Nee dat zijn die Protos dingen van Connexion, dat zijn echt net tramsquote:
Niet haten op de Protos.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:10 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nee dat zijn die Protos dingen van Connexion, dat zijn echt net trams
Mwoa, het was meer een soort vervelingsbestrijdingquote:
VIRM-4 komt op een bakgemiddelde van 206 zitplaatsenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet haten op de Protos.
Die treinstellen zijn uniek in de wereld. Er zijn er sowieso nooit meer dan 6 van gebouwd.
En 170 zitplaatsen in 2 bakken wil ik ook nog wel even geëvenaard zien worden
Dat komt omdat die VIRMs onhandig zijn ingedeeld. Dat heeft de DB toch beter voor elkaar met hun Dosto's.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef V2 het volgende:
[..]
Best karig eigenlijk, 36 plekken extra ten opzichte van een enkeldeks-trein
En de SBB nog iets beter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dat komt omdat die VIRMs onhandig zijn ingedeeld. Dat heeft de DB toch beter voor elkaar met hun Dosto's.
Haha. Bloos. Fail van mijn kant idd. Karige 96 plekken, zonder de klapstoeltjes dan. Ik ben wel in faalstand hier de afgelopen dagen.quote:
Een doorsnee tussenbak van een dubbeldeks treinstel bedoeld om met 250 km/h tussen Berlin en München te gaan rijden. (dat laatste is deze week weer actueel omdat de laatste spoorbrug in Thüringen op dat traject voor 250 km/h geschikt gemaakt geworden isquote:Benedenverdieping: 4 coupés eerste klasse (16 zitplaatsen), 16 coupés tweede klasse (96 zitplaatsen), 4 wasruimtes, 4 toiletten.
Bovenverdieping: 24 coupés derde klasse (192 zitplaatsen), 4 wasruimtes, 4 toiletten. Samen 304 zitplaatsen.
Ik zit er 3 dagen per week in... Moet zeggen sinds Connexion het Kippenlijntje rijd is het allemaal wel vooruit gegaan, stations worden hier een beetje aangepakt en de frequentie is fors opschroeft. Opzich is de Protos wel oke, maar al jaren speelt het zelfde filmpje zich op de grote schermen af etc. etc.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet haten op de Protos.
Die treinstellen zijn uniek in de wereld. Er zijn er sowieso nooit meer dan 6 van gebouwd.
En 170 zitplaatsen in 2 bakken wil ik ook nog wel even geëvenaard zien worden
ik heb er op mijn PC wel een paar staan. Zal wel diep moeten graven voordat ik ze vindquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, je kan er alles op zetten. Je zou zowat foto's van ongebruikelijke displays gaan verzamelen
Zeg, waarom geen drie verdiepingen? Prutstreintje!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een doorsnee tussenbak van een dubbeldeks treinstel bedoeld om met 250 km/h tussen Berlin en München te gaan rijden. (dat laatste is deze week weer actueel omdat de laatste spoorbrug in Thüringen op dat traject voor 250 km/h geschikt gemaakt geworden is)
Befehl ist Befehl, denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef V2 het volgende:
[..]
Zeg, waarom geen drie verdiepingen? Prutstreintje!
Er zijn er veel meer geweest, maar dit is wat ik zo ff snel gezien hebquote:Stadler Rail AG
NAAR DE WAS
SINT EN PIET
4 MIJL EXPRESSE
Vrolijk Pasen
ARRIVA OPLEIDING GTW
VOORSPOEDIG 2009
Fijne Kerstdagen
SPOOR 22
Vastquote:
bij mijn weten kun je de displays op de koppen, de zijdisplays en de displays in de trein alle drie tegelijk instellen, maar ook onafhankelijk van elkaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast![]()
Zeg, zijn de zij-displays eigenlijk onafhankelijk van de kopdisplays in te stellen? Of is het overal hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |