ROFLOLquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Toradora het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Maar dan een wc ipv bank.
Dit dus. Maar waarom mensen thuis op de wc zouden fappen, snap ik dan weer niet. Tenzij je een man bent en je geen zin hebt in zaadvlekken natuurlijk.quote:
Maar dan rukken ze dus staand, alsof ze plassen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit dus. Maar waarom mensen thuis op de wc zouden fappen, snap ik dan weer niet. Tenzij je een man bent en je geen zin hebt in zaadvlekken natuurlijk.
Een beetje gek zal het wel zijn ja en ik weet ook niet of ze daar dan de hele tijd zouden staan, maar hoorde het laatst van een vriend.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:45 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar dan rukken ze dus staand, alsof ze plassen?
Want als ze zitten en ze komen klaar moeten ze wel heel snel omdraaien willen ze het in de pot richten![]()
Wat zal dat er stom uitzien
De hele tijdquote:Op donderdag 8 november 2012 23:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een beetje gek zal het wel zijn ja en ik weet ook niet of ze daar dan de hele tijd zouden staan, maar hoorde het laatst van een vriend.
Ik zeg, laat je fantasie de vrije loopquote:Op donderdag 8 november 2012 23:45 schreef Toradora het volgende:
[..]
Want als ze zitten en ze komen klaar moeten ze wel heel snel omdraaien willen ze het in de pot richten![]()
Dat is de enige reden, maar dan nog werkt de douche beter.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit dus. Maar waarom mensen thuis op de wc zouden fappen, snap ik dan weer niet. Tenzij je een man bent en je geen zin hebt in zaadvlekken natuurlijk.
Lijkt me niet zo moeilijk in te beelden hoe wij mannen dat doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:45 schreef Toradora het volgende:
[..]
Staand en door de knieën zakken? Zoiets? LOL Sorry ik zie meteen beelden voor mequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:00 schreef .FuckFace. het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk in te beelden hoe wij mannen dat doen.
Niet iedereen komt elke dag even snel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De hele tijd![]()
Die hele anderhalve minuut bedoel je?
Dat lijkt me als man wel fijner ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is de enige reden, maar dan nog werkt de douche beter.
Vrouwen ZIJN dan ook onbegrijpelijk. Zelfs voor vrouwen schijnbaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef Messina het volgende:
Van mannen kan ik het nog begrijpen... Maar vrouwen die zichzelf bevredigen op een toilet? Really?
Ik kan met de meeste exemplaren niet zo goed overweg ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vrouwen ZIJN dan ook onbegrijpelijk. Zelfs voor vrouwen schijnbaar.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef Messina het volgende:
Ik weet niet precies wat het is.
Het gelul over het perfecte handtasje. Het gemiep als er één plukje haar niet goed zit als ze gaan stappen. De lagen plamuur op hun smoelen. Als hun schoenen niet matchen met hun Moneda ketting (ja, die moest ik wel opzoeken, dat merk).
Doe toch normaal, mens.
Ik moest direct aan deze scene denkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:17 schreef Tweaker0317 het volgende:
en ik maar denken dat alleen ik zo leip ben haha
Jah ik heb het wel eens gedaan, bij mijn opa en oma zelfs wahahha
Hahahaha, Oh jee wat was dat pijnlijk om te bekijken zeg..quote:Op maandag 12 november 2012 14:28 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik moest direct aan deze scene denken![]()
Begin de dag met een lachquote:Op maandag 12 november 2012 14:28 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik moest direct aan deze scene denken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |