quote:Op donderdag 8 november 2012 22:42 schreef Ayca het volgende:
Moesten jullie ook dit maken? Moet voor vannachtzo even snel opsturen dan maar..
fuck, wat is dit??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, minstens!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wil dit zeggen dat er 26 werkgroepen zijn?
Haha, ik heb ze wel maar gezien je tentamen morgen denk ik dat het écht beter is als je er zelf naar gaat kijken. Gaat over de stof uit het hoorcollege van vorige week woensdag (onverschuldigde betaling, ongerechtvaardigde verrijking)quote:
Holyquote:
Ja eigenlijk wel maar moet nog zoveel dat ik dit een beetje uitgesteld hebquote:Op donderdag 8 november 2012 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha, ik heb ze wel maar gezien je tentamen morgen denk ik dat het écht beter is als je er zelf naar gaat kijken. Gaat over de stof uit het hoorcollege van vorige week woensdag (onverschuldigde betaling, ongerechtvaardigde verrijking)
Ik doe deeltijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef N0rah het volgende:
[..]
Uhmmm denk 't wel ja. Hoezo moet jij deze nu pas inleveren?
Tha fuck?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wil dit zeggen dat er 26 werkgroepen zijn?
Ongetwijfeld, maar dat is voor mij al een tijdje geledenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
uva heeft er ook dik over de 30 hoor in het eerste jaar
Als je wil kan je je mail dm'en of zo, dan stuur ik 't wel naar je.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar moet nog zoveel dat ik dit een beetje uitgesteld heb
[..]
Ik doe deeltijd.
Wordt er dan ook echt een cijfer bekendgemaakt of krijg je slechts te horen dat je het hebt gehaald of niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:51 schreef Keyos het volgende:
Ik kan niet bij mijn bestanden Ayca , Lawweb heeft weer eens problemen.
Voor de EUR mensen, ik hoor dat zaterdag de uitslag gepubliceerd gaat worden van de taaltoets, zou eens tijd worden....
Als ik me niet vergis, dan krijg je te zien wat je per onderdeel hebt gescoord (alleen laten ze volgens mij niet zien op welk(e) onderdelen je de fouten hebt gemaakt).quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef N0rah het volgende:
Wordt er dan ook echt een cijfer bekendgemaakt of krijg je slechts te horen dat je het hebt gehaald of niet?
Het was weer geweldig aapjes kijken.quote:
Het is toch gewoon op de omroep? Dan kan je hem binnen no-time de aflevering terugkijken op uitzending gemist. Wat bazenprogramma's betreft: Van Rossem For Presidentquote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Morgen maar even terugkijken dan
Ja, maar voordat ie op Programma Gemist staat van KPN zijn we een uurtje of 2 verder. Kijk ik 'm liever morgen in wat betere kwaliteitquote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is toch gewoon op de omroep? Dan kan je hem binnen no-time de aflevering terugkijken op uitzending gemist. Wat bazenprogramma's betreft: Van Rossem For President, geweldig die droogkloot.
En nog steeds wachten we op pics van jou!quote:Op donderdag 8 november 2012 23:50 schreef Actaeon het volgende:
Ben je even een avondje druk is er gewoon 1.5 topic doorheen gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |