Slijmbalquote:Op donderdag 8 november 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee okemijn gedachtengang ging even met me aan de loop, de warmte van jouw aanwezigheid zou al genoeg zijn namelijk
Neequote:
Goed plan jaquote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Eerst naar de Winterefteling en daarna een WinterBBQ. Nice.
Ow dan stop ik er wel mee voortaan hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Ligt niet aan jou, maar ik houd niet zo van geslijm en gekwijl, over het algemeen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Ligt niet aan jou, maar ik houd niet zo van geslijm en gekwijl, over het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]In dat geval..
Kijk, gewoon direct! Veel makkelijker, duidelijker en niet omslachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik had het er laatst nog met iemand over. Weet niet meer of jij dat was of Vinnie, of beidequote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan stop ik er wel mee voortaan hoor
Strak planquote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Eerst naar de Winterefteling en daarna een WinterBBQ. Nice.
Kijk. Als je graag van je geld af wilt, dan kan je het ook gewoon meteen aan mij geven.quote:
Ik denk dat hij het wasquote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog met iemand over. Weet niet meer of jij dat was of Vinnie, of beide.
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk. Als je graag van je geld af wilt, dan kan je het ook gewoon meteen aan mij geven.
Met mij jaquote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog met iemand over. Weet niet meer of jij dat was of Vinnie, of beide.
En ik bevestigde datquote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met mij jaIk zei dat ik het overdreven veel deed
Nu stukken minder, volgens mij
Kloptquote:Op donderdag 8 november 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik bevestigde dat. En inderdaad, veel minder.
Mja maar je hebt wel Foksters geneukt, dus ik denk dat ik voorlopig nog wel even door blijf gaan met dat geslijmquote:
Vraagje... Denk je dat het werkt?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja maar je hebt wel Foksters geneukt, dus ik denk dat ik voorlopig nog wel even door blijf gaan met dat geslijm
Ze bevestigd dat ik veel minder slijm, hoe kom je dan op deze reactiequote:Op donderdag 8 november 2012 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja maar je hebt wel Foksters geneukt, dus ik denk dat ik voorlopig nog wel even door blijf gaan met dat geslijm
Mijn stand is 10-0 dus niet getreurdquote:Op donderdag 8 november 2012 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik weet al niet eens meer hoe het ten sprake kwamquote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn stand is 10-0 dus niet getreurd.
Boeit mij ook niet eigenlijk
Nou 2 van de 3 van die Foksters waren vroeger tochquote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze bevestigd dat ik veel minder slijm, hoe kom je dan op deze reactie
Ik denk niet dat het daardoor kwam, eigenlijk.quote:
Toen slijmde ik nog niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou 2 van de 3 van die Foksters waren vroeger toch
oepsquote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
65![]()
En ik stond precies bij het verbodsbord, schele hond
Ahwquote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daardoor kwam, eigenlijk.
Owquote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daardoor kwam, eigenlijk.
Heb je wel een auto? Heeft Hoorn wel een taskforce?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeps
Ik heb nog nooit een boete gehad
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je wel een auto? Heeft Hoorn wel een taskforce?
Want FOK!sters in bed krijgen moet het doel zijn...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus in de periode dat er niks gebeurde deed je pas slijmen?
Ow, change of plans dan...
Nou ja, ik redeneer vanuit mijn eigen mening, natuurlijk. Ik vind mannen die lopen te slijmen absoluut niet geloofwaardigquote:
In de periode dat ik niet slijmde, had ik een relatie en zat ik niet op FOKquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus in de periode dat er niks gebeurde deed je pas slijmen?
Ow, change of plans dan...
Ja ik heb een autoquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je wel een auto? Heeft Hoorn wel een taskforce?
Het zou een leuke bijkomstigheid zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want FOK!sters in bed krijgen moet het doel zijn...
Ja maar je slijmde teveel had je het met Samzz over toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de periode dat ik niet slijmde, had ik een relatie en zat ik niet op FOK
Dat snap ikquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik redeneer vanuit mijn eigen mening, natuurlijk. Ik vind mannen die lopen te slijmen absoluut niet geloofwaardig.
Sinds juni/juli/augustus ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar je slijmde teveel had je het met Samzz over toch?
Wanneer was dat dan?
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:49 schreef Samzz het volgende:
Privé-nummer belde net weer en ik heb niks gewonnen.
Ah oke.quote:
Ik rij vaak de wat kortere stukjes, vind ik minder hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wat minder, zeker na een paar lange ritten heb ik er weer even genoeg van.
Ja, snap ikquote:Op donderdag 8 november 2012 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik rij vaak de wat kortere stukjes, vind ik minder hoor.
Ja. Kreeg een of andere Turk/Marokkaan die ik niet kon verstaan aan de telefoon. Ik kon niet verstaan waar het om ging, dus ik heb maar opgehangen.quote:
Hij wilde Kebab verkopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Kreeg een of andere Turk/Marokkaan die ik niet kon verstaan aan de telefoon. Ik kon niet verstaan waar het om ging, dus ik heb maar opgehangen.
Je zoon is al aan het hosselen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Hamburgers maken
Er komt een chickie eten
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
Tijd om naar huis te gaanAdios schatjes
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
Tijd om naar huis te gaanAdios schatjes
Die is wel lekkerquote:
doe mij maar een hawaiquote:
wat een naaistreekquote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
wtf
Mijn huisgenote had vorige week een pakketje voor mij weggestuurdkreeg dus vandaag een boze postbezorger die dat zat te vertellen
Hij moest dus 2x langs komen voor hetzelfde pakket
Wat een fucking kutwijf
Dan lijk je qua gewicht wel op mij, 1,90, en maar 75kg schoon op den haanquote:Op donderdag 8 november 2012 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1.95 en nog geen 80 kg, ik zou mij niet als bol omschrijven
Ja want het was ook nog echt een pakket die ik nodig had (inkt voor mijn printer, en moest een project inleverenquote:
Hehehe, mede-skinnyquote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan lijk je qua gewicht wel op mij, 1,90, en maar 75kg schoon op den haan
logischquote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja want het was ook nog echt een pakket die ik nodig had (inkt voor mijn printer, en moest een project inleveren)
dat wordt dus vanavond een discussie want dit pik ik niet
ik ben 1,85 en weeg net 70quote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan lijk je qua gewicht wel op mij, 1,90, en maar 75kg schoon op den haan
bevel!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg al drie dagen dat ik op tijd naar bed ga en Lord of the Rings ga kijken. Ik faal steeds.
En wat ga je vanavond doen?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg al drie dagen dat ik op tijd naar bed ga en Lord of the Rings ga kijken. Ik faal steeds.
Hoeveel bevelen heb ik ook daadwerkelijk opgevolgd...?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
bevel!!!
Samzz, vanavond ga jij kijken!!!
Je hebt het maar te doen, bevel is bevel, kijken krengquote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel bevelen heb ik ook daadwerkelijk opgevolgd...?
Vanavond ga jij NIET kijken!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel bevelen heb ik ook daadwerkelijk opgevolgd...?
Ja, baasquote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hebt het maar te doen, bevel is bevel, kijken kreng
Bijna weer tijd voor mijn jaarlijkse marathonquote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
ik wordt nu al moe pfffffquote:Op donderdag 8 november 2012 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bijna weer tijd voor mijn jaarlijkse marathon
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef Faxie het volgende:
Samzz, dit weekend ga jij langskomen bij mij en gaan we allemaal leuke dingen doen! Bevel ja!!Ik duld geen tegenspraak!
Samzz, dit weekend ga jij langskomen bij mij en gaan we allemaal leuke dingen doen! Bevel ja!!Ik duld geen tegenspraak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh??? Samzz gaat dit weekend lekker met mij in de keuken staanquote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef Faxie het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Gelukkig hoef ik het niet te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's niet ik heb haar bevolenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oh??? Samzz gaat dit weekend lekker met mij in de keuken staan
Opbokken dus
Ik ga dan ook vast lekkerderder eten dan jijquote:Op donderdag 8 november 2012 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik het niet te doen.
Dat weet jij heul niet of kun je niet zonder uien?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga dan ook vast lekkerderder eten dan jij
Die uren vliegen voorbijquote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef AldoTheApache het volgende:
LOTR duurt altijd zo tyfus lang
ik herken het, ooit in een ver verledenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pffffffff, het ruikt zo lekker maar moet nog wachten
Jij hebt geen autoriteit over mijquote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus!!! Ken je plek!
Plaats rust!!
Ik kan prima zonder de uitjes....quote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet of kun je niet zonder uien?
Ja maar dan moet ik eerst die kant op, weet je hoe ver dat isquote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het werkt beter als je haar aan haar haren mee kunt sleuren je grot in.
Ik heb lekker Moussaka vanavondquote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder de uitjes....
Ogh met jouw wagen een uurtjequote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik eerst die kant op, weet je hoe ver dat is
Oh?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oh??? Samzz gaat dit weekend lekker met mij in de keuken staan
Opbokken dus
Ik heb dat nog nooit gegetenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb lekker Moussaka vanavond![]()
[..]
Ogh met jouw wagen een uurtje.
Geen last van.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een extended edition marathon is best wel vermoeiend hoor
Ja en 2 tanksquote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb lekker Moussaka vanavond![]()
[..]
Ogh met jouw wagen een uurtje.
Dat vind jijquote:
lekker koken, met messen in de weer zijn, wil je niet missenquote:
Ik schijt geen geldquote:Op donderdag 8 november 2012 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeuren om geld, zo niet aantrekkelijk
mja nu ontkomt ze er alsnog niet aanquote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zit nu te bedenken: Dit is de reden dus dat mijn huisgenote zich de afgelopen week verborg voor mijOmdat ze bang was voor de discussie over dat pakket
Praat geen poepquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ken mijn plek, ik ga maar eens feta chicken wraps maken
Nomnomquote:Op donderdag 8 november 2012 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ken mijn plek, ik ga maar eens feta chicken wraps maken
Sinds hij verkrijgbaar is ieder jaar minimaal 2 keerquote:
Ow serieus?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds hij verkrijgbaar is ieder jaar minimaal 2 keer.
dus je hebt zelf gekookt?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:36 schreef MissExpert het volgende:
Eten bij moeder is altijd lekkerder als je het zelf maakt.....*O*
De zin was een beetje kromquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
De zin was een beetje krom.. ik bedoel dat het eten wat mijn moeder kookt, op haar manier altijd super lekker is. Veel lekkerder dan dat als ik het gerecht maak.
Die heb ikquote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een extended edition marathon is best wel vermoeiend hoor
Mijn moeder kan niet koken.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
De zin was een beetje krom.. ik bedoel dat het eten wat mijn moeder kookt, op haar manier altijd super lekker is. Veel lekkerder dan dat als ik het gerecht maak.
wat scenes om bepaalde dingen net wat duidelijker te makenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat is daarop te zien dan? nog meer kabouters?
Wat voor pizza?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
En weer thuis
Gitaar, had je ook niet even zo'n pizza voor mij kunnen halen?
Heb nog een halve over en ik zit volquote:Op donderdag 8 november 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
En weer thuis
Gitaar, had je ook niet even zo'n pizza voor mij kunnen halen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb nog een halve over en ik zit vol
Aan een halve heb ik niet genoeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat meen je toch nietquote:Op donderdag 8 november 2012 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb één keer een LOTR-marathon gehad bij een vriend thuis. Ik dacht dat er geen eind aan kwam.
Vind die films echt verschrikkelijk
Ik vind het trouwens niet gek dat je huisgenote zo deed met dat pakketje. Moet je kijken wat voor streken jij allemaal uit haaltquote:
Ik heb ook niks met LOTR.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel
Ieder z'n ding, gelukkig
Geef hier.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wattan?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens niet gek dat je huisgenote zo deed met dat pakketje. Moet je kijken wat voor streken jij allemaal uit haalt
Waarschijnlijk vind zij dat over jou strekenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wattan?
volgens mij kan dat nog allemaal nét door de beugel. dit niet
pis over dr bed!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zit trouwens nu al te peinzen over wat ik tegen mijn huisgenote ga zeggen
1. De dialoog aangaan
2. Boos worden en haar uitschelden
3. een sarcastische sms sturen en haar dan thuis er ook nog op aanspreken
etc. etc.
Maar diep van binnen wil ik haar gewoon meppen eigenlijk![]()
Ik zie je over een uur of 8.quote:
Goed hoorquote:
Bummer.. was wel geniaal geweest..quote:Op donderdag 8 november 2012 17:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan niet, want ons huis is hier Fort Knox
Héél simpel, gewoon aanspreken, zéér indringendquote:Op donderdag 8 november 2012 17:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan niet, want ons huis is hier Fort Knox
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind zij dat over jou streken
Dat is niet heel sociaal, maar kan nogquote:Zooi maken, sportkleren uithangen, hele avond muziek aan, per ongeluk een bord van het aanrecht stoten, mijn waterkoker weghalen, een uur onder de douche staan van 8 tot 9 terwijl zij om half 10 op de uni moest zijn en ook moest douchengewoon de badkamerlamp uitdoen terwijl zij daar is (per ongeluk
) ga zo maar door
Hij zoekt ook echt zijn oude post opquote:Op donderdag 8 november 2012 18:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet heel sociaal, maar kan nogDeze actie gaat weer net 1 stapje verder
Ja want voor 19:00 besteld is morgen in huis, in normale huishoudensquote:Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij zoekt ook echt zijn oude post op
En cartridges moet je ook gewoon in de winkel kopen als je er haast bij hebt.
Ik vind geen van die dingen leuk, eigenlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 18:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet heel sociaal, maar kan nogDeze actie gaat weer net 1 stapje verder
Ja. Je woont in een studentenhuis, kom opquote:Op donderdag 8 november 2012 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja want voor 19:00 besteld is morgen in huis, in normale huishoudens
waar de spytool wel niet goed voor is he
Nee klopt, maar hoeft niet eens met opzet te zijn zeg maar, en het blijft een studentenhuisquote:Op donderdag 8 november 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind geen van die dingen leuk, eigenlijk.
Ja dus? Dan is het de norm om pakketjes van je huisgenoten weer terug te sturen omdat ze er op dat moment even niet zijn?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Je woont in een studentenhuis, kom op
Hehe, ik gebruik dat nooit. Onmogelijk met mijn username
Logische actie na die "toevallige" acties, imoquote:Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hoeft niet eens met opzet te zijn zeg maar, en het blijft een studentenhuis
[..]
Ja dus? Dan is het de norm om pakketjes van je huisgenoten weer terug te sturen omdat ze er op dat moment even niet zijn?En dan meteen te zeggen van: ja die woont hier niet
Nah, wat mij betreft niet, want dit is opzettelijk iemand hinderen. Dat het wat minder schoon is, en de muziek wat langer aanstaat kan een keerquote:Op donderdag 8 november 2012 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Logische actie na die "toevallige" acties, imo
Waarom stond jij zo lang onder die douche dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nah, wat mij betreft niet, want dit is opzettelijk iemand hinderen. Dat het wat minder schoon is, en de muziek wat langer aanstaat kan een keer
Ze had toen trouwens niet eens gevraagd of ik op wou schieten ofzo hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom stond jij zo lang onder die douche dan?
Maar jij wist dat ze nog moest douchen en naar de uni moest..quote:Op donderdag 8 november 2012 18:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze had toen trouwens niet eens gevraagd of ik op wou schieten ofzo hoor
Nou, dat ze moést douchen was een gok, maar ik wist inderdaad dat ze naar de uni moest jaquote:Op donderdag 8 november 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij wist dat ze nog moest douchen en naar de uni moest..
Hoe moeilijk is het om rekening met elkaar te houden?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, dat ze moést douchen was een gok, maar ik wist inderdaad dat ze naar de uni moest ja
Ja bestwelquote:Op donderdag 8 november 2012 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, best een stuk fietsen
Heel moeilijkquote:Op donderdag 8 november 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om rekening met elkaar te houden?
Nee, maar let opquote:Op donderdag 8 november 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om rekening met elkaar te houden?
Ze had hem best even aan kunnen nemen en dan helemaal dicht tapen jaquote:Op donderdag 8 november 2012 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar let opVan mij kun je zeggen: ok, dat was asociaal om dan zo lang te gaan douchen op primetime. Geef ik toe
Maar dat pakket terugsturen heeft toch niets meer met asociaalheid te maken?
Dat kan ik niet eten. Heb maar n bus naar Druten gepakt. Stopt niet in Deest, maar dan pak ik daar wel de goeie lijn. Ik zit iig warm.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klacht indienen. Krijg je misschien een bloemetje
Zij is ook niet achterlijk, ze weet heus wel dat het oorlog is.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar let opVan mij kun je zeggen: ok, dat was asociaal om dan zo lang te gaan douchen op primetime. Geef ik toe
Maar dat pakket terugsturen heeft toch niets meer met asociaalheid te maken?
of gewoon aannemen. Kijk dat ze niet die 40 kilo gewichten mee gaat lopen zeulen kan ik nog enigzins snappen, maar ook daarbij kan ze die gewoon in de hal laten staanquote:Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze had hem best even aan kunnen nemen en dan helemaal dicht tapen ja
That's true. Is het zo koud buiten dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eten. Heb maar n bus naar Druten gepakt. Stopt niet in Deest, maar dan pak ik daar wel de goeie lijn. Ik zit iig warm.
En dat past niet in de brievenbus?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of gewoon aannemen. Kijk dat ze niet die 40 kilo gewichten mee gaat lopen zeulen kan ik nog enigzins snappen, maar ook daarbij kan ze die gewoon in de hal laten staanMaar 3 cartridges
Koud genoeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
That's true. Is het zo koud buiten dan?
Nee, is zo'n heel klein doosjequote:Op donderdag 8 november 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat past niet in de brievenbus?
Muhahahahiquote:
Maar jij ligt dan ook onder een steen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week zaterdag niet buiten geweest zonder motor kleding aan
Succesquote:Op donderdag 8 november 2012 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Maarja ik ga gewoon als ze thuis is de discussie aan![]()
Nee, hij is de achterneef van Steinerquote:Op donderdag 8 november 2012 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar jij ligt dan ook onder een steen.
Ben je geen verre neef van Einstein??
Huis > Werkquote:Op donderdag 8 november 2012 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar jij ligt dan ook onder een steen.
Ben je geen verre neef van Einstein??
Of gewoon boos worden: de situatie die zich afspeelde opnoemen, zeggen dat je er niet van gediend bent en dan afsluiten met: 'kutwijfquote:
Picsquote:Op donderdag 8 november 2012 18:23 schreef Fera het volgende:
Allemaal paarse lampjes rond de fontein.
Liever paarse lampjes rond de fontein dan rond het standbeeldquote:Op donderdag 8 november 2012 18:23 schreef Fera het volgende:
Allemaal paarse lampjes rond de fontein.
Je vergeet met de deur te slaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of gewoon boos worden: de situatie die zich afspeelde opnoemen, zeggen dat je er niet van gediend bent en dan afsluiten met: 'kutwijf'
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, hij is de achterneef van Steiner
Vertaal het eensquote:Op donderdag 8 november 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huis > Werk
Werk > Huis
Klaar
Neef van Einstein, wut?
En met dingen gaan gooienquote:Op donderdag 8 november 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je vergeet met de deur te slaan.
Typische vrouwenactie btw
Bus reed te snel. De chauffeur wil graag naar huis.quote:
Jofu?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Bus reed te snel. De chauffeur wil graag naar huis.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorryquote:
Jij vast ookquote:Op donderdag 8 november 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan de prei die hier in de pan zit....quote:
Prei is ook lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan de prei die hier in de pan zit....
Jij staat met Rommel in de keuken?quote:
Hey gozerquote:
je hebt echt wel geneukt de afgelopen 2 wekenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef MissExpert het volgende:
ik ga vanavond is een poging doen tot studeren. afgelopen 2 weken geen fuck gedaan.
And let the odds be ever in your favor.quote:
Ik de afgelopen 4 jaar nietquote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef MissExpert het volgende:
ik ga vanavond is een poging doen tot studeren. afgelopen 2 weken geen fuck gedaan.
heb geen pandapunten enzoquote:Op donderdag 8 november 2012 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je hebt echt wel geneukt de afgelopen 2 weken
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
And let the odds be ever in your favor.
Dat zegt niks. Ik heb 2 jaar nauwelijks iets gepost.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb meer posts per dag vriend
81
Gaat wel, beetje gaar.quote:
En niet goede mensen?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Geeft niet hoorGoede mensen hebben pandapunten
![]()
Heb jij ook pandapunten?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb meer posts per dag vriend
81
Wut? Hij had het over sinds wanneer hij zoveel posts had?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Eet je dat gewoon als groentequote:Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan de prei die hier in de pan zit....
Hunger gamesquote:Op donderdag 8 november 2012 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
And let the odds be ever in your favor.
Dus ik ben een slecht mens.. En bedankt hequote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |