quote:Voor de creatieve moeders van meisjes: ik zag net bij de Action super leuke strijkembleempjes van hartjes, cupcakes etc. liggen. Leuk om effen shirtjes te pimpen
goh en na dagen nadenken valt hier nu ineens het kwartjequote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef laziness het volgende:
Ik wil trouwens best voor mensen apart bij Lindex bestellen maar ik heb geen zin om een gezamenlijke order op me te nemen.
PM staat open als je wilt bestellen.
Lief van je, maar voor Lindex heb je toch alleen een creditcard nodig? (heb niet gekeken) Die heb ik zelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef laziness het volgende:
Ik wil trouwens best voor mensen apart bij Lindex bestellen maar ik heb geen zin om een gezamenlijke order op me te nemen.
PM staat open als je wilt bestellen.
Ja. Het aanbod was voor de mensen zonder CC.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef Mineola het volgende:
[..]
Lief van je, maar voor Lindex heb je toch alleen een creditcard nodig? (heb niet gekeken) Die heb ik zelf.
Ik dacht dat de win van gezamelijk bestellen vooral lag in het delen van de hoge verzendkosten, vandaar mijn +1. Geen idee overigens hoeveel die zijn hoor.
Scapino verkoopt maat 22, voor ongeveer 6 euro. En dan egaal blauw/roze/groen/zalm.quote:Op zondag 11 november 2012 15:31 schreef hilliebillie het volgende:
Iemand toevallig een idee waar ik (niet al te dure) regenlaarsjes kan kopen maat 22? de Hema hier gaat maar tot maat 21 en de action begint vanaf maat 23, verder hier in het dorp niets kunnen vinden. Vond het trouwens sowieso apart dat de Hema alleen hele kleine laarsjes had of moet ik eens op zoek naar een wat grotere Hema?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Superleuk! Ik zou het er best voor een keer voor over hebben. Jongensbloesjes kosten sowieso al tegen de 16-20 euro per stuk, en als je dan zoiets moois en bijzonders hebt...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef becky27 het volgende:
Kixx online sale, finally vond ik het een fatsoenlijke prijs voor dit bloesje, no way dat ik 80 euro voor een bloes voor Noortje neertel maar 24 euro is te overzien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |