En ook als vorig jaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde project als twee jaar terug. Het jaar daarvoor waren ze bezig met station Amsterdam Zeeburg. (Die is gelukkig exit)
De algemene ontwikkelingen in Rotterdam centrum bekijken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat was u van plan te doen behalve opening reizigerstunnel?
Lopen er nog genoeg niggahz in de hood in roffa?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
De algemene ontwikkelingen in Rotterdam centrum bekijken.
Ging wel, veel nieuwbouw, leuk!quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lopen er nog genoeg niggahz in de hood in roffa?
Er staan nog iets te veel noodtrappen in (zo lang de andere tunnel nog niet is teruggebouwd). Maar verder lijkt ie erg op de westtunnel van Amsterdam Centraal: veel winkels. De opgangen zijn mooi gemaakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:51 schreef b2py het volgende:
Ze zijn daar machtig mooi aan het bouwen. Hoe is die tunnel? Breed en overzichtelijk?
Gebeurt niet, gaat ten koste van de hsl. Om dezelfde reden is het belsenlijntje nooit van de grond gekomen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik heb hem ook getekendEn gecrosspost op OVNL trouwens.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:59 schreef bork het volgende:
Gebeurt niet, gaat ten koste van de hsl.
Das ook rukquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:55 schreef Duvel het volgende:
De trams blijven wel zoals nu, dus vier sporen naast het CS, aan de andere kant staan de bussen.
Marrum, Blija en Hijum is 2 tot 4x per uur een bus, waarbij je uiteraard nog wel stukken moet lopen naar de stations. Vrouwbuurstermolen is max 2x per uur een busquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee.
Kun je er een beetje komen met de bus?
autootje roggelen is het beste als je alles aan wilt doen. Anders kom je op een dag niet verquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lekker, dat kan je ook allemaal op Stationsweb vinden
Laten we er dan minstens samen langs gaan of zo.
Hangt van de richting en het tijdstip af. Je hebt de 54 die regelmatig 2x/uur gaat en ook de 60 die regelmatig 2x/uur rijdtquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:01 schreef greavy het volgende:
@PSM; Ik wist niet dat Vrouwbuurtstermolen nog een bus had... Marrum, Blija en Hijum hebbie zeker de bussen van- en naar Dokkum / Holwerd? Dacht max. 2x/u.
zou mooi zijn als het lukt. Ik vraag me af waar ze die trein willen laten keren. Zou een zakspoor een optie zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:25 schreef HeavenSmiles het volgende:
Er is een petitie gestart om meer druk te zetten achter de mogelijke toekomstige heropening van de spoorlijn Weert - Hamont (- Antwerpen) voor persoonsvervoer. Vinden jullie vast ook wel:
https://petities.nl/petitie/treinweertbelgie
Heb 'm zelf meteen getekend
Nee hoor standaard procedures bij NS en NMBS en desbetreffende voorgangers, lees maar:quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Wie serieus zo denkt is echt GOED ziek in z'n hoofd.
Weert is echt een ander geval dan Tilburg inderdaad. Ik denk dat de Fyra weinig reizigers misloopt met de heringebruikname van die spoorlijn: op dit moment gaan mensen gewoon naar Neerpelt en stappen daar op de trein. Doortrekken is natuurlijk beter, ik denk dat mensen in die regio dan ook vaker per trein België in gaan dan nu (wat ze echt niet via Roosendaal of met Fyra gaan doen, want dan moeten ze helemaal omreizen).quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
dat slaat toch nergens op. Een verbinding bij Weert niet aanleggen "want er rijdt bij Roosendaal al een trein de grens over en dan moet je die maar pakken"
precies en waarschijnlijk zullen de kosten voor het heropenen van het lijntje voor reizigersvervoer wel meevallen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:51 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Weert is echt een ander geval dan Tilburg inderdaad. Ik denk dat de Fyra weinig reizigers misloopt met de heringebruikname van die spoorlijn: op dit moment gaan mensen gewoon naar Neerpelt en stappen daar op de trein. Doortrekken is natuurlijk beter, ik denk dat mensen in die regio dan ook vaker per trein België in gaan dan nu (wat ze echt niet via Roosendaal of met Fyra gaan doen, want dan moeten ze helemaal omreizen).
Er was toch ook iets van een trein langs de efteling vroeger? toen de efteling er nog niet wasquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
dat slaat toch nergens op. Een verbinding bij Weert niet aanleggen "want er rijdt bij Roosendaal al een trein de grens over en dan moet je die maar pakken"
Halvezolenlijn? Ligt een paar km ten noorden van de Efteling. Wel zo ongeveer over het erf van het wijlen Land van Ooit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Er was toch ook iets van een trein langs de efteling vroeger? toen de efteling er nog niet was
Maar dat is toch ook echt een van niks naar nergens express?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:23 schreef Duvel het volgende:
Toch vraag ik me af of al die mooie grensoverschrijdende initiatieven echt gaan werken. De grenslandexpress is volgens mij ook niet echt een denderend succes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |