abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 november 2012 @ 20:36:48 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118993262

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_118993289
Wat een kut TT :')

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Handig als je bij het squatten niet meer omhoog kunt komen, kun je de barbell op de smith zetten en er onderuit lopen.
Dat kan ook in een rek/cage.
Of toch du vader?
pi_118993293
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Handig als je bij het squatten niet meer omhoog kunt komen, kun je de barbell op de smith zetten en er onderuit lopen.
Daar is een squat rek/power cage voor uitgevonden.
pi_118993308
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:37 schreef 16meter het volgende:

[..]

GMTA.
Of toch du vader?
pi_118993552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:37 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ok, weet niet hoe alle apparaten heten maar je begrijpt wat ik bedoel. Veel sportscholen hebben alleen dat apparaat waarin de barbell vastzit waardoor je enkel verticaal beweegt, wat ik zoek is inderdaad zo'n rek waar je in geval van nood je gewicht op kunt laten rusten maar waarbij je dus wel volledig los staat.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  donderdag 8 november 2012 @ 20:43:31 #6
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118993680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef Schadenfreude het volgende:
Weet iemand misschien een goede sportschool in Den Haag noord/centrum? De sportschool waar ik voorheen trainde heeft geen smith en de enige plaats waar ze die wel hebben voor zover ik weet is een health centre aan het spui. Op zich kan ik daar wel trainen, maar dan betaal ik dus 60 euro per maand. Dan is er wel een zwembad, sauna, enz wat op zich wel fijn is op z'n tijd, maar ik geef de voorkeur aan een goedkopere tent zonder dat soort voorzieningen.
Kneets al geprobeerd?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_118993800
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:43 schreef seto het volgende:

[..]

Kneets al geprobeerd?
Te ver weg. Ik woon in noord dus het moet tussen noord en centrum zijn.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_118994404
Iemand heeft ergens in een eerder topic een link gegeven waar je een soort van Whey proefpakket kunt bestellen, handig als ik ben heb ik de link vergeten op te slaan... dus als iemand zich geroepen voelt :p
  donderdag 8 november 2012 @ 20:57:45 #9
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_118994505
B&F Shop
XXL Nutrition

Enige twee winkels in Nederland die je nodig hebt. Als beginner Je moet je focussen op normaal voedsel en consistent trainen, niet op whey en supplementen.
Confidence through competence
pi_118994612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
B&F Shop
XXL Nutrition

Enige twee winkels in Nederland die je nodig hebt. Als beginner moet je je focussen op normaal voedsel en consistent trainen, niet op whey.
Dank :) Ik lees veel dat je Whey na het sporten moet pakken, maar ik sport meestal direct na het werk en voor het avondeten, en om dan nog Whey voor mn gewonen eten te pakken lijkt me niet echt geweldig. Kan je zo een shake ook voor of tijdens het sporten pakken?
  donderdag 8 november 2012 @ 21:00:19 #11
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118994635
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Questular het volgende:

[..]

Dank :) Ik lees veel dat je Whey na het sporten moet pakken, maar ik sport meestal direct na het werk en voor het avondeten, en om dan nog Whey voor mn gewonen eten te pakken lijkt me niet echt geweldig. Kan je zo een shake ook voor of tijdens het sporten pakken?
Ja.
This isn't even my final form.
pi_118995129
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Questular het volgende:

[..]

Meal timing is veelal niet relevant. Zorg gewoon dat je je eiwitten voor de dag pakt, dat je lichaam na je training in ieder geval toegang heeft tot wat voedingsstoffen (dus niet de hele dag niks eten, trainen, weer uren niks eten, etc). Verder niet stressen om dat je meteen na je workout een shake moet pakken oid, tenzij je dat anderzijds handig vindt.

Als jij al je avondeten vrij direct na je workout eet, haal je ook gewoon een bron van voedingsstoffen naar binnen.

Eiwit suppletie zou je bijv willen doen omdat je anders niet genoeg eiwitten binnen krijgt, niet omdat je meteen na het trainen supersnelle eiwitten nodig zou hebben anders gaat je lichaam 'zijn eigen spieren opeten' etc. :')

Verder: http://www.xxlnutrition.n(...)e-pack/xxl-nutrition
Of toch du vader?
pi_118995169
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:37 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

GMTA.
siewosie mattie

quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Meal timing is veelal niet relevant. Zorg gewoon dat je je eiwitten voor de dag pakt,

Eiwit suppletie zou je bijv willen doen omdat je anders niet genoeg eiwitten binnen krijgt, niet omdat je meteen na het trainen supersnelle eiwitten nodig zou hebben anders gaat je lichaam 'zijn eigen spieren opeten' etc. :')
^O^

die snelle eiwitjes worden opgenomen als een spons, gaan rechtstreeks naar je spiertjes en dichten de scheurtjes _O_
pi_118995266
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Meal timing is veelal niet relevant. Zorg gewoon dat je je eiwitten voor de dag pakt, dat je lichaam na je training in ieder geval toegang heeft tot wat voedingsstoffen (dus niet de hele dag niks eten, trainen, weer uren niks eten, etc). Verder niet stressen om dat je meteen na je workout een shake moet pakken oid, tenzij je dat anderzijds handig vindt.

Als jij al je avondeten vrij direct na je workout eet, haal je ook gewoon een bron van voedingsstoffen naar binnen.

Verder: http://www.xxlnutrition.n(...)e-pack/xxl-nutrition
Ik moet dus gewoon kijken of ik in mn dagelijkse voeding de 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht binnen krijg? Aangezien ik dan 50 gram eiwitten binnen moet krijgen per dag lijkt me Whey shakes een goede aanvulling op mijn dagelijkse portie eiwit die ik via kwark, kip, melk etc binnenkrijg :)
pi_118995285
Gaat HAM op de downloads van de FunX app - o.a. Swedish House Mafia, Shermanology, Hardwell, Diplo en Flexican... Jippiekajee mothaf....
Patience is a virtue
  donderdag 8 november 2012 @ 21:20:58 #16
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118995679
Ham is de nieuwe kipfilet of wat?
This isn't even my final form.
pi_118995931
Kalkoenfilet is nieuwe kipfilet.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_118995937
/dagboek rackpulls pr verbeterd.

Van squatten deadliften / below the knees rackpulls ga ik echt heel erg zweten. Zeker als ik het vergelijk met zwaar bank drukken.

Voelt goed, je zou er bijna elke dag je benen van gaan trainen ipv 2x per week.

dus..
pi_118995944
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
B&F Shop
XXL Nutrition

Enige twee winkels in Nederland die je nodig hebt. Als beginner Je moet je focussen op normaal voedsel en consistent trainen, niet op whey en supplementen.
Ik train nu iets langer dan 1 jaar en dan gemiddeld 4x per week maar heb eigenlijk nooit echt stil gestaan bij een goed voedingsschema en wat je lichaam precies allemaal nodig heeft om zo goed en zo snel mogelijk te herstellen. Dus ik ben mij eens in aan het lezen wat allemaal zou kunnen helpen. En ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn huidige voeding alles binnenkrijg wat ik binnen zou moeten krijgen.
pi_118996011
Hoezo 'niet voorstellen'? Met een beetje rekenwerk kun je dat toch gewoon bepalen?
pi_118996020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik train nu iets langer dan 1 jaar en dan gemiddeld 4x per week maar heb eigenlijk nooit echt stil gestaan bij een goed voedingsschema en wat je lichaam precies allemaal nodig heeft om zo goed en zo snel mogelijk te herstellen. Dus ik ben mij eens in aan het lezen wat allemaal zou kunnen helpen. En ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn huidige voeding alles binnenkrijg wat ik binnen zou moeten krijgen.
Meer en gevarieerder eten is veel goedkoper dan allemaal sups nemen die niet helpen.
pi_118996022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik train nu 1 jaar gemiddeld 4x per week maar heb eigenlijk nooit echt stil gestaan bij een goed voedingsschema en wat je lichaam precies allemaal nodig heeft om zo goed en zo snel mogelijk te herstellen. Dus ik ben mij eens in aan het lezen wat allemaal zou kunnen helpen. En ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn huidige voeding alles binnenkrijg wat ik binnen zou moeten krijgen.
x aantal kcals, 1.8-2x bw in eiwitten (arguably minder, hiermee zit je iig veilig), gebalanceerd dieet en je zit gebakken.
Of toch du vader?
pi_118996064
Allemaal OP werk trouwens. ;)
pi_118996178
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef 16meter het volgende:
Hoezo 'niet voorstellen'? Met een beetje rekenwerk kun je dat toch gewoon bepalen?
Misschien verkeerd uitgedrukt maar ik weet zeker dat ik mn eiwit count niet haal. En trouwens ook niet mn juiste hoeveelheden vitamines.

[ Bericht 4% gewijzigd door Questular op 08-11-2012 21:36:25 ]
pi_118997148
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef 16meter het volgende:
Allemaal OP werk trouwens. ;)
Inderdaad. :')
Of toch du vader?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')