Ja daarom, maar ik doe niet zo m'n best. Je begrijpt wel waarom.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, dus daar ken ik je van.
Praatgroep voor Mephobisten.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja daarom, maar ik doe niet zo m'n best. Je begrijpt wel waarom.
Sinepedraap en ik hadden een meeting geplanned op December 21 2012quote:Op donderdag 8 november 2012 12:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]en heb je al een datum geprikt?
Onmenselijk om die fobie zo te noemen eigenlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef jogy het volgende:
Ik heb hippo... hippopoto... hippopotomonstrosesquipedaliofobie.
Húúúúúúúúúúúú!
Daar hebben een paar geleerde huftertjes wel smakelijk om kunnen lachen vermoed ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onmenselijk om die fobie zo te noemen eigenlijk.
Paalfobie. Veelvoorkomend bij lesbiennes ookquote:Op donderdag 8 november 2012 12:38 schreef VMSDKR het volgende:
Vlak voordat ik met m'n auto over zo'n bussluis paaltje heenrijd die naar beneden staat denk ik altijd: "Niet omhoog gaan nu, niet omhoog gaan."
Telt dat?
Dat klinkt aannemelijk. Bussluizen zoals deze, met grote gaten, leveren dan weer geen problemen op.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Paalfobie. Veelvoorkomend bij lesbiennes ook
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Studeur het volgende:
Nooit ergens bang voor geweest
fobiefobie
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef Monopoly het volgende:
Fobiofobie.
Ik heb een fobie voor fobieën. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef jogy het volgende:
Psychofobie – angst voor psychische aandoeningen..
Dat is dus: Chronofobie.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef -supergirl- het volgende:
Oh ik heb trouwens nog een fobie maar weet niet hoe het heet. Ik kan er op sommige momenten niet tegen om met de tijd vooruit te gaan. Dan denk ik aan vroeger toen ik nog een kindje was en die tijden op school en dat dat nooit meer terug komt. Ik kan heel slecht tegen herinneringen van vroeger want dat maakt me verdrietig omdat niets meer hetzelfde zal zijn. huillie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |