Ja daarom, maar ik doe niet zo m'n best. Je begrijpt wel waarom.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, dus daar ken ik je van.
Praatgroep voor Mephobisten.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja daarom, maar ik doe niet zo m'n best. Je begrijpt wel waarom.
Sinepedraap en ik hadden een meeting geplanned op December 21 2012quote:Op donderdag 8 november 2012 12:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]en heb je al een datum geprikt?
Onmenselijk om die fobie zo te noemen eigenlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef jogy het volgende:
Ik heb hippo... hippopoto... hippopotomonstrosesquipedaliofobie.
Húúúúúúúúúúúú!
Daar hebben een paar geleerde huftertjes wel smakelijk om kunnen lachen vermoed ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onmenselijk om die fobie zo te noemen eigenlijk.
Paalfobie. Veelvoorkomend bij lesbiennes ookquote:Op donderdag 8 november 2012 12:38 schreef VMSDKR het volgende:
Vlak voordat ik met m'n auto over zo'n bussluis paaltje heenrijd die naar beneden staat denk ik altijd: "Niet omhoog gaan nu, niet omhoog gaan."
Telt dat?
Dat klinkt aannemelijk. Bussluizen zoals deze, met grote gaten, leveren dan weer geen problemen op.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Paalfobie. Veelvoorkomend bij lesbiennes ook
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Studeur het volgende:
Nooit ergens bang voor geweest
fobiefobie
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef Monopoly het volgende:
Fobiofobie.
Ik heb een fobie voor fobieën. [ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |