SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Wat een kut TTDat kan ook in een rek/cage.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Handig als je bij het squatten niet meer omhoog kunt komen, kun je de barbell op de smith zetten en er onderuit lopen.Of toch du vader?![]()
Daar is een squat rek/power cage voor uitgevonden.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Handig als je bij het squatten niet meer omhoog kunt komen, kun je de barbell op de smith zetten en er onderuit lopen.![]()
GMTA.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Daar is een squat rek/power cage voor uitgevonden.Of toch du vader?![]()
Ok, weet niet hoe alle apparaten heten maar je begrijpt wat ik bedoel. Veel sportscholen hebben alleen dat apparaat waarin de barbell vastzit waardoor je enkel verticaal beweegt, wat ik zoek is inderdaad zo'n rek waar je in geval van nood je gewicht op kunt laten rusten maar waarbij je dus wel volledig los staat.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Daar is een squat rek/power cage voor uitgevonden."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Kneets al geprobeerd?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef Schadenfreude het volgende:
Weet iemand misschien een goede sportschool in Den Haag noord/centrum? De sportschool waar ik voorheen trainde heeft geen smith en de enige plaats waar ze die wel hebben voor zover ik weet is een health centre aan het spui. Op zich kan ik daar wel trainen, maar dan betaal ik dus 60 euro per maand. Dan is er wel een zwembad, sauna, enz wat op zich wel fijn is op z'n tijd, maar ik geef de voorkeur aan een goedkopere tent zonder dat soort voorzieningen.![]()
Te ver weg. Ik woon in noord dus het moet tussen noord en centrum zijn.quote:"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Iemand heeft ergens in een eerder topic een link gegeven waar je een soort van Whey proefpakket kunt bestellen, handig als ik ben heb ik de link vergeten op te slaan... dus als iemand zich geroepen voelt :p![]()
B&F Shop
XXL Nutrition
Enige twee winkels in Nederland die je nodig hebt. Als beginner Je moet je focussen op normaal voedsel en consistent trainen, niet op whey en supplementen.Confidence through competence![]()
Dankquote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
B&F Shop
XXL Nutrition
Enige twee winkels in Nederland die je nodig hebt. Als beginner moet je je focussen op normaal voedsel en consistent trainen, niet op whey.Ik lees veel dat je Whey na het sporten moet pakken, maar ik sport meestal direct na het werk en voor het avondeten, en om dan nog Whey voor mn gewonen eten te pakken lijkt me niet echt geweldig. Kan je zo een shake ook voor of tijdens het sporten pakken?
![]()
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Questular het volgende:
[..]
DankIk lees veel dat je Whey na het sporten moet pakken, maar ik sport meestal direct na het werk en voor het avondeten, en om dan nog Whey voor mn gewonen eten te pakken lijkt me niet echt geweldig. Kan je zo een shake ook voor of tijdens het sporten pakken?
This isn't even my final form.![]()
Meal timing is veelal niet relevant. Zorg gewoon dat je je eiwitten voor de dag pakt, dat je lichaam na je training in ieder geval toegang heeft tot wat voedingsstoffen (dus niet de hele dag niks eten, trainen, weer uren niks eten, etc). Verder niet stressen om dat je meteen na je workout een shake moet pakken oid, tenzij je dat anderzijds handig vindt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Questular het volgende:
[..]
DankIk lees veel dat je Whey na het sporten moet pakken, maar ik sport meestal direct na het werk en voor het avondeten, en om dan nog Whey voor mn gewonen eten te pakken lijkt me niet echt geweldig. Kan je zo een shake ook voor of tijdens het sporten pakken?
Als jij al je avondeten vrij direct na je workout eet, haal je ook gewoon een bron van voedingsstoffen naar binnen.
Eiwit suppletie zou je bijv willen doen omdat je anders niet genoeg eiwitten binnen krijgt, niet omdat je meteen na het trainen supersnelle eiwitten nodig zou hebben anders gaat je lichaam 'zijn eigen spieren opeten' etc.
Verder: http://www.xxlnutrition.n(...)e-pack/xxl-nutritionOf toch du vader?![]()
siewosie mattiequote:quote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Meal timing is veelal niet relevant. Zorg gewoon dat je je eiwitten voor de dag pakt,
Eiwit suppletie zou je bijv willen doen omdat je anders niet genoeg eiwitten binnen krijgt, niet omdat je meteen na het trainen supersnelle eiwitten nodig zou hebben anders gaat je lichaam 'zijn eigen spieren opeten' etc.![]()
die snelle eiwitjes worden opgenomen als een spons, gaan rechtstreeks naar je spiertjes en dichten de scheurtjes![]()
![]()
Ik moet dus gewoon kijken of ik in mn dagelijkse voeding de 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht binnen krijg? Aangezien ik dan 50 gram eiwitten binnen moet krijgen per dag lijkt me Whey shakes een goede aanvulling op mijn dagelijkse portie eiwit die ik via kwark, kip, melk etc binnenkrijgquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Meal timing is veelal niet relevant. Zorg gewoon dat je je eiwitten voor de dag pakt, dat je lichaam na je training in ieder geval toegang heeft tot wat voedingsstoffen (dus niet de hele dag niks eten, trainen, weer uren niks eten, etc). Verder niet stressen om dat je meteen na je workout een shake moet pakken oid, tenzij je dat anderzijds handig vindt.
Als jij al je avondeten vrij direct na je workout eet, haal je ook gewoon een bron van voedingsstoffen naar binnen.
Eiwit suppletie zou je bijv willen doen omdat je anders niet genoeg eiwitten binnen krijgt, niet omdat je meteen na het trainen supersnelle eiwitten nodig zou hebben anders gaat je lichaam 'zijn eigen spieren opeten' etc.
Verder: http://www.xxlnutrition.n(...)e-pack/xxl-nutrition![]()
![]()
Gaat HAM op de downloads van de FunX app - o.a. Swedish House Mafia, Shermanology, Hardwell, Diplo en Flexican... Jippiekajee mothaf....Patience is a virtue![]()
Kalkoenfilet is nieuwe kipfilet.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
/dagboek rackpulls pr verbeterd.
Van squatten deadliften / below the knees rackpulls ga ik echt heel erg zweten. Zeker als ik het vergelijk met zwaar bank drukken.
Voelt goed, je zou er bijna elke dag je benen van gaan trainen ipv 2x per week.
dus..![]()
Ik train nu iets langer dan 1 jaar en dan gemiddeld 4x per week maar heb eigenlijk nooit echt stil gestaan bij een goed voedingsschema en wat je lichaam precies allemaal nodig heeft om zo goed en zo snel mogelijk te herstellen. Dus ik ben mij eens in aan het lezen wat allemaal zou kunnen helpen. En ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn huidige voeding alles binnenkrijg wat ik binnen zou moeten krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
B&F Shop
XXL Nutrition
Enige twee winkels in Nederland die je nodig hebt. Als beginner Je moet je focussen op normaal voedsel en consistent trainen, niet op whey en supplementen.![]()
Meer en gevarieerder eten is veel goedkoper dan allemaal sups nemen die niet helpen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik train nu iets langer dan 1 jaar en dan gemiddeld 4x per week maar heb eigenlijk nooit echt stil gestaan bij een goed voedingsschema en wat je lichaam precies allemaal nodig heeft om zo goed en zo snel mogelijk te herstellen. Dus ik ben mij eens in aan het lezen wat allemaal zou kunnen helpen. En ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn huidige voeding alles binnenkrijg wat ik binnen zou moeten krijgen.![]()
x aantal kcals, 1.8-2x bw in eiwitten (arguably minder, hiermee zit je iig veilig), gebalanceerd dieet en je zit gebakken.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik train nu 1 jaar gemiddeld 4x per week maar heb eigenlijk nooit echt stil gestaan bij een goed voedingsschema en wat je lichaam precies allemaal nodig heeft om zo goed en zo snel mogelijk te herstellen. Dus ik ben mij eens in aan het lezen wat allemaal zou kunnen helpen. En ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn huidige voeding alles binnenkrijg wat ik binnen zou moeten krijgen.Of toch du vader?![]()
Misschien verkeerd uitgedrukt maar ik weet zeker dat ik mn eiwit count niet haal. En trouwens ook niet mn juiste hoeveelheden vitamines.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef 16meter het volgende:
Hoezo 'niet voorstellen'? Met een beetje rekenwerk kun je dat toch gewoon bepalen?
[ Bericht 4% gewijzigd door Questular op 08-11-2012 21:36:25 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: