Met het hele gezin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Sliep je bij je kleine broertje ofzo in de kamer?
noooooooooitquote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Flammie het volgende:
Op het toilet is vrij normaal denk ik. Ik heb het vaker gedaan in disco en kroegen van die staande toiletten.. wel goed mikken wanneer je moet spuitenHet is vooral leuk als er meerdere mensen staan te pissen
Eeeh jij gaat dan wel weer heel ver. Dit is meer een soort van verkapt exhibitionisme. Fappen terwijl mensen je kunnen zien maar het niet doorhebben. Ik denk dat de meeste mensen het hebben over een vluggertje op de wc op school, werk of bij andere mensen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Flammie het volgende:
Op het toilet is vrij normaal denk ik. Ik heb het vaker gedaan in disco en kroegen van die staande toiletten.. wel goed mikken wanneer je moet spuitenHet is vooral leuk als er meerdere mensen staan te pissen
Thuis.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Toradora het volgende:
Gisteravond hadden mijn vriend en ik wat vrienden op bezoek, en na wat drankjes kwam het onderwerp masturberen op het toilet aan bod.
Wat bleek, mijn vriend, een vriend van hem plus zijn vriendin hebben wel eens de hand aan zichzelf geslagen op het toilet.
Ikzelf daarin tegen nog nooit.
Maar het verbaasde me dat ze het allemaal wel eens hebben gedaan.
Nu vraag ik mij af;
Hebben jullie ook wel eens de hand aan jezelf geslagen op het toilet?![]()
Poll: Heb jij weleens de hand aan jezelf geslagen op het toilet?
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je vriend werkt op het toilet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:44 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Thuis.
Op school op het toilet.
In het restaurant waar m'n beste vriend werkt op het toilet.
Bij m'n exen op het toilet indien niet thuis.
In het bos...
... Ja... Ach... Had ik dat ook eens gedaan hehWat moest ik anders? DOOR GATE ME CAUSE IM BEAUTIFUL
Als jij dat lekker vindtquote:Op maandag 10 december 2012 15:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
Van de week nog toen ik me nichtje moest ophalen bij de peuterspeelzaal, heb ik ook ff tijdens het wachten afgetrokken op de wc. Niets vreemds aan.
Af en toe gewoon even lekker de hand aan jezelf slaan, lekker toch. Geen enkel wijf kan beter rukken dan je rechterhand of vreemdgaan met links.quote:
Righty over herequote:Op maandag 10 december 2012 15:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Af en toe gewoon even lekker de hand aan jezelf slaan, lekker toch. Geen enkel wijf kan beter rukken dan je rechterhand of vreemdgaan met links.
ze kunnen wel zuigen en das toch lekkerderquote:Op maandag 10 december 2012 15:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Af en toe gewoon even lekker de hand aan jezelf slaan, lekker toch. Geen enkel wijf kan beter rukken dan je rechterhand of vreemdgaan met links.
Iddquote:Op maandag 3 december 2012 15:01 schreef madco het volgende:
[..]
En de hele afdeling 80km verdop maar lachen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |