Tuurlijk, want het staat natuurlijk allemaal niet zo in de Koran!quote:
Ja, moslims die niet doordrenkt zijn van haat en 9/11 veroordelen bestaan niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:08 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Tuurlijk, want het staat natuurlijk allemaal niet zo in de Koran!
LETTERLIJK ZELFS!c
Dus ga lekker fietsen met je gezever
Beetje haatbaardjes gaan lopen verdedigen hier!
Dat hoor je me niet zeggen... ze zijn niet allemaal zo (Maar je fiets is wel weg!)quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, moslims die niet doordrenkt zijn van haat en 9/11 veroordelen bestaan niet.
Je gelooft in sprookjes.
Je hebt het nu over een handjevol moskeeen hier. Niet over alle.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Dat hoor je me niet zeggen... ze zijn niet allemaal zo (Maar je fiets is wel weg!)
Maar het ging om het feit wat er in gebedshuizen gepreekt wordt, en dat is het boek waar die zaken letterlijk in benoemd staan..
(toevallig lezen ze altijd over: "Israël behoort toe aan het volk Israël" heen... want dat past niet in hun interpretatie.)
Nee inderdaad, want in die andere hebben ze een ander boekquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt het nu over een handjevol moskeeen hier. Niet over alle.
Dat doet hun (aanstaande) kroost dan weer welquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:30 schreef Gia het volgende:
Goed nieuws. Als ze in de moskee zitten, hangen ze niet op straat.
Het is dan ook een specifiek groep dat het land ontvlucht.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks aangezien een hoop Iraniërs atheïst zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |