Stimmt mein Freund.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit weekend? Nee, dat kan helaas niet, jij bent er niet.
Zo leuk die wegen, mooi overal tussendoor scheuren zonder knipperlicht.quote:
Geheel tegen mijn verwachting in is mijn auto nog nooit beschadigd in Nijmegen. Wel een keertje een parkeerboete gehad. Om half 3 's nachts.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, aan de Waalkade is het lekker zitten in de zomer.
Maar daar is ook alles mee gezegd, oh en die rotondes met 4 rijbanen zonder markering zijn ook gaaf om alles en iedereen te trollen.
"Zin die nog los dan?"quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
OPEN! Godverdomme, het is OPEN!
Dat achterlijke "los" gebruik je maar lekker in de provincie als je met Boer Evert loopt te kankeren over die fokkin Rutte, maar hier in Nederland zijn winkels OPEN!
Mijn auto is er wel beschadigd, geen boete gelukkig.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geheel tegen mijn verwachting in is mijn auto nog nooit beschadigd in Nijmegen. Wel een keertje een parkeerboete gehad. Om half 3 's nachts.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi kak, gedurende de week zit ik net zo krap in de tijd als een priester in z'n misdienaar.
Mwah, dat haalt het dan net weer niet, maar al die bange huismusjes schrikken wel van dit plein ja:quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo leuk die wegen, mooi overal tussendoor scheuren zonder knipperlicht.
Nijmegen geeft qua verkeer me heimwee naar Afrika, de chaos.
Jij had geen Wehrmachtkentekenplaten?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn auto is er wel beschadigd, geen boete gelukkig.
Er is er nog een, met ouderwetse keien in plaats van asfalt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, dat haalt het dan net weer niet, maar al die bange huismusjes schrikken wel van dit plein ja:
[ afbeelding ]
Nee, 01-VVD-A.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij had geen Wehrmachtkentekenplaten?
Of los.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]maar hier in Nederland zijn winkels OPEN!
Dat kunnen we best doen, het zal niet direct de komende weken lukken, maar als ik een gaatje zie dan laat ik het jullie weten. Dan gaan de heren van stand weer gezamenlijk op stap.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht een dagje Damsko een weekend?
Lekker met de kerstdagen, in de jolige kerstsfeer kapot zuipen in Jagermeister en zwervers geen geld gunnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat kunnen we best doen, het zal niet direct de komende weken lukken, maar als ik een gaatje zie dan laat ik het jullie weten. Dan gaan de heren van stand weer gezamenlijk op stap.
Ik heb het niet gezien, misschien komt het op uitzending gemist. Hoe heette het programma?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:36 schreef Disana het volgende:
Quadcopters, hexacopters en octocopters. Op Ned1. Ik hoop dat Auti kijkt.
Eenvandaag, laatste itemquote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, misschien komt het op uitzending gemist. Hoe heette het programma?
En vervolgens doodleuk in de luxe bolide stappen en met gierende bloedspoed weer richting het oosten knallen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker met de kerstdagen, in de jolige kerstsfeer kapot zuipen in Jagermeister en zwervers geen geld gunnen.
Weer met snelheidje Telegraaf voorpagina nieuws.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens doodleuk in de luxe bolide stappen en met gierende bloedspoed weer richting het oosten knallen.
En vogelnestjes beledigen natuurlijk!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker met de kerstdagen, in de jolige kerstsfeer kapot zuipen in Jagermeister en zwervers geen geld gunnen.
Allemaal in pak een meet houden in dat cafe in Nijmegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vogelnestjes beledigen natuurlijk!
"De buitenlandse bestuurder is met een verhoogde boete én in het bezit van z'n rijbewijs heengezonden".quote:Op donderdag 8 november 2012 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weer met snelheidje Telegraaf voorpagina nieuws.
Welke café, de rottende kotsbal?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal in pak een meet houden in dat cafe in Nijmegen.
We huren de koloniale zaal in het Kras, en laten allemaal exoten dansen voor ons vermaeck.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke café, de rottende kotsbal?
En elkaar natuurlijk lekker onderspuiten.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We huren de koloniale zaal in het Kras, en laten allemaal exoten dansen voor ons vermaeck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt me meer iets voor jou: www.chaps-nijmegen.nlquote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We huren de koloniale zaal in het Kras, en laten allemaal exoten dansen voor ons vermaeck.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En elkaar natuurlijk lekker onderspuiten.
Doet me denken aan die Ma Flodder bij Hajenius.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heldin.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer iets voor jou: www.chaps-nijmegen.nl
Wat een randdebielen.quote:Op maandag en donderdag is
uitkleden verplicht,
je kunt dat vergelijken met een gay sauna zonder sauna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |