Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik voel me raar, maar nee, nooit
Je moet t ook doen omdat je het nergens anders kan doen, niet omdat het handig of spannend isquote:Op zondag 18 november 2012 04:08 schreef Toradora het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.![]()
En je mist niks, comfortabel is anders. Toen ik een paar dagen terug dacht, laat ik het gewoon proberen, kon ik niet eens lekker ontspannen tegen de stortbak aanzitten zonder dat die gelijk leeg begon te lopen .
Niks an...
Opzich heb ik nooit zwaar de behoefte als ik op mn werk of op school benquote:Op zondag 18 november 2012 04:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je moet t ook doen omdat je het nergens anders kan doen, niet omdat het handig of spannend is
Dat kan.quote:Op zondag 18 november 2012 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Opzich heb ik nooit zwaar de behoefte als ik op mn werk of op school ben
quote:Op maandag 12 november 2012 14:28 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik moest direct aan deze scene denken![]()
Hm, best geil in principe. Jullie konden elkaars foto zien via het telefoonboek of zoiets?quote:Op zondag 18 november 2012 18:43 schreef Bloomfield het volgende:
Weleens gedaan. Na steeds heter wordend mailverkeer met een collega (op 80 km afstand in ander kantoor) hebben wij onszelf een supergeil orgasme bezorgd, zij in een toilet in haar kantoor, ik in het kantoor waar ik werkte.
Er was geen andere optie meer, dus we waren het erover eens dat we het gingen doen. Het laatste mailtje vooraf was: "ik ga NU..."
Daarna waren we weer in staat over werk te mailen
Nee, de teksten werden steeds heter en heter. Ik liep met een stijve de afdeling over richting WC's. We hadden allebei ook maar een minuutje nodig op het toilet... Daar was verder niets meer voor nodig. Wel een geil avontuurtje dat ik ook nooit meer vergeet!quote:Op maandag 19 november 2012 10:46 schreef .FuckFace. het volgende:
[..]
Hm, best geil in principe. Jullie konden elkaars foto zien via het telefoonboek of zoiets?
Lijkt me beetje saai als je niet weet hoe diegene eruit ziet.quote:Op zondag 18 november 2012 18:43 schreef Bloomfield het volgende:
Weleens gedaan. Na steeds heter wordend mailverkeer met een collega (op 80 km afstand in ander kantoor) hebben wij onszelf een supergeil orgasme bezorgd, zij in een toilet in haar kantoor, ik in het kantoor waar ik werkte.
Er was geen andere optie meer, dus we waren het erover eens dat we het gingen doen. Het laatste mailtje vooraf was: "ik ga NU..."
Mee eens. Wij hadden al allerlei foto's gemaild, nam ze alleen niet mee naar toilet..quote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt me beetje saai als je niet weet hoe diegene eruit ziet.
whaha ik kwam niet meer bijquote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef fathank het volgende:
aftrekken op de libelle scheurkalender van je schoonmoeder zeker.
Ik sla ff over.
kwam je niet meer op het toilet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:02 schreef lotteknowsbest het volgende:
[..]
whaha ik kwam niet meer bij
Soms kan een toiletbezoek wel heel bevredigend werken..quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:10 schreef lotteknowsbest het volgende:
[..]
Grapjas.. nee ik doe niet aan bevrediging op het toilet
Als je vet nodig moet zeiken ja.. dan wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Soms kan een toiletbezoek wel heel bevredigend werken..
Vertelquote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef CornflakesXL het volgende:
1x, omdat struggle toendertijd.
En de hele afdeling 80km verdop maar lachenquote:Op zondag 18 november 2012 18:43 schreef Bloomfield het volgende:
Sliep je bij je kleine broertje ofzo in de kamer?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:05 schreef Lithia het volgende:
Paar maanden in een huis wonen waar geen privacy was. Op en gegeven moment trok ik het niet meer () en ging ik midden in de nacht op het toilet spelen.
Met het hele gezin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Sliep je bij je kleine broertje ofzo in de kamer?
noooooooooitquote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Flammie het volgende:
Op het toilet is vrij normaal denk ik. Ik heb het vaker gedaan in disco en kroegen van die staande toiletten.. wel goed mikken wanneer je moet spuitenHet is vooral leuk als er meerdere mensen staan te pissen
Eeeh jij gaat dan wel weer heel ver. Dit is meer een soort van verkapt exhibitionisme. Fappen terwijl mensen je kunnen zien maar het niet doorhebben. Ik denk dat de meeste mensen het hebben over een vluggertje op de wc op school, werk of bij andere mensen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Flammie het volgende:
Op het toilet is vrij normaal denk ik. Ik heb het vaker gedaan in disco en kroegen van die staande toiletten.. wel goed mikken wanneer je moet spuitenHet is vooral leuk als er meerdere mensen staan te pissen
Thuis.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Toradora het volgende:
Gisteravond hadden mijn vriend en ik wat vrienden op bezoek, en na wat drankjes kwam het onderwerp masturberen op het toilet aan bod.
Wat bleek, mijn vriend, een vriend van hem plus zijn vriendin hebben wel eens de hand aan zichzelf geslagen op het toilet.
Ikzelf daarin tegen nog nooit.
Maar het verbaasde me dat ze het allemaal wel eens hebben gedaan.
Nu vraag ik mij af;
Hebben jullie ook wel eens de hand aan jezelf geslagen op het toilet?![]()
Poll: Heb jij weleens de hand aan jezelf geslagen op het toilet?
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je vriend werkt op het toilet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:44 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Thuis.
Op school op het toilet.
In het restaurant waar m'n beste vriend werkt op het toilet.
Bij m'n exen op het toilet indien niet thuis.
In het bos...
... Ja... Ach... Had ik dat ook eens gedaan hehWat moest ik anders? DOOR GATE ME CAUSE IM BEAUTIFUL
Als jij dat lekker vindtquote:Op maandag 10 december 2012 15:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
Van de week nog toen ik me nichtje moest ophalen bij de peuterspeelzaal, heb ik ook ff tijdens het wachten afgetrokken op de wc. Niets vreemds aan.
Af en toe gewoon even lekker de hand aan jezelf slaan, lekker toch. Geen enkel wijf kan beter rukken dan je rechterhand of vreemdgaan met links.quote:
Righty over herequote:Op maandag 10 december 2012 15:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Af en toe gewoon even lekker de hand aan jezelf slaan, lekker toch. Geen enkel wijf kan beter rukken dan je rechterhand of vreemdgaan met links.
ze kunnen wel zuigen en das toch lekkerderquote:Op maandag 10 december 2012 15:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Af en toe gewoon even lekker de hand aan jezelf slaan, lekker toch. Geen enkel wijf kan beter rukken dan je rechterhand of vreemdgaan met links.
Iddquote:Op maandag 3 december 2012 15:01 schreef madco het volgende:
[..]
En de hele afdeling 80km verdop maar lachen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |