Oh ja. "GEEN REIZIGERSSTOP" heb ik ook ergensquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij mijn weten kun je de displays op de koppen, de zijdisplays en de displays in de trein alle drie tegelijk instellen, maar ook onafhankelijk van elkaar.
En vergeet deze niet:quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
STADSKANAAL
Hallo Gelderland
Testrit
het ging me niet om de kwaliteit van de foto's, maar om een indruk van die dag te gevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme zegDat die manuel draijer eens leert foto's selecteren. Of muziek for that matter. Het is fucking geen begrafenis of wat
Go go, meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de GTW's van Arriva naar mijn weten alleen afzonderlijk. Liep ik toen tegenaan met de "Ranomi Express" die we reden tijdens de huldiging is Sauwerd. Heb er toen lang mee lopen kloten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij mijn weten kun je de displays op de koppen, de zijdisplays en de displays in de trein alle drie tegelijk instellen, maar ook onafhankelijk van elkaar.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:41 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Op de GTW's van Arriva naar mijn weten alleen afzonderlijk. Liep ik toen tegenaan met de "Ranomi Kromowidjojo Express" die we reden tijdens de huldiging is Sauwerd. Heb er toen lang mee lopen kloten.
Nee, dat ziet er iets anders uit. Het viel mij woensdag wel op dat op de perrons al wel Groningen Europapark staat. Volgens mij hadden ze ook een overschot aan die borden want er stonden aardig wat van die krengen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker hoerig leesbaar bordje.
is dit hoer Groningen Europa Park (het lijken drie woorden) er tegenwoordig uit ziet?
![]()
Dat staat er sinds 2k7 al. Ik snap niet wat er raar aan is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er iets anders uit. Het viel mij woensdag wel op dat op de perrons al wel Groningen Europapark staat. Volgens mij hadden ze ook een overschot aan die borden want er stonden aardig wat van die krengen.
Toen lagen de nieuwe perrons er nog niet? Die zijn ze nu druk aan het afbouwen zodat het voor 9 december klaar is voor de nieuwe DRGL.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat staat er sinds 2k7 al. Ik snap niet wat er raar aan is?
Oh, primaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:00 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Toen lagen de nieuwe perrons er nog niet? Die zijn ze nu druk aan het afbouwen zodat het voor 9 december klaar is voor de nieuwe DRGL.
Maandag t/m zaterdag:quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef Cassius het volgende:
Is er ook ergens een drgl van die Sandite 1700-combi?
http://www.spoornieuws.nl/?page=nieuws&id=448quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef Cassius het volgende:
Is er ook ergens een drgl van die Sandite 1700-combi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |