (eerstgenoemde ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee.
Huizen kopen was vet. Auto's in de garage zetten.
Had je teminste het idee dat je wat in bezit had.
Neen, klinkt meer als GTAIV-feature. Ik heb geen idee, heb alleen gelezen dat je wat meer bij de economie betrokken raakt, dus ben benieuwd met wat ze aankomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski huren?
Je mama zei iets anders gisteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Soldmayor heeft er geen verstand van
Godver was jij er ook al gister?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je mama zei iets anders gisteren.
Onbeperkt Yoga-les nemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski huren?
3 personages is ook vet. Lees even dat stuk uit de gameinformer.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
Verder klinkt alle andere informatie echt vet.
3 personages... uhmm apart.
Maar die map.![]()
Ben trouwens ook benieuwd of de game op de xbox teminsten dan op 1 of 2 of 3 dvd's uitkomt.
Ik vind het eigenlijk best bizar dat zo'n zware game als dit uitgebracht word voor de PS3 en Xbox.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
Verder klinkt alle andere informatie echt vet.
3 personages... uhmm apart.
Maar die map.![]()
Ben trouwens ook benieuwd of de game op de xbox teminsten dan op 1 of 2 of 3 dvd's uitkomt.
En wat als ze het op de volgende generatie uitgebracht hadden?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best bizar dat zo'n zware game als dit uitgebracht word voor de PS3 en Xbox.
Betekend toch dat er behoorlijke hardware in zit.
Dan hadden we een nieuwe console moeten kopen?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat als ze het op de volgende generatie uitgebracht hadden?
No shit downiequote:Op donderdag 8 november 2012 23:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dan hadden we een nieuwe console moeten kopen?
Ja van jou niks, maar dat wist ik al toen ik je username zagquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het is 0:05, wat verwacht je nou?
Mwaaa, ligt er aan hoe dat uitgewerkt wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
3 personages is ook vet. Lees even dat stuk uit de gameinformer.
Heel fijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja van jou niks, maar dat wist ik al toen ik je username zag
Zal het spel niet moeilijker maken... Maar is wel nieuw, dus krijgt een kans van mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mwaaa, ligt er aan hoe dat uitgewerkt wordt.
Dat vond ik ook tof, zo had je het idee dat je iets verdient had.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is niet iets kleins man.
Het was zo vet om in VC die bedrijven te kopen en dan er missies voor doen.
En huizen in VC en SA kopen.
Ach man ga hem spelen op de gamecube. Wat voegt dat nou werkelijk toequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef 129383 het volgende:
ik hoop dat ie ook voor de wii U komt , het lijkt me leuk om actief een dashboards te slopen en draden te laten kortsluiten om een auto te stelen. Net als Chinatown wars
(ook hoop ik zo dat ze de minigun toevoegen)
Maar is niet op de GTA manier.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef Doublepain het volgende:
Zal het spel niet moeilijker maken... Maar is wel nieuw, dus krijgt een kans van mij
Kan alleen maar goed komen, want Rockstar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mwaaa, ligt er aan hoe dat uitgewerkt wordt.
Tjah, afwachten hoe het zit.. Maar als ik het zo lees kan je dus sewitchen tijdens een missie... Leuk maar ook simpel. Dan kies je die piloot en wacht je rustig in de lucht om ze op te halen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar is niet op de GTA manier.![]()
Maar stel dat je met de ene $5000 op zak hebt en wapens en dan overgaat naar andere personage..
Wat dan.
Dat is idd mooi van rockstar.. Ubisoft bijvoorbeeld veeeel info uitbrengen over ac3, nou ik had alles al gezien in die teasers en development videos.. Dat ik dus niks nieuws zag en niet echt een wauw gevoel kreeg. Rockstar weet de spanning hoog te houden met zo weinig mogelijk info terwijl anderen eigenlijk alles moet laten zien om uberhaupt wat attentie te krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:15 schreef CaasS het volgende:
[..]
Kan alleen maar goed komen, want Rockstar.
Elke andere developer zou gaan patsen met zo'n grote map. Die man die werd geinterviewd had het alleen maar over functionaliteit en dat er genoeg te zien/doen moet zijn. Dan krijg je zo'n stukje waar er beschreven wordt wat er allemaal te zien is, passend bij het gebied in het spel. Een hele waslijst, alsof het niks is. Zegt alles over kwaliteit en de norm die ze daar hebben.
Iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:11 schreef Nemephis het volgende:
Dat vond ik ook tof, zo had je het idee dat je iets verdient had.
Dit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:50 schreef truedestiny het volgende:
at switchen tussen personages lijkt me maar niets. Of het moet gewoon zo zijn dat elk personage een eigen verhaal heeft. Met 3 personages op pad is toch geen GTA.
We zullen het zien. Rockstar zal er vast wel iets van maken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:57 schreef Jaapo het volgende:
Als je dat artikel had gelezen dan had je geweten dat elk personage idd zijn eigen verhaal en kwaliteiten heeft.
Ik vind het ook een vreemd idee, maar ik denk wel dat Rockstar dat op een goede manier uit gaat pakken. We zijn nu een jaar verder van de 1e trailer, ze hebben zat tijd gehad om het een en ander uit te werken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:50 schreef truedestiny het volgende:
Dat switchen tussen personages lijkt me maar niets. Of het moet gewoon zo zijn dat elk personage een eigen verhaal heeft. Met 3 personages op pad is toch geen GTA.
Ja, lijkt me ook een beetje vreemd idee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:50 schreef truedestiny het volgende:
Dat switchen tussen personages lijkt me maar niets. Of het moet gewoon zo zijn dat elk personage een eigen verhaal heeft. Met 3 personages op pad is toch geen GTA.
Gezamenlijke bankrekening!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar is niet op de GTA manier.![]()
Maar stel dat je met de ene $5000 op zak hebt en wapens en dan overgaat naar andere personage..
Wat dan.
Ik denk het niet. Volgens mij is het idee dat je een bankroof gaat voorbereiden door in je eentje voorbereidingen te treffen. Vervolgens ga je samen de bankroof doen en kun je switchen. Hierdoor hoef je dus niet de hele tijd hetzelfde te doen. (er heen rijden bijvoorbeeld) En kun je switchen als de 'taak' saai wordt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:25 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook een beetje vreemd idee.
Ze stappen nu wel van hun succes formule af.
Het kan zijn dat het beter wordt, maar het kan ook 1 grote flop worden.
Ja maar toen kon je ook 'trip skippen'. Het rijden overslaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:39 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Volgens mij is het idee dat je een bankroof gaat voorbereiden door in je eentje voorbereidingen te treffen. Vervolgens ga je samen de bankroof doen en kun je switchen. Hierdoor hoef je dus niet de hele tijd hetzelfde te doen. (er heen rijden bijvoorbeeld) En kun je switchen als de 'taak' saai wordt.
Volgens mij is het een goede manier om voor meer afwisseling te zorgen. Rijden naar een 'letter' > Rijden naar de missie > missie uitvoeren > terugrijden, vond ik in IV al een verouderd concept. (al zal dit er nog steeds wel een beetje inzitten)
En vergeet niet dat je de Heist in IV ook met meerdere deed
Dat is ook het enige wat je nodig zal hebben volgend jaarquote:Op donderdag 8 november 2012 23:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ach, doet wat het moet doen. Beetje internetten, word enzo. Voor mij prima. Om te gamen heb ik m'n PS3.
That's what she said.quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:08 schreef Crazy-M het volgende:
Lees ik het goed dat de map groter is dan GTA4, GTASA en RDR bij elkaar?
Damn, das: huge
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Grove toch? Ben nooit veel verder dan die scene gaan spelen
jsquote:
idd het autisme in dit topic is bijzonder groot.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
idd het autisme in dit topic is bijzonder groot.
ja dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]![]()
Even ter informatie, ik ben ook een autist.
Waarschijnlijk ook ja. Tenzij GFWL, download ik hem voor PC.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou GTA 5 wordt 2 keer gekocht bij mij.
voor de xbox en de pc versie die waarschijnlijk 3-6 maanden later uitkomt
[ afbeelding ]
Over de PC versie is nog helemaal niks bekend. helemaal niks. Ik denk dat die ook pas over 6 tot 9 maanden na de release van console versie komt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou GTA 5 wordt 2 keer gekocht bij mij.
voor de xbox en de pc versie die waarschijnlijk 3-6 maanden later uitkomt
[ afbeelding ]
Het zal toch wel gfwl krijgen want het is microsoftquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook ja. Tenzij GFWL, download ik hem voor PC.
En toch staat het op de site van gamemania maar ik ga er van uit dat het 3-6 maanden later uitkomt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Over de PC versie is nog helemaal niks bekend. helemaal niks. Ik denk dat die ook pas over 6 tot 9 maanden na de release van console versie komt.
Lijkt me dus niet dat die dan al even ergens in een webwinkel kan staan
Ik ben bang dat als de game zo wordt als dat ze zeggen. Zo groot en zo uitgebreid etc. Dat je na 3maanden geen zin meer hebt om de game nogmaals op een toetsenbord te spelen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het zal toch wel gfwl krijgen want het is microsoft
[..]
En toch staat het op de site van gamemania maar ik ga er van uit dat het 3-6 maanden later uitkomt.
Net als bij Mafia, word je achtervolgd door het halve politiekorps, is je benzine op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:57 schreef 7nightwing7 het volgende:
Kan je nu ook tanken met de auto ? Lijkt me wel tof als het kan. Niet perse een moeten, maar gewoon dat je wel die optie hebt zeg maar.
Toch had ik Sa eerst ook op de ps2 en later nog op de PC gekocht en daar zit al meer dan 2000 uur in.en ik game overigens liever uitgebreid op een toetsenboord.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als de game zo wordt als dat ze zeggen. Zo groot en zo uitgebreid etc. Dat je na 3maanden geen zin meer hebt om de game nogmaals op een toetsenbord te spelen.
Om een game van dit formaat voor de volle 100% uit te spelen ben je volgens mij een jaar verder ofzo.
ik heb liever anders om. maar iedereen zn eigen dingquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Toch had ik Sa eerst ook op de ps2 en later nog op de PC gekocht en daar zit al meer dan 2000 uur in.en ik game overigens liever uitgebreid op een toetsenboord.
Ach, dat zeiden ze over Skyrim ook ten opzichte van Morrowind en Oblivion. Dat viel in de praktijk ook wel mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb liever anders om. maar iedereen zn eigen ding
moet je nagaan dat SA maar een fractie is van wat gta5 hoogstwaarschijnlijk gaat worden
straaljagers enzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het alleen maar vervelend. Duurt het nóg langer voor je van punt a naar punt b bent gereden...
Hoezo? In SA had je vliegtuigen en in deel 4 taxi's, zal waarschijnlijk wel hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het alleen maar vervelend. Duurt het nóg langer voor je van punt a naar punt b bent gereden...
iets met straaljagers en taxi'squote:Op vrijdag 9 november 2012 12:28 schreef Rossdale het volgende:
Realism mode pls, te snel rijden, wegen het verkeer in etc. dat je daar 1 ster voor krijgt, eten, drinken, niet 8 wapens in je jaszakquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Net als bij Mafia, word je achtervolgd door het halve politiekorps, is je benzine op.
Nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Realism mode pls, te snel rijden, wegen het verkeer in etc. dat je daar 1 ster voor krijgt, eten, drinken, niet 8 wapens in je jaszak
Voor jou is er dan casual modequote:
Hoe wil jij met je realism mode dan een shotgun of rpg meedragen?quote:
Voel ik niet zoveel voor, maar het is wel apart dat je wel tegen het verkeer in met 150+ rakelings langs een politiewagen mag rijden, en als je stapvoets rijdt en ze per ongeluk aantikt ze achter je aan komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Realism mode pls, te snel rijden, wegen het verkeer in etc. dat je daar 1 ster voor krijgt, eten, drinken, niet 8 wapens in je jaszak
In je linkerhand, ala Hitmanquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe wil jij met je realism mode dan een shotgun of rpg meedragen?
Mwa, wordt je meteen opgepaktquote:
Heul niet. Je kan bij GTA altijd met shit over straat lopen, zolang je maar niet op mensen mikt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, wordt je meteen opgepakt
Dat is wel zo ja, zou dan een optie hebben om je wapen te laten vallen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, wordt je meteen opgepakt
Zeker weten? Ik stop alle wapens altijd zsm weg op straat, ik ga het vanavond eens proberenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Heul niet. Je kan bij GTA altijd met shit over straat lopen, zolang je maar niet op mensen mikt.
Dat laatste viel wel mee, als jij normaal doet en ze hebben niks van moord gezien doen ze niksquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, zou dan een optie hebben om je wapen te laten vallen.
Maar wat ik echt wil is dat er geen paranormale agenten zijn die gelijk weten dat JIJ iemand hebt gedood, weet eigenlijk niet of dat in gta 4 anders was, vrij weinig gespeeld
Was bij Mafia zo dat je gelijk werd opgepaktquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik stop alle wapens altijd zsm weg op straat, ik ga het vanavond eens proberen
Dan ga jij toch lekker Saint's Row spelen...!?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:28 schreef Pinguino81 het volgende:
Tsja kutspel. Saints row 3 is veel leuker
Dit is al de reden dat ik GTA IV niet op de pc speel. En mocht GTA V het ook hebben, dan ben ik bang dat ik toch echt 100% GTA op de console speel. Ik vind dat echt een schijtprogramma en daarbij komt ook nog dat je telkens moest inloggen met zo'n rockstar pass. Ik wil gewoon 1 programma op mijn pc hebben en niet tig anderequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook ja. Tenzij GFWL, download ik hem voor PC.
Mocht die voor pc uitkomen dan ga ik er vanuit dat je hem ook met een controller kan spelen. GTA IV kan je gewoon met een 360 controller spelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als de game zo wordt als dat ze zeggen. Zo groot en zo uitgebreid etc. Dat je na 3maanden geen zin meer hebt om de game nogmaals op een toetsenbord te spelen.
Om een game van dit formaat voor de volle 100% uit te spelen ben je volgens mij een jaar verder ofzo.
Die heb ik al uitgespeeld manquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker Saint's Row spelen...!?
Nog erger is als je in een auto rijdt met helemaal niemand voor je, met de camera achteruit kijkt en dan weer vooruit, waardoor er ineens tientallen auto's voor je rijden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:04 schreef Tropanzia het volgende:
Ben benieuwd of je ook kan tanken.. en knipperlichten zou wel leuk zijn.
Ik hoop ook echt dat ze wat gedaan hebben aan dat je op het ene moment van de dag 100 auto's in 1 minuut tegenkomt, en dat je 10 minuten later 5 minuten lang ineens 3 auto's tegenkomt. Net zoals dat er soms ook alleen maar auto's van hetzelfde soort door de stad rijden...
En dat doden worden opgehaald, lantaarnpalen die je kapot rijdt worden vervangen, en dat dingen dus niet ineens in ''het niets'' verdwijnen of dat schade in het niets verdwijnt.
WTF moet je met knipperlichten? En tanken.. is 2 x leuk, daarna jat je toch een andere bakquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:04 schreef Tropanzia het volgende:
Ik hoop ook echt dat ze wat gedaan hebben aan dat je op het ene moment van de dag 100 auto's in 1 minuut tegenkomt, en dat je 10 minuten later 5 minuten lang ineens 3 auto's tegenkomt. Net zoals dat er soms ook alleen maar auto's van hetzelfde soort door de stad rijden...
En dat doden worden opgehaald, lantaarnpalen die je kapot rijdt worden vervangen, en dat dingen dus niet ineens in ''het niets'' verdwijnen of dat schade in het niets verdwijnt.
Welke spellen dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:56 schreef truedestiny het volgende:
Ben een beetje bang dat het nu niks gaat worden. Ik heb echt een schijthekel aan spellen waar je met meerdere personen tegelijk speelt.
Haha in san andreas was dat pas irritant, 1000 autos en dan ging je dood en spawnede je voor het ziekenhuis en ineens 0 autosquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:04 schreef Tropanzia het volgende:
Dat is expres gedaan, verbruikt minder geheugen als meer van hetzelfde wordt gebruikt ipv meer verschillende dingen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:20 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Of dat je eindelijk die hele zeldzame auto hebt gevonden, en dat dan ineens iedereen daarin rijdt
Dat wel, maar geeft wel een stuk realistischer gameplayquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
WTF moet je met knipperlichten? En tanken.. is 2 x leuk, daarna jat je toch een andere bak
rp'en?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
Knipperlichten en tanken moet er echt inzitten ook in MP freeroam kun je lekker gaan rp'en:P
Gedeeld door 10, kom je volgens mij in de buurt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:22 schreef Doublepain het volgende:
Iemand een idee hoe groot rdr ongeveer is qua ingame kilometers??
100x50??
Lijkt me minimaal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is expres gedaan, verbruikt minder geheugen als meer van hetzelfde wordt gebruikt ipv meer verschillende dingen.
Meh.. laat ze dan maar andere dingen verbeteren ipv. knipperlichtenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dat wel, maar geeft wel een stuk realistischer gameplay
Toch is het zo, kost tamelijk wat rekenkracht om steeds nieuwe auto's te renderen.quote:
hmmm weinigquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:36 schreef Kwork het volgende:
[..]
Gedeeld door 10, kom je volgens mij in de buurt.
van de week las ik toevallig ergens dat RDR 28 squaremiles isquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:22 schreef Doublepain het volgende:
Iemand een idee hoe groot rdr ongeveer is qua ingame kilometers??
100x50??
Is gta iv en sa niet andersom? Aangezien sa toch geoter was?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef hvan het volgende:
[..]
van de week las ik toevallig ergens dat RDR 28 squaremiles is
GTA 4 was 16 squaremiles
SA was 10 squaremiles
Dit is wat ik me meen te herinneren, dus klaag me niet aan als het fout is
RDR lijkt veel groter in mijn ogen, maar dat komt denk ik doordat je je niet zo heel snel kan vervoeren en om dat je paard om de 10 meter moe is
zou ook kunnen inderdaad. ik las nu net wel op een Engelstalige site dat de totale map 5 x zo groot is als GTA 4 en dat alleen de stad Los Santos al 2 x zo groot is als de totale map van GTA 4quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is gta iv en sa niet andersom? Aangezien sa toch geoter was?
Zo dat is lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:54 schreef hvan het volgende:
[..]
zou ook kunnen inderdaad. ik las nu net wel op een Engelstalige site dat de totale map 5 x zo groot is als GTA 4 en dat alleen de stad Los Santos al 2 x zo groot is als de totale map van GTA 4
hoop het niet, want Dan is de stad niet groter gewordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo dat is lekker![]()
Hopelijk lijkt het wel een beetje op LS van SA.. Anders verdwaal ik
Nee ik bedoel meer beroemde wegen en landmarks in SAquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoop het niet, want Dan is de stad niet groter geworden
ja totdat je moet wachten op iemand bij een checkpoint omdat die tjap verdwaald en niet kan rijdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef kilozout het volgende:
Het feit dat we straks 3 hoofdrolspelers hebben leent zich perfect uit voor co op shit.
Daarom met vrienden spelen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja totdat je moet wachten op iemand bij een checkpoint omdat die tjap verdwaald en niet kan rijden
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:54 schreef hvan het volgende:
[..]
dat de totale map 5 x zo groot is als GTA 4 en dat alleen de stad Los Santos al 2 x zo groot is als de totale map van GTA 4
Hoe kon je eerder dingen in de fik steken dan? Er zijn wel molotov-cocktails, maar die zitten volgens mij ook in IV.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar je kan dus weer dingen in de fik stekendat miste ik toch wel bij GTA IV, moest je elke keer auto's opblazen voor een beetje vuur.
Bij GTA SA had je molotov cocktails en, mijn favoriet, de vlammenwerper.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hoe kon je eerder dingen in de fik steken dan? Er zijn wel molotov-cocktails, maar die zitten volgens mij ook in IV.
Flamethrower, was ik inderdaad vergeten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bij GTA SA had je molotov cocktails en, mijn favoriet, de vlammenwerper.
Bij IV ook molotovs hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bij GTA SA had je molotov cocktails en, mijn favoriet, de vlammenwerper.
Klopt maar geen vlammenwerper, die misste ik wel.quote:
Geen enkel moment gemist eigenlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Klopt maar geen vlammenwerper, die misste ik wel.
Watquote:
Dat kwam misschien doordat je er niet kon vliegenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef Kwork het volgende:
[..]
Ik dacht dat RDR 2x zo groot was als SA
Nog te klein.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Watdat is echt belachelijk groot.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Kwork het volgende:
Kwam dit net nog tegen.![]()
[ afbeelding ]
Die shit is fucking huge.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Kwork het volgende:
Kwam dit net nog tegen.![]()
[ afbeelding ]
Er zullen vast wel kleine dorpjes zijn zoals in SAquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is maar één stad he. Dus Los Angeles (Santos) en voor de rest is het allemaal natuur en shit. Had graag nog twee steden erbij gezien, maarja.
Ja true, maar ik vond het altijd wel leuk om te doen alsof ik een piloot van een passagiersvlucht was en de mensen van de ene naar de andere stad bracht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Er zullen vast wel kleine dorpjes zijn zoals in SA
De militaire basis kon ook nog wel eens erg groot zijn.
Goed. Aangezien het voor geen ander platform beschikbaar is en ze geen troep gaan leverenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:17 schreef PirE het volgende:
Ben benieuwd hoe zo'n grote wereld draait op de 360 & PS3..
Dan mogen ze SA wel even flink pimpenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja true, maar ik vond het altijd wel leuk om te doen alsof ik een piloot van een passagiersvlucht was en de mensen van de ene naar de andere stad bracht.![]()
Ze zouden eigenlijk SA naar de PS3/XBOX moeten porten.
Grootte van de wereld maakt op zich niet zo veel uit qua prestaties. En voor de Xbox komt hij vrijwel zeker op meer dan één disc.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:17 schreef PirE het volgende:
Briljant idee. Hoe kom je er op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wel, maar de gameplay compenseert dat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan mogen ze SA wel even flink pimpen
Qua graphics en dergelijke is het echt oud, toevallig laatst nog opgestart.
Want ik lees elke dag de artikelen op die site? Domme noob.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Briljant idee. Hoe kom je er op.![]()
http://www.insidegamer.nl(...)eas-genoemd-voor-ps3
San Andreas vond ik de beste GTA ooit en heb ik hele schoolvakanties mee doorgebracht maar zo tof is het niet om dat nu te spelen. Had hem laatst op de PC geinstalleerd ende graphics zijn om te huilen en besturing etc is erg achterhaald. Was wel even grappig maar je kijkt er toch met een roze bril naar terug.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Want ik lees elke dag de artikelen op die site? Domme noob
Waarheidquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
San Andreas vond ik de beste GTA ooit en heb ik hele schoolvakanties mee doorgebracht maar zo tof is het niet om dat nu te spelen. Had hem laatst op de PC geinstalleerd ende graphics zijn om te huilen en besturing etc is erg achterhaald. Was wel even grappig maar je kijkt er toch met een roze bril naar terug.
Ligt aan de engine. Er is al gezegd dat je gewoon de bergen en straatlichten etc in de verte ziet etc. Hij gaat heus niet de gehele wereld renderen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Alsof een console zon groote map goed kan laten draaien
Zal wel een erg lage FOV hebben.
RAGE Engine.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ligt aan de engine. Er is al gezegd dat je gewoon de bergen en straatlichten etc in de verte ziet etc. Hij gaat heus niet de gehele wereld renderen.
Dat gezeur altijdkomt wel goed
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die paar maanden zijn zo voorbij.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik hoop dan dat de volgende GTA's zijn:
1 game met san fiero / los vanturas, (zeer waarschijnlijk PS4 gen)
1 game met een fucking grote vice city. (zeker PS4 gen)
Of dat je ze mocht omleggen in missies, of voor de lolquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef TwyLight het volgende:
Wel jammer dat ze zeiden dat CJ en Tommy etc niet bestaan in het huidige GTA universe. Was eigenlijk best tof geweest als die drie gasten waar je mee kon spelen de hoofdpersonen waren uit III, VC en SA
quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Gezicht het volgende:
Net GTA IV nog maar eens aangeslingerd maar daar ben je na een missie alweer op uitgekeken.
ETS2??quote:Op maandag 12 november 2012 09:04 schreef Zhano het volgende:
Speel nu ETS2 zolang GTA V er nog niet is. Ook geweldig.
Helemaal mee eens, Ik hoop ook niet dat ze de besturing van bijvoorbeeld Saints Row 3 gaan kopiëren.quote:Op maandag 12 november 2012 08:28 schreef geertbukken het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de besturing van auto's drastisch is veranderd vergeleken met GTA IV, zo slecht was het nou ook weer niet. En ik hoop niet dat ze een arcade-achtige besturing erin zetten.
Geniaal spel is dat. Lekker autistisch met een stuurtje vrachtjes wegbrengenquote:
Vice City was 100x beterquote:Op zondag 11 november 2012 15:36 schreef tochweerhenk het volgende:
SA moet gewoon het beste spel zijn dat ik ooit gedaan heb.
Proberen je auto in de prak te rijden zodat-ie vlam vat ... wil-ie niet meer starten.quote:Op maandag 12 november 2012 11:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het rijden vond ik wel te doen bij GTA4, beetje driften enzo. Schade was geweldig.
OH MIJN GOD AAAHHHquote:Op maandag 12 november 2012 11:11 schreef ROFLOL het volgende:
Previews zijn los gegaan, nog geen screens zonder watermerk kunnen vinden, maar moet ze toch even delen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
911 bellen, start ie automatisch weerquote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef AthCom het volgende:
[..]
Proberen je auto in de prak te rijden zodat-ie vlam vat ... wil-ie niet meer starten.
911 bellen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef AthCom het volgende:
[..]
Proberen je auto in de prak te rijden zodat-ie vlam vat ... wil-ie niet meer starten.
quote:Op maandag 12 november 2012 11:47 schreef Saind het volgende:
[..]
911 bellen, start ie automatisch weer
Nooit geweten.quote:
zo'n slechte seriequote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef Red_85 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is die kleine van Hank Moody met haar gitaar?
Ik hoop dat deze glitch er ook weer in zit!quote:Op maandag 12 november 2012 11:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hoop dat de Hummer er ook weer inzit, beetje auto's over de kop beuken enzo
Ze hebben het hier over pets, ben benieuwd wat daar precies mee bedoeld wordt. Zou tof zijn als je een hond zou kunnen kopen die dan met jou meeloopt.quote:Multiplayer.it
- Alamo Sea is the name of the Salton Sea like area.
- Radial menu to select the 3 protagonists.
- Missions will involve just one, two or three protagonists at the same time.
- Switching in missions partially scripted.
- In the demo mission final part (same mission as GI) the player can decide which character use.
- The story's only goal is not a great finale reached by a linear storyline. Most of the missions are to prepare you to pass through some crucial twists in the storyline.
There are 6 of this crucial moments that are played in 6 high quality missions.
There will be multiple great finales that will depend on what you did previously in the game.
- 25h storyline, along the lines of RDR.
- they say map is 3x RDR one on land and 5x RDR one if you include sea areas.
- Map open since the start except some protected areas.
- Dynamic events a la RDR world. Example they saw in the demo: an armored car transporting money stops for gas — you can either rob it while it is at the gas station or follow it to its destination and then perform a more spectacular and profitable robbery.
- Dogs confirmed. Pets and stray dogs.
- Money will be needed to gain access to some missions.
- They suppose there will be properties that will make you gain money but they do not confirm it.
- Automatic/electric soft tops (hoods?) in convertible/sports cars.
- Still some frame rate and aliasing issues that will be improved in final version.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ze hebben het hier over pets, ben benieuwd wat daar precies mee bedoeld wordt. Zou tof zijn als je een hond zou kunnen kopen die dan met jou meeloopt.
dit soort suffe dingen hoopte ik al op in GTAIV. je kan de autos volgen wat je wil. maar ze gingen nooit ergens naar toe. nu gelukkig wel danquote:- Dynamic events a la RDR world. Example they saw in the demo: an armored car transporting money stops for gas — you can either rob it while it is at the gas station or follow it to its destination and then perform a more spectacular and profitable robbery.
Dat is wel vet inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 14:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dit soort suffe dingen hoopte ik al op in GTAIV. je kan de autos volgen wat je wil. maar ze gingen nooit ergens naar toe. nu gelukkig wel dan
quote:New facts from gamesaktuell.de
-the map is 100% accessible from the beginning on
-from the start on Michael has a luxury car parked in his garange / trevor has access to a helicopter
-the story builds around 5 or 6 big robberies
-in many missions the three protagonists are working together
-in some missions you only have 2 or you are on your own
-the game decides which character you are controlling during a mission unless
-the character-switch-icon is saying you can switch, then you can play whoever you want
-the graphics shown on the screenshots are actually looking like that in the real game too
-Rockstar pushes the consoles to their limits
-some flickering and juddering still occur but they want to fix that
-radio stations feature weather repots and other news
-multiplayer won't have coop story missions but they might implement some sort of coop style missions
quote:These are the main interesting points of the Spanish preview at http://www.meristation.com/es/xbox-360/gra...e-juego/1816760.
- Map 5xtimes bigger than RDR map.
- RDR dynamic world was also the starting point to create a living world in GTA V.
"Our goal is to surpass RDR" said Dan Houser.
- Prisons and Canyons are mentioned
- The satire of the American society will include subjects like "Hollywood, the porn industry, weed smuggling, homeless people, a bankrupt government".
- Underwater world (and underwater caves) and diving equipment confirmed
- Houser said that missions similar to Taxi, Ambulance and Vigilante ones will be back but "probably not identical to the ones in previous GTA cause they wouldn't fit in the 3 protagonists personalities, but the 3 protagonists will have odd jobs to do".
- About the 3 protagonists skills: Trevor will be the skilled helicopter pilot, Franklyn the skilled driver and sniper, Micheal the "smooth operator", skilled and versatile.
- The idea about creating Micheal came from the question: "What would do a typical GTA protagonist (usually aged between 28y-35y) after he retired and he's in his 45ish years old?". "Where's the action?" he'd ask himself.
- Franklyn is looking for a mentor and he finds one in Mike after they meet during one of Franklyn repo man jobs.
- Trevor is an ex military pilot.
- Trevor is inspired in the typical GTA player that only roams around the game creating havoc, death and destruction.
- According to Houser missions types will vary among "big and small events , explosive, infiltration, super spectacular, family, invasion, hostage recovery, heists and robberies. Plus classic GTA missions but updated and improved."
- They played the same mission of GI.
- Euphoria engine is at its best.
- Draw distance improved.
- They haven't seen any popping up in the scenery.
- Cover mechanics have been greatly improved and cover will be very important in the gameplay.
- About the economy Houser says: "you will be able to spend money to buy interesting and fun things… expensive toys. We are still working on the economy but it will be a strong element in the game and players will be eager to make money to spend money. Something along the lines of — I went through all of this to make all this money and now I'm going to spend it on this crazy item."
- Biggest vehicles selection of any GTA game.
- Dynamic music in missions
- No COOP in SP
- MP will be a huge part of the game and it will be very addictive.
- MP has been developed by a separated team and it has been developed as something as important and full of content as SP.
- COOP confirmed in MP
Ik zit hier met een kneiterharde lulquote:Op maandag 12 november 2012 14:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik voel me echt een supernerd dat ik zo opgewonden ben over deze shit
Die hoax heeft echt abnormaal lang stand gehoudenquote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
Lijkt me leuk als ze hier dit keer wel iets van verborgen figuren/creatures in doen. Ik heb me gek gezocht met san Andreas. De locatie leent zich er in ieder geval perfect voor. Cant wait
Waar haal je dat vandaan?quote:
Ik ook hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 14:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik voel me echt een supernerd dat ik zo opgewonden ben over deze shit
welke hoax?quote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die hoax heeft echt abnormaal lang stand gehouden
quote:Op maandag 12 november 2012 14:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Ze hebben trouwens helemaal niet gezegd dat je geen nieuwe properties/huizen krijgt. Je koopt ze alleen niet zoals in SA. In IV kreeg je ook gewoon nieuwe huizen enzo
Zegt inderdaad net zoveel als dat ze verwachten dat er hoeren inzitten, maar misschien ook nietquote:- They suppose there will be properties that will make you gain money but they do not confirm it.
Ik sowieso ook. Vooral omdat SA gewoon mijn favoriete GTA ooit is, en het inmiddels ook al weer zo lang geleden is dat er een nieuwe GTA uit kwam.quote:Op maandag 12 november 2012 15:00 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ik ben misschien al meer hyped dan dat ik bij IV was.
Nee geen mods, maar dit keer echte shizzle. Lijkt me wel tof om dan in de nacht door de bossen daar te dwalen.quote:
Kon in GTA-CW al wel. Drug wars dingetjes. Busjes jatten, ripdealen. Fantastisch. Hield me ook na dat ik het uitgespeeld had een tijdje bezig. Alleen kon je niet zoveel met je 500k+ doen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dit soort suffe dingen hoopte ik al op in GTAIV. je kan de autos volgen wat je wil. maar ze gingen nooit ergens naar toe. nu gelukkig wel dan
En? Is dat een beetje chill?quote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef geertbukken het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de besturing van voertuigen wordt zoals dat in L.A. Noire.
Gewoon met laadschermen van het ene gedeelte van de map naar het andere. Net zoals in GTA 3.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:17 schreef PirE het volgende:
Ja manquote:Op maandag 12 november 2012 15:42 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Gewoon met laadschermen van het ene gedeelte van de map naar het andere. Net zoals in GTA 3.
quote:
Dit is wel jammer eigenlijk, zoiets moet je verdienenquote:-the map is 100% accessible from the beginning on
-from the start on Michael has a luxury car parked in his garange / trevor has access to a helicopter
Je kan meteen overal komen. Maar ze zeggen er niet bij dat je maximaal kapot geschoten wordt oidquote:Op maandag 12 november 2012 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel jammer eigenlijk, zoiets moet je verdienen
Mwoah, vind ik niet jammerquote:Op maandag 12 november 2012 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel jammer eigenlijk, zoiets moet je verdienen
Cheats.quote:Op maandag 12 november 2012 16:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah, vind ik niet jammerMeestal als ik een nieuwe GTA begin ga ik niet gelijk missies doen maar eerst exploreren en eventueel met cheats ouwehoeren voor helikopter etc
Pas daarna speel ik gewoon de missies zonder cheats
Mja als ik "normaal" speel gebruik ik geen cheats maar helemaal in het begin heb je nog geen wapens, geld of vliegtuigen enzo dusquote:
Dit ja. Maar ik geef Rockstar graag het voordeel van de twijfel dat het in dit deel ook wel goed komt qua 'voldaan' gevoel.quote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef Faazz het volgende:
Ik vond die missie "Are You Going to San Fierro?" zo modderfocking vet in SA. Echt zo een heroisch gevoel dat je na al dat gekloot in de Badlands in de regen en modder en alles, eindelijk verder kon naar de grote stad.
Jij snapt hetquote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef Faazz het volgende:
Er wordt blijkbaar zoveel gegeven aan nieuwe dingen, epic omgevingen en hele vette voertuigen en mogelijkheden.. Ik zou daar liever gewoon echt moeite voor willen doen ipv alles meteen toegankelijk te maken.
Ik vond die missie "Are You Going to San Fierro?" zo modderfocking vet in SA. Echt zo een heroisch gevoel dat je na al dat gekloot in de Badlands in de regen en modder en alles, eindelijk verder kon naar de grote stad.
In dat latex pakje en die dildoquote:Op maandag 12 november 2012 16:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja als ik "normaal" speel gebruik ik geen cheats maar helemaal in het begin heb je nog geen wapens, geld of vliegtuigen enzo duseerst ff death and destruction en ouwehoeren, dan pas serieus spelen
bovendien, op zich niks mis met cheats, vooral niet in GTA. Er zijn juist altijd heel veel grappige cheats zodat het spel ook nog grappig blijft nadat je het uitgespeeld hebt.
Zoals alle voetgangers hebben AK-47's of alle hoeren volgen je etc
Inderdaad, ik vond dat ook het beste aan San Andreas (en Vice City enz)quote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef Faazz het volgende:
Er wordt blijkbaar zoveel gegeven aan nieuwe dingen, epic omgevingen en hele vette voertuigen en mogelijkheden.. Ik zou daar liever gewoon echt moeite voor willen doen ipv alles meteen toegankelijk te maken.
wut?quote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef TwyLight het volgende:
Politie AI enorm verbeterd in GTA V
[ afbeelding ]
Dat kon in SA ookquote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
Jezus je kan gewoon duiken, potverdrie wat geniaal
Klopt maar je kon geen grotten verkennenquote:Op maandag 12 november 2012 17:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat kon in SA ookoysters omg zo frustrerend..
twitter:IGNUK twitterde op maandag 12-11-2012 om 18:12:53#GTAV stuff will be on the site within the next 30 mins. Few technical gremlins at our end, hold tight, it'll be worth the wait. reageer retweet
En dan krijgen we in Maart te horen dat de game uitgesteld gaat worden naar Augustus.quote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef TwyLight het volgende:
Wat ik ook goed nieuws vind is dat er een heel apart team aan de multiplayer werkthopelijk wordt die ook echt gruwelijk vet
ik kan echt niet wachten fml
Nee dat gaat niet gebeuren denk ik. Eerlijk gezegd gok ik op Meiquote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef kilozout het volgende:
[..]
En dan krijgen we in Maart te horen dat de game uitgesteld gaat worden naar Augustus.
Ik hoop het niet nee.quote:Op maandag 12 november 2012 18:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet gebeuren denk ik. Eerlijk gezegd gok ik op Mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |