Toffe titelquote:Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Mijn eerste plek dat ik gelijk ga zoeken
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef Geneziz het volgende:
http://imgur.com/a/8vOrJ
Drie hoofdpersonen dus, waar je tussen kan wisselen in missies![]()
Ondertussen wel 30x denk ik jaquote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef wuuht het volgende:
http://imgur.com/a/8vOrJ
oo was al gepost![]()
Ach ja, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
[..]
Ondertussen wel 30x denk ik ja
Systeemeisen: PS3 of Xbox 360quote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik vraag me af wanneer de systeemeisen bekend worden
Kom maar terug zodra die aangekondigd is danquote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wacht liever even geduldig af op de PC-versie
Tot 2014quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wacht liever even geduldig af op de PC-versie
Want?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kom maar terug zodra die aangekondigd is dan
Jammer dat de steam versie van San Andreas momenteel niet werkt via Steam. Controls zijn fucked up en shit.quote:
Dan heb je echt een kut machine.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef nattermann het volgende:
Ik krijg van al die plaatjens spontaan zin om SA kapot te gaan spelen maar die doet het niet op mijn PS3![]()
En mijn laptop is te gaar om die game te draaien
Ach, doet wat het moet doen. Beetje internetten, word enzo. Voor mij prima. Om te gamen heb ik m'n PS3.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan heb je echt een kut machine.
''Grootste faal'', ga Sims spelen als je zo graag huisjes wilt.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
Geen property kunnen kopen? Echt ja?
Grootste faal van GTAIV zetten ze door in GTAV'.
![]()
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:44 schreef Chef_M het volgende:
''Grootste faal'', ga Sims spelen als je zo graag huisjes wilt.
Zolang ze maar zorgen dat we onze geld hier wel kunnen spenderen (iets wat duidelijk faal was in GTAIV, je kon niks met je geld)
Maar dat hebben ze opgelost in GTAV.
Dit. Missies doen om zo geld te verdienen, en vervolgens een huis te kopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee.
Huizen kopen was vet. Auto's in de garage zetten.
Had je teminste het idee dat je wat in bezit had.
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski hurenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:44 schreef Chef_M het volgende:
[..]
''Grootste faal'', ga Sims spelen als je zo graag huisjes wilt.
Zolang ze maar zorgen dat we onze geld hier wel kunnen spenderen (iets wat duidelijk faal was in GTAIV, je kon niks met je geld)
Maar dat hebben ze opgelost in GTAV.
Is niet iets kleins man.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Zo'n enorme map met zoveel nieuwe dingen en nog om de kleinste dingen zeuren
Bowlingbal kopen voor Roman.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski huren ?
Dat is ook niet de charme van het spel hequote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Geen properties kopen betekend niet gelijk dat je geen nieuwe huizen krijgt. En wie zegt dat je nu persé naar een safehouse moet om de game op te slaan? Misschien kan je nu wel gewoon overal saven.
Ik neem aan dat je wel standaard een paar mansions krijgt, of je er meer bij kan kopen weet ik niet. (eerstgenoemde ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee.
Huizen kopen was vet. Auto's in de garage zetten.
Had je teminste het idee dat je wat in bezit had.
Neen, klinkt meer als GTAIV-feature. Ik heb geen idee, heb alleen gelezen dat je wat meer bij de economie betrokken raakt, dus ben benieuwd met wat ze aankomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski huren?
Je mama zei iets anders gisteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Soldmayor heeft er geen verstand van
Godver was jij er ook al gister?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je mama zei iets anders gisteren.
Onbeperkt Yoga-les nemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski huren?
3 personages is ook vet. Lees even dat stuk uit de gameinformer.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
Verder klinkt alle andere informatie echt vet.
3 personages... uhmm apart.
Maar die map.![]()
Ben trouwens ook benieuwd of de game op de xbox teminsten dan op 1 of 2 of 3 dvd's uitkomt.
Ik vind het eigenlijk best bizar dat zo'n zware game als dit uitgebracht word voor de PS3 en Xbox.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
Verder klinkt alle andere informatie echt vet.
3 personages... uhmm apart.
Maar die map.![]()
Ben trouwens ook benieuwd of de game op de xbox teminsten dan op 1 of 2 of 3 dvd's uitkomt.
En wat als ze het op de volgende generatie uitgebracht hadden?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best bizar dat zo'n zware game als dit uitgebracht word voor de PS3 en Xbox.
Betekend toch dat er behoorlijke hardware in zit.
Dan hadden we een nieuwe console moeten kopen?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat als ze het op de volgende generatie uitgebracht hadden?
No shit downiequote:Op donderdag 8 november 2012 23:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dan hadden we een nieuwe console moeten kopen?
Ja van jou niks, maar dat wist ik al toen ik je username zagquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het is 0:05, wat verwacht je nou?
Mwaaa, ligt er aan hoe dat uitgewerkt wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
3 personages is ook vet. Lees even dat stuk uit de gameinformer.
Heel fijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja van jou niks, maar dat wist ik al toen ik je username zag
Zal het spel niet moeilijker maken... Maar is wel nieuw, dus krijgt een kans van mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mwaaa, ligt er aan hoe dat uitgewerkt wordt.
Dat vond ik ook tof, zo had je het idee dat je iets verdient had.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is niet iets kleins man.
Het was zo vet om in VC die bedrijven te kopen en dan er missies voor doen.
En huizen in VC en SA kopen.
Ach man ga hem spelen op de gamecube. Wat voegt dat nou werkelijk toequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef 129383 het volgende:
ik hoop dat ie ook voor de wii U komt , het lijkt me leuk om actief een dashboards te slopen en draden te laten kortsluiten om een auto te stelen. Net als Chinatown wars
(ook hoop ik zo dat ze de minigun toevoegen)
Maar is niet op de GTA manier.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef Doublepain het volgende:
Zal het spel niet moeilijker maken... Maar is wel nieuw, dus krijgt een kans van mij
Kan alleen maar goed komen, want Rockstar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mwaaa, ligt er aan hoe dat uitgewerkt wordt.
Tjah, afwachten hoe het zit.. Maar als ik het zo lees kan je dus sewitchen tijdens een missie... Leuk maar ook simpel. Dan kies je die piloot en wacht je rustig in de lucht om ze op te halen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar is niet op de GTA manier.![]()
Maar stel dat je met de ene $5000 op zak hebt en wapens en dan overgaat naar andere personage..
Wat dan.
Dat is idd mooi van rockstar.. Ubisoft bijvoorbeeld veeeel info uitbrengen over ac3, nou ik had alles al gezien in die teasers en development videos.. Dat ik dus niks nieuws zag en niet echt een wauw gevoel kreeg. Rockstar weet de spanning hoog te houden met zo weinig mogelijk info terwijl anderen eigenlijk alles moet laten zien om uberhaupt wat attentie te krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:15 schreef CaasS het volgende:
[..]
Kan alleen maar goed komen, want Rockstar.
Elke andere developer zou gaan patsen met zo'n grote map. Die man die werd geinterviewd had het alleen maar over functionaliteit en dat er genoeg te zien/doen moet zijn. Dan krijg je zo'n stukje waar er beschreven wordt wat er allemaal te zien is, passend bij het gebied in het spel. Een hele waslijst, alsof het niks is. Zegt alles over kwaliteit en de norm die ze daar hebben.
Iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:11 schreef Nemephis het volgende:
Dat vond ik ook tof, zo had je het idee dat je iets verdient had.
Dit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:50 schreef truedestiny het volgende:
at switchen tussen personages lijkt me maar niets. Of het moet gewoon zo zijn dat elk personage een eigen verhaal heeft. Met 3 personages op pad is toch geen GTA.
We zullen het zien. Rockstar zal er vast wel iets van maken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:57 schreef Jaapo het volgende:
Als je dat artikel had gelezen dan had je geweten dat elk personage idd zijn eigen verhaal en kwaliteiten heeft.
Ik vind het ook een vreemd idee, maar ik denk wel dat Rockstar dat op een goede manier uit gaat pakken. We zijn nu een jaar verder van de 1e trailer, ze hebben zat tijd gehad om het een en ander uit te werken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:50 schreef truedestiny het volgende:
Dat switchen tussen personages lijkt me maar niets. Of het moet gewoon zo zijn dat elk personage een eigen verhaal heeft. Met 3 personages op pad is toch geen GTA.
Ja, lijkt me ook een beetje vreemd idee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:50 schreef truedestiny het volgende:
Dat switchen tussen personages lijkt me maar niets. Of het moet gewoon zo zijn dat elk personage een eigen verhaal heeft. Met 3 personages op pad is toch geen GTA.
Gezamenlijke bankrekening!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar is niet op de GTA manier.![]()
Maar stel dat je met de ene $5000 op zak hebt en wapens en dan overgaat naar andere personage..
Wat dan.
Ik denk het niet. Volgens mij is het idee dat je een bankroof gaat voorbereiden door in je eentje voorbereidingen te treffen. Vervolgens ga je samen de bankroof doen en kun je switchen. Hierdoor hoef je dus niet de hele tijd hetzelfde te doen. (er heen rijden bijvoorbeeld) En kun je switchen als de 'taak' saai wordt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:25 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook een beetje vreemd idee.
Ze stappen nu wel van hun succes formule af.
Het kan zijn dat het beter wordt, maar het kan ook 1 grote flop worden.
Ja maar toen kon je ook 'trip skippen'. Het rijden overslaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:39 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Volgens mij is het idee dat je een bankroof gaat voorbereiden door in je eentje voorbereidingen te treffen. Vervolgens ga je samen de bankroof doen en kun je switchen. Hierdoor hoef je dus niet de hele tijd hetzelfde te doen. (er heen rijden bijvoorbeeld) En kun je switchen als de 'taak' saai wordt.
Volgens mij is het een goede manier om voor meer afwisseling te zorgen. Rijden naar een 'letter' > Rijden naar de missie > missie uitvoeren > terugrijden, vond ik in IV al een verouderd concept. (al zal dit er nog steeds wel een beetje inzitten)
En vergeet niet dat je de Heist in IV ook met meerdere deed
Dat is ook het enige wat je nodig zal hebben volgend jaarquote:Op donderdag 8 november 2012 23:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ach, doet wat het moet doen. Beetje internetten, word enzo. Voor mij prima. Om te gamen heb ik m'n PS3.
That's what she said.quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:08 schreef Crazy-M het volgende:
Lees ik het goed dat de map groter is dan GTA4, GTASA en RDR bij elkaar?
Damn, das: huge
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Grove toch? Ben nooit veel verder dan die scene gaan spelen
jsquote:
idd het autisme in dit topic is bijzonder groot.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
idd het autisme in dit topic is bijzonder groot.
ja dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]![]()
Even ter informatie, ik ben ook een autist.
Waarschijnlijk ook ja. Tenzij GFWL, download ik hem voor PC.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou GTA 5 wordt 2 keer gekocht bij mij.
voor de xbox en de pc versie die waarschijnlijk 3-6 maanden later uitkomt
[ afbeelding ]
Over de PC versie is nog helemaal niks bekend. helemaal niks. Ik denk dat die ook pas over 6 tot 9 maanden na de release van console versie komt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou GTA 5 wordt 2 keer gekocht bij mij.
voor de xbox en de pc versie die waarschijnlijk 3-6 maanden later uitkomt
[ afbeelding ]
Het zal toch wel gfwl krijgen want het is microsoftquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook ja. Tenzij GFWL, download ik hem voor PC.
En toch staat het op de site van gamemania maar ik ga er van uit dat het 3-6 maanden later uitkomt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Over de PC versie is nog helemaal niks bekend. helemaal niks. Ik denk dat die ook pas over 6 tot 9 maanden na de release van console versie komt.
Lijkt me dus niet dat die dan al even ergens in een webwinkel kan staan
Ik ben bang dat als de game zo wordt als dat ze zeggen. Zo groot en zo uitgebreid etc. Dat je na 3maanden geen zin meer hebt om de game nogmaals op een toetsenbord te spelen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het zal toch wel gfwl krijgen want het is microsoft
[..]
En toch staat het op de site van gamemania maar ik ga er van uit dat het 3-6 maanden later uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |