Behoorlijk snel inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
In 2 uur een topic volgeluld.
Vroeger duurde dat nog 2 maanden.
M16.. en ik heb een kokosnoot voor een dollar gekocht. Bam eerste schot door middenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef Keyos het volgende:
Btw Boter, dat geweer, was dat een M4A1 of een M16?
Denk een M4A1, leek behoorlijk kort.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef Keyos het volgende:
Btw Boter, dat geweer, was dat een M4A1 of een M16?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit: O lol, niet dus.Geen referral hier.
Prachtige gewerenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
M16.. en ik heb een kokosnoot voor een dollar gekocht. Bam eerste schot door midden
Echt een record.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
In 2 uur een topic volgeluld.
Vroeger duurde dat nog 2 maanden.
De mensheidquote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef Maharbal het volgende:
In Cambodja kon je voor $350 een koe opblazen met een Bazooka.
Nicequote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef Maharbal het volgende:
Dats echt sickquote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef Maharbal het volgende:
Ik weet het.. had alleen weinig geldquote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef Maharbal het volgende:
Nah, ik wilde het gewoon niet. Dat werd me een beetje te echtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet het.. had alleen weinig geld
Ik hoefde geen koe maar als ik meer geld had.. granaatjes, shotgun, machinegeweren.. dat soort dingen. Leek me best leukquote:Op donderdag 8 november 2012 22:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nah, ik wilde het gewoon niet. Dat werd me een beetje te echt
Ik heb er meer gelezen dit blok maar de enige arresten die ik nu nog een keer ga bekijken zijn de verplichte. Ik ben bang dat ik niet aan alles ga toekomen dus ik kan mij niet gaan spitsen op "extra" werkquote:Op donderdag 8 november 2012 22:23 schreef N0rah het volgende:
[..]
Leer jij overigens alleen de verplichte arresten die op Lawweb staan of ook andere arresten?
Wat een vraagquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef eriksd het volgende:
Wanneer gaan jullie de kerstversiering ophangen?
als de sint weer naar spanje isquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef eriksd het volgende:
Wanneer komt ie eigenlijk?quote:
ik ben mij daar sinds pepernoten in augustus niet echt meer van bewust.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wanneer komt ie eigenlijk?
Niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef eriksd het volgende:
Van de zotte eigenlijk zo vroeg. Verkoop het dan het hele jaar die meuk.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben mij daar sinds pepernoten in augustus niet echt meer van bewust.
Held.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb de kerstversiering sinds juli al hangen
Volgende week zaterdag.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wanneer komt ie eigenlijk?
Benieuwd wat er nu weer verkeerd gaatquote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag.
Ik blijf dat altijd leuk vinden om te kijken, die intocht
Ok, ja, gelukkig. Ja, ik ben ook in tijdgebrek gekomen. Wilde aanvankelijk Nieuwenhuis niet lezen, maar heb het toch maar gedaan en moet nog 20 pagina's. Wil nog de hoorcolleges herhalen, extra oude tentamenvragen maken en de arresten bestuderen. Pff, ik heb een extra dag nodig.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb er meer gelezen dit blok maar de enige arresten die ik nu nog een keer ga bekijken zijn de verplichte. Ik ben bang dat ik niet aan alles ga toekomen dus ik kan mij niet gaan spitsen op "extra" werk. Moet nog steeds alle hoorcolleges teruglezen namelijk, daarnaast heb ik alle aantekeningen van de leerdoelen nog niet bekeken, maar volgens mij is dat niet nodig aangezien vrijwel al het belangrijke in de hoorcolleges is teruggekomen.
Ik verkoop kerstpakkettenquote:
Hopelijk levert AH fatsoenlijke kerstpakketten dit jaar...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik verkoop kerstpakkettenIk luister nu al sinds eind september Skyradio christmas channel
Sint is slechts houder, geen eigenaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Benieuwd wat er nu weer verkeerd gaat
waarvan?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Sint is slechts houder, geen eigenaar.
?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Sint is slechts houder, geen eigenaar.
Waarschijnlijk niet; ze hebben het niet bij ons vandaan..quote:Op donderdag 8 november 2012 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk levert AH fatsoenlijke kerstpakketten dit jaar...
Yes klopt, moet alleen nog hoofdstuk 10 & 11 lezen (12 en 13 hoeven toch beide niet?). Vind het lezen van Nieuwenhuis echt heel erg prettig omdat je alles beknopt op een rijtje krijgt. Ik markeer ook gelijk alle artikelen die langskomen (of iig een plakkertje bij de onderdelen), zo mis ik morgen hopelijk niets.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ok, ja, gelukkig. Ja, ik ben ook in tijdgebrek gekomen. Wilde aanvankelijk Nieuwenhuis niet lezen, maar heb het toch maar gedaan en moet nog 20 pagina's. Wil nog de hoorcolleges herhalen, extra oude tentamenvragen maken en de arresten bestuderen. Pff, ik heb een extra dag nodig.![]()
Nou, de leerdoelen hebben soms nog wel 's aanvullende stof die niet in de hoorcolleges aan bod komen. Maar jij hebt Nieuwenhuis toch (grotendeels) gelezen? Dat boek staat wel gelijk aan de leerdoelen (en meer, uiteraard).
Goede poging welquote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
. Poging tot grap.
Elk jaar is er weer zo'n onzinnig probleem
[..]
Ja, hst. 12 en 13 hoefden inderdaad beiden niet. Ik vind Nieuwenhuis ook prettig en ik merk ook gewoon bij de oude tentamenvragen dat die toch wel vaak slaan op de inhoud van dat boek.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yes klopt, moet alleen nog hoofdstuk 10 & 11 lezen (12 en 13 hoeven toch beide niet?). Vind het lezen van Nieuwenhuis echt heel erg prettig omdat je alles beknopt op een rijtje krijgt. Ik markeer ook gelijk alle artikelen die langskomen (of iig een plakkertje bij de onderdelen), zo mis ik morgen hopelijk niets.
Ik heb ook totaal geen idee waar de open vragen over zullen gaan, ik vermoed eerder een casus dan bijvoorbeeld een uitwerking van Correctie-Langemeijer (waar Nuytinck een hint naar gaf), het kan namelijk toch een makkelijke 10 á 20 punten worden op het open gedeelte als precies het juiste wordt gevraagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:42 schreef Ayca het volgende:
Moesten jullie ook dit maken? Moet voor vannachtzo even snel opsturen dan maar..
Ja, twee weken geleden of zo. :p Dat zijn die casussen volgens de Firac-methoden, het tweede gedeelte van het tentamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat gebeurt dus niet tijdens het tentamen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:43 schreef Keyos het volgende:
Yep, vorige week tijdens het practicum gemaakt, vond ze zeer makkelijk (helemaal omdat ze de artikelen weggeven).
Je zit zeker toevallig niet in 24?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef N0rah het volgende:
Ik zit het volgend blok trouwens met een ongelofelijke kneus opgescheept in m'n onderwijsgroep. Mijn nachtmerrie is gewoon werkelijkheid geworden.. Ik grapte wel 's dat als ik met hem in een onderwijsgroep zou zitten, ik er gewoon een einde aan zou maken..Godverdomme, ik kan hem zo niet uitstaan.
Nee, 26.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je zit zeker toevallig niet in 24?
Wil dit zeggen dat er 26 werkgroepen zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |