Slijmbalquote:Op donderdag 8 november 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee okemijn gedachtengang ging even met me aan de loop, de warmte van jouw aanwezigheid zou al genoeg zijn namelijk
Neequote:
Goed plan jaquote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Eerst naar de Winterefteling en daarna een WinterBBQ. Nice.
Ow dan stop ik er wel mee voortaan hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Ligt niet aan jou, maar ik houd niet zo van geslijm en gekwijl, over het algemeen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Ligt niet aan jou, maar ik houd niet zo van geslijm en gekwijl, over het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]In dat geval..
Kijk, gewoon direct! Veel makkelijker, duidelijker en niet omslachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik had het er laatst nog met iemand over. Weet niet meer of jij dat was of Vinnie, of beidequote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan stop ik er wel mee voortaan hoor
Strak planquote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Eerst naar de Winterefteling en daarna een WinterBBQ. Nice.
Kijk. Als je graag van je geld af wilt, dan kan je het ook gewoon meteen aan mij geven.quote:
Ik denk dat hij het wasquote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog met iemand over. Weet niet meer of jij dat was of Vinnie, of beide.
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk. Als je graag van je geld af wilt, dan kan je het ook gewoon meteen aan mij geven.
Met mij jaquote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog met iemand over. Weet niet meer of jij dat was of Vinnie, of beide.
En ik bevestigde datquote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met mij jaIk zei dat ik het overdreven veel deed
Nu stukken minder, volgens mij
Kloptquote:Op donderdag 8 november 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik bevestigde dat. En inderdaad, veel minder.
Mja maar je hebt wel Foksters geneukt, dus ik denk dat ik voorlopig nog wel even door blijf gaan met dat geslijmquote:
Vraagje... Denk je dat het werkt?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja maar je hebt wel Foksters geneukt, dus ik denk dat ik voorlopig nog wel even door blijf gaan met dat geslijm
Ze bevestigd dat ik veel minder slijm, hoe kom je dan op deze reactiequote:Op donderdag 8 november 2012 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja maar je hebt wel Foksters geneukt, dus ik denk dat ik voorlopig nog wel even door blijf gaan met dat geslijm
Mijn stand is 10-0 dus niet getreurdquote:Op donderdag 8 november 2012 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik weet al niet eens meer hoe het ten sprake kwamquote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn stand is 10-0 dus niet getreurd.
Boeit mij ook niet eigenlijk
Nou 2 van de 3 van die Foksters waren vroeger tochquote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze bevestigd dat ik veel minder slijm, hoe kom je dan op deze reactie
Ik denk niet dat het daardoor kwam, eigenlijk.quote:
Toen slijmde ik nog niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou 2 van de 3 van die Foksters waren vroeger toch
oepsquote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
65![]()
En ik stond precies bij het verbodsbord, schele hond
Ahwquote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daardoor kwam, eigenlijk.
Owquote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daardoor kwam, eigenlijk.
Heb je wel een auto? Heeft Hoorn wel een taskforce?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeps
Ik heb nog nooit een boete gehad
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je wel een auto? Heeft Hoorn wel een taskforce?
Want FOK!sters in bed krijgen moet het doel zijn...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus in de periode dat er niks gebeurde deed je pas slijmen?
Ow, change of plans dan...
Nou ja, ik redeneer vanuit mijn eigen mening, natuurlijk. Ik vind mannen die lopen te slijmen absoluut niet geloofwaardigquote:
In de periode dat ik niet slijmde, had ik een relatie en zat ik niet op FOKquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus in de periode dat er niks gebeurde deed je pas slijmen?
Ow, change of plans dan...
Ja ik heb een autoquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je wel een auto? Heeft Hoorn wel een taskforce?
Het zou een leuke bijkomstigheid zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want FOK!sters in bed krijgen moet het doel zijn...
Ja maar je slijmde teveel had je het met Samzz over toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de periode dat ik niet slijmde, had ik een relatie en zat ik niet op FOK
Dat snap ikquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik redeneer vanuit mijn eigen mening, natuurlijk. Ik vind mannen die lopen te slijmen absoluut niet geloofwaardig.
Sinds juni/juli/augustus ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar je slijmde teveel had je het met Samzz over toch?
Wanneer was dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |