quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Volgens mij heeft hij voor zijn deur een ideeënbus opgehangen en denkt heel de buurt met hem mee...![]()
[ afbeelding ]
Wat een lief klein koppie.quote:
Dit koppie is beter.....quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 04:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar de paints zijn echt supertoll.
Net opgestaan.quote:Op maandag 12 november 2012 06:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Slaap je nog niet of ben je al wakker?
Ik rol eerst op m'n zij. Doe één been buiten het bed, steun daarop, vervolgens het andere been. Klein beetje krachtzetten en hop, ik sta.quote:
Respect.quote:Op maandag 12 november 2012 06:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik rol eerst op m'n zij. Doe één been buiten het bed, steun daarop, vervolgens het andere been. Klein beetje krachtzetten en hop, ik sta.
Nee, met opzet.quote:Op maandag 12 november 2012 06:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Jij bent niet toevallig een Tsjech, die staan ook altijd zo verschrikkelijk vroeg op.
Net tranen in m'n ogen van het lachen.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
tong80 nu ook aan de paint: "Scherm draaien? Hoe werkt dat?"
[ afbeelding ]
'Ik denk er het mijne van.'quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Laten we het tong80 zelf eens vragen...
[ afbeelding ]
En wie het meeste post krijgt de ontlading van de dag?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:34 schreef hairybeardyman het volgende:
Hij houdt een groep 13 jarige zaadvragende tienermeisjes in zijn kelder in gevangenschap die allemaal namens hem elke dag op het forum een bericht schrijven.
Ja, Jeroen goede prestaties moeten worden beloond.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:50 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En wie het meeste post krijgt de ontlading van de dag?
Je moet met levels de grijstinten een stuk donkerder maken dan worden de zwarte lijnen van de tekening weer echt zwart...quote:
Ah zo simpel!quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Je moet met levels de grijstinten een stuk donkerder maken dan worden de zwarte lijnen van de tekening weer echt zwart...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |