Pff...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef Bastiefcg het volgende:
Er moet geknokt worden vandaag. En Psv heeft geen knokkers.
Bedoelde je nou PSV of Feyenoord omdat ik het zei?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef ejfaar het volgende:
Terecht dat PSV wéér wilt kopen deze winter
Oh nee, ik had het over psv.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde je nou PSV of Feyenoord omdat ik het zei?
bek houdenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef ejfaar het volgende:
JAJAJAJAAAJAJAJAJAJAJAquote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef ejfaar het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee Sikidim van Tarkan net.
Maher of djuricic.. Beide mag ook, maar sowieso een kei goeie toppert naar eindhovuhquote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef ejfaar het volgende:
Kap gewoon met je kleutergedragquote:
Hoezo mag ik niet zeggen dat PSV weer gaat kopen deze winter, terwijl ze dat zelf zeggen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kap gewoon met je kleutergedrag
Het is niet alleen dat maar je hebt meer van die droevige onelinersquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hoezo mag ik niet zeggen dat PSV weer gaat kopen deze winter, terwijl ze dat zelf zeggen?
Leerdam en immersquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef ValHallen het volgende:
Ben benieuwd welke eredivisiespeler deze winter de overstap maakt naar PSV voor 5+ miljoen.
Ted natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef ValHallen het volgende:
Ben benieuwd welke eredivisiespeler deze winter de overstap maakt naar PSV voor 5+ miljoen.
EY DALIJK GAAT PSV WÉÉÉÉÉRRRR KOPENquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hoezo mag ik niet zeggen dat PSV weer gaat kopen deze winter, terwijl ze dat zelf zeggen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat maar je hebt meer van die droevige oneliners
No shit.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef Stiggie het volgende:
PSV heeft er ook gewoon geen zin in lijkt het.
Nee, hij zei het niet precies zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EY DALIJK GAAT PSV WÉÉÉÉÉRRRR KOPEN
Zo zeg je het.
Helaasquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
PSV speelt echt ontzettend slecht. Alweer.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef ZaZoe het volgende:
Ach misschien laat PSV doelbewust de EL schieten ivm met competitie,...ook niks mis mee
Ik roep het al 2 jaar, maar dick begrijpt het. Die man moet een standbeeld krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef ZaZoe het volgende:
Ach misschien laat PSV doelbewust de EL schieten ivm met competitie,...ook niks mis mee
Ik denk dat ze Maher halen en dat AZ dan nog verder zakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leerdam zou zomaar kunnen. Die Brands is knettergek.
Dick natuurlijk wollah fuck die EL CL is die shit,quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik roep het al 2 jaar, maar dick begrijpt het. Die man moet een standbeeld krijgen
Ik denk niet dat ze het geld hebben om Maher te kopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Maher halen en dat AZ dan nog verder zakt.
of ze halen Bonyquote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Maher halen en dat AZ dan nog verder zakt.
Gelijk met Napoli.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef Rucebo het volgende:
Dnjer op 1-1, PSV staat virtueel nog tweede in de groep ook...
Van de week lieten ze doorschemeren dat er geld is voor versterking van het middenveld in de winter.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het geld hebben om Maher te kopen.
15 miljoen? Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van de week lieten ze doorschemeren dat er geld is voor versterking van het middenveld in de winter.
Paar extra graszoden, nieuwe lijntjes, niks mis mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van de week lieten ze doorschemeren dat er geld is voor versterking van het middenveld in de winter.
En meteen een concurrent minder voor de titel,... het mes snijdt aan 2 kanten.quote:
psv kan bony niet betalenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En meteen een concurrent minder voor de titel,... het mes snijdt aan 2 kanten.
Precies. PSV failliet en Vitesse kansloosquote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En meteen een concurrent minder voor de titel,... het mes snijdt aan 2 kanten.
Ze hebben daar nog een wedstrijd, dat gaat lastig worden denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:45 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Beter doelsaldo en onderling resultaat....
okquote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verklaard waarom al die ajacieden
En als ze niet betalen hebben ze stukken minderquote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verbeek vraagt dat gewoon hoor, en terecht. PSV betaalt toch wel.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goeie eerste helft. Ik heb echt genoten
verklaartquote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verklaard waarom al die ajacieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |