Ja dat zeker.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ach, na 19 januari zal het wel heel rustig zijn, maar zo lang wil ik niet wachten.
Het wordt wel erg duur om al die motoren te hebben straks.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
Zal me niks verbazen als er ook heel veel rijscholen stoppen.
Mijn oude rijschool is al gekapt
Dat kan ik me ook best wel voorstellen. Dan moet een kleine rijschool met één instructeur al drie motoren hebben. Waarvan er altijd één stil staat omdat er maximaal twee lessers tegelijk meegenomen mogen worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Het wordt wel erg duur om al die motoren te hebben straks.
Hoor ook dat rijscholen sommige klassen niet gaan aanbieden. Dus geen 11kw, of anders alleen vol vermogen.
"Niet zo hard jongens"quote:Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook best wel voorstellen. Dan moet een kleine rijschool met één instructeur al drie motoren hebben. Waarvan er altijd één stil staat omdat er maximaal twee lessers tegelijk meegenomen mogen worden.
Dan kan de instructeur natuurlijk wel op die 3e motor, maar ik denk niet dat zo prettig is als de instructeur op de 11kw moet![]()
en vergeet niet dat de oude 25KW motoren geen ruk meer waard zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook best wel voorstellen. Dan moet een kleine rijschool met één instructeur al drie motoren hebben. Waarvan er altijd één stil staat omdat er maximaal twee lessers tegelijk meegenomen mogen worden.
Dan kan de instructeur natuurlijk wel op die 3e motor, maar ik denk niet dat zo prettig is als de instructeur op de 11kw moet![]()
quote:
Die kunnen bij de meeste rijscholen wel omgezet worden voor categorie A2 of Aquote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
en vergeet niet dat de oude 25KW motoren geen ruk meer waard zijn
De meeste 25KW les-motoren zijn al beperkt he.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef Tankiej het volgende:
[..]
[..]
Die kunnen bij de meeste rijscholen wel omgezet worden voor categorie A2 of A
Lesmotoren voor lichte rijbewijs mogen nu 34kw hebben, dus de meeste rijscholen zullen ze ook niet verder afgeknepen hebben lijkt mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
De meeste 25KW les-motoren zijn al beperkt he.
Moet je die eens nog verder gaan beperken, gaat em nie worden nie.
Zo even van de wiki.
Honda CB400, de meest reguliere lesmotor.
Horsepower: 39 kW (52 hp) @ 11000 rpm
Als je het lichte rijbewijs haalt, mag je maximaal 25kw ja. Lesmotoren voor het lichte rijbewijs moeten minder dan 35kw hebben, dus ze mogen ook 34kwquote:Op donderdag 8 november 2012 12:38 schreef lipjes het volgende:
Even aangepast na een zoekoptie, CBF500 zie ik het meeste, en lichte motoren nu is 25KW max he
Dat wist ikquote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef lipjes het volgende:
Even nagezocht, en inderdaad je hebt gelijk.
Maar dan alsnog, 35KW knijpen naar 11KW
begrenzing eruit en voila, vol vermogen motorquote:Op donderdag 8 november 2012 12:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
De meeste 25KW les-motoren zijn al beperkt he.
Moet je die eens nog verder gaan beperken, gaat em nie worden nie.
Honda CBF500, de meest reguliere lesmotor wat ik zo snel zie
Vermogen: 42.5KW (2004 model)
Als je een brommer een beetje fatsoenlijk opvoert, dan heeft ie al snel meer dan 11kWquote:Op donderdag 8 november 2012 12:56 schreef BlackLining het volgende:
Een brommer opvoeren zal waarschijnlijk makkelijker zijn en vooral beter rijden dan een motor zo hard knijpen.
die 2 die ik net noem zijn fabrieks-af zo licht.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:56 schreef BlackLining het volgende:
Een brommer opvoeren zal waarschijnlijk makkelijker zijn en vooral beter rijden dan een motor zo hard knijpen.
Zat, alleen zijn die dingen in nederland amper te krijgen omdat er geen markt voor is. Ik noem, elke 125cc? Van de YBR125, naar de aprilia RS125, naar de duke 125 totaan de hele linie bambi zooi.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:51 schreef lipjes het volgende:
Ja maar vraag me af hoe ze dat met 11KW motoren gaan doen, ik ken er zo gauw geen die dat fabrieks-af hebben
Heb er 1 gevonden
http://www.autoscout24.nl(...)d=634866827480000000
Waarop je dan ook fatsoenlijk kan lessen he, dus alle sport motoren vallen af, evenals alle crossers.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zat, alleen zijn die dingen in nederland amper te krijgen omdat er geen markt voor is. Ik noem, elke 125cc? Van de YBR125, naar de aprilia RS125, naar de duke 125 totaan de hele linie bambi zooi.
Nog niet nee. Komt wel volgend jaarquote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zat, alleen zijn die dingen in nederland amper te krijgen omdat er geen markt voor is. Ik noem, elke 125cc? Van de YBR125, naar de aprilia RS125, naar de duke 125 totaan de hele linie bambi zooi.
Niks mis met lessen op SM's of all-roads. Gebeurd genoeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Waarop je dan ook fatsoenlijk kan lessen he, dus alle sport motoren vallen af, evenals alle crossers.
Je houd alleen de tour & naked's over
Klopt, maar ga jij op die custom een lesser zetten?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef Yreal het volgende:
Yamaha heeft er zelfs 4
http://www.yamaha-motor.e(...)les/125cc/index.aspx
Niet haten op de WR's. In amsterdam rijden die dingen rond en telkens als ik er in zie zou ik mijn fazer er voor inruilen. Hoe die gasten overal tussen door komenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar ga jij op die custom een lesser zetten?
De WR's ga je daar ook echt niet voor gebruiken als rijschool, wordt je finaal uitgelachen.
Blijft alleen die YBR over
Mijn brommer had 9kWquote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een brommer een beetje fatsoenlijk opvoert, dan heeft ie al snel meer dan 11kW
Zeg er verder ook niks over, bij mij komt er als het goed is volgend jaar zoiets:quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet haten op de WR's. In amsterdam rijden die dingen rond en telkens als ik er in zie zou ik mijn fazer er voor inruilen. Hoe die gasten overal tussen door komen
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn brommer had 9kWEn dat was een oude, uit '68.
Heeft ook niet veel met opvoeren te maken, alleen met de begrenzer eruit halen die Europa er zo nodig in wil hebben. Vind het wel typisch trouwens, op een brommer ben je eindeloos aan het kloten om de begrenzer eruit te halen en dat te verbergen voor Oom Agent. Met een motor lap je honderden euro's voor een begrenzer, om die maar vooral op kenteken te hebben
Tja, je moet iets.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zeg er verder ook niks over, bij mij komt er als het goed is volgend jaar zoiets:
http://www.yamaha-motor.e(...)ompetitie/yz250.aspx
Als wintermotor.
Maar om op te lessen, zie ik echt niet gebeuren
waar woon jij nou ong?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef BlackLining het volgende:
Ik zag laatst een Kwaak ZZR6 voor 400 euro staan. Ook maar eens stevig over nadenken. Dan kan El Bandito op stal deze winter.
Dat vind ik nog steeds best een tof ding, zou het niet erg vinden om op die Duke te rijdenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tja, je moet iets.
Dan zeg ik
[ afbeelding ]
Meest realistische keus denk ik. Je schijnt hier nog 120/130 uit te kunnen persen als je wat rommelt met de elektra. Vind nog steeds wel dat we hier net als in de rest van europa op ons 16de op moeten kunnen rijden, desnoods 17.
bij de 11kw harley's misschien jaquote:Op donderdag 8 november 2012 13:17 schreef Tankiej het volgende:
Lesmotoren voor categorie A1 moeten ook minstens 90 km/h halen, dus dan valt er vast wel weer wat af
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds best een tof ding, zou het niet erg vinden om op die Duke te rijden
Die Duke vind dat waarschijnlijk andersom wel, met mijn gewicht/lengte
Lesmotoren voor categorie A1 moeten ook minstens 90 km/h halen, dus dan valt er vast wel weer wat af
Ja dat zou nog wel een goede lesser zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tja, je moet iets.
Dan zeg ik
[ afbeelding ]
Meest realistische keus denk ik. Je schijnt hier nog 120/130 uit te kunnen persen als je wat rommelt met de elektra. Vind nog steeds wel dat we hier net als in de rest van europa op ons 16de op moeten kunnen rijden, desnoods 17.
Gaan we doenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef Salatrel het volgende:
misschien wel een leuk vrijdagtopic voor MF.... vragen of het mogelijk is een goldwing op 11kw te zetten
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef Salatrel het volgende:
misschien wel een leuk vrijdagtopic voor MF.... vragen of het mogelijk is een goldwing op 11kw te zetten
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij de 11kw harley's misschien ja
Het is bijna vrijdag tochquote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef lipjes het volgende:
Zouden ze het vrijdagmiddag topic nu ook al waarderen
Hehe, als ik goed begrepen heb hoe jij rijd kom je langs de Morspoort in Leiden. Daar woon ik zo'n 75 meter achter.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
waar woon jij nou ong?wil jou nou wel eens spotten
bazen locatiequote:Op donderdag 8 november 2012 13:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe, als ik goed begrepen heb hoe jij rijd kom je langs de Morspoort in Leiden. Daar woon ik zo'n 75 meter achter.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb al weekend.
Alleen wel een wat minder leuk écht begin van het weekend morgen. Oude buurjongen begraven die op 22-jarige leeftijd is overleden.. Straks dus maar weer richting Brabant daarvoor.
Wou dat ik dat ook kon, maar met die verkoudheid nu ga ik niet rijdenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Tell me about it, zaterdag weer rijden!
Sterktequote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb al weekend.
Alleen wel een wat minder leuk écht begin van het weekend morgen. Oude buurjongen begraven die op 22-jarige leeftijd is overleden.. Straks dus maar weer richting Brabant daarvoor.
Zaterdag klussen, vloerbedekking mag van de trap af.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Tell me about it, zaterdag weer rijden!
Na één keer niezen in je helm leer je dat wel af jaquote:Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wou dat ik dat ook kon, maar met die verkoudheid nu ga ik niet rijden
Kat zoeken, erop vastbinden en nat spuiten met de plantenspuit.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zaterdag klussen, vloerbedekking mag van de trap af.
Vuurtje anyone?
klote lijm
Verkoudheid heb ik maand geleden al gehad, toen heb ik ook niet gereden btw.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wou dat ik dat ook kon, maar met die verkoudheid nu ga ik niet rijden
Leuk klusjequote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef lipjes het volgende:
Zaterdag klussen, vloerbedekking mag van de trap af.
Vuurtje anyone?
klote lijm
Vuurtje heeft dan toch mijn voorkeurquote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Na één keer niezen in je helm leer je dat wel af ja
[..]
Kat zoeken, erop vastbinden en nat spuiten met de plantenspuit.
En bedankt, beide.
Blijft ook altijd leuk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Leuk klusje
Zo heb ik vorige week zondag het pad naar het schuurtje opnieuw kunnen straten. Dit omdat de deur van de schuur niet meer goed open kon (en straks met de kou nog minder ver). Daarom kon ik nog amper de motor naar binnen rijden. Heb nu alleen nog spierpijn van het straten, krijg je met die slappe ICT spieren.
Ach straks hoef je je niet meer druk te maken om zorgtoeslagquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef lipjes het volgende:
Voor mij is het mijn zorgtoeslag.
Iemand had mij verteld dat ze je inkomen automatisch aanpassen, nou niet dus
Hadden even 11K minder staan als wat ik nu binnen krijg
Nee maar wel om een fucking hoge premiequote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ach straks hoef je je niet meer druk te maken om zorgtoeslag
Dat wil ik ook voorkomen iddquote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Na één keer niezen in je helm leer je dat wel af ja
De mijne is vrij vasthoudend, heb er al 4 dagen last van.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Verkoudheid heb ik maand geleden al gehad, toen heb ik ook niet gereden btw.
Tuurlijk. Met 120+ je neus dichtknijpen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
Niet rijden als je verkouden bentGewoon je neus dicht knijpen.
Nooit last van als ik zo hard rijdquote:Op donderdag 8 november 2012 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wil ik ook voorkomen idd
[..]
De mijne is vrij vasthoudend, heb er al 4 dagen last van.
[..]
Tuurlijk. Met 120+ je neus dichtknijpen.
Ik had er een week last van en toen ging het over in een holte-ontsteking.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De mijne is vrij vasthoudend, heb er al 4 dagen last van.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef whY... het volgende:
Even denkend aan al die AVD's enzo en de 19de van januarie, gaat CBR nu ook weer mensen laten zakken die normaal niet zouden zakken voor wat extra geld?
Want CBR staat nou niet echt bekent als onafhankelijk.
Kun je beter niet doen alleen maar gezeik krijg je dervan,quote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef lipjes het volgende:
Godverdomme, net ff op het randje kunnen inhouden.
rijd zelf op de linkerbaan richting een stoplicht, komt er ineens een auto van rechts mijn baan opzetten.
Dus de standaart rem + claxon combo.
Zet hem er even naast, zoals ik altijd doe, om de bestuurder gewoon even aan te spreken.
Zit die me godverdomme uit te lachen, wilde me er dus moedwillig afrijden.
En dan niet het lef hebben om je raampje naar beneden te doen he.
Kostte me verdomd veel moeite om er niet een paar deuken in te trappen (lang leve kisten) en zijn spiegel te verbouwen.
Gore teringleier.
Op zulke momenten toch echt jammer dat je een kenteken achterop hebt zitten ja. Anders had ik het ook wel geweten.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef lipjes het volgende:
rijd zelf op de linkerbaan richting een stoplicht, komt er ineens een auto van rechts mijn baan opzetten.
Zet hem er even naast, zoals ik altijd doe, om de bestuurder gewoon even aan te spreken.
Kostte me verdomd veel moeite om er niet een paar deuken in te trappen (lang leve kisten) en zijn spiegel te verbouwen.
Gore teringleier.
Liever niet, ben ik zelf ook de lulquote:Op donderdag 8 november 2012 19:58 schreef KneusTeun het volgende:
Sowieso zou er dan ook een systeem moeten zijn dat je met die beelden wat kan doen, soort database.
En dat als iemand zich veelvuldig laat zien op zo'n database daar ook wat mee gedaan kan worden. Voor alle weggebruikers.
Zo valt me op dat het niet alleen incidenten zijn, maar er echt mensen zijn die denken dat het heel normaal is wat ze doen.
Als het kenteken, de bestuurder en de actie goed in beeld komen kan het in ieder geval aanleiding zijn om er serieus werk van te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet niet of beelden ook nog nut hebben bij verzekering...
Zou het ook wel handig voor kunnen zijn.
Smeerlapperij is het inderdaad. Ik zou niet weten wat ik zou doen in dit geval.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef lipjes het volgende:
Gore teringleier.
Goed plan. Misschien moet ik er ook een kopen voor het geval dat.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef lipjes het volgende:
Zo, camera hangt weer in de lader.
Die gaat weer elke dag aan.
Goed idee om mezelf te trakteren voor Sinterklaas of Kerst.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan. Misschien moet ik er ook een kopen voor het geval dat.
hopen dat je camera de auto overleeftquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef lipjes het volgende:
Ja kies het zeker voor het onzekere.
Merk dat het steeds erger wordt de afgelopen weken en het gaat gewoon een keer mis.
En dan moet ik maar mijn gelijk zien te krijgen dat die auto hem er ineens voor gooide.
Dan wapper ik even die beelden op tafel, zal die hufters hebben.
Enne, weet niet of ik me de volgende keer dat het gebeurd weer zo goed kan inhouden, want zat vanmiddag al wel met een gebalde vuist klaar om zijn kant op te rammen (misschien toch eens handschoenen met stalen knokkels kopendie gaan wel door een autoruit heen
)
ga met de trein en trek alvast wat halve liters openquote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme toch een partij zin in bier zeg
Moet alleen nog wel heulemaal naar Den Bosch rijden zometeen..
mijn prive stalling heeft nog wel plaatsquote:Op donderdag 8 november 2012 22:23 schreef BlackLining het volgende:
De trein
Daarbij moet ik dan hier de motor voor de deur laten staan. Dat vertrouw ik niet als ik een week weg ben. En dan kan ik ook geen motorrijden daar.
Wat dacht je van mij dorst als een paard maja weekend weer voorbijquote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme toch een partij zin in bier zeg
Moet alleen nog wel heulemaal van Leiden naar Den Bosch rijden zometeen..
De camera hoeft het niet te overleven hoor, zolang de geheugenchip het maar overleeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
hopen dat je camera de auto overleeft
Het leukste is nog wel dat ik hier gewoon een eigen garagebox heb.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
mijn prive stalling heeft nog wel plaats
Te veel debiel volk. Heb afgelopen week niet 1x een normale dag gehadquote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef Yreal het volgende:
Klopt veel debiel volk afgelopen tijd.
Klinkt als een leven !!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te veel debiel volk. Heb afgelopen week niet 1x een normale dag gehad
Achja vroeg donker hey, elk jaar standaart verhaalquote:
Vanmorgen was het nog niet donkerquote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achja vroeg donker hey, elk jaar standaart verhaalMensen die gaan seinen omdat je licht defect is etc
Voor 12.00 ben ik nooit wakkerquote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen was het nog niet donkerEn vanmiddag alleen schemerig.
Ik zet dan altijd mijn groot licht aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achja vroeg donker hey, elk jaar standaart verhaalMensen die gaan seinen omdat je licht defect is etc
Ik sta niet in de file. Ik rijd er tussendoorquote:Op donderdag 8 november 2012 23:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee samen met half Ned om 6.30 in de file staan dan heb je een leven
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sta niet in de file. Ik rijd er tussendoor
SDquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
Hier heb je geen files, gewoon -niet-
Van 8000km afstand wel, eenmaal hier valt het vies tegenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ja hoor, zát, auto's, trucks, bussen, sporadisch een fietsert (standaard op het achterwiel), veel voetvolk, en plenty >= 1000cc brommers met verlengde bruggen die rijden als hersenlozen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je koeien, schapen, geiten, varkens en kippen ook als verkeer rekent? want dat zijn ook gewoon weggebruikers hier![]()
[ afbeelding ]
Het vee loopt gewoon los over het eiland, dus als je het hek open laat kan er 's ochtends gewoon een koe in je tuin staan, of de hele familie koe ligt midden op een kruising te relaxen
Jeh, ik plaats er niet zo veel meer, tegenvallende reaktie's enzo; als ik er niemand blij mee maak is de lol er ook snel vanafquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar toffe foto's, ook die uit de SC
Jeh, dat kan ik me voorstellen, daarom lurk ik in de SC.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, ik plaats er niet zo veel meer, tegenvallende reaktie's enzo; als ik er niemand blij mee maak is de lol er ook snel vanafTevens heb ik inmiddels alles wel zo'n beetje op de foto geknald wat er interessant zou kunnen zijn, ik denk dat ik bijna 500 pic's online heb in mijn albums.
Ik heb hier ook heel beroerd internet soms meestal, dus uploaden is echt drama, dan zit je uren te wachten om 20 piccies te uppen met 15 kbps
En dan valt tie bij 75% wegquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, ik plaats er niet zo veel meer, tegenvallende reaktie's enzo; als ik er niemand blij mee maak is de lol er ook snel vanafTevens heb ik inmiddels alles wel zo'n beetje op de foto geknald wat er interessant zou kunnen zijn, ik denk dat ik bijna 500 pic's online heb in mijn albums.
Ik heb hier ook heel beroerd internet soms meestal, dus uploaden is echt drama, dan zit je uren te wachten om 20 piccies te uppen met 15 kbps
Linkjes in DM, kun je morgen effe lurkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeh, dat kan ik me voorstellen, daarom lurk ik in de SC.
Oh dat is een rampIk zou me doodergeren
Maar goed, bed tijd hier. Ik weet niet hoe het daar zit, dus ik zeg beide maar. Trusten/werkse.
Met enige regelmaat idd. Meestal zet ik uploads aan als ik ga maffen, dan heb ik er geen last van en is het net hier rustig. Alleen valt zo nu en dan de stroom wel eens uit, en dan ben je dus de loelquote:
Ik heb twee spiegels besteld voor mijn bandit. Zitten nu kleine prutsspiegeltjes op, zal wel hip zijn maar ik zie er geen reet inquote:
Mijn godquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ja hoor, zát, auto's, trucks, bussen, sporadisch een fietsert (standaard op het achterwiel), veel voetvolk, en plenty >= 1000cc brommers met verlengde bruggen die rijden als hersenlozen.
[ afbeelding ]
Ja, trillingsvrij schijnt toch lastig te zijn. De spiegels op mijn lesmotor trillen ook als de ziekte. Vanaf een bepaalde snelheid zie je niets meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
Oh spiegels. Ik moet nog een spiegelhouder voor rechts hebben. En spiegels die trillingsvrij zijn
Het is nu wel heel erg bij mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:54 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, trillingsvrij schijnt toch lastig te zijn. De spiegels op mijn lesmotor trillen ook als de ziekte. Vanaf een bepaalde snelheid zie je niets meer.
Vanaf 9,95 bij Louisquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij 50 al nauwelijks meer iets zienSpiegels zijn alleen zo verrekte duur
Hoeveel km maak je per week?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:46 schreef lipjes het volgende:
Vandaag gaat de 48K op de motor.
50 gaat nog aardig krap worden dit jaar
Ik had ze voor 20 per stuk, dat vond ik wel netjes iig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij 50 al nauwelijks meer iets zienSpiegels zijn alleen zo verrekte duur
Dat valt wel mee jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik had ze voor 20 per stuk, dat vond ik wel netjes iig.
Oh, nja, ik heb weer even een heule meuk aan onderdelen besteldquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:20 schreef Tankiej het volgende:
Mijn olie werd best snel weer donker na een wisseling, zo'n 2000km erna ofzo was de olie weer zo goed als zwart
En weer wat geld in het zwarte gat verdwenenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, nja, ik heb weer even een heule meuk aan onderdelen besteld
Nog nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:27 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
En weer wat geld in het zwarte gat verdwenen
Doe ik ook. Geen autorijbewijsquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja gelukkig pak ik werkelijk overal de motor voor.
Keerje op en neer naar vriendin is al 60km
Dat wist ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wel, maar een paar maanden terug mijn auto weggedaan
je zou bijna zeggen dat ze worden gedemoniseerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef lipjes het volgende:
'Motorclub-commando's' ontgoocheld over Defensie
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen dat ze worden gedemoniseerd
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen dat ze worden gedemoniseerd
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:28 schreef Salatrel het volgende:
zo ongeveer een nieuwe fiets gekocht vinnie?
Hmm een choke, ik wist tijdens het lessen niet hoe de choke er af moest. Kreeg tijdens de rit te horen dat ik die moest dichtdraaien (want ik maakte nogal lawaai) maar ik had geen idee waar ik doe moest vinden. Toen we weer stil stonden wees ik de knop aan waarmee ik dacht de choke te kunnen bedienen, bleek het de benzinekraanknopje te zijn, gelukkig niet gedaan tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef WhiteJoker het volgende:
Binnenkort m'n motor maar weer de stalling in zetten... Komende tijd heb ik toch geen woon-werkverkeer want zodra ik de choke er eindelijk af kan halen ben ik op m'n werk. Oftewel ik fiets die 5 minuten wel.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Of je zo ongeveer een nieuwe fiets hebt gekocht?
Ik heb die nog nooit vervangenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Godverdomme, net wanneer ik mijn kleppen wil stellen hebben ze het kleppendekselpakking niet meer op voorraad bij Louis
Bij een GS trek je die heel snel kapotquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit vervangen
Ik heb eens gehoord dat een gat in je kleppendeksel i.c.m. de motor starten niet zo succesvol was. Wie was dat ook alweer ...? Hmmm ...quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom snap je de vraag nu wel, terwijl ik hem precies hetzelfde stel![]()
?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef lipjes het volgende:
Vrijdagmiddag topic:
Dus met de vooruitzicht.... naar de nieuwe rijbewijzen wil ik toch wel g..raag een leuke motor kopen.
Dus nu is mijn oog... gevallen op een Honda gl1500
http://link.marktplaats.nl/606108823.
Maar.. zou het mogelijk zijn om de...ze op 11Kw te krijgen?
edit:
als ik mijn kloon geactiveerd krijg
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:02 schreef lipjes het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/348015
Dacht eerst ff dat die rechtse zwanger wasquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
Het is hier feestweek, typisch Antilliaans feestje![]()
[ afbeelding ]
Mooie Busa, maar het zadel gaat bijna lek
typischquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
Het is hier feestweek, typisch Antilliaans feestje![]()
[ afbeelding ]
Mooie Busa, maar het zadel gaat bijna lek
Da's het maatje van die malloot met die pipa.. zeg je vast niet in zijn gezicht, maar ik zal het doorgeven, tezamen met je mailadresquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht eerst ff dat die rechtse zwanger was
Hahaha is goed, bier lusten ze ook wel zie ik dus moet goedkomenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's het maatje van die malloot met die pipa.. zeg je vast niet in zijn gezicht, maar ik zal het doorgeven, tezamen met je mailadres
Heineken import of Presidentequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha is goed, bier lusten ze ook wel zie ik dus moet goedkomen
Nice, flinke wielspin als ik het goed hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heineken import of Presidente
hier het desbetreffende apparaat aan de rees; kreeg een filmpje binnen van een collega.
Ik denk dat de GoPro en Contour toch wel één van de beteren zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:57 schreef einschtein het volgende:
Sommige hier hebben toch ook zo'n helmet cam? Zo ja, welke camera en is ie goed?
kun je zo'n ding rijden zonder wielspin dan? Heb ik ze hier nog nooit horen doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice, flinke wielspin als ik het goed hoor.
Wat een gekken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kun je zo'n ding rijden zonder wielspin dan? Heb ik ze hier nog nooit horen doen
Ze rijden hier serieus als mongolen; banden met profiel zijn ook erg zeldzaam, net als bestuurders met bescherming en zonder teen- of badslippers
Echt; compleet leip, meer kan ik er niet van maken
gopro hero, contour en drift zijn de bekendste. vio POV heb je ook nog maar die nog weer een categorie hoger qua prijsquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:57 schreef einschtein het volgende:
Sommige hier hebben toch ook zo'n helmet cam? Zo ja, welke camera en is ie goed?
goeie cam. Daar heb ik de laatste rit mee gefilmtquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:57 schreef einschtein het volgende:
Ah, thanks!
Want op 't geweldige V&A staat een GoPro Hero HD2 te koop.
Ik heb er mee geraced en loopt nog als een zonnetjequote:Op zaterdag 10 november 2012 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
Is het slim om naar de garage te rijden met 3 ipv 4 cilinders? Eentje gaat nie helemaal lekker
Ja gaat om 3 kilometer max. Maar omdat ik niet weet waarom ie niet doet, twijfelde ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Ik heb er mee geraced en loopt nog als een zonnetje![]()
Als t niet te ver is, zou ik t gewoon doen. Rijd hooguit wat ongemakkelijk.
Als je geen andere optie hebt lijkt me dat best te overzien. (mits geen rare mechanische) bijgeluidenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja gaat om 3 kilometer max. Maar omdat ik niet weet waarom ie niet doet, twijfelde ik.
Al gekeken of de bougiekabel er wel goed op zit, of uberhaupt vonkt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
Is het slim om naar de garage te rijden met 3 ipv 4 cilinders? Eentje gaat nie helemaal lekker
Ga ik straks even doen, probleem is dat ie niet thuis staat, dus om dat te doen moet ik dan eerst wat gereedschap meenemen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:59 schreef JK het volgende:
[..]
Al gekeken of de bougiekabel er wel goed op zit, of uberhaupt vonkt?
Dan ga ik ff bieden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goeie cam. Daar heb ik de laatste rit mee gefilmt
Lijkt me sterk dat de dop er af ligt, maar je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga ik straks even doen, probleem is dat ie niet thuis staat, dus om dat te doen moet ik dan eerst wat gereedschap meenemen.
Ik heb het ook wel eens gehad ja. Had een grapjas m'n bougiedop losgetrokken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef JK het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de dop er af ligt, maar je weet maar nooit.
Als ie in een openbare berging of op straat staat, kan het maar zo gebeuren.
Zo had een vervelende buurman bij m'n broer eens al die kabels stukgetrokken of weet ik veel wat ie er mee had gedaan. Domme buurman, want dan komt die motor helemaal niet van z'n plek!Wel jammer van de kosten dan weer.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:53 schreef JK het volgende:
Meestal is dat spul wel los te koop hoor.
het verschil is allen de mount accessoires die zijn allemaal we los te krijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:45 schreef einschtein het volgende:
Sal, heb jij de motorsport edition van de GoPro?
Die te koop staat is een outdoor edition, moet ff kijken of de motorsport accessoires los te koop zijn.
Tja, hoevaak wil je 'm gaan gebruiken en hoeveel geld heb je te besteden?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nu nog kijken welke ik wil.. 300eu vind ik ook te veel.
Contour Roam is 167.
GoPro HD 2 is tweedehands maximaal 200.
Drift HD is nieuw 210.
Moeilijk, moeilijk.
Njah, de max is zo'n 200eu. 10meer kan geen kwaad though.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:52 schreef JK het volgende:
[..]
Tja, hoevaak wil je 'm gaan gebruiken en hoeveel geld heb je te besteden?
Ik heb gewoon een mazzeltje gehad, anders had ik 'm nooit gekocht. En sinds vandaag kan hij ook in de auto, dus daar neem ik 'm zeker vaker mee, vooral in de winter zal dat wel weer 'leuk' kunnen zijn.
Ik ga sowieso overstappen naar een andere video-editor. Dit is dus gexporteerd in full-HD, en nog verkut'ie hetquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
er zit een zwart randje om je video
wat gebruik je nu?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga sowieso overstappen naar een andere video-editor. Dit is dus gexporteerd in full-HD, en nog verkut'ie het
dat heeft de drift ook hoor. kun je duidelijk zien in deka's filmpjequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:27 schreef einschtein het volgende:
Voordeel van de DriftHD is dat er standaard een afstandsbediening bij zit. Tevens ook een LCD schermpje.
Alle drie hebben ze 170gr. hoeklens.
-
Nadeel van de GoPro is fish-eye. Ben ik niet zo'n fan van.
Jup, maar is niet zo duidelijk te zien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat heeft de drift ook hoor. kun je duidelijk zien in deka's filmpje
gewoon een flatlens erop http://www.v-nix.nl/oculus-flat-lens-add-on
bij 1:07 heel goed. en valt wel mee hoor. vervangt gewoon de huidige lens. volgens mij heeft de gopro3 standard flat lensquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jup, maar is niet zo duidelijk te zien.
Dan wordt de behuizing van de GoPro nog groter.
GoPro 3 is me te duur.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij 1:07 heel goed. en valt wel mee hoor. vervangt gewoon de huidige lens. volgens mij heeft de gopro3 standard flat lens
Dat randje komt ongetwijfeld door grotere plaatjes idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef Salatrel het volgende:
dat zal het wel zijn ja. ik gebruik sony vegas pro 11.0 hendig sjieke templates voor 720p en 1080p internet video. spuugt dus gewoon .mp4 bestanden uit
Ik zie dat de GoPro toch beter is qua beelden en kleuren.quote:
Denk dat je aardig wat arbeid kwijt gaat zijn daaraanquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Yreal het volgende:
Wat zou het kosten om de nokkenassketting te laten vervangen?
Want?quote:Op zondag 11 november 2012 12:37 schreef BlackLining het volgende:
Heerlijk rij weer. Jammer dat het 11-11 is en er dus bier gezopen moet worden
Carnaval begint!quote:
Page is Rijnlands carnavalquote:Op zondag 11 november 2012 15:27 schreef whY... het volgende:
Prinsverkiezing aanwijzing ofzoietsook iets met page (de vrouwelijke prins?) enzo.
Waar heb je dat gelezen van de trajectcontrole?
ohwquote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Page is Rijnlands carnavalDat doen we niet in Den Bosch. En al helemaal geen Alaaf of veren op de hoed.
Vandaag komt Prins Amadeiro Ricosti di Carnavallo, Ridder van het Reksum, Heer en Meester van Oeteldonk en deszelfs omliggende water vrije moerassen en zandwoestijnen enz, enz, enz (Ja, dat is de volledige titel van de Prins) kijken of de voorbereidingen goed gaan en de eerste vergadering van de Raad van Elf is vandaag. Verkiezing voor prins nog niet. Amadeiro XXV blijft sowieso nog twee jaar aan.
Carnaval
quote:Op maandag 12 november 2012 09:56 schreef Reintji het volgende:
Mogguh, hier nog mensen die met de Toyrun meerijden eerste weekend van december?
(Actie Stoomboot)
Tof! Staat ook een topic op MF (bij WWD) hieroverquote:Op maandag 12 november 2012 10:55 schreef lipjes het volgende:
Aangezien het voor een goed doel is, wil ik daar gerust een paar uur voor bevriezen op de motor.
Zal eens kijken of het uitkomt voor mij
quote:Geachte heer <naam>,
Wij hebben een vraag van u ontvangen betreffende de Pilot Road3 banden die op uw motorfiets gemonteerd zijn.
Wij behandelen geen klachten of vragen rechtstreeks met de consument.
Ik adviseer u om contact op te nemen met uw dealer zodat deze een beoordeling kan geven over de banden in combinatie met de motor.
De betreffende dealer kan, indien nodig, contact opnemen met Michelin Nederland NV
Met vriendelijke groet,
<naam>
Michelin Nederland NV
Idd.quote:
Wordt voor mij de eerste keer dat ik mee ga rijden dit jaarquote:Op maandag 12 november 2012 13:01 schreef Reintji het volgende:
[..]
Idd.
Vorig jaar voor het eerst meegereden, echt super leuk.
Ik zal eens checken of het bij mij ook zo is. Het is me in ieder geval niet opgevallenquote:Op maandag 12 november 2012 12:47 schreef lipjes het volgende:
Mailtje van Michelin.
Vind het wel een beetje bedroevend van ze om eerlijk te zijn
[..]
quote:Op maandag 12 november 2012 12:47 schreef lipjes het volgende:
Mailtje van Michelin.
[..]
Apart antwoord, je zou toch wel klantvriendelijkheid verwachten.quote:Op maandag 12 november 2012 12:47 schreef lipjes het volgende:
Mailtje van Michelin.
[..]
Bij mijn band is het ook zo trouwens, zit ook wel een duidelijk voelbaar verschil tussen. Bij de voorband ook trouwens, maar daar is het verschil een beetje kleinerquote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef lipjes het volgende:
Ja ik ook.
Neem vanavond wel even contact op met onze bandenboer.
Die doet sowieso wel vriendelijk.
Die verzorgt namelijk 6 motoren en 5 auto's van ons van banden
Ja bij mij begon het op te vallen toen de motor ineens onbehoorlijk begon te trillen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij mijn band is het ook zo trouwens, zit ook wel een duidelijk voelbaar verschil tussen. Bij de voorband ook trouwens, maar daar is het verschil een beetje kleiner
Maar daar heb ik helemaal geen last van, ik heb heel veel vertrouwen in de band en de band heeft mij ook (nog) niet teleurgesteld.quote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja bij mij begon het op te vallen toen de motor ineens onbehoorlijk begon te trillen.
Voelde het vooral in de voetsteunen een zware trilling.
Daarnaast ook "minder vertrouwen op grip" in de bochten.
De achterband van mijn vader heeft er ook al last van, geloof dat die nog net iets minder KM heeft gereden als mij.
Ja toen reed die voor mij ook nog heerlijk, maar nu heb ik er 6-7K opstaan, en kan niks anders ontdekken waardoor het zou kunnen komen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar daar heb ik helemaal geen last van, ik heb heel veel vertrouwen in de band en de band heeft mij ook (nog) niet teleurgesteld.
Ik heb nu zo'n 3500km gereden met deze banden..
Dat zal voor mij pas volgend jaar worden, die aantallen erop zettenquote:Op maandag 12 november 2012 13:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja toen reed die voor mij ook nog heerlijk, maar nu heb ik er 6-7K opstaan, en kan niks anders ontdekken waardoor het zou kunnen komen.
Of het probleem moet hem echt in het blok zelf zitten, maar dat lijkt me sterk.
Kettingset is nieuw, lagers zijn in orde, assen zijn in orde, gewichten zitten er nog op, velg is recht, achterbrug is recht.quote:Op maandag 12 november 2012 13:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat zal voor mij pas volgend jaar worden, die aantallen erop zetten
Maar ik hoor verder niemand anders over zulke problemen met de MPR3, dus het kan natuurlijk altijd ergens anders aan liggen..
Ik heb geen flauw idee.. Zo technisch ben ik nietquote:Op maandag 12 november 2012 13:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kettingset is nieuw, lagers zijn in orde, assen zijn in orde, gewichten zitten er nog op, velg is recht, achterbrug is recht.
Dus ja, waar kan die zware trilling dan ineens vandaan komen?
Enige wat ik me verder zo gauw kan verzinnen is een probleem met 1 (of meer) van de zuigers.quote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.. Zo technisch ben ik niet
Meer toeren = hogere frequentie = meer (en beter voelbare) trillingen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Enige wat ik me verder zo gauw kan verzinnen is een probleem met 1 (of meer) van de zuigers.
Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien ik het niet heb als ik stil sta.
Hmm, dat zou ik niet weten. En gebruik de quote knop eens, irritant ditquote:Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef lipjes het volgende:
Klopt, Ik voel natuurlijk de standaard vibratie (lichte, snelle vibratie die ook voelbaar is op de kappen e.d.)
Maar hetgene wat ik nu via de voetsteunen voel is niet standaard, heb ik nog geen enkele keer gehad.
Te weinig of te veel lucht, manier van remmen, het wegdek.quote:Op maandag 12 november 2012 09:15 schreef lipjes het volgende:
Zo, gister een mailtje naar Michelin gestuurd.
Kijken wat ze zeggen dat ik ongelijkmatige slijtage heb op mijn MPR3's.
Krijg op MF trouwens dunlop's aangeraden, of de MPR2
Sorry baasquote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat zou ik niet weten. En gebruik de quote knop eens, irritant dit
Bandenspanning is eigenlijk altijd wel in orde (1x per maand minimaal checken), remmen = voornamelijk uitrijden, en dan misschien nog eens bijremmen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Te weinig of te veel lucht, manier van remmen, het wegdek.
Volgens mij nog geen een voorband gehad die wel "recht" afsleet.
Weg loopt altijd af, net als op een rotonde negatieve verkanting.quote:Op maandag 12 november 2012 16:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Sorry baas
[..]
Bandenspanning is eigenlijk altijd wel in orde (1x per maand minimaal checken), remmen = voornamelijk uitrijden, en dan misschien nog eens bijremmen.
Wegdek zou dan het enige kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |