Toffe titelquote:Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Mijn eerste plek dat ik gelijk ga zoeken
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef Geneziz het volgende:
http://imgur.com/a/8vOrJ
Drie hoofdpersonen dus, waar je tussen kan wisselen in missies![]()
Ondertussen wel 30x denk ik jaquote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef wuuht het volgende:
http://imgur.com/a/8vOrJ
oo was al gepost![]()
Ach ja, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
[..]
Ondertussen wel 30x denk ik ja
Systeemeisen: PS3 of Xbox 360quote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik vraag me af wanneer de systeemeisen bekend worden
Kom maar terug zodra die aangekondigd is danquote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wacht liever even geduldig af op de PC-versie
Tot 2014quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wacht liever even geduldig af op de PC-versie
Want?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kom maar terug zodra die aangekondigd is dan
Jammer dat de steam versie van San Andreas momenteel niet werkt via Steam. Controls zijn fucked up en shit.quote:
Dan heb je echt een kut machine.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef nattermann het volgende:
Ik krijg van al die plaatjens spontaan zin om SA kapot te gaan spelen maar die doet het niet op mijn PS3![]()
En mijn laptop is te gaar om die game te draaien
Ach, doet wat het moet doen. Beetje internetten, word enzo. Voor mij prima. Om te gamen heb ik m'n PS3.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan heb je echt een kut machine.
''Grootste faal'', ga Sims spelen als je zo graag huisjes wilt.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
Geen property kunnen kopen? Echt ja?
Grootste faal van GTAIV zetten ze door in GTAV'.
![]()
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:44 schreef Chef_M het volgende:
''Grootste faal'', ga Sims spelen als je zo graag huisjes wilt.
Zolang ze maar zorgen dat we onze geld hier wel kunnen spenderen (iets wat duidelijk faal was in GTAIV, je kon niks met je geld)
Maar dat hebben ze opgelost in GTAV.
Dit. Missies doen om zo geld te verdienen, en vervolgens een huis te kopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee.
Huizen kopen was vet. Auto's in de garage zetten.
Had je teminste het idee dat je wat in bezit had.
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski hurenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:44 schreef Chef_M het volgende:
[..]
''Grootste faal'', ga Sims spelen als je zo graag huisjes wilt.
Zolang ze maar zorgen dat we onze geld hier wel kunnen spenderen (iets wat duidelijk faal was in GTAIV, je kon niks met je geld)
Maar dat hebben ze opgelost in GTAV.
Is niet iets kleins man.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Zo'n enorme map met zoveel nieuwe dingen en nog om de kleinste dingen zeuren
Bowlingbal kopen voor Roman.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski huren ?
Dat is ook niet de charme van het spel hequote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Geen properties kopen betekend niet gelijk dat je geen nieuwe huizen krijgt. En wie zegt dat je nu persé naar een safehouse moet om de game op te slaan? Misschien kan je nu wel gewoon overal saven.
Ik neem aan dat je wel standaard een paar mansions krijgt, of je er meer bij kan kopen weet ik niet. (eerstgenoemde ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee.
Huizen kopen was vet. Auto's in de garage zetten.
Had je teminste het idee dat je wat in bezit had.
Neen, klinkt meer als GTAIV-feature. Ik heb geen idee, heb alleen gelezen dat je wat meer bij de economie betrokken raakt, dus ben benieuwd met wat ze aankomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski huren?
Je mama zei iets anders gisteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Soldmayor heeft er geen verstand van
Godver was jij er ook al gister?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je mama zei iets anders gisteren.
Onbeperkt Yoga-les nemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat wil je nu met je geld gaan doen? een jetski huren?
3 personages is ook vet. Lees even dat stuk uit de gameinformer.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
Verder klinkt alle andere informatie echt vet.
3 personages... uhmm apart.
Maar die map.![]()
Ben trouwens ook benieuwd of de game op de xbox teminsten dan op 1 of 2 of 3 dvd's uitkomt.
Ik vind het eigenlijk best bizar dat zo'n zware game als dit uitgebracht word voor de PS3 en Xbox.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
Verder klinkt alle andere informatie echt vet.
3 personages... uhmm apart.
Maar die map.![]()
Ben trouwens ook benieuwd of de game op de xbox teminsten dan op 1 of 2 of 3 dvd's uitkomt.
En wat als ze het op de volgende generatie uitgebracht hadden?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best bizar dat zo'n zware game als dit uitgebracht word voor de PS3 en Xbox.
Betekend toch dat er behoorlijke hardware in zit.
Dan hadden we een nieuwe console moeten kopen?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat als ze het op de volgende generatie uitgebracht hadden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |